Şimdi Ara

Yaris ile 208 arasındayım (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
157
Cevap
1
Favori
3.411
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • RaceKıng26 R kullanıcısına yanıt
    aynen katılıyorum sana bu konuda.
  • RaceKıng26 R kullanıcısına yanıt
    bu yorumunu görmeden biraz önce sana cevap verdim hata yapmışım.
  • şu forumda illaki muhalefet birileri çıkacak yahu sen bişey yazıyosun adam gelip konuya alakası olmayan başka bi konudan sana bişeyler ima ediyo şimdi ben buna cevap vermesem kendini haklı sanacak versem vaktime yazık ama ne yapalım cahillerde aramızda yaşamaya devam edecekler dünyanın kuralı
  • Iki araç arasinda kalsam 208 i tercih ederdim, olumsuz yorumların çoğunun dayanağı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • korcank K kullanıcısına yanıt
    o etg 5 li aracı aracı 15 yıl zor kullanırsın keza toyotada da mmt var sanırsam ikiside 15 yıl kullanılacak şanzımanlar değil öyle bir araç arıyorsan ve bütçen kısıtlıysa 308 thp motorlu 6 ileri tam otomatik al ve tadını çıkar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    o etg 5 li aracı aracı 15 yıl zor kullanırsın keza toyotada da mmt var sanırsam ikiside 15 yıl kullanılacak şanzımanlar değil öyle bir araç arıyorsan ve bütçen kısıtlıysa 308 thp motorlu 6 ileri tam otomatik al ve tadını çıkar

    niye 15 bene zor kullansın ki.etg otomatikleştirilmiş manuel şanzuman.en fazla balata,baskı değiştirir yine kullanmaya devam eder.serviste 1500-2000 özel serviste 500-1000 lira gayet makul fiyatlara.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dusau


    quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    quote:

    Orijinalden alıntı: dusau


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: dusau


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    O zaman Fransızlara çamur atarken gösterdiğiniz performansın aynısını i20, Swift, Jazz, Fabia, Fiesta gibi modeller söz konusu olduğunda da bekliyorum

    Ayrıca arkadaşın dediği doğru, yıllara göre verilen notlar ++, +, 0, -, -- şeklinde mevcut. Linkin en başındaki tabloda bunun açıklaması yer alıyor.

    Her modelin senelik performansı önünde belirtilmiş bu işaretlerle.

    Öte yandan verilen link içerisinde 207 modeli görünüyor en yeni, söz konusu model 208, bu da ayrı bir kopukluk.

    Kaynak istedin verdik hala çamur atıyorsun demeniz çok ilginç.
    Peugeot fiyatlarını anlamlandıramadığım için tavsiye edemem. Yarisden ilk alım maliyeti 8-10 bin daha ucuz olmalı ki cvt şanzumanlı o araç yerine etgli peugeot alınsın diye önerelim.

    Çamur atmak deyimini kullanıyorum çünkü kaynakta yazanlar ile söyledikleriniz uyuşmuyor.

    Kaynakta Fransızların başarılı olduğu yazıyor, siz burada "Fransızlar çöp" muhabbetindesiniz.

    Kaynakta yazanlar sizin ifadelerinizi destekleseydi o zaman çamur atmak deyimini kullanmazdım

    Bu konuda sadece peugeot u yorumladım.
    Ikinci olarak iddiam 15 yıl önceki Toyota'ya ve Peugeotlara bakın şimdi ne haldeler, gidin sanayideki ustalara sorun dedim.
    Kaynak nerede sanayi diyor diye dalga geçtiniz, 2007 öncesi verilerde peugeot un nerede olduğu linkte yazıyor. Bu sefer onlar sıralı değil kafalarına göre dizmişler dediniz.
    2007 sonrası peugeot kendini biraz düzeltmiş ama yeterli değil dedik. Bakın 207 ye 308 e yani yeni çıkmış arabalarına, iyi yerdeler mi? Değiller.
    Neyse siz verileri tersten okuyorsunuz galiba.


    yazmıcam diyorum ama zorla yazdırıyorsun.15-16 yıl önceki efsane kasa corollaları görüyorum.çok büyük çoğunluğu çöp olmuş.yada b sınıfından polo ları görüyorum o zamandaki 206 lardan hiçbir farkı yok. 2000 li yıllardaki ucube iğrenç kasalı yarisle koy bakalım 206 yı yanyana.yada 2006 makyajlı 307 ile corolla hb yi karşılaştır.
    pug zaten zamanında yaptığı hataların cezasını şimdiki çok kaliteli araçları satatamala çekiyor.şuanki araçları kesinlikle çok çok kaliteli.işte 208 çıktı.ne bir sorun ne bir problem.


