Şimdi Ara

x5 3.0d (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
1
Favori
20.832
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tamam da hiç biri ile x5 i kıyaslamamışsınız bu saydıklarınızın hepsi de arazi performansı açısından x5 ten iyi mi

    quote:

    Orjinalden alıntı: TechZone


    quote:

    Orjinalden alıntı: B.A.L

    PEKİ SİZCE TOUAREG Q7 ML VEYA XC90 IN ARAZİ PERFORMANSI YENİ X5TEN İYİ MİDİR ÇÜNKÜ TOUAREG YÜKSELİP ALÇALIYO DİYE BİLİYORUM

    walla bu zamana kdr izlediğim videolar, kullandığım jipler (Range Rover, Q7, X5 - üçününde sahibi olmadım; test araçları ve experience organizasyonlarında kullandım) arasında en prestijli ve arazide en iyi olanı bence Range Rover.. XC90'ı hiç bilmiyorum.. Touareg ve Q7'de başarılı.. ML seriside Range'den sonra 2. sırada diyorlar arazi performansında..




  • Range'in arazi performansı iyi ise, X5'İn ve q7'nin süperdir. BU araçların hiçbiri tamamıyle arazi için üretilmemiştir, arazi performansını hiç merak etmeyin bu tarz arabaların. 100 küsür bin euro verip de kimse arazide kullanmaz, en azından ben kullanmıyorum.
  • Sayın TechZone Bildiğim kadarıyla eski kasada(kesin var) da yeni kasada indir kaldır sistemi mevcut
  • arazide en iyi land rover model olarakda discoveridir...ml modelini buraya hiç koymayın cunku yeni araclarda tamamen konfor on planda tutulmuz arazi için pek elverişli değildir...touareg in arazi performansıda fena değil...
  • Arazi de en iyi olanı gibi soruları bence araç sahipleri tartışmalı, dışarıdan yapılan yorum gerçekçi olamaz çünkü.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lloyd

    Arazi de en iyi olanı gibi soruları bence araç sahipleri tartışmalı, dışarıdan yapılan yorum gerçekçi olamaz çünkü.

    ben yeni BMW X5'in satış danışmanı kataloğunu gördüm.. saydığım modeller ile kıyaslama yapılmış BMW tarafından. 3.0d yakıt tüketimi açısından hepsinden önde yani az yakıyor.. arazi koşullarında ise 1. sırada ML 2. sırada X5 geliyordu.. diğerlerini hatırlamıorm..

    ama bence Range Rover arazide 1 numaralı araç.. BMW Driver Training ve Land Rover Experience'a katılmış biri olarak Range Rover'ın arazi performansı daha iyi diyebilirim..
  • Araziye sokmaya içim elvermez,yazık olur en azından şimdilik. Biraz eskisin o zaman bakarım. Ama yakıt konusu gerçekten doğru, az yakıyor 3.0d.
  • aynen dediğin model ve seri araca sahibim hayatımda sadece bir kere çanakkalede araziye soktum "arazi kullanımı hakkımda bilgim yok" bundanmı kaynaklandı bilmiyorum ama pederle papaz olduk.
    hıza gelince izmir otobanında 210 km'yi bir milim geçemedim.
    eğer düşünüyorsan uzak dur yada range i tavsiye ederim.
  • Aracın kaç model bilmiyorum ama benim 3.0d çok rahat 220 yapıyor. Eski tip kasa/motor ise 210'u geçmemesi normal olabilir, benimki E70 kasa ve sürat konusunda sıkıntı yaşamıyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lloyd

    Aracın kaç model bilmiyorum ama benim 3.0d çok rahat 220 yapıyor. Eski tip kasa/motor ise 210'u geçmemesi normal olabilir, benimki E70 kasa ve sürat konusunda sıkıntı yaşamıyorum.


    2006 model e53 oluyor sanırım e70 düşündüm de cok para be abi :) bide askerlik var önümüzde geldikten sonra iyice zarara sokar krizde bizi.
    en iyisi 2.el yeni kasa gelin gibi bi 2009 a4 düşünüyorum 2010 gibi fiyatlarıda iner.
    not:bu arada e70 lerde sınırı zorlayıp hatta geçtikten sonra araç otomatikmen motorun elektrikleri kesiyormu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WARNİNG -- 19 Aralık 2008; 15:50:38 >
  • Daha öyle birşey yapmadım, öyle bir duruma gerek kalmadı. MS'de kullanırken zaten otomatik olarak vites arttırıyor, 6. vitesde öle birşeyi denemedim zaten araç uzuyor bastıkça 230/240 rahat yapıyor. Benim aracım M paketli ama şuan üzerinde 18'' jant var(kış lastiği ve jantı) o yüzden çok rahat hızlanıyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lloyd

