Şimdi Ara

(YENİ) *CHEVROLET SPARK* (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
0
Favori
20.487
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: harika1

    Güzel görünüyor, 4 yıldız sınıfında gayet iyi bir skor güvenlik için.

    Gerçek iç resimlerini eklerseniz sevinirz.



     (YENİ) *CHEVROLET SPARK*
    _____________________________
    psn
    acaltun17
  • 2

     (YENİ) *CHEVROLET SPARK*
    _____________________________
    psn
    acaltun17
  • .

     (YENİ) *CHEVROLET SPARK*
    _____________________________
    psn
    acaltun17
  • ..

     (YENİ) *CHEVROLET SPARK*
    _____________________________
    psn
    acaltun17
  • quote:

    Orijinalden alıntı: macka_61

    Chevrolet'nin internet sitesindeki SPARK fiyatları ve rakiplerinin fiyatları. Tabi karşılaştırmayı sadece fiyat olarak yapmak sağlıklı sonuç vermeyebilir, sunduğu donanım ve motor seçenekleri vs. gb faktörleri de dikkate almak gerekli.

    Yeni SPARK

    1.0 16V 24.106
    1.2 16V LS 26.381
    1.2 16V LT 27.700

    Kia PİCANTO

    PICANTO 1.1 GSL HIPER 26.683 TL
    PICANTO 1.1 GSL HIPER A/T 28.700 TL
    PICANTO 1.1 CRDI HIPER 30.495 TL

    Citroen C1

    C1 1.0i SX 5K 25.590 TL
    C1 1.0i SX 5K SENSODRIVE 27.520 TL
    C1 1.4 HDi SX 5K 28.360 TL

    Peugeot 107

    TRENDY - 1.0 68 bg - 5 ileri man. 26.900 ( 24.900)
    TRENDY - 1.0 68 bg - 2Tronic 28.900 ( 26.900)

    Fiat PANDA

    PANDA 5K ACTIVE 1.1 54 HP 25.300 TL
    PANDA 5K DYNAMIC 1.2 60 HP DUALOGIC 27.700 TL

    Hyundai İ10

    1.1 TEAM [BT] 21.650 TL
    1.1 TEAM OTM [BT] 23.650 TL
    1.1 SELECT 23.350 TL
    1.1 SELECT OTM 25.350 TL
    1.1 PLUS OTM. 27.350 TL


    Paylaşım için teşekkür ederim...

    Bugün yeni Spark ile test sürüşü yaptım. Ve araçtan olumlu izlenimlerle indim. 1.2 LT modelini kullandım. Çekiş oldukça başarılıydı. Vites geçişlerinde zorlanmadım. Fren mesafesi ve yol tutuşu gerçekten güzeldi.

    Verdiğiniz fiyatlardan sadece Baz modelleri kıstas alarak baktığınızda aslında fiyat açısından uygun olmadığını rahatlıkla görebiliyorum. Ayrıca rakip modellerde Dizel ve Otomatik seçeneklerininde oluşu, ve Spark ta böyle seçeneklerin olmayışı ciddi biz dez avanaj. Bence 1.2 modele 4 ileri otomatik şansızman hoş olabilirdi. Özellikle bayanların çok ilgisini çekerdi bu.

    Bildiğim kadarıyla Yeni Spark motoruna LPG garantisi verildi. Yani garantiyi bozmadan LPG taktırabiliyorsunuz. En azından bu dizel olayının olmayışını birazcık kapatıyor. Ama LPG içinde ortamala 1.500 TL gibi bir rakamıda gözden çıkarmanız gerekiyor.

    Bana göre, araç çok güzel. Diyecek söz bulamadım. Ama garantili LPG'nin yanında hediye LPG kiti uygulamasıda olursa, bana göre bu araçlar çok cazip olur.

