Şimdi Ara

' YENİ BMW 520d ' Fiyatı ve Donanım Listesi Belli Oldu !! (75.000 EURO) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
133
Cevap
1
Favori
68.097
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    quote:

    Orijinalden alıntı: AB27


    quote:

    Orijinalden alıntı: volkana34

    Yeni araç alan arkadaşlara hayırlı olsun.

    BMW 5.30D yi ,şuan alınacak iyi araçlardan olduğu su götürmez bir gerçek olarak görsemde ;
    acaba diyorum : fiyat katogarisinde ki diğer otomobillerin yerine tercih edermiydim ?

    Mercedes S serisi , JAGUAR XF 3.0 D LUXURY mercedes E , S gibi otomobiller veya suv sınıfından

    X6 , X5 , Cayanne , Q7 , FX 35 gibi araçlarla kıyaslarmıydım.

    Bu fiyat aralığında araç sahibi olmakda zor.Ben bu kıyası yaparken uzun yol da konfor,güç ,imaj olarak değerlendirdim.

    Seçimini 5 serisinden yana yapan arkadaşların niye diğerlerini tercih etmediğini açıklamalarını rica edeceğim.





    Ben açıkcası kalitesi ile Jaguar XF nin bu listede olmasına karşıyım.araba zaten rakiplerine göre çok daha ucuz ve ulaşılabilir. ve kalite olarak mercedes ve bmw nin cok gerisinde bir araç bence.

    fakat mercedes veya bmw alamayanlar için iyi bir tercih olabilir,onlara gore fiyatı cok cok daha ucuz kalıyor...




    Avrupa'da XF daha pahalı.


    Bir de sanırım X-Type ile karıştırdınız. XF daha ucuz ve ulaşılabilir olmayı hedefleyen bir otomobil olsaydı motor seçenekleri direk olarak 3 litreden başlamazdı.


    hayır bildiğimiz XF den bahsediyorum. gecenlerde bir tane akrabamız ve bir tanede arkadasımın akrabasına aldık ikiside beyaz,dışı güzel.dışında bir problem yok fakat içi gerçekten kalitesiz. fakat mercedes ve bmw ye göre fiyatı daha uygun.. XF motorunda bir mercedes ve bmw almaya kalkınca arada dağlar kadar fiyat farkı olusuyor,XF bu açıdan yüksek motorluda daha ulaşılabilir,fiyat olarak ucuz kalan bir araç..

    ama mesela XF 2.7 veya 3.0 motorla E250 ve 5.20 motorları aynı fiyatlarda oluyor ve aynı fiyatlara daha yuksek motoru düşünen XF ye yonelebiliyor,buda XF yi daha ulaşılabılır yapabiliyor bence..

    neyse bence ve bir çok tanıdıgımın gorusune gore XF nin kalitesi düşük..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr. Perfect -- 11 Mayıs 2010; 13:22:02 >




  • Sıra geldi V8 M5e:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AB27


    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    quote:

    Orijinalden alıntı: AB27


    quote:

    Orijinalden alıntı: volkana34

    Yeni araç alan arkadaşlara hayırlı olsun.

    BMW 5.30D yi ,şuan alınacak iyi araçlardan olduğu su götürmez bir gerçek olarak görsemde ;
    acaba diyorum : fiyat katogarisinde ki diğer otomobillerin yerine tercih edermiydim ?

    Mercedes S serisi , JAGUAR XF 3.0 D LUXURY mercedes E , S gibi otomobiller veya suv sınıfından

    X6 , X5 , Cayanne , Q7 , FX 35 gibi araçlarla kıyaslarmıydım.

    Bu fiyat aralığında araç sahibi olmakda zor.Ben bu kıyası yaparken uzun yol da konfor,güç ,imaj olarak değerlendirdim.

    Seçimini 5 serisinden yana yapan arkadaşların niye diğerlerini tercih etmediğini açıklamalarını rica edeceğim.





    Ben açıkcası kalitesi ile Jaguar XF nin bu listede olmasına karşıyım.araba zaten rakiplerine göre çok daha ucuz ve ulaşılabilir. ve kalite olarak mercedes ve bmw nin cok gerisinde bir araç bence.

    fakat mercedes veya bmw alamayanlar için iyi bir tercih olabilir,onlara gore fiyatı cok cok daha ucuz kalıyor...




