Şimdi Ara

XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI) (34. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
961
Cevap
44
Favori
78.668
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Microsoft'un web sitesine xboxta kullanacağınız hesap ile girip yapıp cihazlar kısmından cihaz ekleyin seri numarası ile. Bazı ülkelerden alınan cihazlar 2 yıl garanti ile gelebilir şansınıza

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba mart 2020 de Türkiye media markt alınma cihazımın garantisi aralıkta bitiyor görünüyor. Sanal sohbette bir pdf gönderdiler, ona görede garanti 1 yıl görünüyor. Bu konuda tecrübeleriniz var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Akasey kullanıcısına yanıt
    Türkiye'de resmi garanti süresi 2 senedir. Bu konu sanal sohbetteki elemanın attığı pdf'e falan bakmaz. Mart 2022'den önce bozulursa Media Markt'a götürün bırakın. Yaptırmazlar ya da değiştirmezlerse hakem heyetine başvurursunuz.

    Bir yıllık sınırlı garanti'nin olduğu ülkeden ithal etmiş olabilir Media Markt sizin ürünü. O yüzden seri numarasından bitiyor gibi görünebilir. Ama bu sizi bağlamaz. Microsoft yapmıyorsa onlar yapacak ya da yaptıracak.

    Benim resmi ithalatçıdan aldığım xbox one, one s ve one x 2'şer yıl garantili olarak görünüyordu sistemde. Ve bu süre zarfında birkaç defa kontrolcü değişimi yaptım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Keyless -- 8 Ekim 2020; 1:7:35 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Keyless K kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim, ilgili mesajınız için.


    Microsoft tr yi 0850 li numaralarından aradım. Faturayı mail atmamı istediler, 1 gün sonra (dün) sistemde garanti sürem güncellenmişti. Şuan 2 yıl, çok kolay çözüm ürettiler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xbox one controler sol kol sürekli yukarı hareket veriyor.


    Diğer kolunda x tuşu bazen basılı kalıyor ama önce birini onartayım sonra diğeri için arıza kaydı açmak istiyorum.


    Garanti için nereye başvurmalı? 0850 li numara açmıyor mu artık?


    Özet geçebilecek var mı?


    Ayrıca sipariş ettiğim kontrolcüyü seri nosu ile kayıt edemiyorum bu arada. Sadece konsallar mı kayıt ediliyor?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi biuu -- 17 Ekim 2020; 23:57:43 >
  • biuu kullanıcısına yanıt
    Kontrolcü konsol ile eşleştikten sonra 24 saat içinde Microsoft tarafından görünüyor o cihaza bağlı aksesuar olarak. Satın alma tarihinizi kanıtlarsanız da garantiden yararlanırsını süresi dolmadıysa.

    Telefonla aramanıza gerek yok online chat yapabilirsiniz, hızlıca yardımcı olurlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar Xbox one adaptörü bozuldu,garantisi bitti cihazın servise yollayamiyor muyuz ,adres vs girdiğimde ürün mevcut değil diyor adaptör için :/ tamir için nasıl yolluyoruz yav

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tremere117

    Arkadaşlar Xbox one adaptörü bozuldu,garantisi bitti cihazın servise yollayamiyor muyuz ,adres vs girdiğimde ürün mevcut değil diyor adaptör için :/ tamir için nasıl yolluyoruz yav

    hocam adaptör yok ellerinde bulabilirsen ikinci el bak yada yapan bulursan yaptır.nette 100-150'ye satılanlar çok sesli çalışıyor.300 üstü olanlarda sıkıntı yok ona göre bilgin olsun.

  • Arkadaşlar amazon türkiyeden xbox s controller aldım şuan arızalı.Microsoftu telefonla aradım ulaşamadım meşgule atıyorlar yada numara değişti.

    Bende canlı sohbette yurtdışı destekle görüştüm 5 gün önce benden ürünün seri numarasının fotografını çekmemi istediler çektim yolladım tmm biz sizinle mail ile iletişime geçicez dediler hala haber yok.Ne yapıcam bilmiyorum.

