Şimdi Ara

YENİ CİTROEN DS5 (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
584
Cevap
7
Favori
134.961
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yakıt verilerini bilmiyorum ama aracın mükemmel olduğu kesin bu aracı birgün mutlaka alacağım bence Bmw 520 d nin fiyat açısından uygun modeli. Bugün gidip aracı görücem bakalım resimdeki kadar varmı?
    _____________________________
  • arka camlar açılabiliyo mu?
    _____________________________
    MG HS luxury
    Bravo 1.6 Emotion
  • şehir içi 7,5 - 8 litre civarı olur ortalamada 6,5 yakar

    Arka camlar açılıyor

    Mükemmellik konusuna ise sadece dizayn olarak katılabilirm malzeme ve işçilik fransız ortalamalarında, Almanlardan uzak.
    _____________________________
  • ş. içi 7.5 8 lt çook bence bu kadar yakmaz
    _____________________________
    "Batılılar geldiklerinde ellerinde incil, bizim elimizde topraklarımız vardı.Bize, gözlerimizi kapayarak dua etmesini öğrettiler. Gözümüzü açtığımızda ise bizim elimizde incil, onların elinde topraklarımız vardı." Kenu Kenyattu Kenya Kurucu Devlet Başkanı
  • 83 bin çok fiyat 1.6 için...
  • Aracın fiyatı sınıfındaki araçlara göre gayet makul.Sınıfındaki araçların donanım ve standart özellikleri ile kıyasladığımızda fazlası bile var.İşin en iyi tarafı ise 1.6 e-hdi 112 hp mcp şanzumana sahip olması ve mcp şanzumanın da farkedilebilecek şekilde iyileştirilmesidir.Bu sınıf araçlarda genelde 1.6 dizel araçlarda otomatik araç bulmak çok zor.E bu ÖTV oranlarına göre 1.6 dizel araca otomatik şanzuman koyup, komik derecede fiyat farklı ile satması da cabası.Bence sınıfında farklılık arayanlar için mükemmel bir araç.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhand09

    ş. içi 7.5 8 lt çook bence bu kadar yakmaz

    yakar aslında ama şehiriçi derken neyi kasteetiğimiz önemli. Sürekli durkalklarda 9-10 civarı bile olur, ben 3008 kullanıyorum, şehir içi 7 ve üzeri olduğuna göre o araçta da bu değerler olabilir.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chinaski

    Aracın fiyatı sınıfındaki araçlara göre gayet makul.Sınıfındaki araçların donanım ve standart özellikleri ile kıyasladığımızda fazlası bile var.İşin en iyi tarafı ise 1.6 e-hdi 112 hp mcp şanzumana sahip olması ve mcp şanzumanın da farkedilebilecek şekilde iyileştirilmesidir.Bu sınıf araçlarda genelde 1.6 dizel araçlarda otomatik araç bulmak çok zor.E bu ÖTV oranlarına göre 1.6 dizel araca otomatik şanzuman koyup, komik derecede fiyat farklı ile satması da cabası.Bence sınıfında farklılık arayanlar için mükemmel bir araç.

    Vw Passat ve Volvo S60 1.6 dizel motorda çift kavramalı otomatik sunmuyor olsalar ds5 için rakipsiz derdim. DS5'e yönelenlerin, bu araçlar aklını çeler, sadece dizayn için ds5 alınmaz bence. Eğer dizayn ön planda tutulacaksa Passat cc 1.4 tsi dsg de seçenek olabilir. Ama 90bin vereceksem ben Volvo'ya kayardım kesinlikle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi toledox -- 5 Haziran 2012; 11:09:20 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhand09

    ş. içi 7.5 8 lt çook bence bu kadar yakmaz

    yakar aslında ama şehiriçi derken neyi kasteetiğimiz önemli. Sürekli durkalklarda 9-10 civarı bile olur, ben 3008 kullanıyorum, şehir içi 7 ve üzeri olduğuna göre o araçta da bu değerler olabilir.