    Saygılarımla...
    _____________________________
    750 Kg Altı Karavanlar Kulübü:https://www.facebook.com/groups/obittakaravanlarkulubu

    Kamp, Tekne ve Karavan Kulübü:
    http://www.kampteknekaravan.com




  • Burak bey, aracın bagajına bakabildiniz mi acaba?? bagaj için 170 litrelik bir kapasiteden söz ediliyor. gerçekten o kadar küçük mü? ikinci ve beni daha da rahatsız eden konu; stepne cidden yok mu??
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ehhalil

    Burak bey, aracın bagajına bakabildiniz mi acaba?? bagaj için 170 litrelik bir kapasiteden söz ediliyor. gerçekten o kadar küçük mü? ikinci ve beni daha da rahatsız eden konu; stepne cidden yok mu??


    Sabah gittim araca baktım. Bagaj gerçekten ufacık ve araçta stepne yok. 28.000 TL bence verilmez .Ama 2. ele düşerde 21-22000 arası alınabilir.

    Önde ve arkada diz mesafesi yeterli. Sadece arka koltuğa otururken kafamı üste çarptım. Araç zaten minik sınıf olduğu için bu da problem değil bence.
    _____________________________
    Marantz SR4002 AVR - Pure Acoustics Slimdream 5.1 - Pure Acoustics SLW10 Sub - WD Media Player - Dreambox 800 HD - Samsung LE40A656 Full Hd Lcd TV- XBOX 360
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ehhalil

    Burak bey, aracın bagajına bakabildiniz mi acaba?? bagaj için 170 litrelik bir kapasiteden söz ediliyor. gerçekten o kadar küçük mü? ikinci ve beni daha da rahatsız eden konu; stepne cidden yok mu??


    Evet hocam bakmıştım. twindiablo hocanın dediği gibi bagaj küçük bir araca göre normal. Ancak stepne yok.

    Ben bunun sorun yaratacağını sanmıyorum. Çünkü, birçok araçta stepne verilmiyor artık. Lastik şişirici, aracın çakmak girşine bağlanan aparatlar var. Onlardan veriyorlar sanırım.

    Bunu canlı olarak OPEL Combo da görmüştüm. O araçta da stepne yok, bu aletten verildi, araç sahibine...

    Sevgiler...
    _____________________________
    750 Kg Altı Karavanlar Kulübü:https://www.facebook.com/groups/obittakaravanlarkulubu

    Kamp, Tekne ve Karavan Kulübü:
    http://www.kampteknekaravan.com
  • Bu arada Gittiğim bayii de saparkın yanında şöyle bir döviz vardı " 16TL benzin ile 100km garantili" diye.
    _____________________________
    Marantz SR4002 AVR - Pure Acoustics Slimdream 5.1 - Pure Acoustics SLW10 Sub - WD Media Player - Dreambox 800 HD - Samsung LE40A656 Full Hd Lcd TV- XBOX 360
  • araç satışa çıkalı 10 gün oldu ancak chevrolet web sitesinde halen "ön bilgi" bulunuyor; detaylı bilgi açıklanmadı fiyat listesinde ise opsiyon olarak sadece "metalik boya" görünüyor. bu araçta opsiyonel olarak ESP(+ASR/TCS) sunulacağı söyleniyordu. TR'ye gelen araçlarda bu opsiyon yok mu? ya da -düşük bi ihtimal- LT paketinde standart mı?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ehhalil

    araç satışa çıkalı 10 gün oldu ancak chevrolet web sitesinde halen "ön bilgi" bulunuyor; detaylı bilgi açıklanmadı fiyat listesinde ise opsiyon olarak sadece "metalik boya" görünüyor. bu araçta opsiyonel olarak ESP(+ASR/TCS) sunulacağı söyleniyordu. TR'ye gelen araçlarda bu opsiyon yok mu? ya da -düşük bi ihtimal- LT paketinde standart mı?



