Şimdi Ara

<<<... YENI CITROËN C3 KULÜBÜ ...>>> (139. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.312
Cevap
34
Favori
443.990
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 137138139140141
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KAPTAN_41

    valla arkadas C segmentinde C3 oldugu surece baska arac almak gereksiz bi yorum. diyorum. c3 umu hic bir C segmentinde baska bi araca degismem. az yaksın diye 4-5 bin tl fiyat farkı verip polo bm de almam hic bizaman. 4-5bin tl ye kac kez depo fullersin kac km yol gidersin. bide bunu hesaplayıp sonra gidip polo bm almalısın. bugun bi araca verdigin fiyat 40 bini aşıyorsa B segmentinde bi arac almak varken gidip C segmentine para vermek sadece zenginlik gostergesinden baska bisey degil. bugun C4 un fiyatı 47 bin civarı ve harika bi arac. ilerde alıcagım tek araba C4 olur ancak.

    Alıntıları Göster
    Hocam C3 B segegmentinde malaasef fakat bende senle aynı duygular yaşıyorum. İç mekanın genişliği özellikle arka diz mesafesi ve baş mesafesi bakımından neredeyse birkaç C segment arabalardan daha üstün.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnergyBlue

    Hocam C3 B segegmentinde malaasef fakat bende senle aynı duygular yaşıyorum. İç mekanın genişliği özellikle arka diz mesafesi ve baş mesafesi bakımından neredeyse birkaç C segment arabalardan daha üstün.

    Alıntıları Göster
    Hava yastığı olayı biraz karışık. 2 çeşit hava yastığı var. SRS ve SRP. Biri araba park halinde dahi olsa kemerler takılı dahi olmasa darbe aldığında açılır.
    Ama diğeri kemer takılı olmadığı zaman asla ve asla açılmaz. Bu farka dikkat etmek lazım. Ona göre yorum yapılmalı bence.
    Ama hangisi park halindeyken içinde insan olsada olmasada kemer takılı olsada olmasa açılıyordu hatırlamıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: racert

    Arkadaslar c3 comfortplus birakilip polo bm alinir mi sizce

    Bana kalırsa bu gereksiz bir değişiklik olur.
    Çünkü polo ya bindim c3 ün iç ferahlığı o araba da yok. C3 C segmenti araçlar kadar geniş ve dışarıdan baktığında büyük duruyor neredeyse.
    Bir de poloya bakınız arkadan yandan ne demek istediğimi anlayacaksınız.
    Bildiğim kadarıyla polonun dingin mesafesi sınıfında ki bir çok araçta kısa ve takla atma riski çok yüksek.
    Esp de yok o araçta.Belki opsiyon vardır ama ne gerek var o kadar para vermeye.
    Ayrıca ben c3 ü almadan önce polo ya bakmıştım. 1.6 dizelini alacaktım. Bana 3 ay sonraya gün verdiler.
    Poloyuda beklemem yani 3 ay. Araba ne çelik jant var ne de yol bilgisayarı. Sadece 4 cam otomatiği var o kadar.
    Kolçakta yok. C3 e bakmaya gittim. İnceledim ve o ilk gittiğim gün kapora verdim aldım. Zenith cam beyaz comfort plus otomatik kliması falan da var çelik jantı da var.
    Polo ile yan yana koy bir de sür o zaman ne demek istediğimi anlarsın. C3 te ki sürüş ferahlığını bulamayacaksın bu kesin.
    Ayrıca c3 daha konforlu bir araç. Sanki büyük araba sürüyormuşsun hissi veriyor insana.
    Ama yine de sen bilirsin. Ben vermezdim poloya o parayı. Alacaksın trendline ı da pahalı üstelik yol bilgisayarı gibi bir özellik yok. Çelik jant yok. Komedi.
    Bunun yanında ben çelik jant taktırırım sonradan dersen arabanı garanti dışı bırakıyorlar. Asla ve asla sana serviste hoş görü ile yaklaşmıyorlar.
    Arkadaşımın arabası bozuldu polo 1.4 2011 model benzinli. Çocuğun arabası daha 1 aylık bozuldu servise gitti. Normalde garantili arabaya öncelik tanımaları lazım.
    Demişler gidin 1 hafta sonra getirin arabayı. Plakalığı düşmüş çocuğun takmaya 20 lira para istemişler.
    Ben silecek suyum don yaptığı için zorladım sigortayı attırdım . tamamen benim hatam citroen le alakası yok.
    Gittim anında değiştirdiler sigortayı. Biraz da bunları düşünmek lazım. Alman araba aldın mı adamı deli ediyorlar.
    Jant takarsan garanti dışı örneğini bu yüzden verdim. Hadi birde yay falan takayım dedin mi yandın yani.