    Rodajdan sonra 6.5'ten fazla yakmaz tamamen dur kalk trafik olsa bile...

    Benim aracım aynı motor aynı şanzıman, İstanbul trafiğinde ilk 2500km ortalamam 6.4litre (29km/h ortalama hız ile), son depomda ortalamam 800km'de 6.1 litre ve git gide düşüyor... C4 bu araçtan 100kg daha hafif o yüzden yarım litre ekliyorum benim tüketimime...
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_rion80

    quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhand09

    ş. içi 7.5 8 lt çook bence bu kadar yakmaz

    yakar aslında ama şehiriçi derken neyi kasteetiğimiz önemli. Sürekli durkalklarda 9-10 civarı bile olur, ben 3008 kullanıyorum, şehir içi 7 ve üzeri olduğuna göre o araçta da bu değerler olabilir.

    Rodajdan sonra 6.5'ten fazla yakmaz tamamen dur kalk trafik olsa bile...

    Benim aracım aynı motor aynı şanzıman, İstanbul trafiğinde ilk 2500km ortalamam 6.4litre (29km/h ortalama hız ile), son depomda ortalamam 800km'de 6.1 litre ve git gide düşüyor... C4 bu araçtan 100kg daha hafif o yüzden yarım litre ekliyorum benim tüketimime...

    Bence sürekli durkalk olan köprü trafiğinde aracın km'sin sıfırlayıp bir daha test yapın ve burda paylaşın. Güzergahınızı bilemem ama eski ortalamaları karıştırmayın Benim araçta aynı motor ve zorlandığında ne yaktığını bende kestirebiliyorum, 60bin km oldu benimde. Ben çok testler yapıp denedim sizde bir test yapıp paylaşırsanız sevinirim.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    quote:

    Orijinalden alıntı: the_rion80

    quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhand09

    ş. içi 7.5 8 lt çook bence bu kadar yakmaz

    yakar aslında ama şehiriçi derken neyi kasteetiğimiz önemli. Sürekli durkalklarda 9-10 civarı bile olur, ben 3008 kullanıyorum, şehir içi 7 ve üzeri olduğuna göre o araçta da bu değerler olabilir.

    Rodajdan sonra 6.5'ten fazla yakmaz tamamen dur kalk trafik olsa bile...

    Benim aracım aynı motor aynı şanzıman, İstanbul trafiğinde ilk 2500km ortalamam 6.4litre (29km/h ortalama hız ile), son depomda ortalamam 800km'de 6.1 litre ve git gide düşüyor... C4 bu araçtan 100kg daha hafif o yüzden yarım litre ekliyorum benim tüketimime...

    Bence sürekli durkalk olan köprü trafiğinde aracın km'sin sıfırlayıp bir daha test yapın ve burda paylaşın. Güzergahınızı bilemem ama eski ortalamaları karıştırmayın Benim araçta aynı motor ve zorlandığında ne yaktığını bende kestirebiliyorum, 60bin km oldu benimde. Ben çok testler yapıp denedim sizde bir test yapıp paylaşırsanız sevinirim.

    İyi de o zaman saat ve güzergah da verin, hatta yolun neresinde bilgisayarı sıfırlayacağımı da söyleyin tam olsun...

    Bakın ortalama hız bilgisini de vermişim 29km/h, arabam daha 2500de yani yakıtı oturmamış durumda (kullanma kılavuzunda bile 5000km'den sonra asıl tüketim değerlerine ulaşacağı yazılı), bunlara rağmen yol bilgisayarında yazanı söylüyorum inanıp inanmamak size kalmış. Ayrıca sanırım sizin aracınızda Start-Stop yok o yüzden bu değerleri yakalayamıyorsunuz, ben aracımı sürekli STT devrede kullanıyorum, dur kalkta yakıtım öyle çok abartılı şekilde artmıyor...