    LT pakedinde de ESP yok .Opsiyon olarakta bulunmamakta. Otomatik Spark seneye gelecekmiş bunun bilgisinide vereyim.
    _____________________________
    Marantz SR4002 AVR - Pure Acoustics Slimdream 5.1 - Pure Acoustics SLW10 Sub - WD Media Player - Dreambox 800 HD - Samsung LE40A656 Full Hd Lcd TV- XBOX 360




  • Hocam Otomatiğin gelme haberi çok güzel bir haber... Sanırım ESP paket seçeneği de onunla birlikte sunulacak. Şuanda olmamasının sebebi bel pazarlama stratejisi olabilir. Önümüzdeki yıl fiyatları birazcık düşürüp, bu paketleri sanırım getirtecekler...
    _____________________________
    750 Kg Altı Karavanlar Kulübü:https://www.facebook.com/groups/obittakaravanlarkulubu

    Kamp, Tekne ve Karavan Kulübü:
    http://www.kampteknekaravan.com
  • Fiyatlar uçuk zaten.. hele ki ESP'nin opsiyonel olarak bile sunulmadığı "MİNİK" bir araca 27.700 TL verilmez. ESP'siz olduktan sonra bu fiyatlara üst sınıf (NCAP'ten 5 yıldızlı) bir otomobil alınabilir. Spark, bu fiyatlarla satış başarısı yakalayamaz. ancak "duygusal tercih" yapan müşterilere hitap edecek ve satışları çok düşük seyredecektir.

    dediğiniz gibi fiyatlar aşağı çekilir ve ESP sunulursa sınıfında "iddialı" olabilir.
    _____________________________
  • Sıfır araç fiyatları fena uçmuş arkadaşlar picanto nun 27 seviyelerinde olduğunu düşünürsek spark ın fiyatı da normal piyasa ortalamasına göre

    Ama vatandaşın hesabı piyasa ortalamasına uymadığı için herkes şuan ikinci el piyasasında araç bakıyor
    _____________________________
  • sınıfının en mantıksız fiyatları da Picanto'ya ait zaten.. onu baz alırsak Spark'ın fiyatları çok çok uygun gibi gelir

    o kadar aşırı fiyatlı olmasına karşın yollarda Picanto'ya rastlayabiliyorum. millette sokağa atacak para var demek ki.. Picanto'ya o parayı veren zihniyet rahatlıkla Yeni Spark'a da verebilir. zira Yeni Spark bariz şekilde Picanto'dan daha iyi..
    _____________________________
  • Bence c1 ve 107 daha da mantiksiz. 750 kg lik araclara 27.000 tl fiyat cekiolar :)

    spark in fiyatları 2000 lira az olsa bence mükemmel f/p olan bir araç olur
  • PSA grubu hiç sevmem ama hakkında yanıltıcı bilgi verilmesine kayıtsız kalamayacağım. Bilgilerimi tazelemek adına Peugeot'nun sitesine girip 107 yi tekrar gözden geçirdim.

    ** fiyatı 24.900 TL. [ 27.000 TL dediğiniz (liste fiyatı:26.900) otomatik viteslisi)

    ** "750 kg lik araclara 27.000 tl fiyat cekiolar :)" şeklindeki yaklaşımınızı yadırgadım. pazardan elma mı alıyoruz ki kilosuna göre para ödeyelim ancak hurdacılar, otomobillere kilosuna göre değer biçebilir.. Kaldı ki; araç 750 kg. değil; 800 kg. ayrıca hiç kimse "çoğunlukla" şehir içinde kullanılmak üzere üretilmiş bi aracın çok ağır olmasını beklemez. ancak yüksek güvenlik notu beklemek herkesin hakkıdır. bu konuda da, üçüzler (C1, 107, Aygo) adına EuroNCAP testine giren C1, -yeni Spark ile benzer şekilde- 4 yıldız elde etmeyi başarmıştır.

    ** şahsi fikrimce "Viraj stabilite kontrol sistemi" ve "stepne" olması da alınabilirlik açısından artı puandır.

    PSA Grubu savunmak gibi bir niyetim asla olamaz (PSA Grubu sevmediğimi belirtmiştim zaten). Tüm bunları doğru değerlendirme yapabilmek için söyledim.
    <<< genel olarak baktığım zaman 107&C1 , Yeni Spark'a göre alınabilirliği daha yüksek araçlardır diyemiyorum. fiyatını haketme oranı olarak bence yakın oranlara sahipler >>>
    _____________________________




  • güncel!!!
    _____________________________
    psn
    acaltun17
  • ''SPARK TAMAMEN YENİLENEN GÖRÜNÜM VE YOĞUN TRAFİKTE SÜRÜŞÜ KOLAYLAŞTIRAN STİLİ İLE TAM BİR ŞEHİRLİ...


