Şimdi Ara

' YENİ BMW 520d ' Fiyatı ve Donanım Listesi Belli Oldu !! (75.000 EURO) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
134
Cevap
1
Favori
68.090
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkana34


    Tam anlayamadım ,

    5.30 d nin şuanki fiyatı 90.509 Euro gözüküyor .Yalnız yanında paket yazmıyor.Ben bu fiyatı baz donanım 530d a istediklerini düşünüyordum ?

    Bu fiyatta ki 530 d ,
    520d nin confort donanımına mı eşittir ?

    90 binlik 530d de Comfort paket yok benim anladığım.Kamera,hafızalı koltuk,sunroof Vs VS..
    Bu da vergisiz 520 d ve 530d fiyatının yakın olmasını açıklayabilir diye düşünüyorum..
  • motor verileri gelişmiş işçilik de resimlere bakılırsa yine süper..yeni teknojik artıları ve yenilikleri mutlaka vardır.. ne olsa BMW

    ama bence bu yeni 5 kasa ya bakınca bi E39 daki yada özellikle benim için bi E60 ın çekiciliği ve albenisi duruşu filan zayıf bi araç.. tabi zevk meselesi illa beğenen çıkar..

    ama BMW de bence tasarım olarak kötüye gidiş var.özellikle chris bangle gittikten sonra BMW tasarım analamında AUDİ gibi olmaya başladı..

    audiye dikkat edin A4 A6 A5 vb bi kaç model ön arka hatları ufak detaylar haricinde birbirine benziyor...özellikle arka stoplar..

    BMW de de yeni nesil böyle .. yeni 5 5 GT 7 kasalar birbirini andırmaya birbirinin ufaı büyüğü olmaya başladı...arka stoplar nerdeyse aynı sadece boyutları biraz farklı..
    umarım yeni 6 serisinin içine etmezler..
    Benim şahsi görüşüm bence her sınıfın kendine has bi karakteri olmalı...

    eski bmw ler ne güzeldi 2000-2005 arası 3 5 2002 ye kadarki ve 2007-2010 7 ler ...

    neyse uzattık biraz ama bi BMW sever olarak inşallah en kısa zamanda eski ve kendine özgü o aykırı karakteristik tasarımlara geri dönerler yada chris e




  • quote:



    ama BMW de bence tasarım olarak kötüye gidiş var.özellikle chris bangle gittikten sonra BMW tasarım analamında AUDİ gibi olmaya başladı..


    Ne kadar BMW' nun ürettiği modelleri çok beğeniyor olsam da buna ne yazık ki katılıyorum.

    Tasarım konusunda bir geriye gidiş var ve bunun sorumlusu tasarımcılardan başkası olmasa gerek, aynen dediğiniz gibi.

    Artık şık kasalar ile ince zevkler yerine gösteriş budalalarını namlunun ucuna oturtmuş gibiler !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalsiyum 17 -- 4 Mayıs 2010; 22:11:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can bora

    quote:



    ama BMW de bence tasarım olarak kötüye gidiş var.özellikle chris bangle gittikten sonra BMW tasarım analamında AUDİ gibi olmaya başladı..


    Ne kadar BMW' nun ürettiği modelleri çok beğeniyor olsam da buna ne yazık ki katılıyorum.

    Tasarım konusunda bir geriye gidiş var ve bunun sorumlusu tasarımcılardan başkası olmasa gerek, aynen dediğiniz gibi.

    Artık şık kasalar ile ince zevkler yerine gösteriş budalalarını namlunun ucuna oturtmuş gibiler !



    bmw chris bangle sayesinde tasarımda kişiliğini kaybetti.şimdi ise olması gereken oluyor;özüne dönüyor.şuanki 5 serisi tasarımı bmw nin olması gereken kişiliğini yansıtıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leylandi


    quote:

    Orijinalden alıntı: can bora

    quote:



    ama BMW de bence tasarım olarak kötüye gidiş var.özellikle chris bangle gittikten sonra BMW tasarım analamında AUDİ gibi olmaya başladı..


    Ne kadar BMW' nun ürettiği modelleri çok beğeniyor olsam da buna ne yazık ki katılıyorum.

    Tasarım konusunda bir geriye gidiş var ve bunun sorumlusu tasarımcılardan başkası olmasa gerek, aynen dediğiniz gibi.

    Artık şık kasalar ile ince zevkler yerine gösteriş budalalarını namlunun ucuna oturtmuş gibiler !



    bmw chris bangle sayesinde tasarımda kişiliğini kaybetti.şimdi ise olması gereken oluyor;özüne dönüyor.şuanki 5 serisi tasarımı bmw nin olması gereken kişiliğini yansıtıyor.

    zevkler ve renkler...




