< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Xiaomi Mi smarter fritöz migros da 799 a düştü !! (13. sayfa)
-
-
tabi ki iptal mesaji bana da geldi, istanbul atasehir sanalmarket eve teslimat.
-
Merhaba hocam, kobo clara hd satmıştı n11'de. Piyasası o sırada en az 4, 5 katı idi. D&r hepsini iptal etti. Forumcular thh ye doluştu, forumcuların lehine karar çıktı. D&r üst mahkemeye taşıdı karar bozuldu avukatlık ücreti ödedi forumdakiler. Ondan sonra topik altında ağlamaya başladılar. Link bilmiyorum, sonuç nedir ödediler mi onu da bilmiyorum. Bu şekilde ilerledi D&r
Edit: çıkan avukatlık, mahkeme ücreti Vs kobo klara hd nin en az 10 katı idi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tiglat Pileser -- 4 Ağustos 2022; 10:28:59 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hala Migros savunuyorlar.
2000 liraya satılan ürünü 2099 liraya %62 indirim diye geçirmeye çalışıyor.
2099 yerine 799 nasıl yazabilirsin?
Onu da geçtim zaten saat 1.30 gibi siteleri çok yavaşladı, muhtemelen fark ettiler (binlerce sipariş geldi, illa etmişlerdir) ama sabah 7-8'e kadar stok vardı. Neden?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İnsanın ekmek yediği yeri savunması o insanın ahlakını gösterir ki senin çalıştığın işyerinin vay ki ne vay haline!
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Netice olarak git gel yaptınız demi hocam sanirim buradan migros kazançlı çıkacak paraları işletip iade edecek belki de kasitliydi az değil gecelik faizler 🤥
Ama bunu yanlarına bırakmayalım kasımda 5mde iphone vs. icin çadır kuralım iletişimde kalalım 🙂
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sen de bunu yiyip caydın mı?
Ben teknosanın kapışılan indirim zamanında laptop buldum neredeyse bedavaya, gelen çocuk yok bunun şarjı tutmuyor, wifi yok, ekranı bozuk, hdd bozuk bir sürü salladı. Ben yine de aldım. Babam kudurdu yanımda bozuk aleti ne alıyorsun diye.
Eve geldim format attım, driverları kurdum cillop gibi oldu. Gerçekten bozuk olsa bile allayıp pullayıp satan adamların lafına ne bakıyorsun :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sende migros calisanina benziyorsun, ben kotu bir sey demedim savunman guzel bir durum fakat gene soyluyorum migrosun sahibi olsam gene de sizin kadar savunmazdim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yine hengame çıkmış. zuhahajaha
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Migros çalışanı değilim, sadece kendini bir halt zanneden satıcıların fiyatlarının altında beni ezdirmediği için minnettarım. Telefon alacaksam internette en ucuzu 3100 iken ben migrosta 2650 ye aldım. Tv alacaktım kendi markasının mağazasında dahi arada 2 bin oynarken internette en az 1500 oynarken ben o tv yi yarı parasına aldım. Çocuğa tablet alacaktım internette en ucuzu 1200 tl iken migrosta 730 tl ye aldım. Beni başkalarının pahalı fiyatlarına ezdirmeyen kuruluşun elbette yanında olurum. Benim karakterim bunu gerektirir. Yeterli açıklama oldu sanırım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
her hatalı fiyat konusundaki muhabbet.
haramcılar helalciler kapışması.
bu iş çok uzadı bence diyanete sorulsun.
-
O değilde para iadesi müşteri hizmetleriyle telefonu kapatmadan yatmış hesabıma,bu kadar hızlı para iadesi ilk defa gördüm
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
provizyonda beklediği için öyle. 2 gün sonra iade edilse bekletirdi mesela.
-
helal olsun migrosa kekoları ıyı oynattı
-
1799 yazacaklardi 799 yazmislar bence
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Ortalık yangın yeri bıçaklar çekilmiş. Şeytana pabucunu ters giydiren ölücülerin diyarından herkese selam olsun.
Pusuya yatmış geceler uykusuz geçmiş sinirler gerilmiş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hayda rinna rinna rinanay
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
THH hazır metin var mı? Silahlarımız neler?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sonuçta bir yere girdiğinizde etikette yazan ile sistemde yazan arasında fark olursa müşteri haklıdır.
Tüketiciyi Koruma Derneği Başkanı Aziz Koçal, tüketiciye sunulan ürün sipariş verildiğinde bir fiyat belirtilmişse, satıcı firmanın bunu asla değiştiremeyeceğine dikkat çekerek, bu gibi durumlarda tüketicinin Ticaret Bakanlığı'na şikâyette bulunabileceğini söyledi.
'FOTOĞRAFINI ÇEKİP HAVALE DEKONTUYLA BAŞVURUN'
Aziz Koçal, “Kişinin bu durumu kanıtlaması için sitedeki fiyatın fotoğrafını çekip, havale dekontuyla şikâyet etmesi gerekiyor" dedi. Bu tarz durumlarda platformlara da sorumluluk yüklenmeli” diyen Koçal’a göre, bununla ilgili yasal düzenlemeler yapılmalı, platformlara müteselsil sorumluluk verilmeli.
Aziz Koçal, “Ürün taahhüt edilen sürede tüketiciye teslim edilmediyse, tüketici ödediği parayı iade talep edebilir. Bu durumda satıcı 14 gün içinde parayı iade etmek zorundadır. Tüketici satıcı ve sağlayıcı ile yaşadığı veya yaşayacağı sorunların çözümü için tüketici hakem heyetlerine başvuru yapabilir” diye belirtti.
kaynak:
milliyetİnternetten alışverişte yeni oyun! Son anda fiyat değiştirirse...https://www.milliyet.com.tr/gundem/internetten-alisveriste-yeni-oyun-son-anda-fiyat-degistirirse-6665076
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X