    CHEVROLET AİLESİNİN EN YENİ ÜYESİ YENİ SPARK, TÜM DÜNYADA SATILABİLME İDDASI İLE MODERN BİR KÜÇÜK OTOMOBİL ÜRETMEYE ODAKLANMIŞ .

    ARAÇ 1.0 VE 1.2 LİTRELİK BENZİNLİ MOTORLARA SAHİP .

    HER İKİ MOTORDA ÜSTTEN ÇİFT EKSANTRİKLİ, SİLİNDİR BAŞINA DÖRT SUPAPLIVE DÖKME DEMİR BLOK VE ALAŞIM BAŞLIKLARA SAHİP. BUNLAR ÇOK NOKTADAN ENJEKSİYONLU YAKIT ÖZELLİĞİNE SAHİP VE HER İKİSİ DE EURO 5 EMİSYON KOŞULLARINA UYUMLU MOTORLAR ,MOTORLARIN HER İKİSİ DE BEŞ İLERİ DÜZ VİTESLE SUNULUYOR. .

    1.0 LİTRE BENZİNLİ MOTOR, 995 CC’LİK BİR HACME VE 68 HP BEYGİR GÜCÜ SAĞLIYOR Kİ, BU DA OTOMOBİLİN 0-100 KM/S HIZA 15.5 SANİYEDE ÇIKMASINA VE 154 KM/S AZAMİ HIZA ULAŞMASINA OLANAK TANIYOR. ŞEHİR İÇİ VE ŞEHİR DIŞI DOLAŞIMDA 1.0 LİTRELİK SPARK SADECE 4.8 L/100 KM YAKIT İSTERKEN, CO2 EMİSYONU İSE 113 G/KM.

    1206CC HACME SAHİP OLAN 1.2 LİTRE MOTOR İSE 81 HP BEYGİR GÜCÜNE SAHİPTİR. 0-100 KM/S HIZLANMASI 12.1 SANİYE OLAN OTOMOBİLİN AZAMİ HIZI İSE 164 KM/S. BUNA KARŞILIK 1.2 LİTRELİK SPARK 100 KM’DE ORTALAMA 5.1 LİTRE GİBİ MÜTEVAZİ BİR YAKIT TÜKETİMİNE SAHİP VE CO2 EMİSYONU İSE SADECE 119 G/KM.. BİZDE TESTİMİZ SIRASINDA SPARK İLE ZORLANMADAN SON SÜRATE ULAŞMAYI BAŞARDIK.


    YİNE BUNUN YANINDA BİR BAŞKA ÖNEMLİ HUSUS ARAÇLARA GARANTİLİ LPG MONTE EDİLEBİLMESİ OLMUŞ.

    YENİ SPARK ŞEHİR OTOMOBİLLERİ İLE TAM DONANIMLI KÜÇÜK AİLE OTOMOBİLLERİ ARASINDAKİ BOŞLUĞU DOLDURAN BİR KÖPRÜ OLUŞTURMA İDDASINDA . ARAÇ ÖZELLİKLE BOYUTLARINDAN DOLAYI HER TÜRLÜ MANEVRAYI YAPABİLME ÖZELLİĞİ VE KOLAY PARK EDİLEBİLMEYE OLANAK SAĞLIYOR

    YENİ SPARK’IN DIŞ GÖRÜNÜMÜ 'TEKERLEKLER DIŞARIDA, GÖVDE İÇERİDE' BİR DURUŞA SAHİP; TEK BİR EĞRİDEN OLUŞAN TAVAN ÇİZGİSİ DÜZGÜN GÖVDE HATLARI İLE VURGULANIYOR. RAKİPLERİNE GÖRE DAHA GÖSTERİŞLİ, DAHA AGRESİF VE KESİNLİKLE ÇOK DAHA DİKKAT ÇEKİCİ BİR GÖRÜNÜŞE SAHİP.ARAÇ.

