Şimdi Ara

Yeni C-max/Grand C-max (1000+ kullanıcı) (123. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11.579
Cevap
83
Favori
1.035.833
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 121122123124125
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nefesalmak


    Selamlar, mevcut aracımı satmak üzere anlaştım, bu hafta inşallah bir G.c-max alacağım. Yalnız uygun fiyata bulabildiğim araç Ecoboost, yani benzinli.

    Halen dizel bir araç kullanıyorum ve ortalama 6,4 lt. ( yol bilgisayarı verilerine göre ) mazot yakıyorum. C-max ise katalog üzerinde 9.2 lt. görünüyor. Elbette kullanım farklı olur ama mevcut fiyatlar bir hesap yapabilir misiniz, 1 yılda ya da 1 ayda sarfiyat farkımız ne olur?

    Teşekkürler


    Merhaba

    Yıllık 10.000 Km. yapıyorsanız eğer 1400-1600 TL arasında bir fark oluşuyor. Ecoboost C-Max aracım(5 Kişilik) çok yoğun trafikte ortalama 10 l. yakıyor. Tüm ortalaması ise 9 l. civarında. katalog değerlerinin genelde 1 l. üzerinde tüketimleri oluyor araçların. Tüketim kullanıma da çok bağlı. Turbolu araçta kullanıma dikkat etmek gerekiyor :)

    İyi günler




  • Aslında konu biraz detaylı olduğu için tam olarak ifade edemedim.

    Ben tam arabamı satsamı mı satmasam mı diye düşünürken tanıdık bir bayii aradı ve elinde Ecoboost + x paket + kör noktalı bir araç olduğunu ve 50,000 TL ye verebileceğini söyledi.

    Ama arabamı 30,000 TL ye satsam kalan 20,000 TL yi kredi kullanmam gerekiyordu.

    Hali hazırda 28 aylık ve 41,000 kmde dizel bir araç kullandığım için yakıt maliyetim aylık 400-450 TL civarında.

    Şimdi durum şu şekilde

    - Hiç rahatımı bozmayıp arabamla 1 sene daha idare edebilirim. 1 sene sonra satar dizel bir araba alırım, maddi olarak da 1 seneye kadar rahatlamış olurum ama 1 sene sonra bu fiyata arabamı satamayacağım gibi bu fiyata böyle donanımlı bir araç da bulamam.
    - Rahatımı bozarım, benzinli aracı alırım ama hem kredinin taksitlerine hem de benzinin fiyat farkına katlanırım ki bunların maliyeti aylık 900-1000 TL arası olur.

    İşte durum budur. Siz olsanız ne yapardınız?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nefesalmak


    Aslında konu biraz detaylı olduğu için tam olarak ifade edemedim.

    Ben tam arabamı satsamı mı satmasam mı diye düşünürken tanıdık bir bayii aradı ve elinde Ecoboost + x paket + kör noktalı bir araç olduğunu ve 50,000 TL ye verebileceğini söyledi.

    Ama arabamı 30,000 TL ye satsam kalan 20,000 TL yi kredi kullanmam gerekiyordu.

    Hali hazırda 28 aylık ve 41,000 kmde dizel bir araç kullandığım için yakıt maliyetim aylık 400-450 TL civarında.

    Şimdi durum şu şekilde

    - Hiç rahatımı bozmayıp arabamla 1 sene daha idare edebilirim. 1 sene sonra satar dizel bir araba alırım, maddi olarak da 1 seneye kadar rahatlamış olurum ama 1 sene sonra bu fiyata arabamı satamayacağım gibi bu fiyata böyle donanımlı bir araç da bulamam.
    - Rahatımı bozarım, benzinli aracı alırım ama hem kredinin taksitlerine hem de benzinin fiyat farkına katlanırım ki bunların maliyeti aylık 900-1000 TL arası olur.

    İşte durum budur. Siz olsanız ne yapardınız?


    Alacagınız aracın fiyatı çok düşük gözüküyor 0 km mi bu araç? hem grand, x paket ,kör nokta 50 000 :s
    Genede ben derim ki hiç rahatınızı bozmayın 2 yaşında arabanız var, sonuçta alacagınız da bir araba.
    Ve bence bu araba işinde alacagınız arabadan daha fazla para cebinizde olması lazım ki sonrasındaki oluşabilecek problemlerde sıkıntı oluşmasın ve yok benzin yakacaktı mazot çok yakacaktı demeden kullanabilesiniz.