    Bu sıkıntılı araçların olduğu dönemde bile daha çok satıyordu. Satamamasının nedeni milletin uyanması değil fiyat politikası.
    1.6 powershift titanium fiesta ile, 1.2 208 allure etg aynı fiyat.
    Şanzuman ve motor farkından başka bir şeye bakmadan gider fiesta alırım. Pahalı satmaya çalışıyor satamaması çok normal.

    Sıkıntılı olduğu dönemde satıyordu .doğru.tıpkı bozuk dsg li araçların satılması gibi.sonrasında patladı
    208 allure un donanımına sahip olması için titanium u epey bir doldurman lazım ki buda 55k yı geçer.güvenlik donanımı,x paket sunrof vs.fiesta nın 5k daha fazlası var.digital klima haricinde 208 active fiesta titanıum dan çok daha dolu.onuda 43k dan bile verdiklerini biliyorum.ama fiesta 50k civarında.fiyat olarak 208 daha uygun.satmamasının nedeni geçmişten gelen önyargı ve bu aracın başlangıçta yüksek fiyattan çıkması.fiestanın şanzıman dışında 208 e bir üstünlüğünü görmüyorum




  • @airarmada @ibrahimAtmaca
  • @root_echo yariste mmt yok cvt var dostum.
  • vidanj kullanıcısına yanıt
    hadi işine evladım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    quote:

    Orijinalden alıntı: dusau


    quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    quote:

    Orijinalden alıntı: dusau


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: dusau


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    O zaman Fransızlara çamur atarken gösterdiğiniz performansın aynısını i20, Swift, Jazz, Fabia, Fiesta gibi modeller söz konusu olduğunda da bekliyorum

    Ayrıca arkadaşın dediği doğru, yıllara göre verilen notlar ++, +, 0, -, -- şeklinde mevcut. Linkin en başındaki tabloda bunun açıklaması yer alıyor.

    Her modelin senelik performansı önünde belirtilmiş bu işaretlerle.

    Öte yandan verilen link içerisinde 207 modeli görünüyor en yeni, söz konusu model 208, bu da ayrı bir kopukluk.

    Kaynak istedin verdik hala çamur atıyorsun demeniz çok ilginç.
    Peugeot fiyatlarını anlamlandıramadığım için tavsiye edemem. Yarisden ilk alım maliyeti 8-10 bin daha ucuz olmalı ki cvt şanzumanlı o araç yerine etgli peugeot alınsın diye önerelim.

    Çamur atmak deyimini kullanıyorum çünkü kaynakta yazanlar ile söyledikleriniz uyuşmuyor.

    Kaynakta Fransızların başarılı olduğu yazıyor, siz burada "Fransızlar çöp" muhabbetindesiniz.

    Kaynakta yazanlar sizin ifadelerinizi destekleseydi o zaman çamur atmak deyimini kullanmazdım

    Bu konuda sadece peugeot u yorumladım.
    Ikinci olarak iddiam 15 yıl önceki Toyota'ya ve Peugeotlara bakın şimdi ne haldeler, gidin sanayideki ustalara sorun dedim.
    Kaynak nerede sanayi diyor diye dalga geçtiniz, 2007 öncesi verilerde peugeot un nerede olduğu linkte yazıyor. Bu sefer onlar sıralı değil kafalarına göre dizmişler dediniz.
    2007 sonrası peugeot kendini biraz düzeltmiş ama yeterli değil dedik. Bakın 207 ye 308 e yani yeni çıkmış arabalarına, iyi yerdeler mi? Değiller.
    Neyse siz verileri tersten okuyorsunuz galiba.


    yazmıcam diyorum ama zorla yazdırıyorsun.15-16 yıl önceki efsane kasa corollaları görüyorum.çok büyük çoğunluğu çöp olmuş.yada b sınıfından polo ları görüyorum o zamandaki 206 lardan hiçbir farkı yok. 2000 li yıllardaki ucube iğrenç kasalı yarisle koy bakalım 206 yı yanyana.yada 2006 makyajlı 307 ile corolla hb yi karşılaştır.
    pug zaten zamanında yaptığı hataların cezasını şimdiki çok kaliteli araçları satatamala çekiyor.şuanki araçları kesinlikle çok çok kaliteli.işte 208 çıktı.ne bir sorun ne bir problem.