  • BMW e39, e52 ve e31'in üstüne araba yapamaz. İnanasım gelmiyor. Keşke laflarımı bana tek tek yuttursalar.
  • Aldığım fiyatı direk yazamıyorum fakat gerçekten eşine dostuna bu aracı düşünen varsa iyice yapsın pazarlığı çünkü fiyat konusunda yardımcı oluyorlar . Bilginize .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf

    Aldığım fiyatı direk yazamıyorum fakat gerçekten eşine dostuna bu aracı düşünen varsa iyice yapsın pazarlığı çünkü fiyat konusunda yardımcı oluyorlar . Bilginize .


    Nerden aldığınızı yazmadığınız sürece ne önemi var aldığınız rakamı yazmanın? Çekinmeyin yazın! :))
    Şeytan ha bire dürtüp duruyor zaten; "Gir 535i kredisine" diye. :))) Şöyle 10-15 bin Euro ucuza bulsam yarın gider alırım krediyi. :))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erasmus78 -- 6 Mayıs 2010; 21:03:34 >
  • Af buyrun ama yorumların çoğu "kaza" gibi birşey... 520d'ye pahalı diyorsunuz benzinli E200CGI ile aynı fiyata. Sadece 8.2 saniyede 100 km/h hıza çıkabilen bir otomobil. Üstelik 530d ve 535i'ye nazaran ekstra donanımlara sahip olduğu için 75.000 € etikete sahip. Aynı donanımları 530d'ye koyduğunuzda 96.000 € kadar oluyor.

    Biz 2 Mayıs'ta 530d aldık...

    Önceki nesil 5 serisi direkt benzin enjeksiyonunun düzensiz çalışmasından ve sınıfına göre biraz gergin kalan süspansiyonlarından şikayet alıyordu. Yeni nesilde adaptif süspansiyon ve dinamik sürüş gibi opsiyonlarla sport modda mantıksız açılara sahip virajlara mantıksız hızlarla girdiğinizde bile anormal bir nötrlük ile virajı sonlandırıyorsunuz. Üstelik bizim araçta Integral aktif direksiyon opsiyonuda olmamasına rağmen... Konfor moduyla normal modun arasında hissedilmesi zor bir fark bulunmasına anlam veremediğimi öncelikle belirtmeliyim ancak 5 serisi böyle konforu tarihinde görmedi. Gerçekten bu 2 zıt kutbu böylesine başarılı şekilde birşeltirmek her üretücünün hayali olmalı. Ancak 520d modelinde dinamik sürüş opsiyonunu almak mümkün olmadığı için bu "ultra dinamik kullanım" biraz olsun törpüleniyor. En basitinden virajlarda yana yatmalar önceki modeli andırıyor.

    Konforda E sınıfının 17 mm alçak olan Avantgarde versiyonundan kesinlikle çok daha iyi.

    8 ileri ZF şanzıman ise çift kavramalı şanzımanın performansını CVT tip otomatik şanzımanların çalışma konforu ile birleştiriyor. Çok hızlı ama değişimlerin olumsuzluklarını hissetmiyorsunuz. Arka koltuk diz mesafesi olarak önceki nesilden biraz daha iyi.

    Kısa kesiyorum ancak adaptif süspansiyon opsiyonunu 6.600 TL extra verip almayacaksanız E sınıfına da göz atabilirsiniz. Çünkü o haliyle 5 serisi aynen E60'ı hatırlatıyor. E sınıfı en azından Direct Drive adlı ayarlı süspansiyonuyla standart süspansiyonlu 5 serisinden daha cazip.




  • 75 bin eur arabaya ayırabilecek bütceye sahip olsam,,,telefonla aracımı sipariş ederim, diğer markalara bakmak teferruat gelir
  •  ' YENİ BMW 520d '  Fiyatı ve Donanım Listesi Belli Oldu !! (75.000 EURO)


    Pazar günü Borusandan aldığım opsiyon listesi.Kafama takılan 3 şey var;

    Manuel cam perdeleri dynamic versiyonda yok gözüküyor hiç mi yok yoksa otomatik mi ?
    Yine Dynamic te kumaş/deri işaretlenmiş bu 2sininde olduğu anlamına mı geliyor ?
    Birde ahşap kaplama yerine düz metal rengi kaplama mı oluyor ?

    Bu araca 10inç ekran dışında birşey eklemeye gerek var mı?Şunuda mutlaka ekleyin dediğiniz birşey.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayaba

    Af buyrun ama yorumların çoğu "kaza" gibi birşey... 520d'ye pahalı diyorsunuz benzinli E200CGI ile aynı fiyata. Sadece 8.2 saniyede 100 km/h hıza çıkabilen bir otomobil. Üstelik 530d ve 535i'ye nazaran ekstra donanımlara sahip olduğu için 75.000 € etikete sahip. Aynı donanımları 530d'ye koyduğunuzda 96.000 € kadar oluyor.

