Şimdi Ara

Xbox One'ı görüntüledik: Yeni nesil konsola yakından bakıyoruz (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
115
Cevap
1
Favori
3.813
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • PS4'ün şimdiki APU'sunun maliyeti 60$ civarında. 7970 için gereken altyapıyı (pcb + voltaj vrm vs. + güç katmanı vs.) neresinden bakarsan bak 200$'dan aşağı kurtaramazsın. En ucuz 7970 kart kaça satılıyor bi de ona bak. CPU GPU nun yapısı farklı şu an, bütünleşik APU şeklinde. Senin ve diğer arkadaşların dediği gib olabilmesi için eğer yine APU tarzı bi yapı üstünden gidilecekse belki 300W TDP gerekir. Bu tarz bi APU'yu hiç kimse dizayn etmedi, bunu da ihtiyacı olan yüksek güç tüketimi için tek parça board üstünde de yapabilirsin ayrı bi kart şeklinde de yapabilirsin (bi sorun olursa sadece ilave kartı değiştirebilmek için). Btün bunlar ilave tasarım ve maliyet demek.

    7970'in 365mm2 çekirdek alanı var. Bunun üstüne 2x Jaguar çipinin alanını ekle (2x 26.2mm2), elinde 365 + 52.4 =417,4 mm2 bi çip olacak. AMD'nin şimdiye kadar üretmediği büyüklükte bi çip.

    Çipin büyüklüğü arttıkça yield oranı düşer, yani sağlam çiplerin oranı azalır. Burda düşük versiyon olamayacağı için sorunlu çipler direk çöpe gidecek. AMD veya Nvidia'nın ekran kartlarındaki gibi, Sorunlu gk104 / gtx680 >>> gtx660ti'e indirilip satılamayacak. Bütün bunlar maliyet üstüne maliyet demek.

    Yukardaki 200$'ı, sırf 7970 kartın çok kabaca maliyeti şeklinde düşünerek yazdım. Onun yerine, eldeki farazii 420mm2 büyük çipi düşünürsen, bu en az 300$ seviyerlini rahat rahat bulur. 60$'lardan en az 300$ seviyelerine geldik ilave maliyetler ile. Bu sadece ana çip için.

    Ha madem öyle niye APU yapıyorlar, PC'deki gibi ayrı ayrı işlemci + GPU yapsınlar dersen, APU dışında ortak ram kullandırtabilme yeteneğine sahip değil AMD şu an. Yani ayrı ayrı işlemci + GPU ama ortak 8 GB ram olacak şekilde bi yapı PC'de de yok. Bunun tasarımsal zorlukları da var gibi. CPU ve GPU'nun birbirinden haberdar olabilen bi yapıya sahip olabilmesi için özel Bus ile bağlantısının olması gerek. Bunun da, ayrık çipler için birbirlerine bağlayabileceği özel tasarıma ihtiyacı var. Bunun argesi için kaynak imkan ve en önemlisi zamanlarının olmadığı ortada. Sony zaten bi an evvel çip hazır olsun isteyip durdu. Bunu nerden biliyoruz, AMD bu haliyle çipi sadece TSMC'de üretebilecek. ABD'de faln ürettirme şansı yok, Global founderies de faln ürettirme şansı yok. Çünkü tasarım TSMC'ye göre ayarlı. Diğer üretim tesisleri için ilave zaman gerek, Sony şimdilik bu konsol için daha fazla beklemek istememiş olmalı ki, farklı tesislerde üretiilebilmesini beklemeden hemen istiyor. Çünkü üretim AMD'nin sorumluluğunda, eski konsollardan farklı olarak belli yükümlülük altında değiller. Direk çip satışı gerçekleşecek.

    Kısaca birbirine bağlı onlarca belki yüzlerce neden var. daha güçlü donanım olsun diyip kesip atmakla olmuyor işin içinden çıkılamıyor. İş teknoloji >> maliyet >> en uygun satış fiyatı >> potansiyel müşterilerin vermeye razı oldukları fiyat arasında ilişkili.

