Şimdi Ara

XCOM: Enemy Unknown (2012) [ANA KONU] (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
1.786
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Oyunu almayı düşünen varsa greenmangaming ten alıp steam e ekledim. Orada 37.5 dolar. Şu an tüm oyunlarda indirim kodu girerek %25 indirimli oyun alınabiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xanty

    Oyunu almayı düşünen varsa greenmangaming ten alıp steam e ekledim. Orada 37.5 dolar. Şu an tüm oyunlarda indirim kodu girerek %25 indirimli oyun alınabiliyor.

    Evet.

    Bu arada kod 12 Ekime kadar geçerli.

    GMG25-EVFWS-4Z4ZN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hobo. -- 10 Ekim 2012; 15:08:03 >
  • Bu youn yoksa çok eskilerde 486 makinalarda oynadığımız, sıra tabanlı strateji oyununun devamı mı?
  • Ta kendisi, biraz kırpılmış versiyonu ama aynı eğlence ve acıyı vermeye devam ediyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Ta kendisi, biraz kırpılmış versiyonu ama aynı eğlence ve acıyı vermeye devam ediyor.

    Konsol çıktı mertlik bozuldu. Aksiyon oyunlarından ibaret hale geldi oyunlar; tabii bunun çıkması güzel ama kırpılmış olması konsollara uydurabilmek adına biraz moral bozucu. Gerçi wing commander'ı yapan abimiz yeni bir space sim yapıyormuş PC'ye özel. Wing commander, tie fighter, freelancer tadı verecek mi bakalım. Bu oyunu da oynarım yine her türlü ama laf ettiğime de çok bakmayın. Geçmişe özlem biraz, 15-16 yaş grubuna hitap etmek yerine benim gibi dinazorları da dikkate almaya başladı gibi oyun sektörü. Gönül isterdi bişeyleri basitleştirmeselerdi iyice ama şartlar böyle napalım kader.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lycantrophic

    quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Ta kendisi, biraz kırpılmış versiyonu ama aynı eğlence ve acıyı vermeye devam ediyor.

    Konsol çıktı mertlik bozuldu. Aksiyon oyunlarından ibaret hale geldi oyunlar; tabii bunun çıkması güzel ama kırpılmış olması konsollara uydurabilmek adına biraz moral bozucu. Gerçi wing commander'ı yapan abimiz yeni bir space sim yapıyormuş PC'ye özel. Wing commander, tie fighter, freelancer tadı verecek mi bakalım. Bu oyunu da oynarım yine her türlü ama laf ettiğime de çok bakmayın. Geçmişe özlem biraz, 15-16 yaş grubuna hitap etmek yerine benim gibi dinazorları da dikkate almaya başladı gibi oyun sektörü. Gönül isterdi bişeyleri basitleştirmeselerdi iyice ama şartlar böyle napalım kader.

    Adamlar haklı bu şekilde yapmaya. Oyun çıkmış, inceleme siteleri tepelere çıkarmış ve gerçektende güzel olmuş ama konudaki mesaj sayısına yada daha dorusu mesaj atan oyuncu sayısına bakın.

    Eski x-comcuları düşünüp çıkatsalardı oyunu çok büyük zarar ederdi firma.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xanty

    quote:

    Orijinalden alıntı: lycantrophic

    quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Ta kendisi, biraz kırpılmış versiyonu ama aynı eğlence ve acıyı vermeye devam ediyor.

    Konsol çıktı mertlik bozuldu. Aksiyon oyunlarından ibaret hale geldi oyunlar; tabii bunun çıkması güzel ama kırpılmış olması konsollara uydurabilmek adına biraz moral bozucu. Gerçi wing commander'ı yapan abimiz yeni bir space sim yapıyormuş PC'ye özel. Wing commander, tie fighter, freelancer tadı verecek mi bakalım. Bu oyunu da oynarım yine her türlü ama laf ettiğime de çok bakmayın. Geçmişe özlem biraz, 15-16 yaş grubuna hitap etmek yerine benim gibi dinazorları da dikkate almaya başladı gibi oyun sektörü. Gönül isterdi bişeyleri basitleştirmeselerdi iyice ama şartlar böyle napalım kader.

    Adamlar haklı bu şekilde yapmaya. Oyun çıkmış, inceleme siteleri tepelere çıkarmış ve gerçektende güzel olmuş ama konudaki mesaj sayısına yada daha dorusu mesaj atan oyuncu sayısına bakın.