    Biz 2 Mayıs'ta 530d aldık...

    Önceki nesil 5 serisi direkt benzin enjeksiyonunun düzensiz çalışmasından ve sınıfına göre biraz gergin kalan süspansiyonlarından şikayet alıyordu. Yeni nesilde adaptif süspansiyon ve dinamik sürüş gibi opsiyonlarla sport modda mantıksız açılara sahip virajlara mantıksız hızlarla girdiğinizde bile anormal bir nötrlük ile virajı sonlandırıyorsunuz. Üstelik bizim araçta Integral aktif direksiyon opsiyonuda olmamasına rağmen... Konfor moduyla normal modun arasında hissedilmesi zor bir fark bulunmasına anlam veremediğimi öncelikle belirtmeliyim ancak 5 serisi böyle konforu tarihinde görmedi. Gerçekten bu 2 zıt kutbu böylesine başarılı şekilde birşeltirmek her üretücünün hayali olmalı. Ancak 520d modelinde dinamik sürüş opsiyonunu almak mümkün olmadığı için bu "ultra dinamik kullanım" biraz olsun törpüleniyor. En basitinden virajlarda yana yatmalar önceki modeli andırıyor.

    Konforda E sınıfının 17 mm alçak olan Avantgarde versiyonundan kesinlikle çok daha iyi.

    8 ileri ZF şanzıman ise çift kavramalı şanzımanın performansını CVT tip otomatik şanzımanların çalışma konforu ile birleştiriyor. Çok hızlı ama değişimlerin olumsuzluklarını hissetmiyorsunuz. Arka koltuk diz mesafesi olarak önceki nesilden biraz daha iyi.

    Kısa kesiyorum ancak adaptif süspansiyon opsiyonunu 6.600 TL extra verip almayacaksanız E sınıfına da göz atabilirsiniz. Çünkü o haliyle 5 serisi aynen E60'ı hatırlatıyor. E sınıfı en azından Direct Drive adlı ayarlı süspansiyonuyla standart süspansiyonlu 5 serisinden daha cazip.



    Yanlış anlamadıysam yeni kasa 5.30 sahibisiniz.Aracın yol tutuşunda sorunmu yaşadınız.

    Tam olarak aydınlatırsanız sevinriim eski kasa sına göre artıları eksiler veya rakiplerine göre

    artı eksileri nedir...bir kullanıcı olarak fikrinizi almak isterim...




  • evet, hangi opsiyonlar sürüş dinamiği ve konforu direkt etkiliyor; hangileri mutlak alınmalı; detaylı bilgilendirirseniz seviniriz
    kısa kesmenize gerek yok! :)
  • Gladboy, Dynamic'te yanları deri ortası kumaştan koltuklar mevcut. Yan cam perdeleri ise yok. Ahşap kaplama yerine düz parlak siyah kaplama var.

    Kayacem, öyle bir sorun yaşamadım. Ancak sport+ (+ya dikkat) modda aracın ESPsi çok geç devreye giriyor ve "deli saçması" gibi gelecek olsa da arkası bir Mustang kadar kolay atabiliyor. Sport modda ise araç "acaba ağırlığı 4 ton olsada virajlara "0" yatış girebilecek mi" diye düşündürüyor.

    Equuns, Adaptive Drive + Dinamik süspansiyon kontrolü (530D ve 535i'de kombo olarak opsiyon, daha düşük versiyonlarda Dinamik süspansiyon kontrolü alınamıyor) konforu ve sürüş dinamiklerini doğrudan etkiliyor. Bu opsiyonlar olmadan araç aynen E60'ı hatırlatıyor.

    Mercedes E sınıfında standart olarak sunulan Direct Drive adlı adaptif süspansiyon ise BMW'dekine göre epey yetersiz kalıyor.

    530D'nin 0-100 km/h hızlanması DSG (SST) şanzımanlı güncel bir EVO ile aynı. 8 ileri şanzıman ise Audi'nin S-Tronic'i gibi şehir içinde kararsız tavırlar sergilememesinin yanında, Multitronic gibi vites değişimlerini -çok azda olsa- sürücüye hissettirmek gibi negatifler taşımıyor.

    Yakıt tüketimi olarak 7-7,5 lt gibi değerler yakalıyorum şahsen. Genel kullanım açısından hisleri dökmek ise sağlıklı olmaz diye düşünüyorum.

    Eksi olarak ise geleceğe yönelik tedirginliklerim var. "BMW al yolda kal" olayı geride kalmış olsada üst-orta sınıf araçlarda gençlik hataları ve elektronik arızaları bol bol kendilerini gösteriyor. Yeni E sınıfında da kronik E250 CDI enjektör sorunu var biliyorsunuz. Tabii bunlar olur yada olmaz falcı (!) işi...