    Daha öyle birşey yapmadım, öyle bir duruma gerek kalmadı. MS'de kullanırken zaten otomatik olarak vites arttırıyor, 6. vitesde öle birşeyi denemedim zaten araç uzuyor bastıkça 230/240 rahat yapıyor. Benim aracım M paketli ama şuan üzerinde 18'' jant var(kış lastiği ve jantı) o yüzden çok rahat hızlanıyor.

    ozaman tadından yenmez :) hayırlı yolculuklar...
    bu aradawww.bmwteam.net bekleriz güzel paylaşımlar oluyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WARNİNG -- 19 Aralık 2008; 16:10:08 >
  • Üyeyim oraya zaten
  • arkadaşlar sakın yanlış anlamayın ama bence bu arazi ve asfalt performansı olarak touareg bu sınıfta lider...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: B.A.L

    arkadaşlar sakın yanlış anlamayın ama bence bu arazi ve asfalt performansı olarak touareg bu sınıfta lider...


    Bana göre de değil, şu araçları kullanmadan, incelemeden hiçbiri hakkında karar vermeyin derim. Touareg'in BMW'den daha iyi olabilmesi için çok çalışmaları gerekiyor. TDI motorları acayip derecede yağ eksiltiyor, iç donanımda oldukça kısıtlılar, aracın tek bir iyi yönü var o da yükselip alçalması. Yakıt tüketimi çok daha fazla, motor performansı BMW'nin daha iyi, 2. el değeri olarak BMW'nin yanına bile yaklaşamaz. Kötü değil ama BMW'den iyi değil.
  • abi dediğin her şey doğru da bir tek yağ eksiltmeye katılmıyorum ama zaten ben sadece arazi ve yol performansı dedim ben içlerinden hiç birini kullanmadım ama bazı forumlara da baktığımda diyor adam ben uludağda x5 le kaldım çıkamadım diyor şimdi bu olay x5 e yakışıyor mu


    quote:

    Orjinalden alıntı: lloyd


    quote:

    Orjinalden alıntı: B.A.L

    arkadaşlar sakın yanlış anlamayın ama bence bu arazi ve asfalt performansı olarak touareg bu sınıfta lider...


    Bana göre de değil, şu araçları kullanmadan, incelemeden hiçbiri hakkında karar vermeyin derim. Touareg'in BMW'den daha iyi olabilmesi için çok çalışmaları gerekiyor. TDI motorları acayip derecede yağ eksiltiyor, iç donanımda oldukça kısıtlılar, aracın tek bir iyi yönü var o da yükselip alçalması. Yakıt tüketimi çok daha fazla, motor performansı BMW'nin daha iyi, 2. el değeri olarak BMW'nin yanına bile yaklaşamaz. Kötü değil ama BMW'den iyi değil.




  • Sevgili kardeşim, bazı forumlarda Uludağ'da kalma olayı doğrudur ancak sebebi de şudur ; "Yanlış Lastik". Şimdi bizim bu X5'lerin üzerindeki lastik hele ki benim araçtaki 20x315x35(arkalar) 20x275x40(önler) ve V verisi(hız,performans). Bu lastikler ile elbette Uludağ'da sorun yaşanır. Touareg'in üzerindeki lastikler X5'lerin standart lastiğine göre daha çok arazi koşullarına uyuyor o yüzden böyle bir fark oluyor. Şuan benim araçta kış lastikleri var ve 220km'ye kadar limiti var. Şimdi ben bu lastiklerle Uludağ'a çıkayım, evvelallah bir sıkıntı olmaz. Ancak orijinal Mjant'ı ve lastikleriyle çıkmaya çalışırsam kalırım yolda. Bütün sorun burada. Yine dediğimi tekrarlıyorum, bu araçları kullanmadan, kulaktan dolma laflara lütfen inanmayın. Kullananlara sorun illa doğruyu söyleyeceklerdir. Asfaltta X5'in süspansiyonu ile ne Range ne de Touareg başa çıkabilir.

    Yağ yakma konusunda VW'nin çoğu aracı eksiltiyor, bunu kendim de yaşadığım için söylüyorum. En fazla sıkıntı R5 serisinde mevcut.

    Selamlar




  • Touareg'in havalı süspansiyon artısından dolayı arazide daha başarılı olduğu düşünülebilir.. ağır arazi koşullarına göre önede geçebilir.. ayrıca yağ eksiltme konusuna tam olarak katılmasamda genel olarak BMW'nin kesinlikle bir gömlek üstün olduğu ortada..
  • peki forum üyeleri siz öyle diyorsanız öyledir bmw daha üstündür ama beni düşündüren bir şey daha oldu bmw de acaba yakıt tankı neden 85 litre tamam siz az yaktığını söylemiştiniz ama o kadar mı az yakar ki 85 litre koymuşlar yani sonuçta bu ciplerin araziden sonra uzun yol içinde tasarlandığı düşünülemez mi şahsen benim olsa ben hiç uçağa binmezdim
  • Uzun yol içinde tasarlanmıştır doğrudur ama 12 saatlik araba yolculuğu mu 1 saatlik uçak yolculuğu mu?
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.