    FARLAR GÖVDEYE ELİPTİK BİR ŞEKİLDE YERLEŞTİRİLMİŞ VE ÖN IZGARADAN A DİREĞİNİN HEMEN ARKASINA KADAR UZANIYOR; SAYDAM POLİKARBONAT LENSLER VE KROM KAPLAMA FAR YUVALARI DA ÖN KISMIN DİNAMİK TARZINI VURGULUYOR.

    YANLARDA, ARKA KAPI KOLLARI C DİREĞİ BOYUNCA GİZLENMİŞ; BÖYLECE PEK ÇOK TASARIMCININ KARŞI KARŞIYA KALDIĞI “SPORTİF BİR ÜÇ KAPILI OTOMOBİL PRATİK BİR BEŞ KAPILI OTOMOBİLDEN DAHA MI İYİDİR?” SORUSUNA DA YANIT BULUNMUŞ. YENİ SPARK HER İKİSİNİN DE ÇEKİCİLİĞİNİ SUNUYOR.

    DAHASI, ARACIN KESKİN HATLARI EN ÜSTÜN ÜRETİM KALİTESİ SEVİYESİ İLE GÜÇLENDİRİLMİŞ. PANEL BOŞLUKLARI LAZER KESKİNLİĞİNDE VE ARAÇ BOYUNCA 3,0 MM VEYA DAHA AZ OLACAK ŞEKİLDE TASARLANMIŞ.

    BU HASSASİYET VE AYRINTILARA GÖSTERİLEN ÖZEN SADECE ARACIN DIŞ GÖRÜNÜŞÜ İLE SINIRLI DEĞİL; KENDİ SEGMENTİNDE, İÇ MEKAN TASARIMLARINDA SADECE PRATİKLİĞE AĞIRLIK VEREN KİMİ MODELLERİN AKSİNE, YENİ SPARK İÇ TASARIM VE DONANIMIYLA DA EĞLENCE, ŞIKLIK VE İŞLEVSELLİĞİ BİR ARAYA GETİREN CANLI BİR ÇEKİCİLİĞE SAHİP OLMAYI BAŞARIYOR.

    YENİ SPARK’IN KABİNİ BAŞLI BAŞINA İKONİK BİR TASARIM ÖRNEĞİ. SINIFININ ÖZELLİKLERİNİ – KONFOR, FERAHLIK VE KOLAY KULLANILIR KUMANDALAR – KORURKEN, BUNLARI İLGİNÇ BİR DİYAN İLE HARMANLAMIŞ ÖZELLİKLE ÖNDE HIZ KADRANIN YUANINDA YER ALAN VE MOTOR DEVRİ Y6AKIT ISI DURMU GİBİ BİLGİLERİN ALINDIĞI KÜÇÜK KARE PANEL ADETA BİLGİSAYAR OYUNLARINDAN ÇIKMIŞ GİBİ .ARACI KULLANIRKEN SANKİ OYUNCAKARABA KULLANIYORMUIŞ İZLENİMİ VERİYOR.

    DİĞER BİR AKILLI ÖZELLİK İSE, YENİ SPARK'IN ENTEGRE ORTA KUMANDA GRUBU; BU KUMANDA GRUBU MÜZİK SİSTEMİ VE KLİMANIN TEK BİR MERKEZİ KONUMDA TOPLANARAK, ÖN PANELİN TEMİZ VE DERLİ TOPLU KALMASINI SAĞLIYOR VE TÜM ÖNEMLİ KUMANDALARI BASİT VE KULLANIMI KOLAYLIKLA ANLAŞILABİLECEK ŞEKİLDE TEK NOKTADA BULUŞTURUYOR. KLİMA KUMANDA BİRİMİNİN ÇEVRESİNDE DE, GECE SÜRÜŞ SIRASINDA GÖSTERGE PANELİNE UYGUN ŞEKİLDE BUZ MAVİSİ RENKTE AYDINLANAN KRİSTAL BİR AYDINLATMA BULUNUYOR.

