Şimdi Ara

Yardım anahtarı kırdım kapıyı nasıl açıcam :D

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
0
Favori
11.396
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yan daire boş kapıyı açıyım dedim sıkışmış anahtarı çevirdim baktım açılmıyor iyice zorladım ve tak anahtar kırıldı içinde kaldı şimdi kapıyı açamıyorum kilidi kırarak nasıl açarım :D bileniniz varmı tornavida çekiç falan hepsi var



    _____________________________
  • Kapıyıda kır :D
    _____________________________
  • Tornavida ile bağlanmışsa ve vidayı dıştan görebiliyorsan sök göbeği ama dışa göbeğin vidasının konacağını sanmam.Çilingir çağır.
    _____________________________
    Büyük şeyleri büyük milletler yapar.(M.K.Atatürk)
  • Yan daireye neden girmek istiyorsun?
    _____________________________

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Number47

    Yan daireye neden girmek istiyorsun?


    Adamın mesleği budur belki yada yeni meslek edinmek için işi öğrenmeye çalışıyordur...
    _____________________________
  • anahtarı iyice içine it tornavidayla anahtar çevirirmiş gibi çevir belki açılır

    anahtarıda kırmışsın başlamak bitirmenin yarısıdır bence kapıyıda kır
    _____________________________
  • Adam belliki hırsız sizde ona akıl verıyonuz suç ortagı olacaksınız
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • tükür ona
    _____________________________
    ?||| Ethno-Musicological Cannibalisms |||?
    ??? ? Jackson RR24M ? Epiphone Lp Std Plus Top Trans Amber ???
    ??? ? Ibanez Tbx150H & Ibanez Is412CS 4x12 ? Ibanez Ifs4x Footswitch ???
    ??? ? Jim Dunlop DB-01 Dime Wah ? MXR ZW44 Wylde OD ? MXR M108 10 Band EQ ? ISP Decimator NG ? BBE Sonic Maximizer ? MXR M132 Super Comp ???
  • sök o vidalıysa sonra o kilidi ittir acılır babamdan gördüm
    _____________________________
    Duvarlar Renkli Olsada,Karanlıkta Ne Görebilirsinki?
  • kırık parça ile ittir kırılan kısım ile elindeki parça birleşince kapı açılır anahtarın biraz daha küçülmüş olur daha iyi işte
  • kredi kartı : her kapıyı açar
    _____________________________
    if it's not boeing i'm not going
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BaHtsz

    sök o vidalıysa sonra o kilidi ittir acılır babamdan gördüm


    adamdaki babaya bak
    _____________________________
    Go Long, Go Deep, Go State!
  • Bence kapıyı yumruğunla indir aşşağı
    _____________________________
    Eski kullanıcı adı: red a!ert
  • kitli değil ise bir pet şişe bul şişeyi kes orta kısmını yassılaştır kapının arasına sok dilin oraya doğru yukarı aşağı yap bir yandanda kapıyı ileri geri yap açarsın çok kapı açtım böyle
    _____________________________
  • açtım kapıyı daha doğrusu babam açtı alakalı mesajlar yazanlara teşekkürler...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rastalı_Pasta

    tükür ona


    Zekanla çığır açtın...
    _____________________________
    TRABZONSPOR
  • quote:

    Orijinalden alıntı: weirdo

    anahtarı iyice içine it tornavidayla anahtar çevirirmiş gibi çevir belki açılır

    anahtarıda kırmışsın başlamak bitirmenin yarısıdır bence kapıyıda kır

    valla hocam inanır mısın içerde kaldım 2-3 saattir , dediğiniz yöntemle çıktım 6 yıl sonra işe yaradı yönteminiz tornavidayla çevirdim oldu
    _____________________________
    "Dünü toprağa gömmezsen, yarınlar çiçek açmaz."
  • https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=105582830&p=1#105582830

    Konu kilit üye ban gg wp

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Black Dark-

    quote:

    Orijinalden alıntı: weirdo

    anahtarı iyice içine it tornavidayla anahtar çevirirmiş gibi çevir belki açılır

    anahtarıda kırmışsın başlamak bitirmenin yarısıdır bence kapıyıda kır

    valla hocam inanır mısın içerde kaldım 2-3 saattir , dediğiniz yöntemle çıktım 6 yıl sonra işe yaradı yönteminiz tornavidayla çevirdim oldu

    Merhaba,
    6 yıldır bu ani bekliyorum sonunda birnin işine yaramasina sevindim.
    Iyi forumlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.