    Sen 400$ yerine 700-800$ dan, Sony veya Ms'in aynı gelir elde edebileceklerine ikna et adamlar giderler takr takr koyarlar. Ama adamların ellerindeki pazar araştırması imkanları bi çok kişinin burdaki o olsaydı bu olsaydı diyenlerin çevresinden daha fazla. 400$ dan 10 milyar $ gelir elde edebileklerse, 500$ 'dan 8 milyar $, 800$'dan 3 milyar $ gelir elde edebileceklerini hesaplıyorlar mesela. Burda önemli olan firmanın kabul ettiği kar için ne kadarını vermeye hazır olduğu, çoğunluk tüketicinin de o fiyat aralığında firmanın verdiğini ne kadar benimseyeceği. Firma için amaç, düşük donanım ile olabilen en yüksek kaliteyi sunabilen platform yaratmak. Kullanıcılar kaliteyi beğenirse, belli bi süre bi tarafını kurtarmış olacaklar. Amaç artık burda sadece oyundan programdan para kazanmak değil. Ms oyun yanında içerik de satacak. Sony ise yıllardır aldığı derslerin ve PC ile rekabet etmenin derdinde. 2017'ye kadar idare etsin, o sırada zaten bu sistemin gelişmişini kullanacak çok daha iyi konsollar çıkaracaz amaçları var. Hepten başımıza iş açılmadan bi tarafımızı kurtaralım, sonra iyisini zaten üretebiliriz derdindeler.


    @Salvatuon




  • PlayStation 4 Alacagim kacari yok

  • Rubisco çok doğru söylemişsin Artık teknoloji eskisi gibi değil çok çabuk gelişiyor konsollarında bu nesilde olduğu gibi 6-7 sene kalma lüksleri kalmadı 4-5 senede yeni bir model çıkarmaları çok daha iyi olur kanısındayım .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MALTHAEL

    Rubisco çok doğru söylemişsin Artık teknoloji eskisi gibi değil çok çabuk gelişiyor konsollarında bu nesilde olduğu gibi 6-7 sene kalma lüksleri kalmadı 4-5 senede yeni bir model çıkarmaları çok daha iyi olur kanısındayım .

    Şimdi PC ile bi anlamda denk seviyeye gelecekler zaten. PC'de GPU'ların önleri tıkalı gidecekleri yer yok 2 yıl için. Nvidia mimari ve çipi büyütme açısından kısıtlı, AMD'de bi anlamda GPU Compute ve Oyun performansını bi araya tıkıştırmaya çalıştığı için güç tüketimi açısından kısıtlı. 20 nm GPU'lar gelince, maliyetleri aşağı da çekemeyecek. Titan vs. yerine gelecek olan ekran kartlarını ucuzlatmanın pek fazla bi yolu varmış gibi gözükmüyor şimdi.

    Ps4 Başmimarı, 2015'den itibaren oyunlarda GPU Compute olayının sıkca kullanılmasını bekliyor. Böylece konsollar PC'ye göre sağlam alternatif sayılabilir olacak, en azından birebir rekabet eden konumda olacaklar. Bu da konsolların yeni versiyonları için zaman tanımış olacak. Ps3 / Xbox'dan sonra PC'nin gelişimi karşısında, PC'ye göre uygun olabilecek karşılaştırılabilecek bi donanım konusunda sıkıntı içindelerdi. İşin içinden çıkamadılar, baktılar ki aynı zmanda tren de kaçıyor Pc,mobil o bu derken, en azından iş görecek bi konsol ile 4-5 seneyi garantiye alalım dediler. Bundan sonra yine AMD ile anlaşırlarsa, geriye dönük uyumlulukları olursa kendilerini aşabilirler.

    Bu süre zarfında da , konsollar insanları tatmin edebilecek kalite verebilirse herkes memnun olur. Burda sorun, insanların artık netten ordan burdan gördükleri yüzünden hep daha fazla beklenti içindeler. Aman yaa gerek yok noktasına gelmediği sürece ve şu anki orta karar PC lere göre kabul edilebilir kalite verdiği sürece ps4 / xbox iş görecek cihazlar olacak.

