Bildirim
YENİ 1 SERİSİ GEYİK TESTİ


Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü,
1 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
-
Arabanın bakışındaki mülayimlikten anlaşılıyor zaten karakterini kaybettiği -
Öfff kafadan kopmalar başlamış..
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Önden çekememiş -
önden tasarımı berbat zaten
ve 18 inch jantlar ile durum bu. -
Asfaltı yenilemişler bu arada.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ultimate driving machine
(yersen)
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Arabadan anlamayan insanlara kakalayacaklari arabalardan biri daha iste.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
sheer driving pleahahahahahahahahaha -
BMW bu kasada fena çuvalladı -
Araçları bilmeden 2 Videoyu izlesem, mavi olanı yeni kasa zannederdim. BMW güzelim arabayı mahvetmiş. -
A180'den iyiymiş. -
torsiyonlu A180d 75 km de çıkıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yol tutuş sürüş dinamikleri geyik testi olayı içiçe geçiyor fwd bir araç rwd bir araçtan iyi olabileceği gibi Tam terside olabilir keza rwd lerin sürüş dinamikleri iyi denir fakat o limitin üstüne çıkmış fwd lerde var bu olay fabrikanın ne kadar bu işe kafa yorduğuyla alakalı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İşin ilginci farklı lastikler ve M paket süspansiyonu ile de denemişler. Sonuç fazla değişmemiş. -
Aracın tutulmasında, satış rakamlarında yol tutuş, sürüş dinamizmi, vs. gibi şeylerin pek önemi yok.
Bu 1 serisi, artan iç mekan kalitesi, artan iç hacmi ile çok satılacak (TR satışlarından bahsetmiyorum). -
o böbrekler ne çirkin olmuş -
Araçları bilmeden 2 Videoyu izlesem, mavi olanı yeni kasa zannederdim. BMW güzelim arabayı mahvetmiş.
|
Arabadan anlamayan insanlara kakalayacaklari arabalardan biri daha iste.
|
önden tasarımı berbat zaten
ve 18 inch jantlar ile durum bu. |
sheer driving pleahahahahahahahahaha
![]() ![]() |
Ayni lastigi koysan ayni hava sicakligi ayni nem orani diye gider bu is ve dikkat cekmek istedigim konu bunlar yol otomobili.
Hadi testi sadece ESP testi olarak kabul edelim, bu parkura daha hizli giren bir otomobil daha yavas cikiyor olsa bile, manevra aninda kendini dagitmadan yavaslayabildigi icin yine yol tutus olarak ustun bir otomobildir. Manevra aninda yavaslayabilme, ve bunu guvenli olarak yapabilme daha buyuk bir meziyettir. Yol tutusu kiyaslayabilmek icin g-circle'dan baslayip geyik testini araya sokar sonra slalom'da body roll bakar en son da lift off understeer ile testi sonlandirabiliriz ancak 77 km hizla bu isi beceremeyen bir arac diger testlerde de oyle parlak bir sonuc elde edemez. Sorun aslinda almanlarin son yillarda L.D.C surusune sahip hafif otomobil yapma sevdasindan kaynaklaniyor ve bu nedenle yol tutustan taviz veriliyor. Araba hafifse ve iyi yol tutuyorsa o kafayi sallayacak baska care yok. Kafayi yukari asagi sallamadimi virajda gevsek oluyor. Almanlar cok iyi yol tutan otomobil uretiyor dusuncesi yanlis. Almanlar iyi yol tutmayan bir otomobili iyi yol tutuyormus gibi hissettiren otomobil uretmeyi iyi biliyor. Bu yuzden genellikle pist rekorlarini fransizlar kiriyor zaten genellikle... |
Arkadaş Mercedes övmeye gelmiş ama Mercedes BMW den yıllar önce yaptı önden çekişe geçişi. Sürücü odaklı araçlar üretmek yerine para kazanma odaklı araç üretmeyi seçti. Aynısını şimdi BMW yapıyor. Motorlar küçülüyor, aşırı beslemeler çoğalıyor. 70ler 80ler ne güzeldi. Hele o 90lar japon efsaneleri. Şimdilerde hepsi birer birer dökülüyor.
Sen kalk zamanında skyline, s13, s14, z32 ,z33 üret.. şimdi?? Micra, Qashqai.. Zamanında dünyaya iyi baksaydık şimdi bu kadar regülasyonla uğraşmak zorunda kalmazdık. |
1 serisi neden surus zevki icin uretilmis bir arac degilmis? Kime gore? Ben ve benim gibi bircok insan bu araci arkadan cekis oldugu icin aldi zamaninda. %70’e yakini bilmiyormus olayi da tam bir sehir efsanesi.
![]() Arka kisim dar evet. Ama malzeme kalitesi 3’te neyse o idi.Bu aracta yapilan degisiklikler sirf maliyetten dolayi, baska bir sey degil. Sanziman, cekis sistemi vs. Yeni arac size gore eksikliklerini gidermis olabilir. Ama ben ve benim gibi bircok insani soguttu. Eski model sana gore basarili degilmis, olabilir. Fakat bu subjektif bir degerlendirme. Satis rakamlarini gorecegiz yenide. Emin ol piyasada tek arkadan cekis c hb olmasinin ekmegini az yemedi 1 serisi. |
Bal gibide yol tutuş testi bu.
Ani kaçış manevrasında arabanın ne kadar stabil kaldığını ve bunu hangi hızlara kadar güvenle yaptığını ölçüyorlar. Aynı sınıf 308-Golf-Focus bunların hepsinin testi var fark bariz bir şekilde ortada. Pratikte de hangi modelin ne kadar iyi yol tuttuğu ortada bu herşeyi açıklıyor. |
şuraya rastgele bir fransız aracı koysak manevra testinde ağır tokatlar bunu, ama işte ne yaparsın herkes fransız tenekedir der geçer.
|
Benzer içerikler
- lpg düğmesi arıza belirtileri
- byd forum
- 800 bin tl araba
- nesil car
- en az yakan suv araçlar 2024
- ds n8
- byd piyasa değeri
- byd shark
- yeni skoda kodiaq
- tiguan boyutları
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X