  • Arabanızı kullanmaya devam edin.
    Mis gibi dizel aracınız var. Hem de az km.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nefesalmak


    Aslında konu biraz detaylı olduğu için tam olarak ifade edemedim.

    Ben tam arabamı satsamı mı satmasam mı diye düşünürken tanıdık bir bayii aradı ve elinde Ecoboost + x paket + kör noktalı bir araç olduğunu ve 50,000 TL ye verebileceğini söyledi.

    Ama arabamı 30,000 TL ye satsam kalan 20,000 TL yi kredi kullanmam gerekiyordu.

    Hali hazırda 28 aylık ve 41,000 kmde dizel bir araç kullandığım için yakıt maliyetim aylık 400-450 TL civarında.

    Şimdi durum şu şekilde

    - Hiç rahatımı bozmayıp arabamla 1 sene daha idare edebilirim. 1 sene sonra satar dizel bir araba alırım, maddi olarak da 1 seneye kadar rahatlamış olurum ama 1 sene sonra bu fiyata arabamı satamayacağım gibi bu fiyata böyle donanımlı bir araç da bulamam.
    - Rahatımı bozarım, benzinli aracı alırım ama hem kredinin taksitlerine hem de benzinin fiyat farkına katlanırım ki bunların maliyeti aylık 900-1000 TL arası olur.

    İşte durum budur. Siz olsanız ne yapardınız?


    bence de arabanızla yola devam edin... sıkıntıya gerek yok bence.




  • Herkese selam

    SOn kalan Ecoboost kompakt c-maxlerden birini de ben aldım dün

    X paketli mürekkep mavi krem rengi döşeme

    Herşey dahil 50.000 'e anlaştım

    Sanırım ülke genelinde 3-4 tane kaldı.

    İstanbul Anadolu yakasında önereceğiniz servis var mı?

    Otokoç Ataşehir dışında
  • 50bin çok iyi fiyat, bayi kurtulmak istedi herhalde.

    üretim tarihine baksaydınız. 2010'dan kalmış olabilir.
  • Aydoğanlarda telefondan 49.500 fiyat almıştım pazarlık etmeden

    2011 modelleri (hem de benzinliyse) bir an önce elden çıkartmaya çalışıyorlar.
    Kurun düşük olduğu zaman faturalanan araçlar daha ucuz oluyor doğal olarak

    Başka bir bayii aynı araç için en son 51.750 fiyat verdi. Ağustos faturalıymış aracı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nefesalmak


    Aslında konu biraz detaylı olduğu için tam olarak ifade edemedim.

    Ben tam arabamı satsamı mı satmasam mı diye düşünürken tanıdık bir bayii aradı ve elinde Ecoboost + x paket + kör noktalı bir araç olduğunu ve 50,000 TL ye verebileceğini söyledi.

    Ama arabamı 30,000 TL ye satsam kalan 20,000 TL yi kredi kullanmam gerekiyordu.

    Hali hazırda 28 aylık ve 41,000 kmde dizel bir araç kullandığım için yakıt maliyetim aylık 400-450 TL civarında.

    Şimdi durum şu şekilde

    - Hiç rahatımı bozmayıp arabamla 1 sene daha idare edebilirim. 1 sene sonra satar dizel bir araba alırım, maddi olarak da 1 seneye kadar rahatlamış olurum ama 1 sene sonra bu fiyata arabamı satamayacağım gibi bu fiyata böyle donanımlı bir araç da bulamam.
    - Rahatımı bozarım, benzinli aracı alırım ama hem kredinin taksitlerine hem de benzinin fiyat farkına katlanırım ki bunların maliyeti aylık 900-1000 TL arası olur.

    İşte durum budur. Siz olsanız ne yapardınız?


    bir aracı sıfır alıp 5-7 seneden önce satmak bana göre israftır. tercih ve para sizin tabiki ama bir araba için kredi alıp sıkıntıya yapmak gereksiz.




  • Ecoboost motorlar için LPG montajo olup olmadığın konusunda bilgisi olan var mı?
    Ben en son görüştüğümde %25 tasarruf olduğunu bu yüzden takmadıklarını belirtmişlerdi.
    Benzin fiyatları bu şekilde giderse garanti süresi sonunda taktırmak zorunda kalacağız sanırım.