    İş burda her zman olduğu gibi dönüp dolaşıp geliştricilere düşüyor. Çok tekrarladım çünkü oyun yeni diye, Remember Me PC'ye geldi. UE3 motoru kullanıo, işte güzel bildiimiz bazı teknolojileri de kullanıo eyvalla ama hala Dx9. Yani kısıtlayan çok yanı var göreceli de olsa. SSAA olmadan açıyorsun oyunu 150-180 FPSlerde, SSAA açıyorsun direk 60fpslere çakılıyor. Oeeh tamam anladık var böyle saçmalayan oyunlar, SSAA ile güzel de gözüküyor ama aradaki fark 3x FPS değil. Dx9 ile değil de Dx11 mecburi kılsalar bu seferde müşteri azalacak :// Konsoldan PC'ye gelen oyunlar hep en çok potansiyel alıcıyı hedefler, bu da doğal olarak Dx9'u ortak payda olarak düşünürsen var. Şimdi oyunu PC'ye aktarırken, PC'de biraz daha güzel hale getiremezlermiydi, elde bunun imkanı var çünkü. Konsolda süper gözükmüyor, tamam konsolun donanımı da ona göre, ona göre yorum yapıyoruz mesela. İş dönüp dolaşıp geliştricinin bşeyleri nasıl yapacağına bakıyor hep.

    Bu yeni konsollarda, PC ile rekabet edebilmek için hepsinin az çok iyi işler yapması gerekiyor, Sony faln da bunun farkında. Donanım çok daha yetenekli, geliştricilerden beklenen donanımı iyi kullanıp iyi işler çıkartmaları. Umarız böyle olur.




  • Evet ps3 bana göre başarısız bir konsol ve hiçbir zaman satın almadım. 2000 yılında ps1 satın aldım . 2003 de ise ps2 satın aldım.2 konsolda beni oldukça tatmin etti.Yeni nesil olarakda 2008 gibi korsan oyun kolay olduğu için xbox 360 aldım. 2010 yılındada elimden çıkardım.Grafikleri yetersiz gelmeye başlamıştı.Konsol çok ses çıkartıyordu vs..

    Ama ps3 tatmin etmediği için hiç satın almadım.Yazdığımı iyi hatırlıyorsun hafızanı takdir ettim Ama ben şuan yorumlarımda ps3 ü övmüyorum , ps4 ü övüyorum ufak bir ayrıntıyı kaçırmışsınız.Ps3 o kötü donanımına göre iyi kötü oyun oynatıyor ama bana yinede yetersiz geliyor.Sadece konsol ile pc ayrımı için ps3 e görece iyi dedim.Aynı donanımda ki pc ile karşılaştırmak haksızlık olur.

    Ps4 deki 7870 gpu su , konsol verimiyle pc deki 7970 performansı gösterecektir.Ama hayalcilikte etmemek gerekir yıl sonunda çıkacak 8970 ile kapışamaz : )

    Ama Ps4 gerçekten donanım ve tasarım olarak benim tüm beklentilerimi karşıladı. 400 dolara olmasıda çabası...

    Ve hala dediğimi yenilerim ps3 bana göre çöp gibi grafik veriyor : ) Aa yoksunu , fps düşüşleri , düşük çözünürlük gibi yetersizlikleri var.Pc de şuan 2008 yılında 180 liraya satın aldığım 8800gt var yanındada ucuza aldığım çift çekirdekli bir işlemci var..İnan bana hem xbox360 dan hemde ps3 den çok daha iyi grafik veriyor.Tabi 8800gt gpu su ps3 deki gpudan 3 kat daha güçlü bunuda göz ardı etmemek gerekir.


