Şimdi Ara

Yardım Edin Çaresiz kaldım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
313
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar bundan 5 ay önce iphone 5 aldım aveadan 24 ay tahattütlü ama faturam gereksiz şeylerden dolayı çok yüksek gelmeye basladı 130 olarak öduyordum suan 200 200 2 tane fatura var ve beni son 2 aydır zorladı ödeyemedim neyse ben bu tahattün hepsini ödeyip kapatmak istiyorum ama tahattütü bozdugum için bana ne kadar ödeme gelir bilgi almak istiyorum sizden



  • Cbekcibasi kullanıcısına yanıt
    kalan taksitlerin tamamı + yararlandığın indirim varsa onlar..............


    200 TL. gelen faturanın detaylarını online işlemlerden kopyalayıp buraya eklersen faturanın niçin yüksek geldiğini anlayabiliriz belki..............
  • şimdi sen iphone 5 aldığın için taahhütte yüksektir. Bence baktılar bu nasıl olsa ayrılamaz bunu biz biraz yolalım demişlerdir. sen 24 ay boyle gidersin. allah sana sabır versin, aveayada insaf.
  • 2021 lira ödemem gerekiyormuş kaptırsam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fatura detayını görmeden nasıl böyle bir yorum yapıyorsun
    Sana da bir el insaf....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşım 200 tl gelen faturanın detaylarını buraya ekleyebilir misin ????

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    Fatura detayını görmeden nasıl böyle bir yorum yapıyorsun
    Sana da bir el insaf....


    hocam sende aveanın avukatı gibi her konuda varsın masallah. profilini acta görelim yorum yaptığın konuları
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Boşluktayım... Yardım edin...
    10 yıl önce açıldı
    çok kararsız kaldım yardım
    17 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • warland kullanıcısına yanıt
    tipik saçma bir yorum

    avea kullandığım için aveanın tarife ve paketlerini çok yakından takip ediyorum

    çünkü neticede aveadayım ve ben en az ücretle en fazla nasıl konuşulur, mesajlaşılır, ne kadar internet kullanılır onun derdindeyim

    forumda şikayet edilen konuların % 80'inin cevabı aveanın resmi sitesinde var, oradan okuyup burada problemi olanlara cevap yazmak mı suç!!!

    hangi konuya ne kadar yorum yaptığım kimseyi ilgilendirmez, mesajlarımda yanlış birşey mi söylüyorum, yanlışım varsa doğrusunu bilen söylesin

    yazdığım yanlış mı doğru mu, ondan bahsedilsin, kime ne benim hangi konuya ne kadar mesaj attığım, şikayet edilecek bir husus varsa şikayeti olan forumun yöneticilerine şikayet etsin!!!

    bilgi olmadan, aveanın sitesini incelemeden saçma sapan yorum yazmak kabahat değil, onlara cevap vermek kabahat oldu

    bak sen dünyanın şu işine......




  • gaggag kullanıcısına yanıt
    kusura bakma arkadasım ama benimde bir başlığım vardı avea ile yaşadığım fatura problemi ile ilgili ordan hatırlıyorum seni. ayrıca forumda arama kısmına senin adını aratınca yorum yazdığın her yorum aveayla ilgili dikkat edersen. burda demek istediğim herkes forumda birşeyler paylaşıyor ama sen her avea konusunda varsın avea müşteri hizmetleri senin gibi çalışmıyor inan.
    ben senin yazdıkların yanlış demiyorum dikkat edersen. ama avea veya vodafone veya turkcell veya dsmart veya digiturk senin sandığın kadar da masum değil bunuda bil. ve burda bir mağduriyet varsa da arkadaşlarda paylaşma özgürlüğüne sahip.bu bilgiyi goren başka bir arkadaşımız en azından dikkat eder atacağı adımlara. ama kimseninde geçip karşına şunu şöyle yapaydın bunu böyle imzalamayaydın diyerek kızmaya da hakkı yok. tamam sonucta hepimiz aldığımız ürünün sözleşmelerine şartlarına dikkat etmemiz lazım ama doğrusunu soylemek gerekirse kimseye o hakta tanınmıyor. ürünü almak istiyorsan imzala suraları yoksa sana hizmet yok. bu iş ameliyat olamdan iönceki prosedür gibi, girmeden bir form doldurtuyorlar herşey var nerdeyse doktor babanı kesse mesuliyeti yok ama imzalamam dersen o zamanda ameliyat yok ölsen kimsenin umrunda değil. inşallah anlatabilmişimdir demek istediğimi.




  • warland kullanıcısına yanıt
    söylediklerine katılıyorum ve altına imzamı atarım

    ancak bizler de mağdur olmamak adına gerekli araştırmayı yapmalıyız

    çünkü kağıt üzerinde haklı olduğunu ispat etmek gerçekten de zor, araştırma yapmak da o kadar zor değil

    kullanmak istediğimiz operatörün sayfasını 3-5 dakika incelersek yeterli olur diye düşünüyorum, sadece operatörlerin internet sayfalarını incelemek bile problemlerin %90-95'ini ortadan kaldırır

    bu arada iyi bayramlar
  • Iyi bayramlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tamda avea ya geçicekken
  • İnsanlar herhangi bir operatore tahhut verdiginde uzuluyorum ..Başı yanan çok kişi oldu..
    Hele ki avea..10 yıl kullandim 50 liralık tarife sana 0 tl desin yemin billah yanından gecmem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.