Şimdi Ara

Wizard Rehberi ve Wizard Toplanma Noktası (114. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.458
Cevap
16
Favori
183.185
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 112113114115116
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fabrice

    @micton - hocam çok fazla AR var sende. Fazla mal göz çıkarmaz elbette ama diminishing return etkisini azaltıyor. Bence hiç olmazsa prismatic yerine pinpoint barrier'e geçin. Prismatic'den gelen %25 AR bu seviyelerde %2.30 civarı damage indirimi sağlar, o da eksik olsun artık.

    Haklısın hocam hazır cc eksiğimde vardı iyi gelicektir bu teşekkürler.
  • Arkadaşlar selamlar,

    İmzamdaki karakterim için sizden yardım bekliyorum. Burada okuduklarımla 50m gold kadar masraf edip kendi çapımda cm wizard yaptım ama halen bazı eksiklerim var.

    - Energy armor prismatic skille gayet yeterli bir resistance seviyesine ulaşıyorum, bu bana mp6 da 4 lü grup halinde key farmında ve über bosslarda yeterli oluyor ama ben dpsyi de yükseltmek istiyorum. Nereden başlamalıyım ?
    - Critic chance oranımın %7 lik kısmını natalya bot ve yüzükten alıyorum. Botları 5m gold gibi satılan int değeri daha yüksek olan ice climbers ile değiştirmek istiyorum ama set bozulduğu için hem critik chance kaybediyorum hemde alacağım ice climbersda mov. speed olmayacağı için (olanları çok pahalı) hız kaybedeceğim. Bunun için ne önerebilirsiniz ?
    - Aynı şekilde blackthrone set (pant ve belt) değişikliğinde vitality kaybım olacak.
    - Üzerimdeki torso, amulet, gloves ve skull grasp yüzük oyunda düşürdüğüm, kendimde kullandığım itemler geri kalanları satın aldım. Tavsiyelerinizi 18m golda göre yapabilirseniz sevinirim. :)

    Bu yazdıklarım dışında tavsiyeleriniz veya eleştirileriniz var ise onlarıda bildirirseniz çok sevinirim.
    Teşekkürler :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serkan Sertbas

    Arkadaşlar selamlar,

    İmzamdaki karakterim için sizden yardım bekliyorum. Burada okuduklarımla 50m gold kadar masraf edip kendi çapımda cm wizard yaptım ama halen bazı eksiklerim var.

    - Energy armor prismatic skille gayet yeterli bir resistance seviyesine ulaşıyorum, bu bana mp6 da 4 lü grup halinde key farmında ve über bosslarda yeterli oluyor ama ben dpsyi de yükseltmek istiyorum. Nereden başlamalıyım ?
    - Critic chance oranımın %7 lik kısmını natalya bot ve yüzükten alıyorum. Botları 5m gold gibi satılan int değeri daha yüksek olan ice climbers ile değiştirmek istiyorum ama set bozulduğu için hem critik chance kaybediyorum hemde alacağım ice climbersda mov. speed olmayacağı için (olanları çok pahalı) hız kaybedeceğim. Bunun için ne önerebilirsiniz ?
    - Aynı şekilde blackthrone set (pant ve belt) değişikliğinde vitality kaybım olacak.
    - Üzerimdeki torso, amulet, gloves ve skull grasp yüzük oyunda düşürdüğüm, kendimde kullandığım itemler geri kalanları satın aldım. Tavsiyelerinizi 18m golda göre yapabilirseniz sevinirim. :)

    Bu yazdıklarım dışında tavsiyeleriniz veya eleştirileriniz var ise onlarıda bildirirseniz çok sevinirim.
    Teşekkürler :)