    Avrupa'da XF daha pahalı.


    Bir de sanırım X-Type ile karıştırdınız. XF daha ucuz ve ulaşılabilir olmayı hedefleyen bir otomobil olsaydı motor seçenekleri direk olarak 3 litreden başlamazdı.


    hayır bildiğimiz XF den bahsediyorum. gecenlerde bir tane akrabamız ve bir tanede arkadasımın akrabasına aldık ikiside beyaz,dışı güzel.dışında bir problem yok fakat içi gerçekten kalitesiz. fakat mercedes ve bmw ye göre fiyatı daha uygun.. XF motorunda bir mercedes ve bmw almaya kalkınca arada dağlar kadar fiyat farkı olusuyor,XF bu açıdan yüksek motorluda daha ulaşılabilir,fiyat olarak ucuz kalan bir araç..

    ama mesela XF 2.7 veya 3.0 motorla E200 ve 5.20 motorları aynı fiyatlarda oluyor ve aynı fiyatlara daha yuksek motoru düşünen XF ye yonelebiliyor,buda XF yi daha ulaşılabılır yapabiliyor bence..

    neyse bence ve bir çok tanıdıgımın gorusune gore XF nin kalitesi düşük..




    motoru, sürüş dinamizmi, rafinasyonu eleştirilebilir lafım yok ama ben bu arabayı duyurulduğu gün gördüm, piyasaya sürüldüğü gün gidip inceledim, birkaç ay sonra test sürüşüne çıktım, defalarca testlerini okudum, 10'dan fazla ödül aldığına da şahidim ama ilk defa kalitesini eleştiren birisiyle karşılaşıyorum. fikrine sonuna kadar saygılıyım ama referans olarak komşu, akraba gösterdiğin için arabayı inceleme konusunda yeterli özeni göstermediğini düşünüyorum.




  • Evet başta Almanya'da Jaguar XF, E sınıfı ve 5 serisinden pahalı. Ama 5 serisi ve E sınıfı çıplakken XF neredeyse full donanımlı.

    Ama Almanya'da Hyundai Grandeur'da aynı şekilde 5 serisi ve E sınıfından pahalı. Sebep aynı...
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr. Perfect -- 11 Mayıs 2010; 16:53:48 >
  • Orijinalden alıntı: AB27


    Orijinalden alıntı: ayaba

    Evet başta Almanya'da Jaguar XF, E sınıfı ve 5 serisinden pahalı. Ama 5 serisi ve E sınıfı çıplakken XF neredeyse full donanımlı.

    Ama Almanya'da Hyundai Grandeur'da aynı şekilde 5 serisi ve E sınıfından pahalı. Sebep aynı...


    evet.neredeyse aynı fiyata,full donanımlı ve 3.0 motorlu premium luxury XF ile neredeyse baz donanımlı motoru daha güçsüz e250 ve 5.20 var...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr. Perfect -- 11 Mayıs 2010; 16:54:21 >
  • Bence burda XF modeline haksızlık yapılıyor.Tamam kalite görecelidir,ancak benim daha geçen hafta

    incelediğim XF bana sınıfın en iyi işçiliğine sahip arabası geldi.Üstelik sınıfının en güçlü aracı dizelde

    3.0 cc dizede 275 hp güç ve 600 nm tork üretiyor dizel S modeli..Buda sınıfın en iyi derecesi..

    (Bmw 530d,Audi A6 3.0 TDI,Mb E 350 cdı)

    Aracın handikapları yok değilmi var..Ama şuan için kulllanıp test etmedim.

    Lakin şuan kağıt üstünde alıncak en iyi araç.Rakip araçlara göre fiyat ve performan açısından.

    Servis bakım ücretleri,servis ağı yetersiz vb...handikapları mevcut..

