Şimdi Ara

YENİ CİTROEN DS5 (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
584
Cevap
7
Favori
134.938
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ds5 i bende inceledim ve gerçekten süper bir araç. farklılık arayanlara uygun ve detayları süper düşünülmüş çok estetik bir araç. bence bu araç çok yoğun bir şekilde yollarda olacak.

    tek handikap mcp şanzıman. bu kadar para vermişken, konforu bozarmı ve sorun yaratırmı korkusu var. çünki şuanda benzer teknoloji mmt var bende. bazen balata kokusu yaşıyorum :) yokuş yukarı sıkışık trafikte. çok nadirde olsa. ama şimdi 80 bin üzerinde para verip bu ds5 i aldıktan sonra aynı şeyi yaşamak, hoş olmaz açıkçası.
  • http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-yeni-ds5-300-km-de-91155412/detay

    1 tane satılığa çıkmış bile. 88.000. Yuh diyorum.
  • arkadaşlar neye yuh?
    çokkomiksiniz araba hakkında hiç bir fikre sahipdeilken saçma bir sürü yorum yapıyorsunuz.mnercedews c serisi inceleyen oldumu hiç bomboş araba 95000tl
    beş para etmez bi ön göğüs (dasboard).donanım sıfırı.neymiş adı mercedes 10000km bakımı 2000avro 60000bakımı 5000 avro neymiş kalite kalitesine sok..yım.bu araba bence estetik harikası bir araç yaklaşık 15 araba değiştirmiş.5000 adet otomobil dergisi satın almış.her fırsatta yeni çıkan arabaları test eden biri olarak audi a6 2005 yılında test edip çok sıkıntılı bir arızasını bulup sonra şirketin aracı tekrar audi fabrikasından bahsediyorum.düzeltmesini saağlamış biri olarak asrabalar hakkında ufakta olsa bir bilgiye sahipoldumu balirterek kuruyoum cümlelerimi.elim sakat harf hatası yapıyorum buna özür.herkes sevdiği arabayı alabilir.yeterki o araç hoşuna gitsin.aynı donanım paketini al c180 e koy 150000tl ye satar mercedes.parası olan onu alsın.
    herkese gönlüne göre araç diliyorum.iyi günler.




  • mercedes audi bmw. bunları ayırıp kenara koymak lazım. rakibi olmayan alternatifsiz alman üçlüsü onlar.

    ama ds5 gerçekten süper güzellikte bir araba.

     YENİ CİTROEN DS5


     YENİ CİTROEN DS5




  • çok güzel araba beyler. kabul edin :)
  • Arkadaşlar,
    araba çirkin demiyorum.Tasarımı ,hoş bir araç. Ama ben xsara dan bu yana Citroen kullanıyorum,şu anda aracım c-5 mcp,dinamik pakettir. Daha öncede c5 manuel vardı.Citroen tercih etme nedenim çok basittir fiyat/fayda oranı en yüksek araç.Sunduğu donanımlar ve fiyatı gerçekten iyidir. Ama zamanla inan sorgulamaya başlıyor aracı,mesela bir gün Fulya dan köprü trafiğinde beşiktaşa çıkamadım çünkü dur kalk yüzünden önce inanılmaz bir balata kokusu geldi sonrada vites değişmez oldu ve araç stop etmeye başladı,bir türlü yürütemedim. aracı çekici ile servise götürdüm. Servis bunun aşırı ısınma nedeniyle olduğunu çünkü bu sistemin sürekli dur kalk trafikte bu tür bir sorunu çıkarabileceğini söyledi. Şimdi İstanbul da yaşayan biri olarak ne kıymeti kaldı ötesinin? Güzel tasarım,donanım vs bunları bir kalemde siliyor böyle bir problem. Ayrıca ışıklarda falan yanımdan kalkıp uzayıp giden doblo,fiorino vs her çeşit aracı zaten görmezden geliyorum çünkü bizim arabanın asla seri olarak vites atma şansı yok ilk kalkışlar çok ağır.
    Bütün bu sıkıntıyı DS5 yeni güncelleme ile bitirir umudu ile aracı test ettim,kabul etmek gerekir ki şanzıman bir tık daha iyi ama yine aynı hantallık ve ilk viteslerde ki yığılma devam ediyor. Bu arabaya bu kadar para verip,böyle bir performansa razı olmak ne derece doğru bilmem.
    Bir laf vardır, horozum ibibikli olsun,ötmezse ötmesin diye....Ben donanımla,tasarımla mutlu olurum,performans aramam idare ederim vaziyeti diyorsanız...fazla söze gerek yok....Alın güle güle kullanın....