    İyi günler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkerblues

    Ecoboost motorlar için LPG montajo olup olmadığın konusunda bilgisi olan var mı?
    Ben en son görüştüğümde %25 tasarruf olduğunu bu yüzden takmadıklarını belirtmişlerdi.
    Benzin fiyatları bu şekilde giderse garanti süresi sonunda taktırmak zorunda kalacağız sanırım.

    İyi günler


    lpg taktırmaktansa dizel almak daha mantıklı değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkerblues

    Ecoboost motorlar için LPG montajo olup olmadığın konusunda bilgisi olan var mı?
    Ben en son görüştüğümde %25 tasarruf olduğunu bu yüzden takmadıklarını belirtmişlerdi.
    Benzin fiyatları bu şekilde giderse garanti süresi sonunda taktırmak zorunda kalacağız sanırım.

    İyi günler


    180 ps lik motoru ne derce idare eder, araştırmak gerek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fiko_cmax


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilkerblues

    Ecoboost motorlar için LPG montajo olup olmadığın konusunda bilgisi olan var mı?
    Ben en son görüştüğümde %25 tasarruf olduğunu bu yüzden takmadıklarını belirtmişlerdi.
    Benzin fiyatları bu şekilde giderse garanti süresi sonunda taktırmak zorunda kalacağız sanırım.

    İyi günler


    180 ps lik motoru ne derce idare eder, araştırmak gerek.


    Turbo motorlar için takılıyor normalde sorun olmuyor.
  • Forum sayfalarında FS otogaz ın sahibi Faruk Bey var. Lpg ile ilgili konularda yardımcı oluyor. Brc nin Marmara baş bayii kendileri..
    Ona bir sorun kesin bilgi verebilir..

    Geçen resimler eklemiş , Motorsiklete bile Lpg takmışlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drayuksel


    quote:

    Orijinalden alıntı: drayuksel

    Selamlar

    Yakıtla ilgili bir şey farkettim aslında eski c-max'imde de aynı şey oluyordu sizinle paylaşayım. Sürekli aracın fazla yaktığından bahsediyoruz. Bugün depoyu neredeyse sonuna kadar bitirdim. Işık yandı ve gideceği km olarak 50 gösteriyordu. Yakıt göstergesi de kırmızı çizgideydi. depoyu doldurttum aldığı yakıt 40 lt. Bizim depo bildiğim kadarıyla 53 lt. Dolayısıyla aslında içinde 13 lt daha olması gerekir. Dediğim gibi eski c-max'imde de aynı şeyi farketmiştim. Bu bir önlem mi mi arıca mı anlayamadım. Gerçi göstergesi bozuk bütün c-max'ler bana mı den geliyor onu da bilemiyorum. Bunu hiç deneyeniniz oldu mu. Ben bir depoyla yaklaşık 650-700 km gidiyorum ama eğer ben bitti diye düşündüğümde hala 13 lt varsa bu aşağı yukarı 200 km daha gider demektir. Konuyla ilgili bilgisi olan var mı?

    İkinci bir sorum daha olacak

    test moda geçip göstergeleri kurcalarken A/D input menüsünde sağ ya da sol tuşa basınca değerler değişiyor. Bende kaçtı hatırlamıyorum ama 36 150 gibi değerler çıkıyor. Bu değerleri değiştirdim mi yoksa bunlar test değerleri mi emin olamadım. Bu A/D input nedir ve değiştirdiysem kaç olması gerekir? Ah bu merakın gözü kör olsun. Bu arada test modda dijital hız göstergesi var araç çalışırken buna alırsanız ortadaki dijital göstergede hızı anlık görebiliyorsunuz :)


    yok mu bu konuyla ilgili fikri olan kimse?


    ya arkadaşlar bu sorum kaynadı arada hiç kimse gözlemlemedi mi şimdiye kadar böyle bir şey?