    Bu sıkıntılı araçların olduğu dönemde bile daha çok satıyordu. Satamamasının nedeni milletin uyanması değil fiyat politikası.
    1.6 powershift titanium fiesta ile, 1.2 208 allure etg aynı fiyat.
    Şanzuman ve motor farkından başka bir şeye bakmadan gider fiesta alırım. Pahalı satmaya çalışıyor satamaması çok normal.

    Sıkıntılı olduğu dönemde satıyordu .doğru.tıpkı bozuk dsg li araçların satılması gibi.sonrasında patladı
    208 allure un donanımına sahip olması için titanium u epey bir doldurman lazım ki buda 55k yı geçer.güvenlik donanımı,x paket sunrof vs.fiesta nın 5k daha fazlası var.digital klima haricinde 208 active fiesta titanıum dan çok daha dolu.onuda 43k dan bile verdiklerini biliyorum.ama fiesta 50k civarında.fiyat olarak 208 daha uygun.satmamasının nedeni geçmişten gelen önyargı ve bu aracın başlangıçta yüksek fiyattan çıkması.fiestanın şanzıman dışında 208 e bir üstünlüğünü görmüyorum

    Motor, performans ve şanzuman sizce yeterli sebep değil mi fiesta için?
    Bu arada fiesta dememin nedeni Türkiye'de çok tutulduğu için yine aynı şekilde comfortline polo dsg de var o fiyatta.
    Şimdi 208 o fiyatta bu ikisindende dolu ona eyvallah ama o motor ve şanzumanla işi çok zor. 0-100 14.8 saniye çok çok kötü bir değer istediği kadar donanımlı olsun hiç fark etmez bu arabadan anında Soğumak için çok geçerli bir neden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dusau


    quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    quote:

    Orijinalden alıntı: dusau


    quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    quote:

    Orijinalden alıntı: dusau


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: dusau


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    O zaman Fransızlara çamur atarken gösterdiğiniz performansın aynısını i20, Swift, Jazz, Fabia, Fiesta gibi modeller söz konusu olduğunda da bekliyorum

    Ayrıca arkadaşın dediği doğru, yıllara göre verilen notlar ++, +, 0, -, -- şeklinde mevcut. Linkin en başındaki tabloda bunun açıklaması yer alıyor.

    Her modelin senelik performansı önünde belirtilmiş bu işaretlerle.

    Öte yandan verilen link içerisinde 207 modeli görünüyor en yeni, söz konusu model 208, bu da ayrı bir kopukluk.

    Kaynak istedin verdik hala çamur atıyorsun demeniz çok ilginç.
    Peugeot fiyatlarını anlamlandıramadığım için tavsiye edemem. Yarisden ilk alım maliyeti 8-10 bin daha ucuz olmalı ki cvt şanzumanlı o araç yerine etgli peugeot alınsın diye önerelim.

    Çamur atmak deyimini kullanıyorum çünkü kaynakta yazanlar ile söyledikleriniz uyuşmuyor.

    Kaynakta Fransızların başarılı olduğu yazıyor, siz burada "Fransızlar çöp" muhabbetindesiniz.

    Kaynakta yazanlar sizin ifadelerinizi destekleseydi o zaman çamur atmak deyimini kullanmazdım

    Bu konuda sadece peugeot u yorumladım.
    Ikinci olarak iddiam 15 yıl önceki Toyota'ya ve Peugeotlara bakın şimdi ne haldeler, gidin sanayideki ustalara sorun dedim.
    Kaynak nerede sanayi diyor diye dalga geçtiniz, 2007 öncesi verilerde peugeot un nerede olduğu linkte yazıyor. Bu sefer onlar sıralı değil kafalarına göre dizmişler dediniz.
    2007 sonrası peugeot kendini biraz düzeltmiş ama yeterli değil dedik. Bakın 207 ye 308 e yani yeni çıkmış arabalarına, iyi yerdeler mi? Değiller.
    Neyse siz verileri tersten okuyorsunuz galiba.


