Arkadaşlar Vatan Computer'dan bir laptop aldım.6-7 ay sonra sorun çıkardı.Servise verdik.Cumartesi günü SMS geldi.Ürününüz kargoya veridi diye.Ondan öncede 29 Temmuz'a kadar ******** nolu ürününüz verilmezse yenisi verilecektir diye.
Şimdi yarın gelmezse bu durumu nasıl izah edebilirim.
Not:Babamın laptoptan giriyorum.
Sms falan hikaye bana sorarsan. 29 Temmuza kadar *** nolu ürününüz verilmezse yenisi verilecektir diye.. Açıklayıcı bir mesaj olmuş, yarın sana verilen servis formu ile gidip yapıldı ise eski laptopu yapılmadı ise yeni laptopu istediğini belirt.
quote:
Orjinalden alıntı: madlive
Sms falan hikaye bana sorarsan. 29 Temmuza kadar *** nolu ürününüz verilmezse yenisi verilecektir diye.. Açıklayıcı bir mesaj olmuş, yarın sana verilen servis formu ile gidip yapıldı ise eski laptopu yapılmadı ise yeni laptopu istediğini belirt.
Zaten öyle yapacağım ama vermeden önce babama uyup ram'i yükselttim.Yeni laptopta(verirlerse) ram'i istemek için faturayı göstersem yeterli olurmu?