    Amazonu aradım siz ürünü iade edin biz 2 yıl garanti veriyoruz dedi.Bara iadesi yapabiliriz dedilerde ben geçen yıl 170 tl aldım şimdiki fiyatı 800 tl ve amazon satmıyor artık.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Galatas4ray kullanıcısına yanıt
    Canlı destekle görüşün tekrardan, mail attığınızı ve geri dönüş yapılmadığını söyleyin. Mailleri pek sallamıyorlar. Yüz yüzde konuşurken çözmeye çalışın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bundan 5-6 ay önce kolum bozulmuştu.Yenisini gönderdiler ups ile.Şuan gönderdikleri kolda bozulduGönderdikleri kolun içinden 2 senelik garanti belgesi çıktı.Ben servis için seri numarası yazıyorum ve değişim için devam ettiğimde sayfa hata veriyor.Birde kaydettiğim aksesuar yani kol siyah ve kaydettiğim halde bu yazı var( Non spesific ile başlayan)ve kol resmi yok ekranda.Acaba 6 ay önce değişimle gelen kol olduğu için onaylanmıyormu ? Ama garantisinin olduğunuda söylüyor seri numarası yazınca ama hata veriyor tam kayıt yapamıyorum cihazı değişim için




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TornadoSpin -- 30 Ekim 2020; 0:40:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cihazı ekliyorum ama değişim için kayıt başlatamıyorum.Sorun nedir sizce ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TornadoSpin T kullanıcısına yanıt
    Kutunun içinden 2 yıllık garanti belgesi çıkması bişey değiştirmez, gelen kontrolcünün garantisi orjinal kontrolcününki bitene kadardır. Eğer geçtiyse servis hizmeti vermezler muhtemelen (bazı istisnalar dışında). Ancak en doğru bilgiyi online olarak alırsınız. İngilizce chat yapabiliyorsanız onlara başvurun, hızlıca açıklığa kavuşur.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Keyless

    Kutunun içinden 2 yıllık garanti belgesi çıkması bişey değiştirmez, gelen kontrolcünün garantisi orjinal kontrolcününki bitene kadardır. Eğer geçtiyse servis hizmeti vermezler muhtemelen (bazı istisnalar dışında). Ancak en doğru bilgiyi online olarak alırsınız. İngilizce chat yapabiliyorsanız onlara başvurun, hızlıca açıklığa kavuşur.

    Anladım sağolun


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Keyless

    Kutunun içinden 2 yıllık garanti belgesi çıkması bişey değiştirmez, gelen kontrolcünün garantisi orjinal kontrolcününki bitene kadardır. Eğer geçtiyse servis hizmeti vermezler muhtemelen (bazı istisnalar dışında). Ancak en doğru bilgiyi online olarak alırsınız. İngilizce chat yapabiliyorsanız onlara başvurun, hızlıca açıklığa kavuşur.

    Hocam bir şey daha soracaktım.Şuan bozulan kolum Ups ile 5 ay önce gönderdikleri kol.Konsolu sıfır olarak aldıktan sonra bir keremi garanti hakkımız var ? Onun içinmi gönderdikleri kolu bilerek garantisiz göndermiş olabilirmi ? Yoksa her gönderdikleri kol için garanti varmı ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TornadoSpin T kullanıcısına yanıt
    Hayır öyle bir durum yok, elit kontrolcüsü arka arkaya 3 defa arızalanan arkadaş her seferinde kapalı kutu sıfırını aldı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Keyless

    Hayır öyle bir durum yok, elit kontrolcüsü arka arkaya 3 defa arızalanan arkadaş her seferinde kapalı kutu sıfırını aldı.

    Anladım hocam.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xbox one s konsolumun fanı sesli çalıştığından ve gamepadlerimden birinin titreşim motoru anormal sesler çıkardığından dosya oluşturdum ve değişim yapacaklarını söylediler. Ben de paketleyip yolladım cihazları. Merak ettiğim şu acaba değişim cihazları sıfır kutusunda mı olucak yoksa onarılmış cihaz mı yollayacaklar bana. Kozmetik açıdan kusurlu bir cihaz gelme olasılığı var mıdır? Biraz titizim bu konularda.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gkhn09

    Xbox one s konsolumun fanı sesli çalıştığından ve gamepadlerimden birinin titreşim motoru anormal sesler çıkardığından dosya oluşturdum ve değişim yapacaklarını söylediler. Ben de paketleyip yolladım cihazları. Merak ettiğim şu acaba değişim cihazları sıfır kutusunda mı olucak yoksa onarılmış cihaz mı yollayacaklar bana. Kozmetik açıdan kusurlu bir cihaz gelme olasılığı var mıdır? Biraz titizim bu konularda.

    Belli olmaz.Onların keyiflerine kalmış.Benim kolum 2.el olarak gelmişti.Gelelide 3 ay olmadı ve tekrar bozuldu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TornadoSpin T kullanıcısına yanıt
    Hocam genelde gamepadleri sıfır olarak yolluyorlarmış aslında ben konsolu merak ediyorum. Size neden böyle denk gelmiş ki. Talihsizlik olmuş.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.