Şimdi Ara

Yamaha mt-125 mi -KTM Duke 125 abs mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
7.110
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 10binlira param var sizce hangisini almaliyim mt125in goruntusu daha cok hosuma gidiyor ama amator oldugum icin absli bir motorsiklet daha iyi olucagini dusunuyorum yardiminizi bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • abs li motor daha iyi olur. ktm nin de tipi kötü değil zaten
  • MURRAT kullanıcısına yanıt
    Tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ehliyet yok sanırım....

    Önce ehliyet....

    Sonra güvenli sürücü kursu.....

    Başarılar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scarface123

    Tesekkurler

    Rica ederim. Ancak eğer ileride abs 'siz motorlara binmek gibi fikriniz varsa yamahayı da alabilirsiniz. Çünkü abs non abs arasında çok fark var. abs'siz motorlarda da fren yapabilmeniz gerekebilir.
  • expertadvisor kullanıcısına yanıt
    B ehliyetim var 1 senedir nasipse a2 de alicam tesekkurler yorum icin :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bakın bu zamana kadar abssiz gelmiş gelenler bence buna bakmamanız gerek bosch ktm adventure için yeni bir sistem getirdi orda da absyi kötülüyor bence yamaha ve ktm arasındaki tek bakacağınız nokta servis ve yedek parça bulma olayı göstermesin kuluna ama amatörde olsan yılların deneyimliside olsan asfalt seni bir kere en az çeker bu yüzdende şayet birşey kırılırsa falan diye en ucuz hangisi olur ona bak abssizde sürmek bir nebze iyidir çünkü motordaki limon sıkma deyimini bilmek için öğretici olur sanırsam kasımdan sonra mt125in absli olanları gelecek dendiydi ama dersen nerde kanıtın okuduydum sadece...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Eğer motora ayrılacak tüm para on bin lira ise bu işler KTM ve Yamaha MT ile zor... Ehliyet yetmez, trafiğe çıkmadan sürüş eğitimlerini birkaç ay devam ettirmek lazım. Bu 1.5-2 bin tl olur. Güvenlik ekipmanı var. Laf olsun diye değil ortalama iyi durumda birşeyler toplasak 2.5-3 bin tl eder... E bunun motor kısmı var... Üstünde gelen lastikler naylon olur. O da yağmurda çamurda yere sürter adamı. Ona da 600-700 tl koymak lazım. Eh, motor korumaydı, elcik korumaydı, kilitti; 300-500'de önemli ıvır zıvıra gider. Ne etti? 6-6.5... Tüm para 10'sa KTM ve Mt-125 su kaynatır. İkinci elde temiz başlangıç motoru bakmak ya da 3-4 daha katıp Bajaj pulsar 250'likle bu harcamalara kalkmak daha makul. Ama 10'un üstüne de bunları alırım derseniz o zaman bilmem.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ben de senin gibi ilk motorumu alırken bu iki model arasında kalmıştım. ABS li ktm nin frenlemesi nasıl bilmiyorum ama MT-125 in frenleri çok iyi tutuyor diyebilirim. Gösteriş olarak ta çok şık MT-125. KTM sanırım 12000 tl şu an. Arada 2000 tl fark var. Ben tercihimi MT 125 den yana yaptım. Bir sıkıntısı göremedim henüz. Tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hipofiz

    Hocam ben de senin gibi ilk motorumu alırken bu iki model arasında kalmıştım. ABS li ktm nin frenlemesi nasıl bilmiyorum ama MT-125 in frenleri çok iyi tutuyor diyebilirim. Gösteriş olarak ta çok şık MT-125. KTM sanırım 12000 tl şu an. Arada 2000 tl fark var. Ben tercihimi MT 125 den yana yaptım. Bir sıkıntısı göremedim henüz. Tavsiye ederim.

    Sağlam bir inceleme bekliyoruz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • başlangıç için abs siz motor daha iyi olur diye düşünüyorum
    çünkü ileride abs siz bir makine kullanmanız gerektiğinde frenaj tecrübeniz olması gerekir.
    ayrıca servis ağı ve yedek parça bulunabilirliği açısından mt daha önde..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.