    GÖSTERGE PANELİNİN ÇEVRESİNDEKİ DÜZGÜN YÜZEY DE AYRINTILARA VERİLEN ÖNEMİ VURGULUYOR, GİRİŞ MODELİNDE YÜKSEK KALİTELİ TEKNİK BİR DOKU, ORTA DÜZEY MODELLERDE PİYANO SİYAHI, VE ÜST MODELLERDE ÇEVRESİ GÜMÜŞ, KIRMIZI VEYA MAVİ RENKLERLE RÖTUŞLANMIŞ TASARIM, KAPILARDA VE KOLTUK KUMAŞLARINDA BU RENKLERE UYUMLU DEKORASYON ELEMANLARIYLA DESTEKLENİYOR

    YENİ CHEVROLET SPARK'IN AKILLI TASARIMI İÇ MEKANININ PEK ÇOK OTOMOBİLDEN DAHA FERAH, DAHA RAHAT VE DAHA PRATİK OLMASINI SAĞLIYOR.

    ÖN KOLTUKLARDAKİ YOLCULAR 1067 MM’YE KADAR AYAK ALANINA (ARKADA 893 MM); 1295 MM’LİK (ARKADA 1255 MM REAR) OMUZ ALANI VE 1010 MM’LİK (947 MM) BAŞ ALANINA SAHİP - BÖYLECE OTOMOBİL KÜÇÜK OLSA DA, EĞİLEREK OTURMANIN ŞART OLMADIĞI İSPATLANMIŞ OLUYOR!

    ARAÇ İÇ MEKANININ GENİŞLİĞİNİ BÜYÜK ÖLÇÜDE AKILLI TASARIMINA BORÇLU; DİREKSİYON KOLONUNA MONTE EDİLMİŞ GÖSTERGE PANELİ VE ORTALAMADAN DAHA UZUN AKS MESAFESİ GİBİ AYRINTILAR, TASARIMCILARIN KABİNDEKİ SIKICI DETAYLARI AZALTMALARINA OLANAK TANIMIŞ VE AKSLAR ARASINDA MÜMKÜN OLDUĞUNCA FAZLA ALAN BULUNMASINI SAĞLAMIŞ.

    DAHASI, KABİN MÜMKÜN OLDUĞUNCA ÇOK SAKLAMA ALANI BULUNDURACAK ŞEKİLDE TASARLANMIŞ. ÖRNEĞİN, ORTA KONSOLDA CEP TELEFONU VEYA SAKIZ PAKETİ GİBİ KÜÇÜK NESNELER İÇİN BİR KUTUCUĞUN YANI SIRA, VİTES KOLUNUN YANINDA DA ÇİFTLİ BİR BARDAK TUTUCUSU BULUNUYOR.

    ARAÇTA . MÜZİK SİSTEMİ SADECE MP3 İŞLEVLİ BİR CD ÇALAR DEĞİL, AYNI ZAMANDA AUX-İN VE USB GİRİŞLERİ DE BULUNUYOR.

    OTOMOBİL, BÜYÜK BOYUTLU BİR TORPİDO GÖZÜ, KİTAPLARIN, HARİTALARIN VEYA DİZÜSTÜ BİLGİSAYARLARIN YERLEŞTİRİLEBİLECEĞİ KOLTUK ARKASI CEPLERİ, HER İKİ TARAFTA 1,5 LİTRELİK STANDART ÖLÇÜLERDE BİR ŞİŞEYİ ALACAK BÜYÜKLÜKTE KAPI CEPLERİ VE ALT GÖSTERGE PANELİNDEKİ YARDIMCI ELEKTRİK SOKETİ, ÖN YOLCU KAPISINDA VE ARKA KAPILARDA ÜST TUTMA KOLLARI VE SÜRÜCÜ TARAFINDA BİLET TUTUCULU GÜNEŞLİKLER GİBİ STANDART KONFOR ÖZELLİKLERİNE DE SAHİP.

    SPARK’IN İÇ KABİNİ SEGMENTİNDEKİ EN ŞIK VE EN İYİ ŞEKİLDE DÖŞENMİŞ KABİNLERDEN BİRİ. ALT VERSİYONLARDA SIKI ÖRGÜLÜ KUMAŞ, DAHA ÜST VERSİYONLARDA İSE DOKUMA KUMAŞ SEÇENEKLERİ İLE ERGONOMİK TASARIMLI KOLTUKLAR, SINIF ORTALAMASINA ORANLA DAHA ZOR YIPRANIYOR VE DAHA UZUN SÜRE DAYANIYOR.