  • Dusunme asamasindayim. 2 el degeri gercekten yuksek bu arada araba bluemotion esp jant yani bizdeki d klima haric herseyi var kafamda soru isaretleri var 5 sene sonra arabam kac para eder
  • quote:

    Orijinalden alıntı: racert

    Dusunme asamasindayim. 2 el degeri gercekten yuksek bu arada araba bluemotion esp jant yani bizdeki d klima haric herseyi var kafamda soru isaretleri var 5 sene sonra arabam kac para eder

    5 sene sonra c3'ün değer kaybı polo bluemotion'ın değer kaybından daha çok olabilir fakat 5 sene boyunca aracı kullanırken alacağınız haz da bence c3'te daha yüksektir. polo kesinlikle bence güzel bir araç, özellikle bluemotion süper, hem az yakıyor hem de donanımlı. ama c3 hdi'den yaklaşık 8bin tl daha pahalı...

    yani c4 hdi baz fiyatına polo bm alıyor gibi birşey oluyorsunuz

    edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi toksin -- 10 Şubat 2012; 10:17:50 >
  • Gerci haklisiniz mesela sizce 8k fiyat farki olusur mu arada 2 elde yoksa daha az mi fark olusur bu arada benim arac ne oldugunu anlamadan 23000 km ye geldi bile benim arabanin ustune 7 k verip 2012 2 el arac bana da mantikli gelmiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toksin

    quote:

    Orijinalden alıntı: racert

    Dusunme asamasindayim. 2 el degeri gercekten yuksek bu arada araba bluemotion esp jant yani bizdeki d klima haric herseyi var kafamda soru isaretleri var 5 sene sonra arabam kac para eder

    5 sene sonra c3'ün değer kaybı polo bluemotion'ın değer kaybından daha çok olabilir fakat 5 sene boyunca aracı kullanırken alacağınız haz da bence c3'te daha yüksektir. polo kesinlikle bence güzel bir araç, özellikle bluemotion süper, hem az yakıyor hem de donanımlı. ama c3 hdi'den yaklaşık 8bin tl daha pahalı...

    yani c4 hdi baz fiyatına polo bm alıyor gibi birşey oluyorsunuz

    edit:imla

    Alıntıları Göster
    toksin : KESİNLİKLE KATILIYORUM YAZDIKLARINA





    C3 1.4 e-HDi CONFORT BMP STT EURO5 - 2012 - Platin Gri - İstanbul


    Sonunda aracıma kavuştum. CVT şanzumana alışmış biri olarak vites geçişleri biraz tuhaf geldi. Onun dışında araç yol tutuşu görüş iç tasarım bence süper. Start Stop çok keyifli. Yakıtı çok merak ediyorum kaç lt leri yakalayacağım. Sizinlede paylaşırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kibritinyanmayanucu

    toksin : KESİNLİKLE KATILIYORUM YAZDIKLARINA





    C3 1.4 e-HDi CONFORT BMP STT EURO5 - 2012 - Platin Gri - İstanbul


    Sonunda aracıma kavuştum. CVT şanzumana alışmış biri olarak vites geçişleri biraz tuhaf geldi. Onun dışında araç yol tutuşu görüş iç tasarım bence süper. Start Stop çok keyifli. Yakıtı çok merak ediyorum kaç lt leri yakalayacağım. Sizinlede paylaşırım.