    Bence bir daha inceleyin aracı...Ben tüm rakiplerini incelemiş ve test etmiş biri olarak söylüyorum..

    http://www.jaguarturkey.com/xf/highlights/introduction.asp




  • konu döndü dolandı xf e geldi ama; ben bu aracın siluetine kanıpta para vermem...jaguar efsanesi bitti; o double six lerin sovereignların dönemi kapandı; almanların çok gerisinde kaldılar...hele bir x typları varki babamın 2003 corollası daha kaliteledir!!
    yeni xj ile dirilmeye çalışıcaklar; bakalım görücez S ve 7 serisiyle işi çok zor; ama geçanlarde inceledim arabayı silüet ve bazı teknolojik donanımlar başdöndürücü; umarım eski elitliğine kavuşabilir zamanla
  • Mesela bir Mercedes E veya Volvo S80 genel olarak herkesi etkileyebilir ancak XF, katlanmanın fedakarlık gerektirdiği belli zaaflara sahip. En basitinden Ford Focus kadar sert bir süspansiyona sahip. Koltuk şekilleri sınıfındaki diğer araçlar kadar iyi değil. Hem süspansiyon hem koltuklar sınıf standartlarından kopuk olunca araç bilhassa uzun yolda gerçekten yoruyor. Müşteri memnuniyeti analizleride 5 serisi (E60) ve E sınıfından geride...

    Geçenlerde 7 serisiyle karşılaştırılan yeni XJ'de Jaguar'ın köklü değişiminin bir parçası olduğundan üst sınıfta görülmemiş bir sertliğe sahip. Ancak 730D'ye rakip 3.0D modeli hem 10.000 € kadar avantajlı olmasının yanında benzer donanıma sahip ve 275 hp gücüyle 730D'den 30 hp daha güçlü.

    Fazla söze gerek yok Jaguar'ın şef mühendisi Mike Cross'un sözü herşeyi açıklıyor: "Üst sınıf Alman rakiplere kafadan saldırmamız (teknoloji & mühendislik) imkansız. Açık konuşmak gerekirse bunun için küçük br markayız! Bu yüzden ürettiğimiz araç (XJ) rakiplerimizden şık olmalı."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayaba -- 11 Mayıs 2010; 21:55:11 >




  • "Niye diğerlerini tercih etmediniz" sorusunun cevabı:

    Volvo S80 2.4d: Çok yüksek elektronik arıza ihtimali, gürültülü motor, klasik tasarım.

    E350CDI : Avantgarde versiyonu standart ve Elegance versiyonundan 17 mm kısa süspansiyon stroklarına sahip. Yeni E sınıfı zaten selefinden farklı bir süspansiyon geometrisine sahip oluşununda etkisiyle 15cm kısaltılmış süspansiyon stroklarına sahip. Bu nedenlede Avantgarde versiyonu biraz gergin. Elegance versiyonu ise yol tutuş konusunda 5 serisinden uzak (Airmatic opsiyonuyla muhteşem).

    Audi A6 : Eski kalan burun tasarımı, extrem durumlarda -Quattro'da olsa- erken understeer eğilimi.

    Citroen C6 : Kişilik yoksunu tasarım, yol tutuş konusunda sınıfının low-end modeli.


    Bu nedenle 5 serisinden yana tercih kullandık. Sonuçta üst-orta sınıf araçlar gerçekten çok iyi araçlar. Birbirinden belli karakter farklılıkları ve ufak tefek üstünlüklerden bahsedilebilir. Aksini iddia etmek "ironi" olur. "Süspansiyon olayına çok takıyor bu eleman" dediğinizi duyar gibiyim. Ülkemizin yolları malum. Otomobiller arasında en büyük karakter farkını tasarımdan sonra süspansiyon belirliyor bence...




  • @ayaba 68 000 euro fiyatı bağımsız galeriler veriyor. Comfort paketi varmı bilmiyorum. Ama bayilerdede 75 000 euro dan daha düşük rakamlar istiyorlar.
  • Bağımsız galeriler verirler. Geçen 59.000 €'ye iyi donanımlı E200CGI'yi görünce uçuklamıştım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayaba

    Gladboy, Dynamic'te yanları deri ortası kumaştan koltuklar mevcut. Yan cam perdeleri ise yok. Ahşap kaplama yerine düz parlak siyah kaplama var.



    Peki teşekkürler.Birkaç sormak istediğim soru daha var eğer yanıtlarsanız.

    Dakota deri koltuk,yan cam perdeleri,ahşap kaplama,ve ek olarak Tv paketi ve navigasyon istediğimiz zaman bu paketlerin dışına çıkmış oluyoruz ve istediğimiz bir sipariş oluyor anladığım kadarıyla bu da biraz zaman alıyor heralde.