    KABİN MÜHENDİSLERİ DAYANIKLILIĞA ÖZEL ÖNEM VERMİŞLER VE TÜM DİKİŞ ÇİZGİLERİNİN VE KOLTUK YÜZEYLERİNİN SIKI OLMASINI SAĞLAMAK VE ERKENDEN AÇILMASINI VEYA DİKİŞLERİNİN ZAMANLA GEVŞEK BİR GÖRÜNÜME BÜRÜNMESİNİ ÖNLEMEK İÇİN İNÇ BAŞINA DİKİŞ SAYISINI ARTTIRMIŞLAR.

    ARACIN SINIFINDAKİ EN ÜSTÜN ÖZELLİKLERE SAHİP OLMASINI SAĞLAYAN TEMEL NOKTALARDAN BİRİ DE ETKİLİ SÖNÜMLEME VE GÜRÜLTÜ BASTIRMA ÖZELLİKLERİ İLE KABİN İÇİNDE GÜRÜLTÜ, TİTREŞİM VE SERTLİK SEVİYELERİNİN (NVH) AZALTILMASI.

    SIKI VE SERT GÖVDE YAPISI VE ÖZENLE OPTİMİZE EDİLMİŞ AMORTİSÖR VE YAY ORANLARI İLE, YENİ SPARK SÜRÜŞ KONFORU VE GÜRÜLTÜ SEVİYESİ KONUSUNDA SON DERECE İDDİALI OLUYOR Kİ, TÜM BUNLAR ONU KÜÇÜK BİR OTOMOBİL İÇİN SON DERECE ÜSTÜN ÖZELLİKLERE SAHİP OLDUĞU ANLAMINA GELİYOR.

    BU ÖZELLİKLERİN BÜYÜK BİR KISMI, MOTORUN KENDİ TORK EKSENİNE UYACAK ŞEKİLDE TASARLANAN VE TORK AKTARIMI SÜRECİNDE TİTREŞİM VE GÜRÜLTÜNÜN AKTARIMINI ETKİLİ BİR ŞEKİLDE SÖNÜMLEYEN KOMPLEKS DÖRT TAKOZLU MOTOR YUVASI SAYESİNDE ELDE EDİLİYOR.



    YENİ SPARK’IN HASSAS YOL TUTUŞ ÖZELLİKLERİNİN ÖZÜNDE, ARACIN DİNAMİK PERFORMANSINA KATKIDA BULUNMAK VE SÜRÜCÜYE DAHA YÜKSEK BİR DENGE VE TUTARLILIK HİSSİ; DAHA GÜVENLİ BİR YOL HAKİMİYETİ SAĞLAMAK ÜZERE TASARLANMIŞ, SON DERECE SAĞLAM BİR ŞASİ YAPISI BULUNUYOR.

    SÜSPANSİYONDA İSE KLASİK, AMA ETKİLİ BİR YERLEŞİM KULLANILIYOR; ÖNDE MCPHERSON SÜSPANSİYON KOLLARI VE ARKADA BİRLEŞİK BİR KRANK (BURULMA KİRİŞİ) AKSINDAN OLUŞAN KOMBİNASYON BAŞARILI YOL TUTUŞ ÖZELLİKLERİ SUNUYOR. BU BİLEŞİM, HEM KENT İÇİNDE ÇEVİK, HEM DE YÜKSEK HIZLARDA GÜÇLÜ BİR YOL TUTUŞU SAĞLIYOR.

    YENİ SPARK’TA KİLİTLENMEYİ ÖNLEYEN HASSAS ABS FREN SİSTEMİ VE ÇEKİŞ KONTROLÜ ÖZELLİKLERİNİN YANI SIRA, KUSURSUZ BİR SAPMA DENGELEYİCİ SİSTEM İLE OLAĞANÜSTÜ GÜVENLİK VE KONTROL AVANTAJLARI SAĞLAYAN ELEKTRONİK STABİLİTE KONTROL SİSTEMİ DE SUNULUYOR.

