Şimdi Ara

Yeni Ceed km77 geyik testi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
1
Favori
3.136
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 32
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 36 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • turkeril (3 mesaj) sarkihalindekal (3 mesaj) Carsever (2 mesaj) arda2007 (2 mesaj) AO (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (17 mesaj) Mobil (17 mesaj) Tablet (2 mesaj) Mini (1 mesaj) Uygulama (1 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    6045 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Aracın yabancı testlerini okumuştum. Bu kasada şasinin eskiye göre baya çevik olduğu, sadece sert olmasının dezavantaj olduğu yazılıyordu. Yol tutuşta artık avrupalılar kadar iyi olduğundan falan bahsediliyordu.

    Ama km77 testi malesef çok şeyin değişmediğini gösteriyor:




    |
    |




  • Yol tutuş olarak birşey söylemeyeyiz.Çünkü bu bir güvenlik testidir.ESP müdehale zamanlaması ve şiddeti birçok şeyi etkiler. Çoğu araç bu testte erken esp devreye soktuğundan bu parkuru stabil olarak dönebiliyorlar.Ancak parkur sonunda espnin erken müdehalesinden dolayı araç o kadar yavaşlıyorki doğal olarak parkuru aşması gayet kolaylaşıyor.Spor araçların çoğu esp leri geç devreye girdiğinden ve 2. kontrada daha yüksek süratte olduğundan dolayı daha zor aşıyor engeli.

    Bu testin bir yol tutuş testi olması için bütün araçlarda tamamen aynı lastikler olması ve bütün araçların esplerinin kapatılması gerekmekte.Kaldıki bu test bile tek başına bir yol tutuş göstergesi olamaz.Sonuca katkısı olur ancak.Zaten testi yapanların sitesini açarsanız güvenlik testi olarak betimlediklerini anlarsınız
  • Yüzbaşı
    717 Mesaj
    Rezalet.Neredeyse takla atacaktı
    |
    |
  • Yarbay
    7551 Mesaj
    Sahsen beklemedigim bir sonuç.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    5432 Mesaj
    İzlerken utandım yazık !



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    28175 Mesaj
    Geyiğe sağlı sollu tokat attı resmen

    Yine de şu son 15-20 yılda bile büyük işler başardılar ki otomotiv tarihleri Avrupa ve Amerika kadar eski değil Kore'nin zaten son 30-40 hatta 20 yılda etkin rolü var Japonya biraz daha eski Kore'ye oranla. Çoğu 2.Dünya Savaşı'ndan dolayı ancak motosiklet, bisiklet üretirken şimdi yine de Avrupa'da pay sahipleri hatta Toyota'yı söylemeye gerek yok.

    Bunu da çözerler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 16 Kasım 2018; 22:25:39 >
    |
    |
  • Yarbay
    4971 Mesaj
    Aronadan kotu gıbı :D



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2698 Mesaj
    Dizel olsa ağır burundan kaynaklı yığılma yaşıyor diyeceğim ancak fındık kadar benzinli motor var.





    Önceki nesil Cerato'da bilhassa buruna yığılma problemi vardı ve güvenliği riske atacak şekilde yığılıyordu. Bu yığılmalardan biri esnasında klima kompresörü patlamıştı.





    Cerato ve aynı platformu paylaşan Elentra'nın genel bir süspansiyon problemi var, ani seviye düşmelerinde yola çakılıyorlar. Bir yerde bir hata var yada ucuza kaçılmış. Artık ya yay, amortisör problemi yada genel süspansiyon bu aracın ağırlığına uygun değil.





    Burda da benim gözlemlediğim daha çok buruna yığılma ve ardından arka kısmın havaya kalkması. Manevra esnasında arka dış teker toe in açısını alıyor ve pozitif kamber oluyor. Bu da arka dış tekerin sadece yanaklarının yere basması demek, haliyle tutunma nerdeyse sıfıra iniyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    2205 Mesaj
    Eski amerikan arabaları gibi yaylanıp durdu, süspansiyon sistemi fazla salınım yapıyor.
    |
    |
  • Yarbay
    6045 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Yaylanma problemini aşamamışlar hala. Koy taş gibi amortisörü, böbrek talı düşürsün gerekirse ama yatmasın.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    871 Mesaj

    Dediklerinize katılıyorum. Arka tek tekerin havaya kalkması sizinde söylediğiniz gibi pozitif kambere kalması nedeniyle oluyor, ciddi bir süspansiyon geometrisi sıkıntısı var demektir bu. Araç C sınıfı kompakt bir hatchbak olmasa bu kadar kesin konuşmazdım fakat bu sınıfta bu tepkiler olmamış.