    Eski x-comcuları düşünüp çıkatsalardı oyunu çok büyük zarar ederdi firma.

    X-comu ilk açtığımda uzun bir süre becerememiştim anlamamıştım da doğruya doğru, zamanın en zor oyunlarındandı ki genel olarak zordu oyunlar o aralar ama zevkliydi de bir yandan. En azından tps filan yapmamışlar, buna da şükür diyelim ne yapalım. Daha oyunu da oynamadım gerçi ama base invasionları, tek base olmasının büyük eksiklik olduğunu düşünüyorum. İşgal edilmek en adrenalin dolu kısımlarındandı oyunun. Neyse bakalım yarın öbür gün oynarım elbet, atmosferi benzer kalsın da gerisiyle yaşanır.




  • Atmosferi sağlıyor oyun, bana da bu kısmı yetiyor zaten.
    İlk başlarda tek base olması beni rahatsız etmişti ama iyi ki yok diyorum şu an :) Nasıl yetişecektim diğerlerine de fikrim yok.
    Uydu olayları ve kıtaları/ülkeleri korumaya çalışmak, hele ki klasik seviyeden itibaren baya bir uğraştırıyor.

    Savaşlar da çok eğlenceli, daha az adamla daha taktiksel oynamak zorunda kalıyoruz. Eskiden 16 kişi giderdik zaten 8 tanesi "cannon fodder"dı. Bu sefer işin rengi değişik, daha ilk görevinde ölen elemanlara bile çok üzülüyorsunuz. Hele 10 tane savaştan yara almadan çıkan sniperım az önce gözlerimin önünde bir dayak yedi, çok koydu bana.
  • Başladım oyuna, ironman ve classic modda. Kaşındım resmen de yarıda kalmazsa iyidir oyun. Savaşlarda çömelme yatma kalkma sağa sola dönme eksikliği var, auto fire filan da göremedim onların eksikliğini hissettim biraz ama atmosferi güzel sağlamışlar oyunun. İki görev oldu da ne bitmez tutorialmış bir oraya bir buraya çağırıp duruyorlar yeter diyip isyan çıkarıcam yakında. Özlemişim turn based oynamayı, jagged alliance, xcom günleri aklıma geldi hey gidi günler. Bir de 4 disket filandı bu oyun, hatta cdsini almıştım ben o 65 mb'tı videolar da olunca içinde. 12 gigabyte nedir ya doyamamışlar bytea. :) Genel olarak biraz özellikten kısmışlar, ama insanlar eski oyunun özelliklerini düşürmeden çıkarsalar pek beceremezlerdi oyun da çok satmazdı muhtemelen açıkçası, turn based oyun çıkarmaları bile takdire değer aslında çok şikayet etmemek gerek. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lycantrophic -- 11 Ekim 2012; 0:11:23 >




  • turn based oyunlara karşı pek sıcak değilimdir ama yine indirip bi denek istedim. Ve bu oyunda yanıldığımı anladım. Ara vermeden 6-7 saat oynadım galiba

    Bu benim fukara takım Lazer teknolojisine geçtik ama lazer rifle yapamıyorum. 2 mühendis daha lazım Ben en çok sivilleri kurtarma görevlerinde zorlanıyorum.

    XCOM: Enemy Unknown (2012) [ANA KONU]




  • gunde en az 4-5 saat oyunuyorum tam benlik bu tur oyunlari cok seviyorum..
  • Bunlar da benim elemanlar. :) yüzbaşıları albay yapmaya çalışıyorum o zaman bitirebilirim heralde. Pek fazla bişey kalmadı. Gerçi bikaç da archangel zırhı almam gerekiyor. Oyunu oynadıkça daha çok hoşuma gidiyor, teknoloji kısmından kısmamışlar, başta fazla basitleştirmişler gibi geldi ama robotlar filan çıkmaya başladıktan sonra gayet iyi kapışmalar oluyor. Gerçi albaylar dağıtıyor ortalığı ama.

    XCOM: Enemy Unknown (2012) [ANA KONU]




  • Dayanamadım bitirdim oyunu, oh be özlemişim kaç senedir. Biraz daha komplike olabilirmiş, terror from the deepin yenisini yapsınlar şimdi de zorluğu abartıp hadi bakalım. Ömrüm yetmeyebilir ona ya.
  • DLC ye açık bırakmışlar zaten sonları. Bu kadar uzaylı çeşidi varsa kesin bizim su altı elemanları da işin içinden çıkar. Ya da uzaylılarla birleşip daha güçlü uzaylılara saldırabiliriz.