  • harika görünüyor. yalnız kabin efsane olmaya aday.
  • 3 parçalı cam tavan ve ve kontrol tuşları süper.

     YENİ CİTROEN DS5
  • quote:

    Orijinalden alıntı: andora1

    Arkadaşlar,
    araba çirkin demiyorum.Tasarımı ,hoş bir araç. Ama ben xsara dan bu yana Citroen kullanıyorum,şu anda aracım c-5 mcp,dinamik pakettir. Daha öncede c5 manuel vardı.Citroen tercih etme nedenim çok basittir fiyat/fayda oranı en yüksek araç.Sunduğu donanımlar ve fiyatı gerçekten iyidir. Ama zamanla inan sorgulamaya başlıyor aracı,mesela bir gün Fulya dan köprü trafiğinde beşiktaşa çıkamadım çünkü dur kalk yüzünden önce inanılmaz bir balata kokusu geldi sonrada vites değişmez oldu ve araç stop etmeye başladı,bir türlü yürütemedim. aracı çekici ile servise götürdüm. Servis bunun aşırı ısınma nedeniyle olduğunu çünkü bu sistemin sürekli dur kalk trafikte bu tür bir sorunu çıkarabileceğini söyledi. Şimdi İstanbul da yaşayan biri olarak ne kıymeti kaldı ötesinin? Güzel tasarım,donanım vs bunları bir kalemde siliyor böyle bir problem. Ayrıca ışıklarda falan yanımdan kalkıp uzayıp giden doblo,fiorino vs her çeşit aracı zaten görmezden geliyorum çünkü bizim arabanın asla seri olarak vites atma şansı yok ilk kalkışlar çok ağır.
    Bütün bu sıkıntıyı DS5 yeni güncelleme ile bitirir umudu ile aracı test ettim,kabul etmek gerekir ki şanzıman bir tık daha iyi ama yine aynı hantallık ve ilk viteslerde ki yığılma devam ediyor. Bu arabaya bu kadar para verip,böyle bir performansa razı olmak ne derece doğru bilmem.
    Bir laf vardır, horozum ibibikli olsun,ötmezse ötmesin diye....Ben donanımla,tasarımla mutlu olurum,performans aramam idare ederim vaziyeti diyorsanız...fazla söze gerek yok....Alın güle güle kullanın....

    Yorumunuza katılıyorum tamamiyle yaşadığınız olay gerçekten can sıkıcı. Bizde de 3008 var hakikaten yoğun trafikte belirli bir süre geçirdikten sonra raç sarsıntılı kalkmaya başlıyor, yoğun trafiği resmen sevmiyor.




  • 2.0 motor ,Türkiyede satılmayan modeli daha harika olur bence performans konusunda. Kardeşim 90 - 100000 lira verdikten sonra ufak tefek arabalarında geçememesi lazım artık , birde şanzıman çok önemli vw 5 - 6 yıldır çift kavrama kullanıyor ( bazı problemler olsada) citroen - peugeot hala otomatikleştirilmiş şanzımanı kakalayıp duruyor.

