Şimdi Ara

<<<... YENI CITROËN C3 KULÜBÜ ...>>>

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.313
Cevap
34
Favori
443.853
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • YENİ C3 VISIODRIVE

    Yeni C3 severler paylaşımları için buradalar. :)

     <<<... YENI CITROËN C3 KULÜBÜ ...>>>



    "DH yöneticisi Supremum 'a ait değerlendirmeler ve resimlerin tamamını BURADAN bulabilirsiniz"

    Citroen'nin B sınıfındaki güçlü adayı Yeni C3 Visiodrive modelini iki farklı bayide inceleme, test etme ve görüntüleme fırsatı buldum.
    Görüş ve izlenimlerimi aktarmak istiyorum.

    YENİ C3 VISIODRIVE



     <<<... YENI CITROËN C3 KULÜBÜ ...>>>



    KASA
    Yenilenen C3 eski kasasına göre bir miktar daha büyümüş.
    Uzunluğu 3850mm’den 3940mm’ye arttırılarak 90mm uzayan aracın genişliği 1667mm’den 1728mm’ye 61mm genişleyerek, yüksekliğide 1519mm’den 1524mm’ye 1cm yükselmiş.
    Bagaj hacmiyse bir önceki kasasına göre 305lt’den 300 litreye düşmüş. Sınıfının standartlarında olan bagaj hacmini 1/3 ve 2/3 oranında yatan koltuklar tamamen yatırılarak 1000 lt’ye kadar çıkarmak mümkün.
    Ağırlığında ciddi bir değişim olmayan C3 donanım ve motor seçeneklerine göre 1030 kg ile 1135kg arasında değişiyor.
    Attraction ve Comfort modellerinde 185/65 R15 lastikler kullanılan aracın Exclusive donanımında ise 195/55 R16 lastikler bulunuyor.

     <<<... YENI CITROËN C3 KULÜBÜ ...>>>

    Yandan bakıldığında da bir önceki kasa C3 canlandırılabiliyor.

    DIŞ TASARIM
    Kesinlikle çekici yepyeni bir tasarıma sahip olan yeni C3 eski modelinin ana hatlarını korumakla birlikte yenilikçi çizgilere ve yuvarlak hatlara sahip.
    Önden bakıldığında ilk dikkat çeken siyah üst ve alt panjurun siyah plakalıkla birleştirilmesi ile ortaya çıkan büyük panjur.
    Exclusive donanımıyla birlikte alınan ön panjuru çepeçevre saran krom çerçeve ve yine bagaj kapağına konulan krom bagaj çıtası araca farklı bir hava katıyor.
    Ön sis farlarına ise Comfort ve Exclusive donanımda yer veriliyor.
    Düz ön kaputu hareketlendiren ise büyük Citroen amblemi ve büyük ön farların sinyal lambalarının kıvrımlarından başlayarak kaputun sonuna kadar uzanan çizgiler.
    Şişkin görünen ön ve arka çamurluklarla gerçekten hoş durduğunu düşündüğüm 5 halkalı 16” valonga jantlar Exclusive donanımın opsiyonlarından.
    Yan sinyaller ise ayna kollarına yerleştirilmiş.
    Arka tarafa geçildiğindeyse eski kasadaki bıçak misali sivri görünen stopların yerine geçen yuvarlak hatlı hayli şık görünümlü çift parçalı ve ters L formundaki stoplar dikkat çekiyor.
    Eski modelinde bagaj kapığına konulan plakalı ise yeni C3’te tampona inmiş. Aracın tasarımına uygun yuvarlak hatlı arka camın üzerinde ise 3. stop lambası bulunuyor.
    En büyük tasarım kozlarından biri ise Visiodrive isminin getirdiği Visiodrive özelliği sayesinde yuvarlatılmış özel ön cam sürücü koltuğunun arkasına kadar devam ediyor.
    Bu sayede özellikle açık renkli araçlarda şık bir tavan tasarımı anlamına geliyor. Zenith olarak adlandırılan özel ön cam güneş ışınlarına karşıda koruma görevini üstleniyor
    ve üst tavana krom çıtayla birleşiyor. Aynı zamanda da eşsiz bir sürüş keyfine sahip olunmasını sağlıyor.
    İstenildiğinde ise içerden ön tarafa doğru uzanabilen mekanizma ile tamamen kapatılabiliyor.


     <<<... YENI CITROËN C3 KULÜBÜ ...>>>

    Ana hatlarıyla eski modelin yapısına sadık kalınan arka tasarımda fark yaratan yeni tasarım çift parçalı ters L formundaki stoplar.