  • merhabalar ben de yeni grand c max 1.6 ecoboost aldım. babamda zafira var gayet kullanışlı hoş bir araç. ben de o tarz bir araç arıyordum. toyota verso, vw. touran ve zafira baktım. fordun bu modelinden çok da haberdar değildim. ikinci el araç galerilerini gezdim. bahsi geçen araçlardan çok da yoktu. sıfır km düşünmüyordum ama ikinci el fiyatlarının da o kadar ucuz olmadığını gördüm. ford bayiine gittiğimde kum gri grand cmax gördüm. bir tane kalmıştı ve fırsat aracı yazmışlardı. 1.6 180 ps çok güçlü ama bir okadar da yakıttan ötürü kaygı verici geldi. aracın lpg ye uyumlu olduğu söylendi. forumlarda ve teknşk verilerde aracın tasarruflu olduğu söyleniyor. ilk izlenimlerin hiç de öyle gelmedi. ben lpg taraftarıyım. iyice araştırıp taktırmak istiyorum. lpg taktırmayı düşünen veya taktıran arkadaşların kanaatlerini merak ediyorum ben araştırmalarımı sizlerle paylaşacağım. kolaylıklar...




  • Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın allah hata kaza vermesin.Yeni bir ecoboost kullanıcısı olarak aramıza hoşgeldiniz diyorum.Aracın çok kuvvetli bir motoru var.Performans çok iyi.Ama yakıt tasarrufu konusunda çok iyi diyemeyeceğim.Yaklaşık 2500 km deyim.Otobanda 160 170 le gidiverince tüketim de 9 litrenin altına düşmüyor.120-130 la gidersen tamam. Ama o zaman da insana çok yavaş geliyor.Bu araç hızı hiç hissettirmiyor yahu.

    İzleniminize katılıyorum.Yokuş,bayır rampa bastın mı gitmem demiyor.Koca ağır kasa sollamalarda ok gibi fırlıyor.Tabii bu çevikliğin bedeli tüketime yansıyor.Katalog verilerine yaklaşmıyor pek.Dikkatli ve fazla gaza yüklenmeden kullanırsanız nispeten uygun değerleri yakalayabilirsiniz ama insan buna binince öyle kontrollü olamıyor basıveresi geliyor.

    Bu arada geçen haftalarda güçlü motorun azizliğine uğradım.15 senedir bu dördüncü arabam bu güne kadar acemiliğimde bile yapmadığım bir halt ettim..Fethiye tarafına tatile giderken,şehiriçinde kavşakta yokuş yukarı eğimli bir yerde kırmızı ışıkta beklerken boş bulunup yan kolçaktaki çantayı düzeltmeye çalışırken bir an ayağımı uykusuzluğun da verdiği dalgınlıkla debriyajdan kaldırmamla araç fırladı öndeki otomobile vurdum.Normalde bu şekilde bir hatada otomobilin sarsılarak stop etmesi gerekirdi ama işte yokuş yukarı bile banamısın demedi.Arada yaklaşık 1 metre mesafe vardı.Genelde öne çok yaklaşmam.Buna rağmen vurdum düşünün artık.Öndeki bayan sürücü ve ben hemen fırladık araçtan kadın tedirgin ve sinirli ben mahçup özür diledim,tamamen benim kusurum dedim.Allahtan onda hiç bir şey olmadı eski kasa fiesta idi.Minik bir çizik bile olmadı.Olsa da zaten ne gerekiyorsa vercektim masrafını.Kendinde bir zarar olmadığını görünce kadın iyi tatiller dileyip ayrıldı.Hayatımda ilk kez başıma geldi böyle bir şey.Çok canım sıkıldı.

    Benim ön plaka çerçevesi kırıldı plaka yamuldu,ön panjurun çevresinde nikelajlı halkada 1 cmlik bir çizik ve çatlak oluştu.Panjurla tamponda bir şey olmadı.Bir gün öncesinde bir saat boyunca ön tampondaki sinek zift bulaşıklarını temizlemiştim evin önünde nazar değdi nazar çıktı diyorum artık.Motor çok güçlü stop etme diye bir şey yok.Yani henüz stop ettirmeyi başaramadım.Henüz çok yaygın bir araç değil ve insanların dikkatini çekiyor.Dikkatle ve iyi günlerde keyifle kullanmanızı dilerim.

