Şimdi Ara

XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI) (32. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
959
Cevap
44
Favori
77.025
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Teşekkür ederim, aradım ve kodu aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icingdeath

    Teşekkür ederim, aradım ve kodu aldım.
    Arkadaşlar slm bir kaç sorum olacak...Xbox one elite series 2 controller aldım gitti gidiyordan..Cihazın kutusunda garanti belgesi vardı 2 sene garanti yazıyor satan kişide aynısını söyledi fakat cihazın seri numarasını kaydettirip kontrol ettigimde garanti 1 sene gözüküyor?ne yapmam gerekiyor xbox için direk arayabılecegım bı numara bulamadı,yardımcı olursanız sevinirim, kimden destek almam konusunda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar slm bir kaç sorum olacak...Xbox one elite series 2 controller aldım gitti gidiyordan..Cihazın kutusunda garanti belgesi vardı 2 sene garanti yazıyor satan kişide aynısını söyledi fakat cihazın seri numarasını kaydettirip kontrol ettigimde garanti 1 sene gözüküyor?ne yapmam gerekiyor xbox için direk arayabılecegım bı numara bulamadı,yardımcı olursanız sevinirim, kimden destek almam konusunda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Numarayı paylaştı arkadaş yukarıda 0850 ile başlayan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Almanya'dan Xbox One S aldım dün, acaba bunun garantisi Türkiye'de geçerli mi 1 yıl boyunca?
  • yakın zamanda servise işi düşen oldu mu? ekim ayında gamepad sıkıntı çıkarınca servise gönderdim, ellerine ulaştıktan 1 gün sonra yenisini yolladılar. gelen gamepad de arıza çıkarınca yine yolladım. 10 gün oldu ve hareket yok. virüs sebebiyle yavaşlama olmasını anlıyorum tabi. sadece merak ediyorum, yakın zamanda işi düşen varsa kaç günde halloldu servis işi?

    edit: mesajı yazdıktan sonra yollamışlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darth hede -- 24 Haziran 2020; 16:16:46 >
  • Selamlar arkadaşlar. Ben de yeni aldım cihazı 3 aylık ama ikinci el aldım. Hesabıma kaydettirdim. Kolu yollamam gerekirse kaydettigim hesaptaki adresim güncel mi olmalı ? Çünkü uydurma bir adres kullanmıştım hotmailde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SonatKayahan S kullanıcısına yanıt
    Sitede oyle yaziyor. Musteri hizmetlerini arayip halledebiliyorsun diye okudum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marcelor

    Sitede oyle yaziyor. Musteri hizmetlerini arayip halledebiliyorsun diye okudum.
    Xbox one elite 2 controller resmi olarak tr de satışa sunulmamış o yuzden 2 yıla uzatamıyormus mıcrosoft garantiyi.Kutunun içerisinden index garanti belgesi çıktı aradım kendilerini biizm garantimiz çıktıysa 2 sene garantilidir dediler, bilmiyorum kafam karıştı ..:/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wolfur W kullanıcısına yanıt
    Güncel adresin olmalı hocam,cihazı senin belirttiğin adresten alıcaklar sonra aynı adrese teslim edicekler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamamdır hallettim telefonla. Şimdi UPS e vereceğim bugün bir şekilde bakalım kol ne kadar sürede gelecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3.günde benim cihazı verdiler kargoya,bugün teslim ederler herhalde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar trendyoldan xbox alıp sıkıntı yaşayan oldu mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, ikinci el fakat kutusu açılmamış xbox one kolu aldım. (Fatura yok, çekiliş ile gelmiş.) Garanti belgesi var, satıcının söylediğine göre 1 yıl olmuş alalı.

    A tuşuna sağa doğru açılı bastığımda algılamıyor, sert basınca algılıyor.
    Dik bir şekilde basınca veya diğer yönlerde açılı basınca sert basmaya gerek kalmadan işliyor tuş.

    "Xbox oyun kumandası değişikliği isteme" sayfasından oyun kolundaki seri numarasını girdiğimde bulunamadı diyor.
    Kolun 24 saat aktif olması gerektiği de yazıyor, bekleyince mi kaydettirebileceğim?

    Araştırdığım kadarıyla kronik olmasa da sık görülen bir olay bu xbox one kollarında. Değişim ile gelen yeni kol alanlar gene böyle A tuşu hassasiyet sorunlu gelebiliyormuş.
    Garanti belgesinde ARAL'ın kaşesi var.

    Değişim yaparlar mı? Ya da değişim yoluna gitmeli miyim?
  • Desteğin numarasını bilen varmı? Gamepad bozuldu arıza kaydı açamıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: öylesineya2533

    Bu mesaj silindi.
    0850 390 2777 bu numarayı aradım ama ingilizce konuşan biri çıktı.
  • kozkir kullanıcısına yanıt
    A tuşu ile ilgili sıkıntıyı ben de yaşadım hocam. Cihazı değişime gönderdim yeni gelen cihazda da aynı sıkıntı vardı. Özellikle pes oynarken bazen topu ayağından çıkarmıyordu bastığım halde. Çağrı merkezi ile görüşün faturayı gönderin değişim yapıyorlar. Son gönderdiğim cihaz 4 gün içinde elimdeydi. Çağrı merkezine özellikle sorunun kronik olup olmadığını sordum daha önce benzer şikayet gelmediğini söylediler. Esasında tuşa biraz sert basınca alıyor ama durum sizin tuşa basma açınız ve şiddetiyle alakalı. Onun için bu durumu fark etmeyen kullanıcılar olabilir. Cihazın faturası varsa hiç sıkıntı çıkarmadan değişim yapıyorlar o açıdan satış sonrası desteği çok iyi Microsoft'un. Kayıt olayına gelince bu Gamepad ler kayıt ettirilemiyor. Sadece elite modeli kayıt edilebiliyor yanlış hatırlamıyorsam. Bunu da çağrı merkezine sorarak teyit etmiştim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu numarayla defalarca görüştüm hepsinde de Türkçe konuştuk. Size denk gelmiş sanırım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enigma37

    Bu numarayla defalarca görüştüm hepsinde de Türkçe konuştuk. Size denk gelmiş sanırım
    Türkçe istiyorsanız sonra arayın dedi. Bırakıp gitmişler belliki

  • < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.