    C4 kullanıcıları forumunda 15-20bin km bu aracı kullanan arkadaşlar var, 25-30km arası hız ortalamasıyla 5.5 - 6 litre arasında yakanlar mevcut, fotograf da paylaşıyorlar ara ara, bakabilirsiniz...
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_rion80

    quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    quote:

    Orijinalden alıntı: the_rion80

    quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhand09

    ş. içi 7.5 8 lt çook bence bu kadar yakmaz

    yakar aslında ama şehiriçi derken neyi kasteetiğimiz önemli. Sürekli durkalklarda 9-10 civarı bile olur, ben 3008 kullanıyorum, şehir içi 7 ve üzeri olduğuna göre o araçta da bu değerler olabilir.

    Rodajdan sonra 6.5'ten fazla yakmaz tamamen dur kalk trafik olsa bile...

    Benim aracım aynı motor aynı şanzıman, İstanbul trafiğinde ilk 2500km ortalamam 6.4litre (29km/h ortalama hız ile), son depomda ortalamam 800km'de 6.1 litre ve git gide düşüyor... C4 bu araçtan 100kg daha hafif o yüzden yarım litre ekliyorum benim tüketimime...

    Bence sürekli durkalk olan köprü trafiğinde aracın km'sin sıfırlayıp bir daha test yapın ve burda paylaşın. Güzergahınızı bilemem ama eski ortalamaları karıştırmayın Benim araçta aynı motor ve zorlandığında ne yaktığını bende kestirebiliyorum, 60bin km oldu benimde. Ben çok testler yapıp denedim sizde bir test yapıp paylaşırsanız sevinirim.

    İyi de o zaman saat ve güzergah da verin, hatta yolun neresinde bilgisayarı sıfırlayacağımı da söyleyin tam olsun...

    Bakın ortalama hız bilgisini de vermişim 29km/h, arabam daha 2500de yani yakıtı oturmamış durumda (kullanma kılavuzunda bile 5000km'den sonra asıl tüketim değerlerine ulaşacağı yazılı), bunlara rağmen yol bilgisayarında yazanı söylüyorum inanıp inanmamak size kalmış. Ayrıca sanırım sizin aracınızda Start-Stop yok o yüzden bu değerleri yakalayamıyorsunuz, ben aracımı sürekli STT devrede kullanıyorum, dur kalkta yakıtım öyle çok abartılı şekilde artmıyor...

    C4 kullanıcıları forumunda 15-20bin km bu aracı kullanan arkadaşlar var, 25-30km arası hız ortalamasıyla 5.5 - 6 litre arasında yakanlar mevcut, fotograf da paylaşıyorlar ara ara, bakabilirsiniz...

    Lütfen yanlış anlaşılması yazdıklarım tabiki size inanırım. Ancak yolun eğimi, durkalk sayısı, sürüş karakteri gibi bir sürü kişiden kişiye göre değişen var. Ben 7,5 - 8 derken şehir içinde maksimum çıkılabilecek değerleri kastetmek istemiştim. Ortalama hız bilgiini vermişsiniz ancak sürekli yokuş aşağı da gidebilirsiniz yukarı da buda ortalamayı değiştirir. Ben kendi güzargahıımda durkalk nerdeyse yapmıyorum ve 7 litre civarında gidiyorum çünkü biraz seri kullanıyorum. Ama 6 litre ile de gidebilirim kullanıma bağlı.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox


    Lütfen yanlış anlaşılması yazdıklarım tabiki size inanırım. Ancak yolun eğimi, durkalk sayısı, sürüş karakteri gibi bir sürü kişiden kişiye göre değişen var. Ben 7,5 - 8 derken şehir içinde maksimum çıkılabilecek değerleri kastetmek istemiştim. Ortalama hız bilgiini vermişsiniz ancak sürekli yokuş aşağı da gidebilirsiniz yukarı da buda ortalamayı değiştirir. Ben kendi güzargahıımda durkalk nerdeyse yapmıyorum ve 7 litre civarında gidiyorum çünkü biraz seri kullanıyorum. Ama 6 litre ile de gidebilirim kullanıma bağlı.