    ARACIN YAKLAŞIK YÜZDE 60’I, SERTLİK DERECELERİ DEĞİŞEN VE ÇARPIŞMA ANINDAKİ DARBELERİ SÖNÜMLEMEK İÇİN OLUŞTURULMUŞ ENTEGRE DARBE EMİCİ ALANLARA SAHİP, GELİŞMİŞ ÇELİK MALZEMELERDEN OLUŞUYOR. ÖN MOTOR BÖLMESİ RAYLARI VE ALT ŞASİ ÇÖKERKEN MÜMKÜN OLAN EN YÜKSEK YÜKLERİ TAŞIMAKLA KALMAYIP, AÇIĞA ÇIKAN ENERJİYİ DE SÖNÜMLEYECEK ŞEKİLDE TASARLANMIŞ .

    ARKA KISIMDA DA, YAKIT DEPOSU VE BAĞLANTILARININ KOPMA OLASILIKLARI EN AZA İNDİRİLECEK ŞEKİLDE TASARLANMIŞ BENZER BİR EZİLME ALANI BULUNUYOR. ARKADAN GELEN DARBENİN BİNDİRDİĞİ EK YÜKLER, ENDÜSTRİDE ŞART KOŞULAN STANDARTLARDAN DAHA YÜKSEK CHEVROLET İÇ MEKAN ARKA ÇARPIŞMA ÖLÇÜMÜ STANDARTLARINA UYACAK ŞEKİLDE, GÜÇLÜ BİR ARKA TRAVERS TARAFINDAN EMİLİYOR.

    YÜKSEK YOLCU KORUMA SEVİYESİ, 6 HAVA YASTIĞI, AKTİF GERGİLİ ÖN EMNİYET KEMERİ VE ÖNDEN ÇARPIŞMA HALİNDE PEDALLARI ARAÇTAKİLERİN AYAKLARINDAN UZAĞA ÇEKEREK ALT BACAK YARALANMALARINI ÖNLEYEN BİR KATLANABİLİR PEDAL SİSTEMİ İLE DE DESTEKLENİYOR.

    DİĞER GÜVENLİK ÖNLEMLERİ ARASINDA İSE, BEŞ KOLTUK KONUMUNUN HEPSİ İÇİN ÜÇ NOKTALI EMNİYET KEMERLERİ, ISOFIX ARKA ÇOCUK KOLTUĞU BAĞLANTILARI VE BİR ÇARPIŞMA DURUMUNDA ARACIN ÇARPTIĞI KİŞİNİN KAFASININ ARACIN GÖVDESİNİN VEYA MOTOR BLOĞUNUN SERT NOKTALARINA ÇARPMASINI ÖNLEMEK İÇİN TASARLANMIŞ BİR YAYA KORUMA SİSTEMİ BULUNUYOR.

    EURONCAP GÜVENLİK TESTİNDEN 4 YILDIZ İLE ÖDÜLLENDİRİLEN YENİ SPARK, ELDE ETTİĞİ TOPLAM PUANLA MAKSİMUM BEŞ YILDIZ DERECELENDİRMESİNİN SADECE BİR PUAN ALTINDA KALMIŞTIR. YENİ SPARK TESTLERDEKİ DÖRT KATEGORİNİN ÜÇÜNDE BEŞ YILDIZ İLE ÖDÜLLENDİRİLMİŞTİR; YETİŞKİN KORUMASI, ÇOCUK KORUMASI VE YAYA KORUMASI KATEGORİLERİNDE YENİ SPARK EN YÜKSEK DERECELENDİRME OLAN BEŞ YILDIZI ELDE ETMİŞTİR. SADECE DÖRDÜNCÜ KATEGORİ OLAN GÜVENLİK YARDIMI KATEGORİSİNDE İSE DÖRT YILDIZ ALMIŞTIR. ARADCIN STANDARTLARINDA 6 HAVA YASTIĞI ABS EBD KLİMA YER ALMAKTA .''


    *bir internet sitesinden alıntıdır.
    _____________________________
    psn
    acaltun17




  • az önce cine 5 te tanıtımı vardı...
    _____________________________
    GÜNÜN BİRİNDE TEKRAR GERİ DÖNECEĞİM...
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.