    Ben LPG konusuna sıcak bakmıyorum.Benzin masrafı sorun olacaksa LPG yerine dizel modellere yönelmek daha uygun olur diye düşünüyorum.Ancak gerek servisten gerekse internette okuduklarımdan bu araca LPG uygulanabildiğini öğrendim.Bazıları da turbu araçlarda LPG kullanımının çok iyi olmadığını söylüyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LokmanHekim -- 27 Ağustos 2011; 17:51:31 >




  • tesekkur ederım lokmanhekim bey. geçmiş olsun. merakımı celbeden diğer bir konuda bilgi ekranındaki vites değiştirme uyarısı. sizce araç vites değişimini devri ne kadar ayarlayabilir. o komutları ne kadar dikkate almalıyız. çünkü şehir içinde ortlama hızla giderken 5 vites uyarısı veriyor. arbayı henüz tanımıyorum galiba. artık zamanla öğreneceğiz. lpg konusunda çok doğru bulmuyorum ama göz göre göre de fahiş benzin fiyatlarına da sıcak bakamıyorum. biraz zaman geçsin yakıt tüketimine göre bi karar vereceğim. ama daha önce lpg uygulamasını tecrübe eden kişilerle görüşmek önemli olacak..
  • Yıllardır kullandığım önceki otomobillerde üst viteslere genelde 2500-3000 devirler arasında geçerdim.Böyle öğrendim böyle alıştım.

    Tabii ki vites değişimlerini sadece devir saatine göre değil, yol durumuna,otomobilin çekişine göre otomatikleşmiş alışkanlıklarım gereğince ayarlardım.Mümkün mertebe motoru zorlamadan en uygun değerlerde vites değiştirirdim.Bu güne kadar uygunsuz vites kullanımına bağlı hiç sorunum olmadı.

    Bisiklet kullanırken hangi vitesde bacaklarım ne kadar yoruluyor o mantığa göre düşünürdüm.Yokuşta giderken düşük vitesde fazla pedal basılır ama kolay çıkılır.Yüksek vitesede dizlere ve kaslara büyük yük biner.Şişersiniz.İşte bunun gibi arabanın motoru,şanzımanı ve krank mili benzer etkilere maruz kalıyor.

    Yıllardır 1400 cc ve 1600 cc motorlarda hep bu şekilde kullandım.Ancak C-max ecoboosta geçince eski vites değiştirme alışkanlıklarımın bunda tam olarak geçerli olmadığını gördüm ve önceleri hayli yadırgadım.Halen de çok alıştığımı söyleyemem.

    Aracın önerisine uymaya çalışıyorum umarım hata yapmıyorumdur.Daha 1500 devirde iken araç bir üst vitesi istiyor.Bana da fazla yüksek vites kullanıyor gibi geliyor ama çekişte ve motor sesinde de hiç bir anormallik olmayışı gösterge önerisinin yanlış olmadığını düşündürüyor.Bu aracı tasarlayanlar mutlaka bunu düşünmüşlerdir diyorum.Tabi bu aracın torkunu önceki araçlarla mukayese etmek hata olur.Teknik detayını pek bilmiyorum.

    Şehiriçinde 50-60km/sa gibi hızlarda bile 5. ve 6.viteslere çabucak geçilmesi çok uygun değil gibi geliyor sanki.Devirsiz kullanmanın motor için zararlı olduğunu duyardım hep.

    Diğer yandan bildiğiniz gibi, bütün benzinli araçların kullanma klavuzlarında arabanın çekebildiği en yüksek vitesde sürülmesi önerilir.

    50 km/sa ile giderken 5.vites fazla gibi gelse de C-max gitmem demiyor,avans vurmuyor zorlanmıyor.Eğimli yolda bile çok rahat 6.vites istiyor.İşin teknik açıklamasını daha bilen arkadaşlar yaparsa daha iyi olur.

    İlgimi çeken bir nokta oldu.Şehirdışında tek şerit karayolunda seyrederken 80-100 km/sa arasındaki hızlarda 4. ve 5.viteslerde kaldığımda ve sadece fazla gaza basmamak koşulu ile 6.vitese çıkarsam ,hatta mümkünse çıkmazsam tüketim ortalamasını 5.7 litreye kadar indirebildim.Ama 6.viteste iken gaza dokununca ortalama hemen 7-7.5 litreye yükseliyor.6.vites ekonomik olması gerekirken 4 ve 5 daha ekonomik oluyor.Mesela hafif rampada nasılsa çekiyor ve vites istiyor diye sürekli 6.vitesde gidilirse 4 vaya 5 ile gitmeye nazaran daha fazla yakıt tüketiyor.Bunu biraz yola göre ayarlamak lazım.İşte hep bunlar bence araca iyice alıştıktan sonra yoluna girecek gibi geliyor.C-max in ecoboost motoru gerçekten dikkatli kullanım istiyor onu anladım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LokmanHekim -- 27 Ağustos 2011; 22:40:40 >