    Öncelikle %39 civarında cc var üzerinde bu CM build için AS 3'ten düşük durumda ise özellikle yetersiz gelecektir. Bence cc takviyesi ya da as takviyesi lazım. (çünkü hem chantodo silahın hızı düşük, hem de dps düşük)
    AS artırmak daha zor olabilir, çünkü inna pant ve WH kemer gerekir ki bunlar çok maliyetli gelir madem bütçe yok. Amulette as ve cc + Loh gidilebilir ama bir yandan da DPS istiyorsun o zaman %82 chd'yi harcamayalım.
    Bu yüzden bracers'de cc lazım, sol yüzükte cc lazım, kafalıkta cc alabilirsin.
    Bu kadar AR bütçe CM build için fazla, eldiveni değiştirebilirsin, bırak AR, 3fecta al gerekirse main stat'sız. Lacuni'de en azından 3cc'li al gerekirse main stat'sız.
    Sol yüzüğü satabilirsin ve cc+AS'li bir rare bakabilirsin. DPS'i ve AR düşünme başlarda, çünkü öncelikle CM build için olmazsa olmaz cc, AS yakalamak gerekli, sonrasında HP, armor ve AR eklenir, DPS eklenir.
    Madem bütçe yok, nata set kalmalı bir süre daha ve cc olmayan sol yüzük ile bracers ve stormcrow değişmeli. 18m ile bunlar yapılabilir. DPS olmasın ama CM daha iyi çalışacaktır.
    Güzel örnek profiller var bakarak yapabilirsin, profillerdeki item'larda main stat çıkar, AR çıkar öyle arat elbet bütçene uygun olarak cc ve AS yakalarsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kiss-of-Death -- 5 Aralık 2012; 16:44:10 >




  • Yine güzel paylaşımlar olmuş, bu forum gerçekten güzel bir arşiv olma yolunda ilerliyor.

    Kendi açımdan, eğer cm ye nerf gelirse zorlayabildiğim kadar zorlarım cmde kalmaya. Çok absurd bir nerf gelip de (özellikle as ine ) bu durum çekilmez hal alırsa oyunu bırakırım buyuk ıhtımal.(yine de buyuk konusmamak gerek)

    En son diamond sharda (ShockNado buildi) kendimi adapte etmek istediğimi söylemiştim. Bir ufak değişiklikle healthı 35kya çıkardım ve hemen buildi denedim. Mp9 çok rahat ve çok hızlı oldu. mp 10 ise health iniş çıkışları çok yumusak olmasa da kontrol edilebilir duzeyde.(health arttıkca daha da olacak, zaten suankı amacım bu) Tabi teleport safe ın de çok yardımı oluyor bana. Healthı 40k ustune çıkarırsam sanırım daha rahat olacak bu buildde. Su anda da yıne ıyı sayılır.act 3 un yarısını farmladıgımda sanırım 4-5 defa ölmüşümdür.yıne bır veya ıkısı yesıl mahlukatlar.

    Mp 10 farmlarında guzel ıtemler dusmeye basladı. Dün mempo şanssızlıgından sonra bugun 348 vitli blacthorne pant dustu. Pantalonu takınca healthım 35k dan 55kya cıktı dırek Fiyatlara bakınca ama memnun oldum çunku ar olmayınca fazla etmez dıye dusunmustum. Ar zaten bu vıt degerlerınde olmuyormus. Fazla beklememk için 61 m a koydum ah a bakalım satılır umarım hemen.

    Forumun eskı sayfalarındakı yazılarıma bakarak gelişimimi görmek istedim. Bir tane msgımda ustumun 123 m a mal oldugunu yazmısım. O sıralar sanırım mp7 farmlayabiliyordum. Su an mp 10 farmlıyorum ve ustumdekı esyalara harcadıklarımı hesapladım. 313 m çıktı.

    Yuzuklerım,lacunı,source ve twh a su ankı pıyasanın altı paralar verdıgım dusunulurse aslında makul hızda mp 10 farmlamak o kadar da ucuz gözükmemeli.( botuma biraz fazla gereksiz vermiş olabilirim )





    Edit: Eklemeyi buraya yazınca yazı çok uzun oldu, onun için yeni mesaj halinde yazdım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gecemavisi -- 5 Aralık 2012; 20:57:16 >




  • Şimdi tekrar okuyunca bilmeyenler için teleport safe in yardımı hakkında kafalarda soru işareti olabileceğini hissettim. Bundan dolayı bu noktayı acık bırakmamak için durumu açıklamak istedim.

    Teleport safe i kullanıyorsanız, her ışınlandığınızda 4 sn boyunca % 30 daha az dmg alıyorsunuz. İlk bakışda çok masum duran bu ifade, bir noktaya geldiğinizde size çok anlam ifade ediyor. O nokta tdr niniz %86( veya % 85) olması. Şöyle açıklamam gerekirse ;

    bildiğiniz gibi her mp seviyesinde yaratıkların health ve dmg artıyor yani sizin de buna karşı kendi dengenizi kurmanız gerekiyor. yani minimal kuralı. Birisinden birisi (hayatta kalma-dmg) minimali bozarsa terazi bozulur, sonuç: ya uzun süren farm ya da devamlı ölen karakteriniz. Önceki msglarımda da bahsettiğim gibi armor-ar ikilisi ile tdr nizi oluşturuyor. Şu an geldiğim nokta 615 ar-4.6 k armor ile tdr %86. bunu 700 ar-4k armor ile de yapabilirsiniz. İşte burdan yukarı çıkmak çok maliyetli. Ya energy armor kullanmanız gerekıyor ki storm sa artık vazgeçilmez oldu ya da ar-armor yatırımı.