    Pc oyunculuğundan daha konforlu olduğu için konsol oyunculuğuna tekrar geçiş yapmak istiyorum Ps4 benim için çok iyi bir seçenek : )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FRAPS -- 30 Haziran 2013; 2:55:58 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Rubisco kullanıcısına yanıt
    Şu videoyu izleme fırsatı buldunuz mu?

    http://www.youtube.com/watch?v=JJW5OKbh0WA
  • tasarım olarak ps4 daha çok hoşuma gitti. takoz gibi duruyo sanki bu
  • Sizinki gibi bilgilendirici mesajlara hasret kalmistik cok cok sağolun hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bunca yıllık xbox macerasından sonra ps4 e alışmak zor olacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gamerasi

    Şu videoyu izleme fırsatı buldunuz mu?

    http://www.youtube.com/watch?v=JJW5OKbh0WA

    Slm yeni izledim anca fırsatım oldu, önce link için teşekkürler. Bence süper bi konuşma tam ders niteliğinde, zaten detaylarında faln da bahsetmişler. Geçmişten bugune kadar işlerin nasıl yürüdğünden tutun yöneticilerin kararlarının piyasayı pazarı gelirleri nasıl etkilediğine vs. kadar. Yani sade teknkik olarak değil insan seviyesinde de bahsetmesi çok iyi. insanlığın bu alanda çok cahil olduğu, imkan kaynak bulamadığı zmanlardan falan da bahsetmesi çok iyiydi. En azından kendimden, 2000 öncesinde bişeylere ulaşmanın zorluğunun, yeterince iletişime geçebileceğin insanların sayısının inanılmaz kısıtlı olmasının, belli kaynaklara ulaşamadığın gibi neyi nasıl yapacağını deneme yanılmayla bulmaya çalışmanın zorluğu vs. gibi şeyleri biliyorum.

    Ps2'den Ps3'e geçerken bahsettikleri, herkesi biraraya getirip iyi güçlü bi mimariden donanımdan oluşan bi sistemden bahsederken aslında günümüze de ışık tutuyor. İyi gözüken, belli grupları biraraya getiriip elde edeceğimiz über bi mimari geniş alana yayılıp ince ayrıntısına kadar kabul göremeyebiliyor, kabullenilemeyebiliyor. Kağıt üstünde iyi gözüken şeylerin gerçek hayata uygulanması ne yazıkki kabul görmeye bağlı. Bende bunu kendi adıma, yıllarca savunduğum Intel-HP'nin EPIC mimarili işlemcileriyle öğrendim (EPIC : explicity paralel instruction machine, aşırı derecede / tamamen paralleştrilmiş komut makinası). Yıllarca yazılım destekli yani compiler destekli Vliw mimarinin, ince ayarlandığında yani optimize edildiğinde çok yüksek perf. gösterebileceğine inandım. Itanium işlemcisi zaten bu şekilde çıktı, Vliw mimarinin compiler destekli şekilde ince optimize edilmesi ile, işlemciye aynı anda mesela 3 komutu birbirinden bağımsız işletmeyi mümkün kılacaktı. Sıradan bi iş için bugun bile IPC = 3 elde edilemez durumda (cycle başına çalıştırılan komut / IPC / instruction per cycle). Sonuç? Yıllar bize gösterdi ki Itanium mimarisi, her ne kadar elden geçsede yenilense de bi anlamda çöpe dönüştü. Anca zaten çok kıymetli sistemlerde, server pazarının en kıymetli kısımlarında yer buldu. Tek müşterisi HP oldu, şimdi de hala öyle. Vliw ile yeterince şey yapılamadı , bi nevi elde kaldı. İş dönüp dolaşıp, x86 pazarında Intel Sandy Bridge'i çıkardığı zaman aslında son çivisini çakmış oldu. Mimari olarak SB çok ötede, çok iyi getirilere sahip. Itanium sistemler, her ne kadar 8 soket ve kritik uygulamaların çalıştığı (mission critical) çok önemli şeyleri çalıştırıyor olsa da, gelir olarak getirisi Intel'e çok az. HP - Oracle davası ile de, HP her ne kadar davayı kazanıp Oracle'ı Itanium sistemleri için yazılım geliştirmeye zorlasa da, ölmüş eşşeğe mahkeme kararı çıkartıp 10 katır gücünde iş yapmasını beklemek kadar absürd bi durum. Itanium zaten Intel'in gelirleri içerisinde bi damla paya sahip, kimsenin kullandığı yok, ve argeye harcanan emek ile bi sürü başka trenler kaçmış durumda Intel için.

