Şimdi Ara

x5 3.0d

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
1
Favori
20.832
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sayın bmw severler youtube dahil bir çok yeri araştırdım ama orada sadece çipli versiyonu var yeni x5 in bu yeni x5 3.0 d in ama sd nin değil normal dizelinin düz yolda ve yokuş aşağıda ulaşabileceği maksimum hız nedir forumda sadece 3 cipi soruyorum ml320 cdi touareg ve bmw biliyorsanız ve söylerseniz çok teşekkür ederim



  • Nasıl bir yokuş kastediyorsun? Düz yolda 230/240 km'Yi rahat yapıyor, yol bittiği için basamamıştım daha da gider.
  • yokuştan kastım yani herhangi bir yokuş aracın maksimum hızına Türkiye yol şartlarında ulaşabileceği yokuş gerçekten 240 km yi görüyor mu aracınız düz yolda ve herhangi bir chip filan bişey kullanıyor musunuz aracınız yeni x5 kasa x5 lerden mi
  • 2009 model m paket, sport paket, individual paket vs vs... bayırda filan çok farketmiyor zaten 500 küsür tork var üzerinde. 240 km'yi görüyor, 250'de limitör var zaten.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lloyd

    2009 model m paket, sport paket, individual paket vs vs... bayırda filan çok farketmiyor zaten 500 küsür tork var üzerinde. 240 km'yi görüyor, 250'de limitör var zaten.

    BMW her seriyi bitirirken individual üretir.. individual bi paket değildir.. individual, kasası değişecek olan modelin iç mekan döşeme renk kombinasyonları ve araç renginde seri üretimde üretilmeyen renk kombinasyonları üretilir ve son parti de sunulur.. M paket + Sport paket ne oluyor çözemedim?? M paketli X5 zaten Sport paket içermek zorundadır!!!

    3.0d'nin fabrika verilerinde azami hız 210km olarak belirtilmiş, test ve eğitim sürüşlerinde maksimum 220km hıza ulaşılmıştır.. 240 km'yi görmeniz pek olanaklı görünmüyor 3.0d ile.. 3.0sd ile belki olabilir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 30 Kasım 2008; 4:05:16 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TechZone

    quote:

    Orjinalden alıntı: lloyd

    2009 model m paket, sport paket, individual paket vs vs... bayırda filan çok farketmiyor zaten 500 küsür tork var üzerinde. 240 km'yi görüyor, 250'de limitör var zaten.

    BMW her seriyi bitirirken individual üretir.. individual bi paket değildir.. individual, kasası değişecek olan modelin iç mekan döşeme renk kombinasyonları ve araç renginde seri üretimde üretilmeyen renk kombinasyonları üretilir ve son parti de sunulur.. M paket + Sport paket ne oluyor çözemedim?? M paketli X5 zaten Sport paket içermek zorundadır!!!

    3.0d'nin fabrika verilerinde azami hız 210km olarak belirtilmiş, test ve eğitim sürüşlerinde maksimum 220km hıza ulaşılmıştır.. 240 km'yi görmeniz pek olanaklı görünmüyor 3.0d ile.. 3.0sd ile belki olabilir..


    Evet kardeşim yalan söylüyorum. Arabanın donanımı belirtilirken M paket , Spor paket ve individual diye belirtiliyor. Arabanın sahibi benim, sen değilsin ve kaç km yaptığını benden daha iyi bilmene olanak yok, eğer sende x5 sahibi değilsen! Herkes birşeyler biliyor ve konuşuyor sahibi olmadan. Bu araçların hepsinde limitör var ve maks hız 210 km değildir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: lloyd

    Evet kardeşim yalan söylüyorum. Arabanın donanımı belirtilirken M paket , Spor paket ve individual diye belirtiliyor. Arabanın sahibi benim, sen değilsin ve kaç km yaptığını benden daha iyi bilmene olanak yok, eğer sende x5 sahibi değilsen! Herkes birşeyler biliyor ve konuşuyor sahibi olmadan. Bu araçların hepsinde limitör var ve maks hız 210 km değildir.

    ben sana yalan söylüorsun dedim mi?? ne bu tepki şimdi???

    aracında individual 1-2 tane özellik olabilir ama individual X5 diyemeyiz diyorum.. aracın teknik özelliklerine bakarsan 3.0d için maksimum hız fabrika verilerine göre 210km olarak belirlenmiştir.. o yüzden 240km yapıyorsanız bile sakıncalı demek istiyorum, ağzı olan konuşuyor cevabı alıyorum...

    aracın sahibiyseniz yanlış yapıyorsunuz. turbo borunuz patlayabilir...




