Şimdi Ara

Yakışıklınız gece modunda SS'li!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
17
Cevap
0
Favori
583
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Yakışıklınız gece modunda SS'li!
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Uzaklaştırılmış 3 gün cezanın, 2 gün 13 saat 56 dakika kadarı kaldı.
    1 Not
    Arkadşalar ağzıma sigara koyar mısınız?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi marlonunkedisi -- 22 Aralık 2016; 1:28:36 >



    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    708 Mesaj
    Kardeş napiyon korktum
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    189 Mesaj
    Harbiden gözükmediğiniz için yakışıklısınız



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    249 Mesaj
    gözlerini takar mısın kardeş
    |
    |
    _____________________________
    Barış getirdik
    Petrol götürdük
  • Binbaşı
    1245 Mesaj



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    A new power is rising!
  • Yarbay
    6681 Mesaj

    Gu gu gu gu gulyabaniiiii
    |
    |
    Isengardlı kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    Biri şunun ağzina versin beyler :)



    Sigarayı ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oymakus -- 22 Aralık 2016; 2:2:53 >
  • Binbaşı
    1223 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: oymakus

    Biri şunun ağzina versin beyler :)



    Sigarayı ...

    eline versek olmazmı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    初音ミク
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    3 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hatsune Miku


    quote:

    Orijinalden alıntı: oymakus

    Biri şunun ağzina versin beyler :)



    Sigarayı ...

    eline versek olmazmı

    Olur knk



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3027 Mesaj
    _____________________________
    Red Hot Chili Peppers
    İnsanın öğrenmesi gereken ilk dil, tatlı dildir. - Barış Manço
    İyi bir mühendis olmak istiyorsanız, sınavlara çalışmaya daima geç başlayın; bu size zaman yönetimini ve acil durumlarla başa çıkmayı öğretir. -Bill Gates
    Fikir sahibi olmaya mal sahibi olmaktan fazla ihtiyaç duyacağımız gün gerçek zenginliğin sırrını bulacağız. - Peyami Safa
    Her zaman öğrenilecek yeni bir şeyler vardır.
    Barış .... Aynen öyle "Manço"

    >>Bak Bakalım Ne Varmış<<
  • Yarbay
    2421 Mesaj
    Acı abi. Acılar gördük ondan yani. YOKSA BENDE BİLİRİM NORMAL KONUŞMAYI! Ama acı gördük abi keder gördük anlatabiliyo muyuum insanı büyüten budur. Benim boyum 160 kaldı ama olsun biz bir şeyler yaptık abi anlatabiliyo muyuum insanlarda dinledi buna isim vermeye gerek yok anlatabiliyo muyum ben bir buçuk aylıkken sigaraya başladım yani küvezde dışlandık itildik yani anlatabiliyo muyum çifti kayıp çorap gibi kimse bizi almaz abi dışladılar. BEN DAHA DOĞMADAN BIÇAKLANDIM ABİ! Annem beni sezeryan doğurdu ben bıçark gördüm anlatabiliyo muyum daha dokuz aylık çocukken. Yani düşün. ACI GÖRDÜK ACI GÖRÜNCE NORMAL konuşamıyorum abi. Ben dedim anne ben isyankar olucam dedim annem ne dedi biliyo musun anlatabiliyo muyum abii. Sen önce çöpü at dedi. Ciddiye alınmadık abi. Babam eve gelirdi derdiki oğlum derdi günün nasıl geçti anlat bakayım derdi. Benim arkadaşlarımın babaları çocuklarına oğlum demezdi. Bizi küçük düşürdüler abi babam küçük düşürdü abi anlatabiliyo muyumm Buda bi şekilde KİN NEFRETLE ORTAYA ÇIKTI BİZDE YANİİİ
    |
    |
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    _____________________________
    Bu sene şampiyon görelim sizi,
    Ölmeden mezara koymayın bizi,
    Korkutmaz bizleri musalla taşı,
    Ölümüne seviyoruz biz BEŞİKTAŞ'ı !!!
  • Yarbay
    4814 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: binLadin



    krdş photoshop olduğu çok belli oluyor
    _____________________________
    yağmurda kamufle olmuş bir öpücük, gizli sevgi
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    biraz uzaktan bak orjinal gibi oluyo
    |
    |
    amyfm kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Bu sene şampiyon görelim sizi,
    Ölmeden mezara koymayın bizi,
    Korkutmaz bizleri musalla taşı,
    Ölümüne seviyoruz biz BEŞİKTAŞ'ı !!!
  • Binbaşı
    1175 Mesaj
    fotoğraf gündüz 4'te çekilmiş yalnız.
    |
    |
    _____________________________

    ಠ╭╮ಠ
  • Teğmen
    157 Mesaj
    Ağzıma verin diyor yani
    |
    |
    _____________________________
  • Uzaklaştırılmış 3 gün cezanın, 2 gün 13 saat 56 dakika kadarı kaldı.
    1 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: hawloo



    abi efsaneee çok sağ ol :D
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
SEO
üniversite
SEO
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,547
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.