    Lafın özü, 98 lerde Itanium ile çok iyi işler yapılması öngörülürken kağıt üstünde, gerçekte verebildiği fazla olmadı ve bunu en içten şekilde anlayabiliyorum. PS3 ile analoji olarak çok tuhaf hikaye aslına ama aslında gayet örtüşüyor. Hernekadar PS3 aslında tamamen birbiri içine girmiş geliştirme ekipleri olsa, detayları faln birbirlerine aktarabilmiş olsalar bile iş dönüp dolaşıp geniş çaplı kabul görmeye, geniş çaplı olarak programlanabilirliğine ve bunun kolaylığına bakıyor.

    Mark Cermy'nin de dediği gibi Cell kağıt üstünde harika bi yapı, bilimadamlarının PS3 ile Süperbilgisayar kurmasını sağlayacak kadar. Ama sonuç olarak gördük ki, iş döndü dolaştı, bi anlamda onun yarısı kadar olan işlemciye sahip xbox360 ile aynı kefeye geldi. Cell sayesinde PS3, Xbox'ın üstüne tonla daha iyi şey veremedi. Bunu da kendimle özleştirirsem, ben yine yıllarca x86 üstünde çok iyi çoklu işlemci multi-threaded kodlamanın hep daha önemli olduğunun taraftarı oldum(önce çoklu işlemci, sonra da çoklu çekirdek için. Sade x86 değil bütün mimariler için aslında). Aslında bu normal bişey ama, suyunu çıkartıp full optimize olan bi multi-threaded koda ulaşabilmek her zman mümkün değil. Paraleleştirme açısından öyle veya böyle hep bi sorun gelir, dönüp dolaşıp bunu nasıl parçalayabilr paralel hale getirebilrim dersin. İşin içinden çıkılamadığı zaman da, bir adım geri gidilir, probleme başka bi çözüm aranmaya başlanır. Bu olay, bu şekilde geri geri gide gide en başa, problemin kendisine ve çözüm yoluna kadar sürer. Böylece başka bi alternatif yoldan herşeye yeniden başlanır.

    Ama olaya dünya, insan, geliştriciler açısından bakarsak, bu kadar zamanı ayırma lüksü herkesde yok. Hatta getirilerin anlamlı olamayacağı yerler de var. Aynı zamanda bununla uğraşmak istemeyen dünya kadar da başka insan var. Yani aslında iş dönüp dolaşıp daha iyi multi-core desteği, çok daha iyi multi-threaded kod yazmak değil, sistemin single-thread yeteneğine bağlı. Bunu da aslında zor yoldan öğrendim / öğrendik(yenilgiyi kabul ederek). İnsanlra geliştricilere, üzerinde uğraşmaktan canlarının çıkacağı bi platform yerine, ondan kabul edilebilir seviyede daha yavaş ama geliştirme sürecinin daha kolay olduğu başka bi platform verirsen balıklama atlarlar. İnsan doğasının gereği, az iş çok tembellik gibi bi olay bu. Yine ps3 ile tuhaf bi analoji ama gerçek yine böyle.

    Videoda 23:23, 25:13, 26:47, 30:10 'deki itiraflar 10 numara ders çıkartılacak hikaye bana göre.


    Hikayenin sonunda, yukardan herşeye bakabilirsek, aslında herşeyin daha ne kadar başında olduğumu görecez bana göre.