    şimdi bu noktada, 4 sn boyunca %30 az dmg almanızın anlamı şu oluyor tdr niz %90 oluyor.Tdryi gear ile %90 yapmak için 1000 ar-4k veya 800 ar-5k gerekiyor. Ne kadar fazla değil mi?
    Peki 4 sn sonra ne olacak. İşte burda kurtarıcımız cm build devreye giriyor. Bildiğiniz gibi teleport kurtarıcımız cm buildimizle 1sn veya max 2 snde cooldownı resetleniyor.

    Sonuca gelirsek zor durumlarda ( her zaman da olabilir)devamlı teleport safe i kullanarak 615ar-4.6k veya 700-4k lık gearınızı 1000 ar-4k lık gear gibi yapabilirsiniz. Bence inanılmaz bir fayda, özellikle ah daki arli itemlerin fiyatlarını dusundugunuzde.

    Keyifli ve bol itemli oyunlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gecemavisi -- 5 Aralık 2012; 20:57:52 >




  • MP7 sonrasında şu teleport olayı çok güzel, ölüm sayım çok azaldı, AR karşıtı-bütçe dostu 4 saniye daha az damage almak nedir? Bu wiz.'deki her skill'i bırak rune'lar bile farklı bir şeyler katıyor.
    DH'dan kalma alışkanlık daha çok vurayım diye meteor-comet favorimdi; MP7 sonrası için artık teleport-safe passage.

    Az önce öylesine son dakikada bid bastığım 210 av. dmg 10 apoc source'u 75m ile aldım, iyi mi ettim kötü mü ama kafaya andariel'i rahatlıkla koydum hemen As 3,02 geçti; amulete chd+cc koyup dps 180k çıkarmanın önü açıldı, hayırlısı bakalım. Fazla harcamaya gerek yok diye diye ne geliştirdim wiz.'cimi yah.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kiss-of-Death -- 6 Aralık 2012; 2:59:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kiss-of-Death

    MP7 sonrasında şu teleport olayı çok güzel, ölüm sayım çok azaldı, AR karşıtı-bütçe dostu 4 saniye daha az damage almak nedir? Bu wiz.'deki her skill'i bırak rune'lar bile farklı bir şeyler katıyor.
    DH'dan kalma alışkanlık daha çok vurayım diye meteor-comet favorimdi; MP7 sonrası için artık teleport-safe passage.

    Az önce öylesine son dakikada bid bastığım 210 av. dmg 10 apoc source'u 75m ile aldım, iyi mi ettim kötü mü ama kafaya andariel'i rahatlıkla koydum hemen As 3,02 geçti; amulete chd+cc koyup dps 180k çıkarmanın önü açıldı, hayırlısı bakalım. Fazla harcamaya gerek yok diye diye ne geliştirdim wiz.'cimi yah.

    Ben de hep ,artık yeter bir şey almayacağım dedikten sonra kendimi ahda buluyorum.




  • AH konusunda bayağı rahatım. 1 tane Quadfecta gloves, yüksek CHC'li Mempo ve bir de hakikaten end game bir Triumvirate bakıyorum o kadar. Yüksek INT + VIT + 9% IAS'li bir Inna Pantolon da alabilirim ama 7-8K DPS kazancına karşılık 22K EHP kaybı oluyor, onu da pek istemiyorum doğrusu.

    PvP için para biriktirmeye çalışıyorm bir yandan. Bana sanki DPS değil de VIT bütün statların önüne geçecek gibi geliyor. Dolayısıyla cep delik cepken delik yakalanmayalım PvP'ye, bakarsınız 4-5 parçayı değiştirmek gerekir.
  • Şu teleport konusu enteresan. Monk oynarken dashing strike kullanırdım bolca, teleport ile hemen hemen aynı özellikleri taşıyor bu skill'de. kullanıldıgı anda hiç bir dmg türünden etkilenmiyorsunuz, donmuyorsunuz. Hatta serenity gerektiren durumlarda bile dashing strike kullanarak hasar almaktan kaçabiliyordum.