    Ben de Klasik Ironmande bitirdim. Başlarda güzel zorladı ama belli araştırmalar ve karakter seviyelerinden sonra kolaylaşıyor oyun. En zor bölümler ilk Terror bölümü ve Battleshipe saldırdığımız bölümdü benim için. Son bölümde zorlanırım derken lay lay lom bitti :)
    Strateji haritasında panik seviyesini belli seviyede tutmanın yoluda çok hızlı biçimde uyduları yaymaktan geçiyor. Kaybettiğim ilk oyunda bunu farkettim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    DLC ye açık bırakmışlar zaten sonları. Bu kadar uzaylı çeşidi varsa kesin bizim su altı elemanları da işin içinden çıkar. Ya da uzaylılarla birleşip daha güçlü uzaylılara saldırabiliriz.

    Ben de Klasik Ironmande bitirdim. Başlarda güzel zorladı ama belli araştırmalar ve karakter seviyelerinden sonra kolaylaşıyor oyun. En zor bölümler ilk Terror bölümü ve Battleshipe saldırdığımız bölümdü benim için. Son bölümde zorlanırım derken lay lay lom bitti :)
    Strateji haritasında panik seviyesini belli seviyede tutmanın yoluda çok hızlı biçimde uyduları yaymaktan geçiyor. Kaybettiğim ilk oyunda bunu farkettim :)

    Ben de klasikte bitirdim de ironman denedim başta baktım fazla kasıyor buga giriyor filanuğraşamadım. :) Tekrar başlamayı düşünüyorum ironmande. Uyduları yayana kadar bikaç ülke kaçtı, ama uyduları attıktan sonra problem yok. En güzeli battleshiple uzaylı üssüne saldırıydı bence. Son bölümü biraz fazla rahat yapmışlar, sniperlardan iki vuruşta gitti boss. Bu oyuna DLC olur mu olursa nasıl olur bilemiyorum. Gönül isterdi ki önceki oyundaki gibi bikaç üs yapma olsun, farklı uzaylı üsleri çıksın, üs yapmak önceki oyundaki gibi olsun. Konsollara da uydurmak gerekiyordu, o oyuncu kitlesine de hitap etmesi gerekiyormuş, belki classic modda önceki oyuna daha yakın bir oyun sunulabilirdi. Bir de başlarda tank yapabilsek iyi olurdu, çok geç açıldı o teknoloji o noktada da kullanmadım bile.

    Bir de çok az ufo düşürdüm ben, toplamda 10 taneymiş. 1-2 tane de kaçtı. Alien abductionın haddi hesabı yok yüzü geçmiştir. Biraz garip geldi öyle olması, 5 tane firestorm yaptım donattım son teknolojiyle bunun için miydi yani? Önceki oyunda çatır çutur düşürüyordum. Genel olarak biraz eksiklik hissettim açıkçası, tek beğendiğim şu askerlerin yetenek kazanması olmuş. Şu üç tiplemenin sürekli konuşup durması da sinir bozucu olmuş, her savaştan önce aynı sözler. Ara sahneleri de bizim askerleri kullanıp yapsalarmış keşke sadece, en beğendiğim son sahneler oldu da şu üsteki tiplerin konuşmaları kapatabilsek harika olacak, düzgün bir de bişey söyleseler bari boş muhabbet.




  • Uyduları yaydıktan sonra ufo sayısı azaldı bende de. Dediğin gibi boşa gitti plasma ve EMP li Firestormlar :)

    Ara sahneleri konuyu aktaralım diye yapmışlar ama pek olayları yok bence. Önceki Xcomlarda da konu ile pek ilgilenmediğim için pek rahatsız etmedi beni. Konu olarak tek elle tutulabilir olan Aftermath 'ti bana göre ama o bile vasattı. Dediğin gibi askerler konuşsa görevlerden önce ve sonra daha güzel olabilirdi ama ekstra maliyet olurdu yapımcılar için.

    Tank(SHIV) çok işe yarıyor aslında ama seviye atlamıyor ve seviye atlayan adamlarımızın yerini alıyor. Keşke gruptan birini çıkarmadan alabilseydik ve 2-3 farklı robot olsaydı. SHIV in en çok işe yaradığı nokta doğal siper olması. Pompalı tüfek kullanan assault sınıfı ile çok iyi gidiyor.