  • herkese selamlar arkadaşlar tekrar .
    arabayı alalı 3 ay oldu ve 3000 km de. 4-5 kez kısa mesafeli 300 km kadar şehir dışına çıktım geldim gerisi şehir içinde yaptık km leri. benim gibi almayı düşünüp de forumda "gece gündüz" geçiren dostlara biraz daha fikir aktarayım istedim: )
    aracım
    1.6 EB, TİTANYUM X PAKET+KÖR NOKTA GRANDCM, MARS TURUNCU
    bundan önceki aracım chev cruze idi yaklaşıp bir yıl kullandıktan sonra ki onuda sıfır almıştım, kaçarcasına kurtardıgım için kendimi görüş açım biraz farklı olabilir sanırım:)
    bir kere tekrar tekrar belirtmek isterim aracı gören herkes begeniyor alma konusuna gelince heeeep aynı soru DİZEL mi ? BENZİN li ? bu soru ezele kadar sürer bence dostlar bitmezde.
    kısa bir özet geçeyim.
    bir kere araba 182 bg ve inanılmaz bir torku var. tamam dizel turbosu vs ama kesinlikle bu araçla boy ölçüşecek sınırda degil dizel mototlu kardeşi. alt devir cansızlığı kullanıma özen gösterilmesi gerekmesi bakım masrafları vs vs onları göz önünde tutmak lazım.
    aynı soru gelir hep karşımıza "yok şu kadar km yapsam bu kadar kullansam" hesap hesap hesap...hiç gerek yok heseba arkadaşlar içten ve samimi söyleyeyim size.
    bu araba öyle" ekonomik aile arabası degil. ister yılda 10 km yap ister 10000. bence fark yok. oturup ne kadarda aradaki farkı amorti eder die DÜŞÜNMEYİN: sebebi açık. bu araba KEYİF arabası bir kere. az yaksın çok kaçsın fiyatıda düşük olsun daha piyasada yok. içten görüşüm bu benim. dizel mi benzinli mi die düşünüyorsanız gidin hiiç düşünmeden dizel alın çünkü bu kafa karışıklıgı olan insan benzinli aracı dizel kadar bile yaksa benzinliye biniyorum psikoloisini atamaz üstünden: )
    bir kere camlar açıkken vites değiştirirken duydugum "tıssss" sesi var ya tgurbodan gelen, yani "fevkaladenin fevkinde" oluyorum o anda: )
    böyle arkanıza modelli lüks bi araç yaklaşıp selektör yapıp yol istediginde gaz pedalına dokundugumda arka araçtakinin surat iafedesi ise tanımlanamaz: )
    şimdi sıra geldi RAKAMLARA. abartısınız olan yaşadığım şeyler bunlar:
    ŞEHİR DIŞI:
    CRUZE CONTROL AÇIK: HIZ 90-110 .. 7,1lt/100 KM, HIZ 85-90 6,7 lt/100
    ŞEHİR DIŞI, CRUZE KONTROL KAPALI, DİLEDİGİN KADAR BAZ GAZA MODU AÇIKKEN:) 9,8-10,4 lt/100 KM (MAX HIZIM: 195)
    ŞEHİR İÇİ:
    İNSAFLI KULLANIM MODU AÇIKKEN:) 8,5-9,5 lt/100 KM
    FIRTINANIN OĞLUYUM MODU AÇIKKEN:) 10,5-11,6 lt/100 KM
    şimdi sadete gelelim.
    180 BG olsun ama 6 lt yaksın diyorsanız öööle bi araç yok.
    ama 180 bg olsun torkunu tüm devirlerde korusun bakan bi daha dönüp baksın ve şehir içinde 9 lt kadar yaksın diyorsanız TEK SEÇENEK C MAX arkadaşlar. bi kere kaç bg bu araba dediklerinde yüüüzzzsekssenn; diyorsunuz ya : ) o bile yeter.
    işler böyle işte. benim "kısa özet kanaatim"
    : yılda 10 km bile yapcaksanız ama yakıtı kuruş hesabı yapanlardansanız bence benzinli almayın.
    ama "azıcık" ehli keyifseniz bile bence benzinliden şaşmayın.
    sonuçta unutmamak gerkir "metal yığını" hepi topu bu.
    ALLAHIM hepimizi kazadan beladan saklasın
    (




  • 
Sayfa: önceki 121122123124125
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.