     <<<... YENI CITROËN C3 KULÜBÜ ...>>>

    Bir önceki modelinde bagaj kapağında yer alan plakalık artık tamponda.

     <<<... YENI CITROËN C3 KULÜBÜ ...>>>

    Yuvarlak tasarımlı ön buruna yandan bakıldığında büyük farların kaputun yarısına kadar uzandığı görülüyor.

     <<<... YENI CITROËN C3 KULÜBÜ ...>>>

    Yan sinyaller ayna kollarına yerleştirilmiş.



    İÇ TASARIM
    Yeni C3 Visiodrive yenilenen dış tasarımı ile birlikte tamamen yenilenmiş bir iç mekanada kavuşmuş. Eski modelden izlerin bulunmadığı ön konsol tamamen yeniden tasarlanmış.
    Sınıfının kalite beklentilerini sorunsuz bir şekilde karşılayan malzemelerden oluşmuş kumanda elemanları sorunsuz bir şekilde yerleştirilmiş.
    T formundaki konsolda yan havalandırma kumandaları ile birlikte başlayan ve konsolu iki ayrı bölüme ayıran bir bant kullanılmış.
    Donanım seçeneğine göre değişen bant gri veya siyah renkli olabiliyor. Bantın yolcu tarafında yer alan kısmı içe doğru kavislendiğinden torpido gözü biraz derine konulmuş.
    Bu sayede ön yolcu koltuğunun önünde sıkışık olmayan bir alan elde edilmiş. Torpido gözü ise oldukça büyük ve aynı zamanda soğutmalı.
    Şık görünümlü ve şık tasarımlı krom detaylara sahip orta havalandırma ızgaraları, yine krom çerçevelere sahip dörtlü flaşör ve merkezi kilit butonları ile müzik sistemi
    bilgilendirme ekranı yine bu bant üzerinde bulunuyor.
    Orta konsolda aşağı doğru inildikçe önce klima kumandalarına sonrasında ise tüm modellerde standart olarak sunulan direksiyondan kumandalı Cd-Mp3 çalarlı teybe ulaşılıyor.
    Teybin altına ise iki bölmeli bir eşya gözü yerleştirilmiş. Vitesin herhangi bir kumanda elemanını engellemesi ise sözkonusu değil.
    Kapı kollarıda yine ön konsolun malzemesinden kullanılarak bir uyum sağlanmış. Yine ön kapılarda eşya gözleri bulunuyor.
    Gösterge paneli 3 ayrı bölümden oluşan Yeni C3 Visiodrive’da orta kısımda en büyük olan kısım hız göstergesine ayrılırken bunun sağında yol bilgisayarı ve veri ekranına solunda ise devir göstergesine yer verilmiş.
    Far yükseklik ayarı direksiyon kolonunun soluna yerleştirilirken, teyp kumandalarıda sol tarafta yer alıyor.
    Citroen modellerinden alışık olduğumuz ortası sabit ve bol düğmeli direksiyona bu modelde yer verilmemiş.
    Ancak altı düzleştirilmiş 3 kollu direksiyonun ele iyi oturduğunu söyleyebilirim.
    Sadece Exclusive donanımında yer alan orta kol dayamanın içinede küçük bir göz konulmuş.
    Ayrıca kol dayamanın altında da bir göz daha var. Bu gözün hemen altında ise 12v güç girişi ve müzik sistemi aux girişi bulunuyor ve yine el freni ile vites arasındaki kısıma cep telefonu vb. küçük eşyalar konulabilir.
    Koltuklarını gerçekten beğendiğim otomobilde koltuklardaki dikişler ve işçilik dikkat çekiyor.
    Yan yükseltiler ise böyle bir araç için kesinlikle yeterli.
    Arka tarafa geçildiğinde de B sınıfı bir araç içinde uzun yolculuğa çıkmaktan korkanlar için korkularının yersiz olduğunu gösterecek bir mekanla karşılaşıyoruz.
    Diz mesafesi ve baş mesafesi açısından sorun bulunmuyor. Açıkçası 1.83 referans boyla arka tarafta ancak dik oturulduğunda saçlar tavana değiyor..

     <<<... YENI CITROËN C3 KULÜBÜ ...>>>

    Boylu boyunca uzanan metal görünümlü yan bant konsolu iki bölüme ayırıyor.

