Şimdi Ara

Xiaomi note 9 pro 128 GB (2999 TL)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
2
Favori
6.325
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
4 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Denizli 5m Migros fiyatı arkadaşlar. Xiaomi Türkiye garantili imiş. Nasıl Fiyat performans


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • Adana’da 2.100 Mısır çarşısında Ahmet abi garantili

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KAYSERS0ZE -- 21 Şubat 2021; 1:38:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    CAHİL OLMAK İSTERDİM.
    O ZAMAN NE KADAR CAHİL OLDUĞUMU BİLMEZDİM
  • gaççak varken 3bin türkiş lira verilir mi buna

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KAYSERS0ZE

    .

    nasıl oluyo o iş, neler gerekli

    _____________________________
  • ..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KAYSERS0ZE -- 21 Şubat 2021; 1:38:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    CAHİL OLMAK İSTERDİM.
    O ZAMAN NE KADAR CAHİL OLDUĞUMU BİLMEZDİM
  • nfc varmı

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Xiaomi Redmi Note 13 pro 512/12
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KAYSERS0ZE

    ..

    pasaporta falan gerek kalmıyormu

    _____________________________
  • 300usd full kutu kayit dahil almayani Eminönü'nde dövüyorlar dolar düşmesine ragmen hala 3000tl cok bence :/
  • yenfiz kullanıcısına yanıt
    yasadışı kayıtta bilgi teknoloji başkanlığı kapatmıyormuydu.
  • KAYSERS0ZE kullanıcısına yanıt
    Samsung da bulunabiliyor mu böyle? Note 10 yada A71?
  • KAYSERS0ZE kullanıcısına yanıt

    elinde patlama riski yok mu ? tamamen kapanma gibi

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bradenburg

    nfc varmı

    ben der merak ettım

    _____________________________
  • yok imei klonluyorlar tek hat kullanıyorsun

    _____________________________
  • Kapatıyor. Çözümü yok. Eski tellerin 1 senedir sinyal vermeyen imei iptal. Ha nasıl olur. 4 g li bir Telefon perte çıkar. Onun imei ile başka tele klonlanır ancak kullanırsın. Ne kadar gideceği de Allaha emanet olur.

    Kaçak her üründen yasa dışı örgütlere de para verirsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Daima Gülümse
  • Kaçak cihaz ben hayatta almam. Çünkü her zaman kapanma riski var. 3310 imeisi ile 4g sinyali alan cihazlar yakında tespit edilip Cat diye hepsi kapanabilir. Artan vergiler ile kaçak sayısı çok arttı yakında el atılır benden demesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
  • Sıcak fırsatlar olarak kafayı yemişsiniz artık kaçak telefon ımeı kopyalama gibi şeyleri mi anlatıyorsunuz millete .boş davranmayın ucuza görmüş paylaşmış arkadaş ucuz gördüyse millette alır.
  • bradenburg B kullanıcısına yanıt

    NFC var


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2012 beyaz honda civic elegance eco
  • bumerangxl kullanıcısına yanıt

    ..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KAYSERS0ZE -- 21 Şubat 2021; 1:38:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    CAHİL OLMAK İSTERDİM.
    O ZAMAN NE KADAR CAHİL OLDUĞUMU BİLMEZDİM
  • Migrosta hâlâ ing ile 10 taksit olayı var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.