    Wizard oynamaya başladıktan beri teleport wormhole kullanıyorum ve gördüğüm üzere wizardın teleportu esnasında da dmg almıyor karakter. bu bağlamda bir cm wizardın wormhole ile neredeyse mobların etrafında 3 tur atabilecek imkanı varken %30 dmg reduction'lu rune kullanması çok elzem görünmüyor.
  • http://eu.battle.net/d3/en/profile/Tayff-2130/hero/13081683
    Bana tavsiyesi olan varmı ? Elde olanla bu kadar gelebildim.Mp4 yapabiliyorum.Mp6 istiyorum ama sanırım AR düşük geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tayff

    http://eu.battle.net/d3/en/profile/Tayff-2130/hero/13081683
    Bana tavsiyesi olan varmı ? Elde olanla bu kadar gelebildim.Mp4 yapabiliyorum.Mp6 istiyorum ama sanırım AR düşük geliyor.

    AR eksikliğinden değil Attack Speed eksikliğinden yapamıyorsun. MP7'ye kadar AR gerekmiyor bile, leg bot ve vile ward'dan gelenin üzerine 200 kadar da int.'ten geliyor bu yeterli. Ama sistemin işlemesi için AS, düşük cc varken ve düşük dps'te daha da önemli.

    En basiti eldivende ve amulette 9as alabilirsin. Amulet'inde cc bile yok, cc ve as9 rare bir amulet işini çok kolaylaştıracak. Dersen ki HP düşecek değiştirince, yapacak bir şey yok gem'leri vita yapman gerekecek; ancak build'in daha hızlı ve kolay işlemesi için zorunlu değişiklikler...
    WH kemer ve inna pant demiyorum, bütçe dostu tavsiye isteyene bütçe dostu öneriler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kiss-of-Death -- 6 Aralık 2012; 13:35:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kiss-of-Death

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tayff

    http://eu.battle.net/d3/en/profile/Tayff-2130/hero/13081683
    Bana tavsiyesi olan varmı ? Elde olanla bu kadar gelebildim.Mp4 yapabiliyorum.Mp6 istiyorum ama sanırım AR düşük geliyor.

    AR eksikliğinden değil Attack Speed eksikliğinden yapamıyorsun. MP7'ye kadar AR gerekmiyor bile, leg bot ve vile ward'dan gelenin üzerine 200 kadar da int.'ten geliyor bu yeterli. Ama sistemin işlemesi için AS, düşük cc varken ve düşük dps'te daha da önemli.

    En basiti eldivende ve amulette 9as alabilirsin. Amulet'inde cc bile yok, cc ve as9 rare bir amulet işini çok kolaylaştıracak. Dersen ki HP düşecek değiştirince, yapacak bir şey yok gem'leri vita yapman gerekecek; ancak build'in daha hızlı ve kolay işlemesi için zorunlu değişiklikler...
    WH kemer ve inna pant demiyorum, bütçe dostu tavsiye isteyene bütçe dostu öneriler.

    Çok saol.O amulet yerine 8as 8cc 140 int 69 vit 15 ar amulet aldım as 2.65 oldu critte 47.5 oldu(pinpointsiz).Dps unbuffed 80k oldu.magic weapon ve glass canon acınca
    100k oluyor.Rica etsem skilleride nasıl yapmam gerektiği hakkında 1-2 tavsiye verebilirmisin runelarıyla birlikte




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tayff

    Çok saol.O amulet yerine 8as 8cc 140 int 69 vit 15 ar amulet aldım as 2.65 oldu critte 47.5 oldu(pinpointsiz).Dps unbuffed 80k oldu.magic weapon ve glass canon acınca
    100k oluyor.Rica etsem skilleride nasıl yapmam gerektiği hakkında 1-2 tavsiye verebilirmisin runelarıyla birlikte

    pasiflerden astral presence yerine cold blooded kullanman moblara verdiğin hasarı arttıracaktır.

    active skillerden energy armor yerine storm armor-shocking aspect iyidir, hem çevrendeki moblar sightea girdikçe hasar verir hemde kritik vurdukça yıldırımlar vurmaya devam eder.

    magic weapon vurduğun hasarı arttırmak için iyibir yöntem ama farm için en az 1 kaçış skili tavsiye ederim, teleport-wormhole veya safe kullanabilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nephiss -- 6 Aralık 2012; 15:36:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tayff

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kiss-of-Death

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tayff

    http://eu.battle.net/d3/en/profile/Tayff-2130/hero/13081683
    Bana tavsiyesi olan varmı ? Elde olanla bu kadar gelebildim.Mp4 yapabiliyorum.Mp6 istiyorum ama sanırım AR düşük geliyor.