    Estağfurullah yanlış anlayacak birşey yok. Güzergahımı merak etmişsiniz, Çekmeköyde oturuyorum, ailem Erenköy Bağdat caddesinde oturuyor, eşimin ailesi Maltepe merkezde oturuyor... Araç daha çok haftasonları ya da haftaiçi akşamları aile ziyaretleri için kullanılıyor ve bu güzergahları biraz biliyorsanız trafiğinin ağırlığını tahmin edebilirsiniz. Öyle çok fazla rampa indiğim çıktığım yok ama yolum üzerinde birçok ışık var ve genelde belli noktalarda sık sık dur-kalk yapıyorum. Kullanım stilim araç yeni olduğu için biraz sakindi ama hafiften devirli kullanmaya başladım. Fabrika verisini yakalama ihtimalim olmadığının farkındayım (şehiriçi 4.9 olması lazım) ama dediğiniz 7-8li değerleri göreceğimi de sanmıyorum
    _____________________________




  • Selam herkese,
    Yahu cok komik adamlar var hakkaten :) Bu araca vericegim paraya giderim BMW 1 serisi alirim diyor kamil in biri :) Arac su anda fransa da bile yok satiyor,en yakin 90 gun sure veriyorlar arac teslimi icin.2012 yilin araci secildi,ic donanim desen bildigin Airbus A380 halt etmis.Hele birde Dsport chic modeli yokmu 19 jantli olan tadindan yenmez.Hyundai i30 modeline 60 bin liracigi cok gormuyosunuz bu araca kulp takiyorsunuz. Citroen bu arac ile kendilerinin bile beklemedigi bi ivme yakaladi.Hemde cok pis hazirliksiz yakalandilar bugun almaya kalkin bence siraya falan alirlar turkiye citroen de cunku arac dedigim gibi Fransada bile yok.Benim merak ettigim DS5 diesel hybrid motorlu versiyonu.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_rion80

    quote:

    Orijinalden alıntı: toledox


    Lütfen yanlış anlaşılması yazdıklarım tabiki size inanırım. Ancak yolun eğimi, durkalk sayısı, sürüş karakteri gibi bir sürü kişiden kişiye göre değişen var. Ben 7,5 - 8 derken şehir içinde maksimum çıkılabilecek değerleri kastetmek istemiştim. Ortalama hız bilgiini vermişsiniz ancak sürekli yokuş aşağı da gidebilirsiniz yukarı da buda ortalamayı değiştirir. Ben kendi güzargahıımda durkalk nerdeyse yapmıyorum ve 7 litre civarında gidiyorum çünkü biraz seri kullanıyorum. Ama 6 litre ile de gidebilirim kullanıma bağlı.

    Estağfurullah yanlış anlayacak birşey yok. Güzergahımı merak etmişsiniz, Çekmeköyde oturuyorum, ailem Erenköy Bağdat caddesinde oturuyor, eşimin ailesi Maltepe merkezde oturuyor... Araç daha çok haftasonları ya da haftaiçi akşamları aile ziyaretleri için kullanılıyor ve bu güzergahları biraz biliyorsanız trafiğinin ağırlığını tahmin edebilirsiniz. Öyle çok fazla rampa indiğim çıktığım yok ama yolum üzerinde birçok ışık var ve genelde belli noktalarda sık sık dur-kalk yapıyorum. Kullanım stilim araç yeni olduğu için biraz sakindi ama hafiften devirli kullanmaya başladım. Fabrika verisini yakalama ihtimalim olmadığının farkındayım (şehiriçi 4.9 olması lazım) ama dediğiniz 7-8li değerleri göreceğimi de sanmıyorum

    Evet biliyorum güzargahınız bazı saatlerde gerçekten çok yoğun oluyor. Bende ağılıklı olarak maltepe ile maltepe üniversitesi arasındaki yolu kullanıyorum burada rampalar çok fazla bu sebeple tüketim değerleri yükseleiliyor. Bu güzargahta benzinli araçlar 10litre civarı tüketiyor, 1.3 grande punto 6 litre yakıyordu, o sebeple de DS5 için bu değerleri ön görmüştüm. Ama sizin bahsettiğiniz yollarda dediğiniz değerlere aşacağını düşünmüyorum.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BiggestNiko