    Benim gözümde 2.0 dizel çift kavramalı modeli olsa 100000 lira eder.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: andora1

    Arkadaşlar,
    araba çirkin demiyorum.Tasarımı ,hoş bir araç. Ama ben xsara dan bu yana Citroen kullanıyorum,şu anda aracım c-5 mcp,dinamik pakettir. Daha öncede c5 manuel vardı.Citroen tercih etme nedenim çok basittir fiyat/fayda oranı en yüksek araç.Sunduğu donanımlar ve fiyatı gerçekten iyidir. Ama zamanla inan sorgulamaya başlıyor aracı,mesela bir gün Fulya dan köprü trafiğinde beşiktaşa çıkamadım çünkü dur kalk yüzünden önce inanılmaz bir balata kokusu geldi sonrada vites değişmez oldu ve araç stop etmeye başladı,bir türlü yürütemedim. aracı çekici ile servise götürdüm. Servis bunun aşırı ısınma nedeniyle olduğunu çünkü bu sistemin sürekli dur kalk trafikte bu tür bir sorunu çıkarabileceğini söyledi. Şimdi İstanbul da yaşayan biri olarak ne kıymeti kaldı ötesinin? Güzel tasarım,donanım vs bunları bir kalemde siliyor böyle bir problem. Ayrıca ışıklarda falan yanımdan kalkıp uzayıp giden doblo,fiorino vs her çeşit aracı zaten görmezden geliyorum çünkü bizim arabanın asla seri olarak vites atma şansı yok ilk kalkışlar çok ağır.
    Bütün bu sıkıntıyı DS5 yeni güncelleme ile bitirir umudu ile aracı test ettim,kabul etmek gerekir ki şanzıman bir tık daha iyi ama yine aynı hantallık ve ilk viteslerde ki yığılma devam ediyor. Bu arabaya bu kadar para verip,böyle bir performansa razı olmak ne derece doğru bilmem.
    Bir laf vardır, horozum ibibikli olsun,ötmezse ötmesin diye....Ben donanımla,tasarımla mutlu olurum,performans aramam idare ederim vaziyeti diyorsanız...fazla söze gerek yok....Alın güle güle kullanın....

    2007 C5 kullanicisiyiz aynısı yıldız yokuşu denen yerde oldu bize sonuç 2000 tl baskı balata filan değişti ama bence sorun arabanin agirligindaydi 6 kisiydik arabada yetiskin olarak zaten araba 1.5 ton dur kalk yapa yapa balatayi siyirdi araba ardindan dumanlar filan cikiyordu baya baya ama biz inat ettik yarim debriyaj el freni ile ciktik yokusu 2 saat beklemistik balatanin sogumasini ardindan eve gelmistik :) Okuyunca anlatmak istedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ya bir sürü şey yazdım nasıl olduysa silindi neyse test ettim şanzıman felaket traktör bile daha konforlu vites geçişi var 2 el fiyatı facia sırf görüntüsü ise çok daha güzel alternatifler var müzik sistemi denon harika.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    şehir içi 7,5 - 8 litre civarı olur ortalamada 6,5 yakar

    Arka camlar açılıyor

    Mükemmellik konusuna ise sadece dizayn olarak katılabilirm malzeme ve işçilik fransız ortalamalarında, Almanlardan uzak.

    malzeme işçilik ve fonksiyonellik 10 numara bence. oldukça kullanışlı ve kaliteli olmuş. konsoldaki saat maseratininkinden bile şekil.
    aracın tek kötü yanı sarsıntılı çalışan o iğrenç vitesi. edc gibi bir vites olsa tadından yenmez.
    bana sınıfındaki bir çok araçtan daha premium hissettirdi.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ulasss1980

    araç fark yaratmayı farklı olmayı,dikkat çekmeyi sevenler için...

    bu bariz...

    kalite için citroeni bmw,merso,audi ,volvo ile karşılartırmak büyük haksızık olur....

    citroeni reno peugeot fiat hatta vw ile karşılaştırmak daha insaflı ...