    AR eksikliğinden değil Attack Speed eksikliğinden yapamıyorsun. MP7'ye kadar AR gerekmiyor bile, leg bot ve vile ward'dan gelenin üzerine 200 kadar da int.'ten geliyor bu yeterli. Ama sistemin işlemesi için AS, düşük cc varken ve düşük dps'te daha da önemli.

    En basiti eldivende ve amulette 9as alabilirsin. Amulet'inde cc bile yok, cc ve as9 rare bir amulet işini çok kolaylaştıracak. Dersen ki HP düşecek değiştirince, yapacak bir şey yok gem'leri vita yapman gerekecek; ancak build'in daha hızlı ve kolay işlemesi için zorunlu değişiklikler...
    WH kemer ve inna pant demiyorum, bütçe dostu tavsiye isteyene bütçe dostu öneriler.

    Çok saol.O amulet yerine 8as 8cc 140 int 69 vit 15 ar amulet aldım as 2.65 oldu critte 47.5 oldu(pinpointsiz).Dps unbuffed 80k oldu.magic weapon ve glass canon acınca
    100k oluyor.Rica etsem skilleride nasıl yapmam gerektiği hakkında 1-2 tavsiye verebilirmisin runelarıyla birlikte

    CM build skilleri bu şekilde zaten, buradaki birçok kişinin profilinden bakabilirsin.
    Değişik ne olabilir: Frost nova'nın rune olabilir; genelde bone chill kullanılır, donanlar %15 fazla hasar alır.
    Energy armor, armor düşükken ve cc arttırdığı için pinpoint barrier bütçe dostu; ama AR ve armor belli seviye üstüne çıkınca Storm Armor-Shocking Aspect kullanmak uygun, çünkü daha çok ve sürekli vuran hep aktif olan bir skill.
    Pasifte de CM yanında Cold Bloodded da banko koyulur; çünkü yine vurduğumuz hasarı artıracak bir skill, donanlara %20 fazla hasar.
    3. pasif farklı kullanılabiliyor bunda da genelde farklı seçenekler Blur, Evocation, Glass Cannon (AR-armor eksikken Glass Cannon intihar gibi, Blur çok daha garanticilik gibi, Evocation biraz daha hız katıyor cooldown'lara daha hızlı chain reaction şarj olur patır patır basar hasar verirsin mesela biraz serilik katar dps'e de, frost nova'yı da sürekli aktif tutmaya yardım eder.)

    Sağ tık skill asıl farklılaştırılabilir durumda:
    daha güvenli oynamak daha az ölmek için teleport (wormhole ya da da %30 az hasar kesen safe passage rune) görürsün genelde profillerde.
    Daha çok vurmak için meteor koyulabilir; comet rune güzel, damage'ini artıran rune olabilir.
    Senin yaptığın gibi magic weapon ile dps %10 hatta %15 rune ile artırılabilir.
    Archon koyulabilir pek tabi, arcane destruction ile patlama anında çok yüksek hasar verilebilir, pek tabi improved archon da koyulabilir, ara ara archon geçilebilir.
    Blizzard bile koyulabilir.
    Party'lerde özellikle Slow Time-Time Wrap rune bubble öneririm, bubble içinde kalan mob'lara vurulduğunda %20 daha fazla hasar alırlar, hem de party'de kim vurursa vursun. Üstelik bubble içinde kalan mobların hızları düşer, atak hızları azalır. Efsane skill bence, solo'da da kullanılabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kiss-of-Death -- 6 Aralık 2012; 15:49:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nephiss

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tayff

    Çok saol.O amulet yerine 8as 8cc 140 int 69 vit 15 ar amulet aldım as 2.65 oldu critte 47.5 oldu(pinpointsiz).Dps unbuffed 80k oldu.magic weapon ve glass canon acınca
    100k oluyor.Rica etsem skilleride nasıl yapmam gerektiği hakkında 1-2 tavsiye verebilirmisin runelarıyla birlikte

    .... ama farm için en az 1 kaçış skili tavsiye ederim, teleport-wormhole veya safe kullanabilirsin.

    Teleport-wormhole öneririm diğer runeları da etkili fakat geniş açıklıklarda diğer runeların kaçış için mesafeleri yetersiz. Fracture da sık kullanılan runelardan fakat bu rune hepsinden iyidir demek aslında doğru değil, hepsinin işe yarar bir tarafı var, kendi eksikliğini bu şekilde kapatıyor olabilmen aslında daha doğru. Ben wormhole kullanıyorum frozen,arcane için büyük ölçüde çözüm oluyor. Mapi de ayrıca daha hızlı katediyorum vs...