    Bir kaç tane daha görev çeşidi ve mekanı ekleselerdi keşke diyorum ama bunları DLC için saklamışlar gibi oyunu bitirmeyenler bakmasın

    Oyunun sonundan, Etheralların insan ırkını ele geçirip köleleştirmesindeki amaç daha büyük bir tehlike için bizi tek bayrak altında toplamaya çalışmaları gibi bir sonuç çıkardım ben. DLClerde uzaylılarla birleşip bunlara karşı koyabiliriz gibi geliyor bana, uzayda savaşabiliriz belki ama asıl uzaya yayılmayı 2.bir oyuna saklarlar bence.
    Bu öngördüğüm güçlü ırk belki su altından gelebilir, ya da daha güçlü UFO/robotlar/silahlarla saldırabilirler bunlara göre yeni teknolojiler geliştirmek zorunda kalabiliriz.

    Genel olarak çok hoşuma gitti oyun. Tam olarak eski Xcomlar değil belki ama gene de taktiksel anlamda güzel bir oyun. En büyük temennim DLC/yeni oyunlarda birden fazla base kullanmaktır. İkincil baseler daha küçük olabilir.

    Eski Xcom tadı isteyenler aşağıdaki linkleri takip etsin ;)

    http://ufoai.org/wiki/index.php/News

    http://www.xenonauts.com/




  • Oyun zevkliydi ona sözüm yok ama fazla kısıtlama vardı, asıl oyunda ne tarafa bakacağına bile sen kendin karar veriyordun. Belki o kadara gerek yok ama mesela bişeyler üretip satmak isterdim örneğin o bile ancak arada şu bunu istiyor o bunu istiyora dönmüş durumda. Uzaylılar da boş boş durabiliyorlar. Haritalar da genelde ufak, kanatlardan saldırmaya imkan olmuyor, bazen uzaylılar duvarın içinden ateş edip vurabiliyorlar. Oyun güzel mi güzel ama ister istemez bir kıyaslama oluyor önceki oyunla. Daha iyi olabilirmiş bu kadar basitleştirmeseler bu kadar içeriği.

    Askerleri de konuşturmaya gerek yok, sadece hareketler yeter dolaşsınlar ortalıkta bişeyler yapsınlar. yine ilk oyuna gideceğim, disket versiyonu vardı, ben gidip cd versiyonunu almıştım, tamı tamına 65 mb. :) Tek farkı baştaki ve sondaki iki videoydu da hala aklımdadır onlar. Askerlerin hareketleriyle bişeyler anlatsalar hatta konuşmaları toptan çıkartsalar daha iyi bir atmosfer sağlayabilirlerdi. Hollywood tarzı bir senaryoya ihtiyaç yoktu yani,
    yok yeni inşa edilen teknolojik zımbırtı patlamak üzeredir, bilimadamı çıkar bekleyin der, yok sonda eleman uçağı, uzay gemisini havaya çıkarır orada patlar filan
    , basit şeyler bunlar, konu önemli değil o kadar uzay istilası işte. Çok şikayet ettim de zevkliydi yine de yanlış anlaşılmasın sadece çok daha iyi olabilirmiş, hatta ilk oyunun sadece grafiklerini geliştirip koysalar efsane geri dönermiş. Bu oyun öncekinin basitleştirilmiş bir versiyonu temelde, bir de fazlalıkları basitleştirseler neyse de ilk oyuna tat katan çoğu şey uzaklaşmış. Fazla çabuk ve rahat bitti oyun, çağımızın sorunu kullan at. İlk oyunu hala zaman zaman açar oynarım, ama bunu belki impossible olmazsa classic ironman dener, DLC filan gelirse onlara da bakar sonra bir daha bakmam bile. Tank bile bikaç çeşitti, bir tane roketli tank vardı, bir de kısa ve seri atış yapan vardı; çok geç açıldı dediğim gibi açıldıktan sonra da ihtiyaç kalmadı adamlar tank gibi zaten.

    UFOAI de eski oyunu birebir yapıyoruz deseler iyi olacaktı değiştirdiğimiz yerler var demiş ama bakarım yine de buna. Teşekkürler paylaşım için.




  • Oynayan yok mu?
  • Yeni başladım sayılır çözmeye çalışıyorum. Çok keyifli oyunmuş bu. Eskimiş tabii epey son mesaj tarihine bakın. Xcom 2 çok övülüyor da o pahalı olunca bunu da kütüphanede bulunca buna başladım. Bayağı bir askerim şehit mertebesine ulaştı, şu oyunu zor modda nasıl oynuyorsunuz ya.
  • başlık güncellendi
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.