Şimdi Ara

XBOX 9. Nesil Controller Garanti Sorunu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
2.562
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar 2021 Şubat ayında XBOX 9. nesil controller almıştım. Aldığım mağaza 2 yıl garantisi olduğunu söylemişti. Cihazı Microsoft web sitesinde kaydettirdiğimde ise garantisinin 14.12.2022 tarihinde bittiğini gördüm. Bunun üzerine satın aldığım mağazayı aradım ve onlar bana Microsoft'un garanti süresini sisteme ürünün depoya gelişinden itibaren başlattıklarını ve böyle bir yanlış yaptıklarını söylediler ve bunun üzerine Microsoft'u aradım ve bana konsoldan ayrı satılan controller'ın garantisinin 1 yıl olduğunu söylediler. Bunun üzerine tekrar mağazayı aradım ve onlar Microsoft'un sisteminde sıkıntı olduğunu cihazın garantisinin 2 yıl olduğunu söylediler ve beni tekrar Microsoft'a cihazın garanti süresini güncellemem için Microsoft'a yönlendirdiler. Microsoft'u tekrar aradım ve bu kez bana konsoldan ayrı olarak alınan controller'ın garantisinin satın alımından itibaren 90 gün olduğunu söylediler. Benim şu an cihazın garanti süresi konusunda kafam allak bullak oldu. Cihazın garanti süresinin güncellenmesinin bir yolu var mı? En son satın aldığım mağazanın bana söylediği bunu güncelleyebildiğimdi.

    XBOX 9. Nesil Controller Garanti Sorunu







  • Yukarı

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Benim bildiğim controllerlar 1 yıl garanti süresi benimde cihazın kol garantisi bitti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BIABA2HAN kullanıcısına yanıt

    Mağaza beni yanlış bilgilendirdi o zaman ya

  • Hocam mağaza sizi doğru bilgilendirmiş. Faturanızı micrososfta ibraz edin. Tekrar microsoftla iletişime geçin türkiyeden alınan herhangi bir elektronik ürünün mevzuat gereği 2 yıl garantisi olmak zorunda. Öyle 1 yıl-90 gün falan zırvalamasınlar. Hemen faturanızla gidin fatura tarihinizden itibaren sistemde 2 yıl olarak güncelleyecekler. Bir çok kez yazıldı bu konu.

  • O.o.spawn.o.O kullanıcısına yanıt

    Hocam Microsoft iletişim merkezini aradığımda eğer faturamı girip güncelleseler bile garantinin bir yıl olduğunu söylediler. 2020-2021 arası alınan ürünlerin garantisinin bir yıl olduğunu ondan sonrakiler içinse garantinin 90 gün olduğunu söylediler. Artık bu konuda daha fazla ne yapabilirim ben bilmiyorum Microsoft'la kaç kez görüştüm ve sonuç aynı




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ExMilitary -- 1 Şubat 2023; 20:34:46 >
  • ExMilitary kullanıcısına yanıt

    Hocam öncelikle sizin fatura tarihiniz şubat 2021. Ve sistemde Aralık 2022 tarihinde bittiği gözüküyor. Birkere buradaki zaman aralığı size dediklerine göre 1 yıla da uymuyor 9 aya da. Normal şartlarda şubat 2023' de bitmeliydi, sizin2 ay önce bitmiş gözüküyor. Bunu şubat 2023 olarak güncellemeleri lazım. Size böyle dediklerinde benim zaten neredeyse 2 yıl garanti sürecim açılmış sadece 2 ayım eksik dediğinizde ne diyorlar?

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ayrıca konsolla birlikte gelmiş ayrı almışsın bunun farkı olmaz. Türkiyeden aldığınız her konsol veya controller ayrı ayrı yada bir 2 yıl garantiye tabidir. 1 yıl ya da 9 ay nasıl derler birkere mevzuata aykırı. Ben xbox series x'i çekyadan aldım ona konsolda 2 yıl garanti, controller da ise 1 yıl garanti verdi. Bu normal yurtdışı controllerlara TR'de 1 yıl garanti açılıyor. Benim mesela controllerımı nerdeyse 5 kez garantiden değiştirdim. Son değiştirdiğim controllerı sisteme kaydettiğimde +1 yıl garanti açmışlardı. Burada yanlışlık yaptılar sanırım bana ama controllerım yurtdışı olmasına rağmen 2 yıl garanti kullandım. Bu ay bitiyor benimde controllerın garantisi.

