Şimdi Ara

YENİ ÇİZDİĞİM BMW 3.20 RESİMLER DEĞİŞTİ...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
0
Favori
983
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • daha bitmedi ama yinede paylaşayım dedim..















    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fakir-bir-kul -- 29 Şubat 2012; 1:49:53 >



  • çok iyi ve çok kötü olmasada iyi

    çalışmanın bitmiş halini merak ediyorum

    başarılar
  • İyi de bu e90 nin aynisi olmus. Hicbir ozgunluk yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirdaglar

    çok iyi ve çok kötü olmasada iyi

    çalışmanın bitmiş halini merak ediyorum

    başarılar

    bu nasıl yeni resim ekledim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [HONDA]TYPE-R

    quote:

    Orijinalden alıntı: kadirdaglar

    çok iyi ve çok kötü olmasada iyi

    çalışmanın bitmiş halini merak ediyorum

    başarılar

    bu nasıl yeni resim ekledim

    güncel kasaya çok benziyor biraz daha yaratıcı olup kendi özgü çizgilerini katabilirsin
  • sonradan body kit yapılmış gibi şişik durmuş biraz :) nacizane fikrim
  • Arka kapılar eski boralar gibi olmuş, araç ölçülerine daha uygun yapmalısın; eski çizimlerine göre ilerleme var, daha fazla poligon kullanmaya başlamışsın. Ama daha da çok kullanmalısın, hevesini kırmak istemiyoruz; devam et güzel kardeşim, zamanla daha iyi yapacağından eminim.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • İlk çizdiğin Honda resimlerinden sonra bu epeyce iyi görünüyor ama hala çok eksik var.

    Göze çok batan bir nokta; ön kapının camı omuz çizgisi gibi gayet güzel giderken arka cam yön değiştirmiş. Arka camın bittiği yer bagaj kapağı hizasında falan olmalı.

    Böbrekler olmamış. Niye o kadar ayrılar ki?

    Ayrıca aracın normal halini çizip kenara koymalısın. Sonra modifiye gibi ıvır zıvırlarla uğraşırsın. Şu haliyle kötü duruyor çamurluklar falan.
  • Profesyonel yardıma ihtiyacın var, aklındakini yansıtamıyorsun...

    Onun dışında hiç fena değil, bi ara paint de çizdiğini hatırlıyorum, ordan yola çıkarsak çok çok iyi
  • Yalnız forumca senin gelişimini ibretle seyrediyoruz Giderek daha iyi oluyorsun
  • ilk çizimler kötüydü type r falan, zamanla kendini geliştiriyorsun...tasarımlar da hem daha güzel hemde özgün olmaya başladı gibi..başarılar
  • Bence gayet güzel gelişme gösteriyorsun. Yanlız geçenki seferde de söylediğim gibi daha fazla teğetlik kullanmalısın. Örneğin tavanı dümdüz yapmışsın. Tavanı başlattığın splineı kapı üstleriyle teğetlik versen ve biraz daha bombeli yapsan çok bariz farklar ortaa çıkar. Kullandığın program 3d-max sanırım. Bence devam et ancak pratik yaparak yüzey komutlarını rahatlıkla kullanabilirsin.

    Benim nacizhane son tavsiyem; arabayı olabildiğince tek parça halinde çizmeye başlamandır. Örneğin yan taraftaki kapıları böüp bölüp tek tek çizeceğine, tek bir yüzey olarak çizip daha sonra trim işlemleri uygulamaya çalış. Böylece renderda oluşan o keskin çizgiler büyük ölçüde yok olur.

    Bazı arkadaşlar hiç özgün olmamış demiş. İyi de adamın özgün birşeyler ortaya koyabilmesi için öncelikle programı mükemmele yakın kullanması gerekir. Mükemmele yakın kullanması demek bu arabayı orjinal haliyle çizerken hiç hata olmaması demek. Daha gelişme aşamasında olduğuna göre bu açıdan eleştirmeye pek hakkınız yok sanırım. Çünkü adam özgün bir tasarım yapmak için değil, programı kullanmayı öğrenmek için çizmiş.

    @[HONDA]TYPE-R
    Bir de bu işle hobi olarak mı uğraşıyorsunuz? Yoksa tasarım yada mühendislik mi okuyorsunuz?

    Son ekleme: Hocam o koltukları o kadar kalın ve dik yapma ya uzun yolda acayip yorar




  • Böbrek nakli gerek acilen
  • "Garlıkçı Halil" in elinden çıkmış gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cayelindenoteye

    Bence gayet güzel gelişme gösteriyorsun. Yanlız geçenki seferde de söylediğim gibi daha fazla teğetlik kullanmalısın. Örneğin tavanı dümdüz yapmışsın. Tavanı başlattığın splineı kapı üstleriyle teğetlik versen ve biraz daha bombeli yapsan çok bariz farklar ortaa çıkar. Kullandığın program 3d-max sanırım. Bence devam et ancak pratik yaparak yüzey komutlarını rahatlıkla kullanabilirsin.

    Benim nacizhane son tavsiyem; arabayı olabildiğince tek parça halinde çizmeye başlamandır. Örneğin yan taraftaki kapıları böüp bölüp tek tek çizeceğine, tek bir yüzey olarak çizip daha sonra trim işlemleri uygulamaya çalış. Böylece renderda oluşan o keskin çizgiler büyük ölçüde yok olur.

    Bazı arkadaşlar hiç özgün olmamış demiş. İyi de adamın özgün birşeyler ortaya koyabilmesi için öncelikle programı mükemmele yakın kullanması gerekir. Mükemmele yakın kullanması demek bu arabayı orjinal haliyle çizerken hiç hata olmaması demek. Daha gelişme aşamasında olduğuna göre bu açıdan eleştirmeye pek hakkınız yok sanırım. Çünkü adam özgün bir tasarım yapmak için değil, programı kullanmayı öğrenmek için çizmiş.

    @[HONDA]TYPE-R
    Bir de bu işle hobi olarak mı uğraşıyorsunuz? Yoksa tasarım yada mühendislik mi okuyorsunuz?

    Son ekleme: Hocam o koltukları o kadar kalın ve dik yapma ya uzun yolda acayip yorar

    evet hobi olarak yapıyorum..




  • Ön farlar daha ince olabilirdi, tekerlek üstü çıkıntıları fazla olmuş. Bitince nasıl olcak bakalım.
  • çalişmalarınızda başarilar ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kobrakai

    sonradan body kit yapılmış gibi şişik durmuş biraz :) nacizane fikrim

    hocam o kullandığım blueprintten kaynaklanıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [HONDA]TYPE-R

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kobrakai

    sonradan body kit yapılmış gibi şişik durmuş biraz :) nacizane fikrim

    hocam o kullandığım blueprintten kaynaklanıyor

    emeğine sağlık ama güzel olmuş :) zor iş 3d tasarım tebrik etmeyi unuttum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ken_618

    Yalnız forumca senin gelişimini ibretle seyrediyoruz Giderek daha iyi oluyorsun

    SAĞOL BENDE RESİMLERİ BİİRAZ DAHA GELİŞTİRDİM..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.