    Benim anlamadığım tek nokta, taaaaa en başından beri, ilk okuduğum zamandan beri yani şu : Adam hayatı boyunca oyun, geliştirme, donanım yazılım, bunların gelişimi için olan toollar, işte yöneticilikler bağlantılar vs. herşeyin içinde ama x86'nın konumu hakkında hiç ama hiç fikir sahibi değil. x86'nın ne olduğunu, PowerPC'ye göre olan konumunu 2008'lerden sonra ne yöne doğru evrildiğini az çok bilen biri olarak çok çok garip geliyor. x86'yı başndan sonuna kadar inceledim faln diyor, uzun bi süre x86 yeterince üstünlük sunabilecek konumda değildi hepsini biliyoruz zaten. P4'sonrasını çoktan geçtik zaten. Elindeki PC için zaten Core2 / Phenom çoktan standart olmuş gibi bi konumda, 2008 için Intel Nehalem mimarisi başlamış (ilk nesil iCore'lar i7 920 falan). Şimdiki PC oyunlarında bile yeterli perf sunabilecek güce sahip bunlar. Pahalı mahalı, sonuçta tutup yeni konsola 300$ lık işlemci koyalım diyemez biliyorum ama gayet iyi perf. veren x86 işlemci ve mimarisinden habersiz gibi bahsetmesi bana çok tuhaf geliyor. Yani hayatı bu işlerin içinde geçmiş, ama PC'de ne var ne yok hızlı işlemci mimari var mı 1 kere bile dememiş. Tuhaf bence, bunu daha önce de okudum tatilimi şunları bunları inceleyerek geçirdim dediğini faln. Hadi bizi makaraya alıyor, yumuşatmak için bu şeklde bahsediyor desek, neden o zman çıkıp da "işte efendim 2008 de x86 işlemcilere baktığımda gayet iyi bi perf. noktasına geldiklerini gördüm" gibisinden bişey demiyorda, sanki bütün işleri güçleri Mac üstündeymiş PC'den veya performansından habersizlermiş, dünyada hiç PC / x86 yokmuş, bi anda haberdar olmuş gibi konuşuyor yada yazıyor. Hadi bahsettiği dev-teamler "yok efendim onların hepsi dandik bizim işimizi göremez" şeklinde de, 1 tane bi akıllı adam çıkmamış mı, rüyasına aksakallı girmemiş mi "evlat bak burda burda bişeyler var" gibisinden? Bana sanki çok kavglar edilmiş kıyametler kopmuş gibi geliyor esasında. Bu kadar geniş kaynağa sahip insanların sanki dünyadan habersizmiş gibi yorumlar yapması bana, bizi fazla salak yerine koyuyor gibime geliyor doğruya doğru. Ben oturduğum yerden PowerPC, Niagara, Mips , Arm , Itanium temelli birbiriyle alakasız şeyler hakkında bişeyler bilebiliyorum, onlar nasıl bilemez, olamaz gibime geliyor.


    Geliştricilere gidip sorduklarında, egzotik güce sahip bi GPU istemediklerini, bu tarz aşırı güçlü bi GPU'ya uyum sağlamanın da çok fazla zaman alacaklarından bahsetmesi ilginç. Bi sürü şeye cevap verirken, başka soruların da açığa çıkmasına yol açıyor bana göre.

    Sonlarına doğru bence biraz baştan sağmaya dönüşmüş gibi. Her ne kadar ben az çok bişeyler bilip konsolun PC ile karşılaştırılamayacağını bilsem bile, sonuçta PC pazarı da bi rekabet ortamı. Üstelik PC giderek daha iyi gözüken grafikler sunabilirse insanları konsoldan soğutabilecek imkana da sahip. Benim bu forumda yazıp durduğum, mesela GPU gelişiminin aslında sıkıştığı, ilerlemek için şimdilik fazla alanlarının olmadığı, rekabet yüzünden uygun maliyetli sisteme ihtyaçları olduğu ve bunun için de über gpu yada aşırı custom gpu peşinde koşamayacakları, ipin ucu hepten kaçmadan bi yerden tutmaları gerektiği gibi şeylerden bahsetmemiş, bence bahsetseymiş günah çıkarmaların yanında daha iyi olabilirmiş.