  • Araç 75000 euro olarak verilmiş BMW sitesinde. Fakat bayiler 68000 euro üzerinde pazarlıkda yapıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    Araç 75000 euro olarak verilmiş BMW sitesinde. Fakat bayiler 68000 euro üzerinde pazarlıkda yapıyorlar.


    Bayilermi bağımsız galeriler mi?

    Bayilerse o araçlar baz 530d gibi TR paketli yarı çıplak 520d'lerdir.
  • Yeni araç alan arkadaşlara hayırlı olsun.

    BMW 5.30D yi ,şuan alınacak iyi araçlardan olduğu su götürmez bir gerçek olarak görsemde ;
    acaba diyorum : fiyat katogarisinde ki diğer otomobillerin yerine tercih edermiydim ?

    Mercedes S serisi , JAGUAR XF 3.0 D LUXURY mercedes E , S gibi otomobiller veya suv sınıfından

    X6 , X5 , Cayanne , Q7 , FX 35 gibi araçlarla kıyaslarmıydım.

    Bu fiyat aralığında araç sahibi olmakda zor.Ben bu kıyası yaparken uzun yol da konfor,güç ,imaj olarak değerlendirdim.

    Seçimini 5 serisinden yana yapan arkadaşların niye diğerlerini tercih etmediğini açıklamalarını rica edeceğim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkana34

    Yeni araç alan arkadaşlara hayırlı olsun.

    BMW 5.30D yi ,şuan alınacak iyi araçlardan olduğu su götürmez bir gerçek olarak görsemde ;
    acaba diyorum : fiyat katogarisinde ki diğer otomobillerin yerine tercih edermiydim ?

    Mercedes S serisi , JAGUAR XF 3.0 D LUXURY mercedes E , S gibi otomobiller veya suv sınıfından

    X6 , X5 , Cayanne , Q7 , FX 35 gibi araçlarla kıyaslarmıydım.

    Bu fiyat aralığında araç sahibi olmakda zor.Ben bu kıyası yaparken uzun yol da konfor,güç ,imaj olarak değerlendirdim.

    Seçimini 5 serisinden yana yapan arkadaşların niye diğerlerini tercih etmediğini açıklamalarını rica edeceğim.





    Ben açıkcası kalitesi ile Jaguar XF nin bu listede olmasına karşıyım.araba zaten rakiplerine göre çok daha ucuz ve ulaşılabilir. ve kalite olarak mercedes ve bmw nin cok gerisinde bir araç bence.

    fakat mercedes veya bmw alamayanlar için iyi bir tercih olabilir,onlara gore fiyatı cok cok daha ucuz kalıyor...




  • katılıyorum; xf in bu sınıfta işi yok; jaguarın malesef sadece adı kaldı
    xj ile dirilmeye çalışıcaklar; geçen hafta inceledim aracı; 188 bin eur fiyat verdi!!

    bu arada arkadaşım babasına bu hafta teslim E350 CDİ 4 MATIC geliyor; hemde fiyat 79500 eur (graymarket değil)
    yani demek istediğim araştırın bu segmentlerde fiyatları
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AB27


    quote:

    Orijinalden alıntı: volkana34

    Yeni araç alan arkadaşlara hayırlı olsun.

    BMW 5.30D yi ,şuan alınacak iyi araçlardan olduğu su götürmez bir gerçek olarak görsemde ;
    acaba diyorum : fiyat katogarisinde ki diğer otomobillerin yerine tercih edermiydim ?

    Mercedes S serisi , JAGUAR XF 3.0 D LUXURY mercedes E , S gibi otomobiller veya suv sınıfından

    X6 , X5 , Cayanne , Q7 , FX 35 gibi araçlarla kıyaslarmıydım.

    Bu fiyat aralığında araç sahibi olmakda zor.Ben bu kıyası yaparken uzun yol da konfor,güç ,imaj olarak değerlendirdim.

    Seçimini 5 serisinden yana yapan arkadaşların niye diğerlerini tercih etmediğini açıklamalarını rica edeceğim.





    Ben açıkcası kalitesi ile Jaguar XF nin bu listede olmasına karşıyım.araba zaten rakiplerine göre çok daha ucuz ve ulaşılabilir. ve kalite olarak mercedes ve bmw nin cok gerisinde bir araç bence.

    fakat mercedes veya bmw alamayanlar için iyi bir tercih olabilir,onlara gore fiyatı cok cok daha ucuz kalıyor...




    Avrupa'da XF daha pahalı.


    Bir de sanırım X-Type ile karıştırdınız. XF daha ucuz ve ulaşılabilir olmayı hedefleyen bir otomobil olsaydı motor seçenekleri direk olarak 3 litreden başlamazdı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi funkmaster -- 11 Mayıs 2010; 12:52:35 >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.