    Selam herkese,
    Yahu cok komik adamlar var hakkaten :) Bu araca vericegim paraya giderim BMW 1 serisi alirim diyor kamil in biri :) Arac su anda fransa da bile yok satiyor,en yakin 90 gun sure veriyorlar arac teslimi icin.2012 yilin araci secildi,ic donanim desen bildigin Airbus A380 halt etmis.Hele birde Dsport chic modeli yokmu 19 jantli olan tadindan yenmez.Hyundai i30 modeline 60 bin liracigi cok gormuyosunuz bu araca kulp takiyorsunuz. Citroen bu arac ile kendilerinin bile beklemedigi bi ivme yakaladi.Hemde cok pis hazirliksiz yakalandilar bugun almaya kalkin bence siraya falan alirlar turkiye citroen de cunku arac dedigim gibi Fransada bile yok.Benim merak ettigim DS5 diesel hybrid motorlu versiyonu.

    Aslında haklısınız ancak o görünüme ve dizayna göre bence aracın kalitesi yetersiz. O rakamlara çıkılınca farklı premium araçlara çıkmakda mümkün. Yurtdışı Tabiki 1 serisi asıl rakip değil ancak farklı görüşlerede saygı duymak lazım. i30Da 60 bin etmez ancak ds5 de 75'den fazlası mantığı zorlar bence.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    quote:

    Orijinalden alıntı: chinaski

    Aracın fiyatı sınıfındaki araçlara göre gayet makul.Sınıfındaki araçların donanım ve standart özellikleri ile kıyasladığımızda fazlası bile var.İşin en iyi tarafı ise 1.6 e-hdi 112 hp mcp şanzumana sahip olması ve mcp şanzumanın da farkedilebilecek şekilde iyileştirilmesidir.Bu sınıf araçlarda genelde 1.6 dizel araçlarda otomatik araç bulmak çok zor.E bu ÖTV oranlarına göre 1.6 dizel araca otomatik şanzuman koyup, komik derecede fiyat farklı ile satması da cabası.Bence sınıfında farklılık arayanlar için mükemmel bir araç.

    Vw Passat ve Volvo S60 1.6 dizel motorda çift kavramalı otomatik sunmuyor olsalar ds5 için rakipsiz derdim. DS5'e yönelenlerin, bu araçlar aklını çeler, sadece dizayn için ds5 alınmaz bence. Eğer dizayn ön planda tutulacaksa Passat cc 1.4 tsi dsg de seçenek olabilir. Ama 90bin vereceksem ben Volvo'ya kayardım kesinlikle

    Sadece dizayn için değil, verdiğim paranın karşılığı olarak aldıklarımı hesap ediyorum.Dizayn olayı biraz zevk meselesidir fakat farkedilebilmek yada farklılık arayanlar için on numara bir araç ds5.Ama ülkemizdeki kalıplaşmış düşünceler olduğu için verdiğimiz paranın karşılığında neleri aldığımıza bile bakmıyoruz, körü körüne sadece markaya takılıyoruz.Sektörün içerisindeki biri olarak gözlemlediklerim bunlar fakat son dönemlerdeki pazar paylarına baktığımızda yavaş yavaş insanların gözlerinin açıldığı da ortada.Citroen yada diğer markalar bu tarz ataklara kalktığında her marka hakettiği değeri pazarında bulacaktır.
    _____________________________




  • eder,etmez...güzel araba kardeşim..umarım mekanik-elektronik aksamı da tasarımı gibidir...
    _____________________________
    KASTAMONU - SERBEST MİMAR - 17.04.1980
  • az evvel telefon açtım sattım bugün 17:00'e kadar gel dedi, abi ortalama fiyat nedir dedim, 97.000 demez mi? tepki göstermeden edemedim, ben geçen sene Audi A3, S-Line 1.4 TFSI aracı 70 civarına alıyordum, euro artınca bile bu fiyatların altında kaldı, çok net Citroen uçmuş, ama tek uçan o değil, galiba uçan daireler çoğaldı ya da millette çok money var.