     <<<... YENI CITROËN C3 KULÜBÜ ...>>>

    3 kollu, altı düz olan spor direksiyon ele iyi oturuyor.

     <<<... YENI CITROËN C3 KULÜBÜ ...>>>

    4 cam otomatiği, çocuk kilidi, elektrik ayarlı ve elektirikli kapanabilen yan aynalar Exclusive donanımda yer alıyor.

     <<<... YENI CITROËN C3 KULÜBÜ ...>>>

    Klima kumandaları kolay ulaşılabilir. Otomatik klima yuvarlak formlu ve kolay okunaklı bir ekrana sahip.

     <<<... YENI CITROËN C3 KULÜBÜ ...>>>

    Ön koltuklar rahat ve yan yükseltileri yeterli.

     <<<... YENI CITROËN C3 KULÜBÜ ...>>>

    Arka koltuklar beklenilenden rahat. Baş ve diz mesafesi B sınıfı bir araç için yeterli.

     <<<... YENI CITROËN C3 KULÜBÜ ...>>>

    300 litrelik bagaj hacmine sahip C3'ün arka koltukları 1/3, 2/3 oranında yatırıldığında bagaj hacmi 1000litreye çıkıyor.


    SÜRÜŞE HAZIRLIK VE SÜRÜŞ
    C3 visiodrive’da direksiyona geçen kişiyi ferah bir sürüş bekliyor. Sürücünün kafa hizasına kadar uzanan zenith cam sayesinde aydınlık bir iç mekanla kaşrılaşıyorsunuz.
    Yükseklik ve derinlik ayarı olan direksiyon ile yükseklik ayarı yapılabilen koltuk sayesinde sürüş pozisyonu açısından sıkıntı yaşanmıyor.
    Ele iyi oturan direksiyon gösterge panelini perdelemiyor. Beyaz aydınlatmalı kadranların okunuşu zor değil ancak yatay karakterlerin beğenilmesi kişisel zevklere kalıyor.
    Sürücü kapısındaki cam kumandaları ve ayna kumandalarının bulunduğu alan kapı tutacağı sebebiyle biraz perdelenmiş gibi geldi. Orta konsol kumandalarına ulaşımsa oldukça rahat.
    El bileği vitesin üzerindeyken parmaklar klima kumandalarına ve teybe ulaşabiliyor.
    Anahtarı çevirip motoru çalıştırıldığında dizel motorun rolanti sesi kabinden rahatlıkla duyulabiliyor.
    Yumuşak bir debriyaja ve yumuşak belirgin vites geçişlerine sahip aracın direksiyonuda beklediğimden çok daha yumuşaktı.
    Yine süspansiyon sistemininde nispeten yumuşak olduğunu söyleyebilirim. Aslında buna sertliği iyi ayarlanmışta denilebilir sanıyorum.
    Gerekenden hızlı girilen virajda veya sert direksiyon hareketinde belirgin bir yana yatma hissetmedim.
    Sürüş esnasında büyük ön cam büyük kelebek camları yan camlar ve büyük aynalar ile kendinizi yola hakim hissedebilirsiniz.
    Sadece geri geri yapılan park manevralarında sağ arka sütun görüşü birazcık kısıtlayabilir ama bu kasa tipindeki bir araç için görüş alanı hoşuma gitti.
    1.6 HDI 90hp dizel motor zaten tanıdık bir motor. 4000 devirde 215 nm tork üreten motor. Boş ağırlığı 1080 kg olan C3’ü rahatlıkla çekiyor.
    Maksimum torkunu vermeye başladığı 2000 devirden önce verilen komutlara devir 2000 olsunda ondan sonra hızlanıcam tepkisi versede yaklaşık 2000 devirden itibaren araç iyi hızlanıyor.
    Bu hızlanma 4000 devir düzeylerine kadarda kesilmeden devam ediyor. Fren sistemiyse EBA destekli ABS olan araç kolay dozlanabilir frenleriyle hızlanabildiği gibi stabil bir şekilde yavaşlayabiliyor.
    Sürüş boyunca bize eşlik edecek olan müzik sistemi klima kumandalarının üzerindeki bilgi ekranından takip edilebiliyor. 6 hoparlörün standart sunulduğu müzik sisteminin ses kalitesi vasat.


     <<<... YENI CITROËN C3 KULÜBÜ ...>>>

    6 hoparlörlü mp3 destekli ve direksiyondan kumandalı müzik sisteminin ses kalitesi vasat.