    yazmıcam diyorum ama zorla yazdırıyorsun.15-16 yıl önceki efsane kasa corollaları görüyorum.çok büyük çoğunluğu çöp olmuş.yada b sınıfından polo ları görüyorum o zamandaki 206 lardan hiçbir farkı yok. 2000 li yıllardaki ucube iğrenç kasalı yarisle koy bakalım 206 yı yanyana.yada 2006 makyajlı 307 ile corolla hb yi karşılaştır.
    pug zaten zamanında yaptığı hataların cezasını şimdiki çok kaliteli araçları satatamala çekiyor.şuanki araçları kesinlikle çok çok kaliteli.işte 208 çıktı.ne bir sorun ne bir problem.


    Bu sıkıntılı araçların olduğu dönemde bile daha çok satıyordu. Satamamasının nedeni milletin uyanması değil fiyat politikası.
    1.6 powershift titanium fiesta ile, 1.2 208 allure etg aynı fiyat.
    Şanzuman ve motor farkından başka bir şeye bakmadan gider fiesta alırım. Pahalı satmaya çalışıyor satamaması çok normal.

    Sıkıntılı olduğu dönemde satıyordu .doğru.tıpkı bozuk dsg li araçların satılması gibi.sonrasında patladı
    208 allure un donanımına sahip olması için titanium u epey bir doldurman lazım ki buda 55k yı geçer.güvenlik donanımı,x paket sunrof vs.fiesta nın 5k daha fazlası var.digital klima haricinde 208 active fiesta titanıum dan çok daha dolu.onuda 43k dan bile verdiklerini biliyorum.ama fiesta 50k civarında.fiyat olarak 208 daha uygun.satmamasının nedeni geçmişten gelen önyargı ve bu aracın başlangıçta yüksek fiyattan çıkması.fiestanın şanzıman dışında 208 e bir üstünlüğünü görmüyorum

    Motor, performans ve şanzuman sizce yeterli sebep değil mi fiesta için?
    Bu arada fiesta dememin nedeni Türkiye'de çok tutulduğu için yine aynı şekilde comfortline polo dsg de var o fiyatta.
    Şimdi 208 o fiyatta bu ikisindende dolu ona eyvallah ama o motor ve şanzumanla işi çok zor. 0-100 14.8 saniye çok çok kötü bir değer istediği kadar donanımlı olsun hiç fark etmez bu arabadan anında Soğumak için çok geçerli bir neden.

    motor olarak fiestanın motoru bence en geride.ecoboost desen neysede.şehiriçi ortalaması 8,5 tan aşağıya inmeyen bir motor.karşısında şehiriçi 6,5 lt yakan bir motor.her ikisininde fazlalığı olabilir ama iki motor arasında net 2 lt fark var.ki zaten o atmosferikle performans istersen göreceğin yakıt tüketimini tahmin edersin.
    şanzıman konusunu yukarıda söyledim.powershift daha üstün
    ama pug un yeni eat şanzımanı piyasaya çıktı.kağıt üstündeki değerleri son derece başarılı.
    yeni 1,2 thp motoru çıktı.yine kağıt üstünde çok başarılı.
    1,2 thp 110 hp büyük ihtimalle önümüzdeki dönem eat şanzımanla 208 ve 2008 le birleştirilcek
    bu arada esp asr 208 in tüm modellerinde standart.



    edit:illa performans diyorsan 208 1,6 156 hp allure var.ikinci el alıp hem donanımın hemde performansın alasını alırsın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi icemy -- 18 Ekim 2014; 18:51:12 >




  • ersah00 kullanıcısına yanıt
    Cahil cahil olduğunum farkına varmazmış beni bilen bilir bilmeyende kendisi gibi bilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    Tip:208
    Yakit 208
    Donanim:208
    Genişlik:208
    Kalite:yaris
    Sorumsuzluk ve güven:yaris
    2.el:yaris

    Ben olsam o paraya nissan note alirim. Hiz sabitleyici esp standart.

    Sorumsuzluk değil de sorunsuzluk diyecektiniz sanırım?