    Km77 testleri aracın yol tutuşunu, sürüş dinamiklerini göstermiyor fakat limitlerdeki bu denli belirsiz tepkiler bende hiç iyi bir izlenim yaratmadı. Önceki kasasını biraz kullanmıştım ve ondada bir kafaya yığılma durumu vardı.

    Kia'nın Ceed'de acilen şu ağırlık sorununa çözüm bulup, daha düzgün süspansiyon sistemleri geliştirmesi lazım.

    Stinger gibi bir modeli yapabilen firma, bu sorunları halledebilecek mühendisliği sahip olmalı.
    |
    |
    sarkihalindekal kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    8029 Mesaj
    Yanılmıyorsam egea çok daha iyi bir sonuç almıştı. Ceed için çok kötü bir sonuç olmuş



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    814 Mesaj

    Nerdesin hocam!



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    2698 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Efective

    Dediklerinize katılıyorum. Arka tek tekerin havaya kalkması sizinde söylediğiniz gibi pozitif kambere kalması nedeniyle oluyor, ciddi bir süspansiyon geometrisi sıkıntısı var demektir bu. Araç C sınıfı kompakt bir hatchbak olmasa bu kadar kesin konuşmazdım fakat bu sınıfta bu tepkiler olmamış.

    Km77 testleri aracın yol tutuşunu, sürüş dinamiklerini göstermiyor fakat limitlerdeki bu denli belirsiz tepkiler bende hiç iyi bir izlenim yaratmadı. Önceki kasasını biraz kullanmıştım ve ondada bir kafaya yığılma durumu vardı.

    Kia'nın Ceed'de acilen şu ağırlık sorununa çözüm bulup, daha düzgün süspansiyon sistemleri geliştirmesi lazım.

    Stinger gibi bir modeli yapabilen firma, bu sorunları halledebilecek mühendisliği sahip olmalı.
    Sanırım aşırı konfor odaklı düşünüyorlar. Belli bir maliyetle konfor olunca da birşeylerden feragat ediliyor.





    Ama feragat edilen şey bence hayati öneme sahip. Uzunca bir köprüden 120 gibi bi seyir sürati ile geçerken o her esneme kauçukları üzerinden geçerken zıplıyorduk ve araba belli bir yerden sonra öyle bir salınım girdabına giriyorki devam ederseniz yoldan çıkaracak. Ondan dolayı Hyundai ve Kia'nın notunu kendi adıma ben çok kırdım.





    Şimdi bazı arkadaşlar eski Amerikanlar böyle vs. diye düşünebilir alakası yok. Eski Amerikanları iyi biliyorum, seyahat ettim, kullandım. Gövde salınımları hep belli bir limittedir, Cerato'da durum böyle değildi. Bir yerden sonra dedim ya yere çakılacağız yada tekerler yerden kesilecek. Ve nihayetinde ön tekerler köprüden geçerken yerden kesildi ve aniden yere kondu. Açık olan ve devrede olan klima kompresörünün patladığını duyduk.





    Yoksa konfor açısından muazzam bira araçtı bana göre...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    10167 Mesaj
    I30 kismen daha iyi sonuclar verdi ayni testte..





    Ozellikle son uzun maraton Slalomunda aracin ne kadar zorlandigini gorebiliyoruz..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    7365 Mesaj
    Bu manevraları yapan adam ne kadar yetenekli?
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Eleman zor topladı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    5317 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: arda2007

    Nerdesin hocam!
    Burdayım
  • Yarbay
    21289 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SHIHAD

    Yanılmıyorsam egea çok daha iyi bir sonuç almıştı. Ceed için çok kötü bir sonuç olmuş
    Şimdi ikisinin videolarını da izledim. Dediğiniz gibi (amatör bakış açısı, gözün gördüğü görüntü üzerinden) Egea HB sanki daha derli toplu geçmiş parkurdan.
    |
    |
  • Binbaşı
    1570 Mesaj
    yeni focusu çok beğenmedim ama bu testte yol tutuş ve denge konusunda sınıfının iyilerinden olduğu görülüyor...
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Instagram takipçi satın al
Ko Cuce
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,625
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.