    çookk basıma geldi...c5 satmaya çalışan arkadaşın basına gelen...hatta bir kaç kez aynı firma kendi arabasına tutulmuyor bunlar bile dedi...hyundai ve skoda kendi arabalarına dedi...

    ancak 69 dan 54 dü sanırım çook anormal bir düsüs degil...

    en tutulan markaya gidin 70 e araba alın...9 binde 60 demez hiçbirisi....0 araba alan adam fazladan %15 -18 verdiğinin bilincinde olmalı...




    ds serisinden bi haber yaşayan bir vatandaş daha. normal bir seri değil ds serisi daha öncesindeki üretimler gibi premium git bir incele aracı hatta vw lafını yutarsın..


    quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhand09

    ş. içi 7.5 8 lt çook bence bu kadar yakmaz

    yakar aslında ama şehiriçi derken neyi kasteetiğimiz önemli. Sürekli durkalklarda 9-10 civarı bile olur, ben 3008 kullanıyorum, şehir içi 7 ve üzeri olduğuna göre o araçta da bu değerler olabilir.



    sürekli dur kalk bu araca pek bir etki etmez oldukça sessiz çalışan bir start&stop sistemi var.


    quote:

    Orijinalden alıntı: chinaski

    Aracın fiyatı sınıfındaki araçlara göre gayet makul.Sınıfındaki araçların donanım ve standart özellikleri ile kıyasladığımızda fazlası bile var.İşin en iyi tarafı ise 1.6 e-hdi 112 hp mcp şanzumana sahip olması ve mcp şanzumanın da farkedilebilecek şekilde iyileştirilmesidir.Bu sınıf araçlarda genelde 1.6 dizel araçlarda otomatik araç bulmak çok zor.E bu ÖTV oranlarına göre 1.6 dizel araca otomatik şanzuman koyup, komik derecede fiyat farklı ile satması da cabası.Bence sınıfında farklılık arayanlar için mükemmel bir araç.


    her şeyiyle gerçekten mükemmel bir araç. şu an o segment ve o sınıf alacak olsam başka araç düşünmezdim ama şu bir gerçek ki aracın vitesi berbat. çok fazla yığılma yaşıyor, çok sarsıntılı, yokuşlarda sapıtıyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bozkurt35 -- 1 Eylül 2012; 3:36:19 >




  • 1 ay önce almancımıydı bilmiyorum onda görmüştüm harika bir aracta acyip ilgimi cekmişti harika yapmışlar yahu acyip ilgi cekiyor süperdi arac
  • bence guzel deil.
    ds4 un arka tasarımı daha ıyı.
    ds5 ın ön ve ıc tasarımına dıyecek bırsey yok ıyı...
  • bugün trafıkte gördüm feci olmuş arkası ya dehşet begendim....
  • Sn. bozkurt35

    DS5 güzel bir araç ama bence malesef premium değil, kimsede onu bu segmente sokmuyor zaten. Premium segmentte, Audi a4, mercedes c, bmw 3 birazda volvo s60 yer alıyor. Ds5'in bu araçlar karşısında şansı malesef yok gibi birşey.

    Bende dizayn olarak beğeniyorum ancak citroen ve peugeot belirli bir malzeme seviyesini aşamıyor, peugeot 3008 kullanıyorum ordan biliyorum aynı malzemeler ve benzer şanzıman ds5 te mevcut. Ykıt konsunda da start stop ver doğru anca yoğun trafikte maks %10 dan fazla yarar sağlamaz. Ağır bir araç olduğundan dediğim rakamalr ulaşısınız. Deneyin rahatlıkla görürsünüz.
  • 2 tane gördüm..

    birisi çok güzel gözüktü gözüme digeri çok sıradan...

    paran yetiyorsa full ünü alıcan...yoksa başka marka...
  • Ben citroen bayisinde gördüm canlı canlı araba gerçekten oha dedirticek bi araba arkası muthiş hele o egzozlar yokmu fiyatı 97 bin tlydi.
  • koca izmirde 1 tane gördüm
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.