    Sormak istediğim şu soru var Dynamic'te integral aktif direksiyon var.Bu özellik sizin araçta var mı ? Gerekli birşey mi sizce bahsedermisiniz biraz?
  • Gladboy hocam integral aktif direksiyon bizim araçta yok. 3500 € extra bedel isteniyor. Bu opsiyon sadece direksiyon netliğini artırmakla kalmıyor, dönüşlerde arka tekerleklerinde açılanarak virajların tekerleklere yaptığı yanal baskıyı azaltarak virajı daha rahat almanızı sağlıyor. Adaptif süspansiyon + dinamik süspansiyon kontrolü opsiyonu, aracın sürüş özelliklerinde "şef" rolünü üstlendiğinden bu opsiyona gerek duymadım. 7 serisi tercih etseydim bu opsiyonu kesin alırdım.

    E sınıfında da direkt direksiyon opsiyonu mevcut ancak arka tekerleklerde açılanma durumu yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayaba -- 13 Mayıs 2010; 0:56:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayaba

    Gladboy hocam integral aktif direksiyon bizim araçta yok. 3500 € extra bedel isteniyor. Bu opsiyon sadece direksiyon netliğini artırmakla kalmıyor, dönüşlerde arka tekerleklerinde açılanarak virajların tekerleklere yaptığı yanal baskıyı azaltarak virajı daha rahat almanızı sağlıyor. Adaptif süspansiyon + dinamik süspansiyon kontrolü opsiyonu, aracın sürüş özelliklerinde "şef" rolünü üstlendiğinden bu opsiyona gerek duymadım. 7 serisi tercih etseydim bu opsiyonu kesin alırdım.

    E sınıfında da direkt direksiyon opsiyonu mevcut ancak arka tekerleklerde açılanma durumu yok.


    Çok teşekkür ederim.İyi geceler.
  • Estafurullah S.U.L
  • ayaba aracınız hayırlı olsun....güle güle kullanmanız dileğiyle...

    Otomatik park sistemi ve yan kameraların yukardan bakıyor hissiyle yansıttığı görüntüler kullanışlı oluyor mu?.. Yoksa bayanlar için ideal bir sistem diyebilirmiyiz?
    yani o park edinceye kadar ben 20 kere park etmiş olurum durumu varmı?
  • Arkadaşlar herkese merhaba.Bu pazartesi Bmw bayisinde bir kaç dakika canlı olarak görme imkanım oldu yeni 5 serisini.Söyleyebileceğim tek şey mükemmel bir araba.Bir süre sürücü koltuğuna da oturdum.İç mekanın atmosferi beni benden aldı.Aynı bayide 2.el E60 5 serisi de vardı,onlara bakıcaktım önce E60 M5 e olan hayranlığım dolayısıyla ama bir anda F10 gözüme çarptı ve kendimi yanında buldum.Araç gri renkliydi.Motor sesini duyma imkanım olmadı ama araç gerçekten beni benden aldı ve M5 i merakla ve büyük bir heyecanla bekliyorum.Gelecek pazartesi tekrar gitmeyi düşünüyorum bayiye.Bu sefer görevlilerden bilgi istiycem,broşür vs alabirsem alıcam.Fotoğraf da çekmeye çalışırım.

    Not:Finlandiya'dayım şuan ve aracı burdaki bayide gördüm.Bayi sadece Bmw bayisi değil,bir kaç marka birlikte satılıyor ve 2.el araçlarda var.Satış sistemi değişik yani anlayacağınız.Bizdeki gibi her markanın ayrı bayisi yok.Umarım gelecek pazartesi gidebilirim ve daha fazla bilgi alabilirim.Herkese iyi forumlar.




  • Whisper 911, hocam bizim araçta otomatik park sistemi yok. Ancak bu sisteme sahip VW Touran'ı burda denemiştik. Önyargılı olmamak mümkün değil ama sistem kullanışlı ve başarılı işliyor.

    Çevre görüş kamerası ise sadece sakarlara değil 4.90 boyunda bir araca alışık olmayanlar içinde oldukça faydalı bir çözüm. Kuş bakışı hissi ise sentetik olmasına rağmen aşırı sentetik izlenimi vermiyor (2800 TL karşılığı).