  • O.o.spawn.o.O kullanıcısına yanıt

    Onu kendi taraflarında bir hatadan öyle gözüktüğünü söylediler ve garantinin bir yıl olduğunu yinelediler. Vallahi beni usandırdılar hocam zaten Microsoft çağrı merkezine bağlanmak en az yarım saat sürüyor. Xbox sayfasına gidip arama istediğinizde chat ekranı geliyor ve oraya telefon numaranızı yazdığınızda bizim tarafımızda bir hata oluştu yazısı çıkıyor. Ben de direk Microsoft çağrı merkezini arayıp oradan Xbox müşteri temsilcisiyle görüşmeyi istiyorum ve aktarma sırasında en az 15-20 dakika bekletiyorlar. Microsoft'tan soğudum açıkçası şu yaptıklarından dolayı

  • ExMilitary kullanıcısına yanıt

    Bende kontrolcünün garantisini uzatmak için Microsoft a ulaşmaya çalılıyorum kaç gündür ama hep hata mesajı veriyor ve ulaşamıyorum. Sizin dediğiniz yöntemle Microsoft üzerinden ulaşmaya çalılayım ama yaklaşımlarına bakılırsa pekte bir işe yaramayacak çabam.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AKA_33 kullanıcısına yanıt

    Eğer ulaşırsanız uzatıp uzatmadıkları konusunda beni bilgilendirirseniz sevinirim. Bana söylenen 2020-2021 yılları arası konsoldon ayrı olarak alınan xbox controller'ların garantisi bir yıl 2021 sonrası içinse 90 gün

  • Açıkçası bu benim de merak ettiğim bir mevzu,ben konsolu aldığımda konsola 2 sene yanında gelen kola 1 sene garanti verdi ben de öyle biliyordum. Aralık ayında yeni bir tane controller aldım ve bu sefer ona 2 yıl garanti verdi microsoft hesabımda

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ExMilitary kullanıcısına yanıt

    Microsoft üzerinden Xbox desteğe ulaştım. Yeni aldığım Series X in iki yıl garantisi göründüğünü ancak kutudan çıkan kolun yaklaşık 7 ay garantisi olduğunu söyledim. Ekstra kollarda 90 gün garanti veriliyor saçmalığından bahsetti ama benimki konsolla birlikte geldiği için düzeltilebileceğini söyledi. Bende kendisine 2. kolumun avrupadan alındığını ve kaydettiğimde 2 yıl garanti verdiğini söyledim. O da garanti hesaplamasında sistemin bazen hata yaptığını müşteri lehine ise değiştirmediklerini, normalde 2 yıl garantimin olmaması gerektiğini söyledi. Faturayı gönderdim ve 1 saat içinde konsolla gelen kolumun garantisi faturaya göre güncellendi. Cihaz Almanya dan alındığı için fatura tarihinden itibaren 1 yıl olarak düzeltildi. Eğer Türkiye den alınma olsaydı 2 yıl yapacaklardı. Garanti süresi işi şans işi biraz Microsoft ta. Avrupadan aldığım ekstra kola 2 yıl garanti verdi, konsolla gelen kolu 1 yıla ancak çıkartabildim:)


    XBOX 9. Nesil Controller Garanti Sorunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tr den alınma kolların garantisi direkt 2 yıl olarak mi sistemde görünüyor arkadaşlar?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • AKA_33 kullanıcısına yanıt

    hocam merhaba benzer sorun bende de var. xbox series s aldım almanyadan konsolun garantisi 19.12.2024, kontrolcünün ise 30.06.2023. microsoft canlı desteğe ulaştım ingilizce biriyle chatleştim onlar amazondan aldığım icin yardımcı olamayacaklarını söylediler. Ne yapmam lazım?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba hocam Series S i Almanya dan aldıysanız cihazınız internete ilk bağlandığı günden itibaren 2 yıl konsola sistemin garanti vermesi gerekli. Elinizde fatura varsa onu mail ile ulaştırın, 1 yıl da ona garanti tanımlanması gerekiyor normalde. İngilizce yazışmak yerine 08503902777 no lu numarayı arayıp Xbox departmanına bağlanmak istediğinizi söyleyin. Türk bir mh ile görüşmeniz belki daha iyi olur sizin için.

  • xbox garanti tarihi doğru ama kontrolcünün 6 ay eksik gözüküyor söylediğin numarayı aramıştım ama bağlanmıyor internet üzerinde arama talep ettim orda da sorun oluştu diyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • JSBach kullanıcısına yanıt

    evet 2 yıl görünür

  • ithalatcı garantili series S aldım kol arızalandı sistemden baktığımda cihazın garanti 2 yıl kolun garanti 1 yıldı xboxu aradım faturayı mail atmamı istediler gönderdim 2 yıl yaptılar garantiden sıfır kapalı kutu kol geldi 1 ay sonra fark ettimki onunda kulaklık girişi çalışmıyor bugun 2. kez gönderdim kolu

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.