     <<<... YENI CITROËN C3 KULÜBÜ ...>>>

    Far yükseklik ayarı direksiyon kolunun sol yanına yerleştirilmiş. Mp3'lü teybin ses ayarlarıda yine direksiyonun sol tarafında.

     <<<... YENI CITROËN C3 KULÜBÜ ...>>>

    Exclusive donanımdaki 5 halkalı 16" volanga jantlar görünüme çok şey katıyor.

     <<<... YENI CITROËN C3 KULÜBÜ ...>>>

    Konsol tasarımı dikkat çekici.

     <<<... YENI CITROËN C3 KULÜBÜ ...>>>

    El freninin hemen yanında müzik sistemi için aux girişi ve 12 volt çıkışı bulunuyor.

     <<<... YENI CITROËN C3 KULÜBÜ ...>>>

    Beklenmeyecek büyüklükteki torpido gözü aynı zamanda soğutmalı.

     <<<... YENI CITROËN C3 KULÜBÜ ...>>>

    Araç parfüm sisteminin dümesi havalandırma ızgaralaranın üstünde göstergelerin yanında bulunuyor.


    Yeni C3 Visiodrive yenilenen iç ve dış tasarımıyla, bilindik motorları ile oldukça iddialı.
    4 farklı motor seçeneği ve 3 ayrı donanım paketine sahip Yeni C3'te ne yazık ki dizel motorlarda otomatik vites seçeneği sunulmuyor.
    1.4 litrelik benzinli motor
    Silindir Hacmi; 1360
    Maksimum Güç; 75hp/5500rpm
    Maksimum Tork; 118nm/3250rpm
    Maksimum hız;163km/h
    0-100km/h hızlanma; 14,2sn

    1.4 litrelik dizel motor
    Silindir Hacmi; 1398
    Maksimum Güç; 70hp/4000rpm
    Maksimum Tork; 160nm/2000rpm
    Maksimum hız; 163km/h
    0-100km/h hızlanma; 13,7sn


    1.6 litrelik dizel motor
    Silindir Hacmi; 1560
    Maksimum Güç; 90hp/4000rpm
    Maksimum Tork; 215nm/2000rpm
    Maksimum hız; 180km/h
    0-100km/h hızlanma; 11.0sn

    1.6 litrelik Vti benzinli BVA otomatik vitesli motor
    Silindir Hacmi; 1598
    Maksimum Güç; 120hp/60000rpm
    Maksimum Tork; 160nm/42000rpm
    Maksimum hız; 190km/h
    0-100km/h hızlanma; 10,9sn

    DH yöneticisi Supremum 'dan değerlendirmeler ve resimlerdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasertunc -- 6 Mayıs 2012; 15:15:56 >







  • hayırlı olsun

    bikaç resım paylaşsanızda bizde görsek
  • arkadasım oncelikle hayırlı olsun bende yeni c3 1.4 hdı exculusive modelini aldim beyaz renkli
  • arkadaslar bu formda hic gelisme yok baska yokmu acaba c3 alan
  • fiyatları ve bayiyi yazarmısınız
  • Hayırlı olsun araçlarınız.
    Aldığınız bayiyi fiyatları ve varsa alabildiğiniz eşantiyonları yazarsanız yeni alacak olanlara fikir vermiş olursunuz.
  • aldigi fiyat cok ii oldugu icin baska birsey koparamadim dogrusu:)
  • Bostancıoğlu, 31500 (metalik boya ve p.sensörü dahil)

    Resimleri henüz çekmedim. Yakında eklerim.
  • pahalı almıssın yasen
  • Evet, sanırım haklısın. Aracı alırken internet sitesindeki baz fiyatlara baktım ve diğer bayilere sormadım maalesef. Ancak pahalı aldığıma üzülmüyorum kesinlikle, araç gayet güzel ve rahat. Yapılacak birşey yok gibi görünüyor. Hayırlı olsun yeni aracın, kazsasız belasız güzel günlerde kullanmanı dilerim. Aldıktan 2 gün sonra fiyatı düşürmüşler şimdi farkettim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasertunc -- 11 Nisan 2010; 15:23:36 >
  • tabiki saglik olsun bu saatden sonra yapılacak birsey yok arac gercekten cok ii bu kadarlık surus izlenimin aac hakkında nedir elestirilerin yada begendiklerin
  • Önceki aracıma göre mukayese edecek olursam şayet;