    208'in dış tasarımı Yaris'in bende uyandırdığı kadın arabası algısını ezip geçiyor. Tabi bu benim görüşüm. İç malzeme kalitesi ve tasarım 208'in kesinlik çok daha iyi. Boya, dış karoser ve saç kalitesi için direkt Toyota tabiki. Şanzıman için Yaris'e kesin birşey diyemem ama yakıt konusunda da ETG'ler oldukça tasarruflu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: korcank

    https://store.donanimhaber.com/b5/f6/05/b5f6053ac0f774ca0d7380ee101173d3.jpg

    Arkadaşlar


    208 ALLURE 1.2 PureTech 82 hp ETG5 ESP 49.300 TL + 1.376 TL = 50.676 TL (Araç full )

    Toyota Yaris 1.33 Fun Skypack Multidrive S 50.500 TL (Araç baz model , sadece cam tavan var )


    B sınıfı cam tavanlı benzinli otomatik vites bir araç alıp 15 yıl kullanmak istiyorum kısmetse.
    Bu ikisinden birini almayı düşünüyorum.
    Liste fiyatları bunlar ama 1-1.5 bin tl düşerler gibi düşünüyorum.
    Peugeot un ort tüketimi 4.8 iken yarisin ort tüketimi 4.3.
    Peugeot ta vergi avantajı varken Toyota da aklımı çelen Toyota sorunsuzluğu ve servis kalitesi mevcut.
    Bagaj hacimleri aynı 286 lt. Yani bagaj diye birşey yok aslında.
    Yariste lastik basınç sensörü varken 208 de sürücü kol dayama+hız sabitleme var.
    Aracın tüm bedeli nakit ödenecek.

    Soru şu ,

    Ne halt edeceğim ?


     Yaris ile 208 arasındayım

    Esimin yegeni 207 ile direge yandan carpti.direk resmen el frenine kadar girmis.cocuk 10 gundur yogun bakinda ne olacagi belli degil.arabadan 3 saatte cikarmislar.
    diyecegim o ki cidden pejoa bulasma allah muhafaza...bak cok samimi soyluyorum bunu marka fanatik filan degil.yariste ufak ama oyle bi hiz ile yeni bir araba o hale gelmemeli...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aralarında durma ezilirsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    Tip:208
    Yakit 208
    Donanim:208
    Genişlik:208
    Kalite:yaris
    Sorumsuzluk ve güven:yaris
    2.el:yaris

    Ben olsam o paraya nissan note alirim. Hiz sabitleyici esp standart.

    Sorumsuzluk değil de sorunsuzluk diyecektiniz sanırım?

    208'in dış tasarımı Yaris'in bende uyandırdığı kadın arabası algısını ezip geçiyor. Tabi bu benim görüşüm. İç malzeme kalitesi ve tasarım 208'in kesinlik çok daha iyi. Boya, dış karoser ve saç kalitesi için direkt Toyota tabiki. Şanzıman için Yaris'e kesin birşey diyemem ama yakıt konusunda da ETG'ler oldukça tasarruflu.

    Evet sorumsuzluk diyecektim

    Bence zor secim ama ben olsamda 208 alirsim sanirim cc falan insani cezbediyor. Yakut olarak ta fark olmaz peugeot latin yeni nesil motorlarida lpgye uyumlu ve tutumlu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: QRX

    Bu sıfır araba merakı nedir böyle? Aynı fiyata 2-3 yaşında çok daha iyi arabalar alınabilecekken 50000 tl bu arabalara verilmez bence.

    sıfır değil de ikinci el önerme mantıği nasıl işliyor anlamıyorum. Kimi sıfır alacak kimi ikinci el alacak. Bugün sıfır alan üç beş sene sonra aracını ikinci el olarak satacak. Çark böyle dönecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • korcank K kullanıcısına yanıt
    Şahsen Yaris'i önermem, 208'e ise bir yorumum yok maalesef.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mry_82 M kullanıcısına yanıt
    o rahatsız sürüş hissinin ne yapacağız, biri yazmış eğer fiesta powershift varsa aynı fiyata patlayacağını bile bile gider powershgift alırım çok mecbursam, ama benim her daim tercihim tam otomatiktir, ha bir gün gelir dsg lere, çift kavramalara dahiyene çözüme ulaşır uzun vadeli sorunsuzluk yakalanır tabiki o zaman çift kavrama alınır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi root_echo -- 19 Ekim 2014; 0:59:12 >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.