  • Arkadaşım, konuyu zıtlaşma noktasında getirmek hiç istemedim ama senin cevap şeklin bende infial uyandırdı. Neyse, tatlı tatlı devam edelim konuya. Turbo'da herhangi bir sıkıntı olmaz o sıkıştırmada çünkü redline devri kesiyor fazla sıkıştırmada. Zaten araç M5 vitesinde 190/200 civarı hıza ulaşıyor ve M6 ile basmaya devam edince 230/240'a çıkıyor. Araç daha yeni olduğu için çok sıkıştırmadım, 3000km'yi yeni geçtim, bu aralar biraz sıkıştırmayı düşünüyorum ancak üzerinde 18' kış lastiği var ve onnunda desteği 220km'ye kadar. Orijinal M jantları ile ise basmak daha nasip olmadı onların ölçüsü hız için çok ideal ( arkalar 20 x 315 x 35 , önler 20 x 275 x 40 ). Acayip bir yol tutuşuna sahip oluyor 20' ile ve agresif kullanımda oldukça tatminkar oluyor.
  • peki lloyd aracınızın arazi performansı nasıl bir çok yerde x5 in arazi performansı sıfır denmiş bmw zaten bu aracı sav olarak üretiyormuş yani suv değilmiş sadece asfaltta iyiymiş hani sen kar lastiği filan takmışsın ya belki arazide test etme imkanın olmuştur bunları eleştiri amacı ile söylemiyorum sadece meraktan soruyorum
  • lloyd ne der bilmiyorum ama ben asla x5im olsa araziye girme gibi bir derdim olmaz. 4*4 özelliğini kullanıcağım tek yerde uludağ kartalkaya yolları olur. gerisini tamamen asfalt yolda kullanırım
  • Aracımı araziye hic vurmadım ve vurmayı düşünmüyorum. X5 in arazi performansı hiç kötü değildir sadece aracın üzerinde gelen lastikler performans serisi olduğu için buzda tutunması zayıf o yüzden kış lastiği ve jant seti kullanıyorum. X5 in test sürüşünü çok hoş bir arazide yaptırıyor Borusan, en azından arazi performansını merak edenler bi baksın derim. O arazide anca land crulser ve belki ML serisi geçebilir.
  • land cruiseri anladık ama ml tamamen asfalta uygun bir araç
    ayrıca land rover discovery hatta freelanderların azımsanamayacak birer arazi yetenekleri var. hata lr discovery 3 çok çok üstün özelliklere sahiptir.
  • DİSCOVERY 3 LERİN ARAZİ YETENEĞİ X5 TEN ÜSTÜN MÜ ŞİMDİ
  • kesinlikle. buna emin olabilirsin.
    quote:

    Orjinalden alıntı: B.A.L

    DİSCOVERY 3 LERİN ARAZİ YETENEĞİ X5 TEN ÜSTÜN MÜ ŞİMDİ
  • Hiçbir şekilde kullanmadan fikir sahibi olmayın arkadaşlar. Burada hiçbirinin savunmasını yapmam ama en güzel sonuç deneme yanılma yolu ile olur. Her sürücünün kendine göre yorumu mevcut. X5'lerin devrilmeme özelliği ön plana çıkıyor mesela, diğer modellerde ise başka özellikler. Ama şu bir gerçek, 2. elde en az kayıplı olan araç BMW grubu. Ben araştırarak aldım, o yüzden aklımda diğer modeller yok.
  • şahsen bende x5 alırdım neyliyeyim 100küsür bin euroluk bir oyuncakla arazi gezmesini. arazide eylenmek istersem 93-94 model bir pajero veya discovery alırım çarpılmasına çizilmesine üzülmem.
  • Yani o yüzden arazide şöyle böyle diyemem. Arazi için alınır bi Lada Niva veya JJ9/JJ5 çatır çatır kullanılır. Gözümden sakınırken arazide hiç kullanmak istemem doğrusu.
  • zaten BMW X5 bir SUV (Sport Utility Vehicle) değil.. bir SAV (Sport Activity Vehicle).. dolayısıyla havalı süspansiyon (indir - kaldır) sistemi yok.. opsiypnel olarak da sunulmuyor.. ewt araziye çıkılabilinir ama bir yere kadar.. yani çok engebeli arazi koşulunda bir Range Rover, Audi Q7 gibi etkin olabileceğini sanmıyorum..

    fakat dediğim gibi karda, çamurda, çok engebeli olmayan yollarda ya da arazi koşullarında sorunsuz ilerliyeceğini düşünüyorum..
  • PEKİ SİZCE TOUAREG Q7 ML VEYA XC90 IN ARAZİ PERFORMANSI YENİ X5TEN İYİ MİDİR ÇÜNKÜ TOUAREG YÜKSELİP ALÇALIYO DİYE BİLİYORUM
  • quote:

    Orjinalden alıntı: B.A.L

    PEKİ SİZCE TOUAREG Q7 ML VEYA XC90 IN ARAZİ PERFORMANSI YENİ X5TEN İYİ MİDİR ÇÜNKÜ TOUAREG YÜKSELİP ALÇALIYO DİYE BİLİYORUM

    walla bu zamana kdr izlediğim videolar, kullandığım jipler (Range Rover, Q7, X5 - üçününde sahibi olmadım; test araçları ve experience organizasyonlarında kullandım) arasında en prestijli ve arazide en iyi olanı bence Range Rover.. XC90'ı hiç bilmiyorum.. Touareg ve Q7'de başarılı.. ML seriside Range'den sonra 2. sırada diyorlar arazi performansında..
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.