    1 hafta geçti ve 350 km. yol yaptım. Otobanda kullandım, yüksek süratte motor gürültüsü çok az hatta hafif müzik açıldığında gürültü ortadan kalkıyor. Araç çok istikrarlı rahat bir sürüşe sahip. Yakıt özellikle mükemmel derecede memnuniyet verici. Anlık tüketim rakamsal olarak veriliyor. 90 km. sabit hızda ayağım gazda sabitken 2.8 lt. yi 1 dk. boyunca gördüm ve bu araçla 1 depoyla 1100 km. yapacağıma kesin gözüyle bakıyorum. İç plastik döşemeleri, direksiyon simidi, aynaların elektrikli ve gövde renginde olması, yan sinyallerin ayna altında olması ve iç genişliği öncekine göre çok üstün. Aracın amortisörleri yine öncekine göre çok ama çok rahat. Viraja çok sert girmeme rağmen araba çok dengeli ve güvenli bir dönüş yaptı. Yanlız 5 konu şimdilik ekside kaldı. 1- yolda 110 km. hızla giderken sert firenaj yaptığımda arka biraz dengeyi bozar gibi yaptı 2- Teyp ön konsola daha entegre yapılabilirdi 3- ilk yardım seti hediye etmiyorlar 4- Yeterli ölçüde saklama gözleri yok ve vites önündeki göz kapaklı değil 5- En azından şöför tarafındaki camda bir kademe otomatik kaldırma olmalıydı.

    Arabada 4 kapıda hoparlör ve ön konsolda 2 tane twitter var. Ses çok muhteşem değil, son ayarda ses kalitesi bozuluyor ancak motor gürültüsü arttıkça otomatik olarak ses seviyesi de artıyor ve normal düzeyde kaliteli bir ses veriyor. Kapılar araç harekete geçince otomatik olarak kilitleniyor. Stepne lastiği 4 lastikteki gibi normal ebatlarda.

    Airbag ön koltuk yanlarında da var, öncekinde bu yoktu. Güvenlik olarak öncekinden farklı EBA oluşu da güzel.

    Böyle bir aracın NCAP 'tan 4 yıldız almış olması biraz üzdü açıkçası.




  • maalesef 4yıldız alması benide uzdu ama araba gercekten cok hos istikrarli biraraba zannedersem eski c3 deki problemleri yasamayacagız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burglar

    tabiki saglik olsun bu saatden sonra yapılacak birsey yok arac gercekten cok ii bu kadarlık surus izlenimin aac hakkında nedir elestirilerin yada begendiklerin


    Üstad merhaba,

    Bayi ile yoğun görüşmelerim sonunda bana, sizin beyaz aracın kusurlu olduğunu söylediler. Üzerindeki küçük bir çizikten dolayı 30.000 TL. kadar pazarlıkla indirim bile alınabiliyormuş. Eğer vaktin olursa Cumartesi saat 1:20 de Bostancıoğlu bayisinde görüşebilir miyiz? Senin arabanın faturası ile birlikte gelmende fayda olur. Bu iyiliği yaparsan ve indirim alırsam, bildiğim çok güzel bir yerde yemek ısmarlarım :-)
  • anlamadım kimin arabasında cizik varmıs
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burglar

    anlamadım kimin arabasında cizik varmıs


    Senin araban hakkında böyle bir iddiaları var.
  • galiba burglar senin arabadan bahsediyor (ilginç)
  • anlamadımki benim arabamda cizik yok acaba orada birtane beyaz var ve cizik olmasından dolayı ucuza mi vereceklerini soyluyorlar
  • ben dedigi bayiden almadımki aracı ve ayriaten gelen butun beyazlarmı cizikmis anlamis degilim :)= herneyse arkadas biraz sonra yazar zannedersem ve daha iyi yardımcı oluruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burglar

    anlamadımki benim arabamda cizik yok acaba orada birtane beyaz var ve cizik olmasından dolayı ucuza mi vereceklerini soyluyorlar


    Bunlara dedim ki,

    "-Bir forumda tanıştığım bir arkadaş başka bayinizden C3 almış. Ancak o 1.4 hdi exculusive modelini 32500 TL. ye almış" dedim ve "-rengi opak beyaz" diyede ekledim.

    Onlarda bana "-Haa... o arabayı çizik olduğu için biz istemedik. Üzerindeki çizikten dolayı 30.000 TL. ye kadar indirim bile alınabilir" dedi. Hatta "- Arkadaşınızla bayimize gelin görüşelim" dedi. Şimdi senden ricam olur, bu iddialarını çürütmek için Bostancıoğlu 'nda buluşur muyuz?
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.