    hocam yorumlarını merakla bekliyorum. bugün gittim arabayı gördüm ve yüzde 99 alacağım.

    vites geçişiyle ilgili nasıl bir durum oldu?

    bu arada broşürde yazan şehiriçi 3,6 lt eğer gerçekleşiyorsa ben bu aracı tek geçerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hebeley

    quote:

    Orijinalden alıntı: kibritinyanmayanucu

    toksin : KESİNLİKLE KATILIYORUM YAZDIKLARINA





    C3 1.4 e-HDi CONFORT BMP STT EURO5 - 2012 - Platin Gri - İstanbul


    Sonunda aracıma kavuştum. CVT şanzumana alışmış biri olarak vites geçişleri biraz tuhaf geldi. Onun dışında araç yol tutuşu görüş iç tasarım bence süper. Start Stop çok keyifli. Yakıtı çok merak ediyorum kaç lt leri yakalayacağım. Sizinlede paylaşırım.

    hocam yorumlarını merakla bekliyorum. bugün gittim arabayı gördüm ve yüzde 99 alacağım.

    vites geçişiyle ilgili nasıl bir durum oldu?

    bu arada broşürde yazan şehiriçi 3,6 lt eğer gerçekleşiyorsa ben bu aracı tek geçerim.

    Bende inanılmaz merka ediyorum. Ofisi içinde çalıştığım için daha 10 km falan gidebildim. C.tesi Pazar ama durmayı düşünmüyorum :D

    Vites şöyleki. CVT veya DSG denilen şanzumanlarda vites geçişlerinde aracın ileriye düşüp tekrar toparlaması diye birşey söz konusu değildir. Yani biraz hoplatarak geçiyo vites. Yani düz vites araç gibi. Önceki aracım CVT olduğu için bana daha belirgin geliyorda olabilir. Direksiyondan vites değiştirmeyi denemedim. Belki kendime göre daha uygun devirde sürsem buda olmayacak. Hill holder var diye biliyordum ama yokuşta kaydırdı anlayamadım. Eğer istabulda iseniz kesinlikle Citroen Daloğluna uğrayın derim. Fatih bey çok yardımcı oldu.




  • Arkadaslar merhabalar,
    Kismetse bende ikinci el bir c3 alarak c3 sahipleri arasina katilmaya niyetlendim.. Hem renk hem donanim hemde motor olarak istedigim araci buldum gibi ancak fiyat konusunda kafamda soru isaretleri var. siz c3 sahipleri olarak bu konuda daha fazla bilgi sahibi oldugunuz icin sormak istedim. yardimci olabilirseniz cok sevinirim.
    Arac 2011 model km si biraz fazla 35 bin km de. 1.6 hdi lardan yani 92 hp ve donanim olarak exclusive yani full versiyon.. Ciddi hasari yok. sag on kapi saci surtmeden degismis.. sag on camurluk ve tamponda lokal boya var.. icinde sag koltukta bir sigara yanigi..
    Sizce bu arac kisa sirede satilacagi dusunulerek kaca alinabilir.. kismetse yaza evlenecegim icin satma ihtimalim yuksek malum masraflar fazla..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kibritinyanmayanucu

    Bende inanılmaz merka ediyorum. Ofisi içinde çalıştığım için daha 10 km falan gidebildim. C.tesi Pazar ama durmayı düşünmüyorum :D

    Vites şöyleki. CVT veya DSG denilen şanzumanlarda vites geçişlerinde aracın ileriye düşüp tekrar toparlaması diye birşey söz konusu değildir. Yani biraz hoplatarak geçiyo vites. Yani düz vites araç gibi. Önceki aracım CVT olduğu için bana daha belirgin geliyorda olabilir. Direksiyondan vites değiştirmeyi denemedim. Belki kendime göre daha uygun devirde sürsem buda olmayacak. Hill holder var diye biliyordum ama yokuşta kaydırdı anlayamadım. Eğer istabulda iseniz kesinlikle Citroen Daloğluna uğrayın derim. Fatih bey çok yardımcı oldu.


    bende de şu anda suzuki swift otomatik vites var. bunlar da tam otomatik olduğundan vites geçişi vs. hissetmiyorsunuz.

    normal şartlarda hill holder standart olarak geliyor bunlarda ve kaydırmaması lazım diye düşünüyorum.