    Her 2 sistemde alınası...
  • merhaba,

    sunlara dikkatinizi cekmek istiyorum:

    1- mevcut comfort paket, almanya da vergi dahil 39bin euro olan paketten cok daha dolu bir paket. almanya daki 39bin euro fiyatli baz pakette xenon far bile o fiyata dahil degil.

    2- Bilirsiniz, normalde baz paket en avantajli pazarlik payina sahiptir. Ancak comfort paket bazdan daha dolu oldugu icin su anda bence en iyi pazarlik araligina sahip olan paket dynamic paket.

    turkiye de pazarliksiz liste fiyati 84bin euro olan dynamic paketli beyaz bir arabanin almanya liste fiyati soyle (birebir turkiye deki dynamic paket opsiyon listesinin aynisidir):

     ' YENİ BMW 520d '  Fiyatı ve Donanım Listesi Belli Oldu !! (75.000 EURO)


    yani Almanya da yuzde 19 vergiyi duserseniz vergisiz 47bin euro. buna yuzde 60 OTV ve ardindan otv li haline yuzde 18 kdv yi koyunca turkiye bayi fiyati olan 84 bin euronun liste fiyati karsilastirmasinda biraz daha avantajli oldugunu goreceksiniz. Tabi bunlar liste fiyati karsilastirmasi, iki ulkede de pazarlik yapabiliyorsunuz.

    Borusan buyuk olasilikla guzel bir fiyat aldi, ancak bize bunu yansitmiyor. kisacasi borusan in ilk seriyi alanlari ufleyecegi biraz dogru. iyi musterisi olarak gordugune daha ozel fiyat vererek, geri kalana bayi avantajini yansitmadan fiyatlandirarak bunu yapacak.

    seneye tum dunyada fiyati dusecektir. turkiye gibi yuksek otv ve kdv ulkesinde bu dusus carpanlarin etkisi nedeniyle daha yuksek olacaktir. bu nedenle en az 1 sene beklemeyi goze alirsaniz daha iyi olabilir. Unutmamak lazim ki, filo kiralama firmalari da su anda bekliyor. daha baz donanimli (sadece turkiye paketi+sunroof+xenon) ve daha uygun fiyatli bir f10 bekliyorlar.

    Beklerseniz fiyat duseceginden ve distributor bu beklentiyi bildiginden, boyle bir durumda baz paketle oynayarak daha bos bir araba getirdigi halde indirim farkini ayni derecede yansitmayarak farkin bir kismini cebe indirmesi, bir sure daha sinekten yag cikarmaya calismasi riski var. ne demek istedigimi bu segmentte daha once de arac alan insanlar asagi yukari anlamislardir. eger oyle bir sey olursa aracin hakettigi gercek fiyata inmesi 2 seneyi bulacaktir.

    yeni kasa arac olmanin turkiye cilveleridir ne yazikki bunlar. Donanimlarda ise HUD, on tampondaki yanlarda ek kameralarla cevresel kamera (arka kamera standart olarak var), ayarlanabilir suspansiyon, otomatik park asist ve navigasyon hic bir pakete dahil degil. cok yuksek fiyat cekiyor borusan onlar icin. talep edilmemeleri icin kasitli oldugunu dusunuyorum. simdilik bu opsiyonlardan kasanin ilk bir kac senesi gecene kadar uzak durmakta yarar var.

    arka taraf klima ayari icin ise emin degilim, ama dynamic tede yok sanirim.

    yeni cikan bir kasa, dolayisi ile fiyat yuksek. 1 seneye en dusuk donanimli paket 65bin euro civarina geriler.

    fiyat eger bir dert ise ben yeni 3 silindirli dusuk hacimli bmw 3 serisinin beklenmesini oneriyorum. inanilmaz bir OTV indirimi alacak o araba, distributorunu zengin edecek. (otv farkinin bir kismini fiyata yansitmayacaklari icin) ancak 5 serisinde 2000 altinda turbo beslemeli bir benzinli gelecekte de beklemiyorum acikcasi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Namessar -- 14 Haziran 2010; 17:46:50 >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.