    GPU Compute, konsol sabit platform olduğundan PC'ye karşı avantaja sahip. Zaten bunu hep söyleyip duruyor, bende gönülden katılıyorum. Ama GPU ile yapılabileceklerin daha da detaylandırılması, özelleştirmeler hakkında ipuçları gbi şeyler daha çok olsa ben en azından daha memnun olurdum (önceden söylediği GPU içindeki gömülü firmware olayı gibi, bunun nasıl geometri detayını korurken işlenecek olan geometri verisini azalttığı gibi. Mesela 1 milyon poligonluk modelin, sahneye göre işlenilen kısmını 100bin po**** indirip, tesellationdan sonra tekrar 1milyona çıkması gibi şeyler. Böylece elimizde aynı modelin çok detaylı ama donanımı yormayan halinin olması gibi. PC'de bunu yapmaya kalkılsa, elde 10 milyon poligonluk bi karakter olacaktı mesela, buna benzer şeyler).

    ""Easy to learn , hard to master"" "Öğrenmesi kolay, ustalaşması zor" önemli tabi. Ama bunun hem PC vs. ile rekabet edecek kadar çabuk(kolay kısmı) hemde donanımı kullanıp yüksek kalite elde edip aynı zmanda GPU Compute ile farklı alanlarda özgün tasarımlara ihtiyacı var (zor olan kısmı). Umarım, umduğumuz kadar işler yolunda gider.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GR1907

    Gene toplanmış PS fanları ya kardeşim işiniz gücünüz yok mu Xbox haberlerini takip ediyorsunuz madem bukadar kötü takip etmeyin.

    Konsolum yok. Konsol bölümlerine de girmiyorum ama soruna "Evet" diyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MALTHAEL

    PS fanları yine iş başında XBOX ONE ile ilgili bir yazı gördüklerinde tahammül edemiyorlar ve - veriyorlar Ne oluyor peki - alınca atın bana hadi boyunuz mu uzayacak hadi bakalım .

    XBOX ONE ı seviyorum buda malzeme hadi bakalım görelim sizleri - atanda ben attım desin erkek gibi , öyle - atıp korkak gibi kaçmak yok kimsiniz bi görelim bakalım

    Bırak fanlığı, konsolum bile yok. Konsol bölümlerine de girmiyorum ama eksiyi hak ediyorsun. 7. eksi benden oldu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DH Misafiri

    quote:

    Orijinalden alıntı: orientem

    Yeni nesille ilgili düşüncem Samsung konsol yapmalı


    MUHAHAHAHA,

    Ben güldüm Allah da seni güldürsün ulan yoruma bak lan sandalyeden düşüyodum muhhahahha, hayatında kolsol götmemiş adamlar yorum atmasın şuraya..

    samsung ve konsol muhahahahsjafdsjfd lan ölyorum şuan lan muhahahjsja

    orientem, "Samsung konsol yapmalı" demiş. "Samsung konsol firması" dememiş.
    Nerenle okudun acaba mesajı da bu kadar güldün?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PlayerX

    Kinect güzel görünüyor

    abi post kasmak için böyle boş boş mesajlar atmayın ya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: starks

    quote:

    Orijinalden alıntı: PlayerX

    Kinect güzel görünüyor

    abi post kasmak için böyle boş boş mesajlar atmayın ya.

    Post kasıyor muyum gir profilime bak küçük kardeşim.
    Konuda bakalım diyen adam bile varken benim mesajım mı gözüne battı ?
  • swat882 kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim =)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FRAPS

    Ps4 varken neden xbox one alayım. ?


    ps4 konusu varken xbox konusuna neden mesaj atasin

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayberkkkk

    Çok teşekkür ederim =)

    ne demek
  • Yorum ve analiz için teşekkürler.

    Keşke bu konulara sizin kadar vakıf olabilsem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bişey yiyip içerkende sehpa olarak kullanırız artık
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.