    adam 2 aracı da sattım, gelin görün diyor, uçan daire dediğimde, o aracı almak ve citroen'e o parayı yatırmak için ya çok zengin olacaksın, ya del, ya da dairelerden birini satacaksın, yani daire uçacak :)
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chinaski

    quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    quote:

    Orijinalden alıntı: chinaski

    Aracın fiyatı sınıfındaki araçlara göre gayet makul.Sınıfındaki araçların donanım ve standart özellikleri ile kıyasladığımızda fazlası bile var.İşin en iyi tarafı ise 1.6 e-hdi 112 hp mcp şanzumana sahip olması ve mcp şanzumanın da farkedilebilecek şekilde iyileştirilmesidir.Bu sınıf araçlarda genelde 1.6 dizel araçlarda otomatik araç bulmak çok zor.E bu ÖTV oranlarına göre 1.6 dizel araca otomatik şanzuman koyup, komik derecede fiyat farklı ile satması da cabası.Bence sınıfında farklılık arayanlar için mükemmel bir araç.

    Vw Passat ve Volvo S60 1.6 dizel motorda çift kavramalı otomatik sunmuyor olsalar ds5 için rakipsiz derdim. DS5'e yönelenlerin, bu araçlar aklını çeler, sadece dizayn için ds5 alınmaz bence. Eğer dizayn ön planda tutulacaksa Passat cc 1.4 tsi dsg de seçenek olabilir. Ama 90bin vereceksem ben Volvo'ya kayardım kesinlikle

    Sadece dizayn için değil, verdiğim paranın karşılığı olarak aldıklarımı hesap ediyorum.Dizayn olayı biraz zevk meselesidir fakat farkedilebilmek yada farklılık arayanlar için on numara bir araç ds5.Ama ülkemizdeki kalıplaşmış düşünceler olduğu için verdiğimiz paranın karşılığında neleri aldığımıza bile bakmıyoruz, körü körüne sadece markaya takılıyoruz.Sektörün içerisindeki biri olarak gözlemlediklerim bunlar fakat son dönemlerdeki pazar paylarına baktığımızda yavaş yavaş insanların gözlerinin açıldığı da ortada.Citroen yada diğer markalar bu tarz ataklara kalktığında her marka hakettiği değeri pazarında bulacaktır.

    Sn. hinaski

    İnsanların gözünün açıldığına ben pek inanmıyorum. Açılsa bu fiyatlar ve vergiler üzerinden araç satın almayı bırakır bir yaptırım uygulayabilirdik. Ama bir malesef ipler distribütörlerin elinde rahat rahat at koşturuyorlar. Bİzde sonra o para etmez bu para etmez diyoruz. Ben 3008 kullanıyorum ve araç satın almadan önce aracın bana verdiklerine bakıyorum. Daha önce grande puntom vardı 1.3 multijet gerçekten full bir araçtı. O sebeple zevkle kullanırdım. 33bin TL'ye aldım ve 22bine sattım, neden çok fuldü çünkü. Ama helal olsun dedim 100bini devirdim çok severek kullanmıştım. DS5'te böyle bir araç severek alınacak kullanılacak bir araç. Ancak sınıfı itibariyle artık bazı eyleri sağlaması lazım citroen'in. Madem premium bir araç yapıyorsun o kapı açıldığında biraz tokluk hissi versin hadi ondan da geçtim titremeden açılsın. Bazı şeylerden kaçarak kar ettiklerini düşünüyorlar. C4 ile aynı parçalrın olacağı araca bineceksem neden ds5 alayım. İkinci elde kaybı fazla olma ihtimali yüksek çünkü olacak talep sınırlıdır. Citroen şu an yok satma mantığı güdüyor. Öyle aman aman rakamlara ulaşması zor ancak iyi araç onu kabul ediyorum. Ama yine de malesef çoğunluğun tercihine de karşılıksız kalınamaz
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.