  • Bugün bir arkadaşıma citroen c3 vti bmp confort+plus paket +elektrik paket aldık.. 35000tl ye geldi. Fiyat nasıl arkadaşlar...
  • Helebey merhaba;

    Aksam 10km falan yol gittim. Sonra 15 km sehir icinde yol bilgisayarini sifirlayip sahilde 70 km sabit hizla gitme firsatim oldu 3-4 kere isiklara denk geldim ortalama yakit yuketimi 3,6 lt ile eve girdim. Ben aracimi hic bir zaman zorlamam. 2000 devirin uzerine cikmamaya izen gosteririm. Bu anlamda sanirim tuketim o yizden boyle dusuk desemde bence bu deger inanilir gibi degil. Heleki uzun yolda ozelliklede yazin cok iddaali bir deger yakalacagimi dusunuyorum. Her ay ankara gidiyorum bu arac benim cuzdanimi cok rahatlatacak gibi. Depoyu fulledim izleyip gorecegiz bakalim. Hill holder icanlayamadim nasil kaydirir cozemedim. Vites gecisleride ilk kalkista cok hassas ilerlemek gerekiyo. Ani gaz yuklenmelerinde one atiyo arac kendini. Direksiyondan vites degistirme cok keyifli motor freni cok guzel ayrica arac d de iken direkson vitesine dokundugunuz gibi vitesi dusurup yukseltebiliyorsunuz. Kullanmayinca kendisi otomatige geciyor.
    Start stop cok basarili frenden ayaginizi cektiginiz anda calisiyo gaza basip yolunuza devam ediyorsunuz. Her arac calistirilmasi ile start stopta kapaili kalan motorun zamani saniye olarak ilerliyo ve toplaniyo. Biylece bir yerden bir yere giderken ne kadar sure aracla durakladiginizi ve motorun ne kadar kapali kaldigini gorebilirsiniz. Ancak aksam farlar yanarlen star stop acikken motor kapaniyo isiklarda ama acildiginda arac otomatik kendi calisirken farlarin yarim saniye gibi cok az azaldigi gorulmekte. Bu azalma smpul omrunu olumsuz etkile egini dusunuyorum.Micra dan sonra citroenin sesi iceri almadigi cok net. Aracin gorusunu cok begendim basik ve havasiz degil. Basarili bir arac bravo diyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: burglar

    anladım bizde o ses yok ama anlayamadım servise bir gotur istersen

    Alıntıları Göster
    2003 c3 vardı kaza yaptı valide ekimde

    şimdi 2010 buldum gene c3 olacak heralde :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevensleepers1907

    Arkadaslar merhabalar,
    Kismetse bende ikinci el bir c3 alarak c3 sahipleri arasina katilmaya niyetlendim.. Hem renk hem donanim hemde motor olarak istedigim araci buldum gibi ancak fiyat konusunda kafamda soru isaretleri var. siz c3 sahipleri olarak bu konuda daha fazla bilgi sahibi oldugunuz icin sormak istedim. yardimci olabilirseniz cok sevinirim.
    Arac 2011 model km si biraz fazla 35 bin km de. 1.6 hdi lardan yani 92 hp ve donanim olarak exclusive yani full versiyon.. Ciddi hasari yok. sag on kapi saci surtmeden degismis.. sag on camurluk ve tamponda lokal boya var.. icinde sag koltukta bir sigara yanigi..
    Sizce bu arac kisa sirede satilacagi dusunulerek kaca alinabilir.. kismetse yaza evlenecegim icin satma ihtimalim yuksek malum masraflar fazla..

    27 üstü etmez.otomatikse eder anca 28

    yoksa 25 felan .




  • Adam exclusive diyor seven kardesin baktigi arac Su anda dizelse 32 eder ama istersen nokta hatasiz comfortplus aracimi verebilirim 30500 TLS ye 23000 de arac
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plcmn

    Bugün bir arkadaşıma citroen c3 vti bmp confort+plus paket +elektrik paket aldık.. 35000tl ye geldi. Fiyat nasıl arkadaşlar...


    eğer 18.000 tl 0 faiz kredisi ile aldı iseniz çok iyi

    bu durumda nerden aldınız

    bana ankarada her iki bayii de 36.500 tl fiyat çekti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: judge-fred

    quote:

    Orijinalden alıntı: plcmn

    Bugün bir arkadaşıma citroen c3 vti bmp confort+plus paket +elektrik paket aldık.. 35000tl ye geldi. Fiyat nasıl arkadaşlar...


    eğer 18.000 tl 0 faiz kredisi ile aldı iseniz çok iyi

    bu durumda nerden aldınız

    bana ankarada her iki bayii de 36.500 tl fiyat çekti

    Alıntıları Göster
    Hayır faizsiz kredi ile 36 000 oldu.. Aslında faizsiz falan değil. 1000 TL komisyon baştan ödeniyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kibritinyanmayanucu

    Helebey merhaba;

    Aksam 10km falan yol gittim. Sonra 15 km sehir icinde yol bilgisayarini sifirlayip sahilde 70 km sabit hizla gitme firsatim oldu 3-4 kere isiklara denk geldim ortalama yakit yuketimi 3,6 lt ile eve girdim. Ben aracimi hic bir zaman zorlamam. 2000 devirin uzerine cikmamaya izen gosteririm. Bu anlamda sanirim tuketim o yizden boyle dusuk desemde bence bu deger inanilir gibi degil. Heleki uzun yolda ozelliklede yazin cok iddaali bir deger yakalacagimi dusunuyorum. Her ay ankara gidiyorum bu arac benim cuzdanimi cok rahatlatacak gibi. Depoyu fulledim izleyip gorecegiz bakalim. Hill holder icanlayamadim nasil kaydirir cozemedim. Vites gecisleride ilk kalkista cok hassas ilerlemek gerekiyo. Ani gaz yuklenmelerinde one atiyo arac kendini. Direksiyondan vites degistirme cok keyifli motor freni cok guzel ayrica arac d de iken direkson vitesine dokundugunuz gibi vitesi dusurup yukseltebiliyorsunuz. Kullanmayinca kendisi otomatige geciyor.
    Start stop cok basarili frenden ayaginizi cektiginiz anda calisiyo gaza basip yolunuza devam ediyorsunuz. Her arac calistirilmasi ile start stopta kapaili kalan motorun zamani saniye olarak ilerliyo ve toplaniyo. Biylece bir yerden bir yere giderken ne kadar sure aracla durakladiginizi ve motorun ne kadar kapali kaldigini gorebilirsiniz. Ancak aksam farlar yanarlen star stop acikken motor kapaniyo isiklarda ama acildiginda arac otomatik kendi calisirken farlarin yarim saniye gibi cok az azaldigi gorulmekte. Bu azalma smpul omrunu olumsuz etkile egini dusunuyorum.Micra dan sonra citroenin sesi iceri almadigi cok net. Aracin gorusunu cok begendim basik ve havasiz degil. Basarili bir arac bravo diyorum.

    valla çok güzel şeyler yazmışsın, teşekkürler ayrıntılı bilgiler için.

    ben de şimdi test sürüşü yapmaya gidiyorum. muhtemelen alırım bugün.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: plcmn

    Hayır faizsiz kredi ile 36 000 oldu.. Aslında faizsiz falan değil. 1000 TL komisyon baştan ödeniyor..

    ben de az önce imzayı atıp geldim :)

    36.250 + 500 dosya masrafı= 36.750 Tl ye aldım (mtv hariç)

    ne biçim hesap nasıl iş anlamadım herbiri ayrı telden çalıyo
  • 
Sayfa: önceki 137138139140141
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.