  • As 2.80 oldu gloves değiştirdim birde ama dps glass canon ile 94000 oldu.Act 6 için yeterli değil sanırım .Crit enc. ile %51.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nephiss

    Şu teleport konusu enteresan. Monk oynarken dashing strike kullanırdım bolca, teleport ile hemen hemen aynı özellikleri taşıyor bu skill'de. kullanıldıgı anda hiç bir dmg türünden etkilenmiyorsunuz, donmuyorsunuz. Hatta serenity gerektiren durumlarda bile dashing strike kullanarak hasar almaktan kaçabiliyordum.

    Wizard oynamaya başladıktan beri teleport wormhole kullanıyorum ve gördüğüm üzere wizardın teleportu esnasında da dmg almıyor karakter. bu bağlamda bir cm wizardın wormhole ile neredeyse mobların etrafında 3 tur atabilecek imkanı varken %30 dmg reduction'lu rune kullanması çok elzem görünmüyor.


    Worm tabiki daha esnek ve size daha çok kaçış imakanı veriyor. Ama safe ile oynamaya alıştıgınızda emin olun ki worm un bu esneklıgını aramıyorsunuz.frozen olsun arcane olsun kacamadıgım olmuyor diyebilirim.( zaten bazen ,arcaneye dayanma yuzdenız arttıgı ıcın arcane pek de farketmıyor) Bıraz da bu pozısyonu ayarlamakla alakalı. Bir de cooldown hemen doldugundan gecıkmelı de olsa yıne de aslında esneksınız. Aslında tamamen terazi ve seçim meselesi. Safe in getırdıgı 1000 ar-4k armor gıbı olma durumu ve bunu sureklı yapabılme ımkanı bana gore cok buyuk bır avantaj. Belki klasık blur-crystal buıldınde kalsaydım bunu pek aramazdım ama sns buıldıne geçtiğim için bana çok yararı oluyor ki bu buildin getırdıgı mp 10 farm hızı herseye deger. Oynadıkca daha seviyorum bu buildi ve değerini daha iyi anlıyorum. Bilmem alakalı mı artan mp 10 farm hızından itibaren set ve leg yagmuru oldu dıyebılırım dunden beri. Bilmem belki bu farm hızından degıl de tesaduf de olabılır( bu konu zaten dipsiz bir kuyu)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gecemavisi -- 6 Aralık 2012; 19:59:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gecemavisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nephiss

    Şu teleport konusu enteresan. Monk oynarken dashing strike kullanırdım bolca, teleport ile hemen hemen aynı özellikleri taşıyor bu skill'de. kullanıldıgı anda hiç bir dmg türünden etkilenmiyorsunuz, donmuyorsunuz. Hatta serenity gerektiren durumlarda bile dashing strike kullanarak hasar almaktan kaçabiliyordum.

    Wizard oynamaya başladıktan beri teleport wormhole kullanıyorum ve gördüğüm üzere wizardın teleportu esnasında da dmg almıyor karakter. bu bağlamda bir cm wizardın wormhole ile neredeyse mobların etrafında 3 tur atabilecek imkanı varken %30 dmg reduction'lu rune kullanması çok elzem görünmüyor.


    Worm tabiki daha esnek ve size daha çok kaçış imakanı veriyor. Ama safe ile oynamaya alıştıgınızda emin olun ki worm un bu esneklıgını aramıyorsunuz.frozen olsun arcane olsun kacamadıgım olmuyor diyebilirim.( zaten bazen ,arcaneye dayanma yuzdenız arttıgı ıcın arcane pek de farketmıyor) Bıraz da bu pozısyonu ayarlamakla alakalı. Bir de cooldown hemen doldugundan gecıkmelı de olsa yıne de aslında esneksınız. Aslında tamamen terazi ve seçim meselesi. Safe in getırdıgı 1000 ar-4k armor gıbı olma durumu ve bunu sureklı yapabılme ımkanı bana gore cok buyuk bır avantaj. Belki klasık blur-crystal buıldınde kalsaydım bunu pek aramazdım ama sns buıldıne geçtiğim için bana çok yararı oluyor ki bu buildin getırdıgı mp 10 farm hızı herseye deger. Oynadıkca daha seviyorum bu buildi ve değerini daha iyi anlıyorum. Bilmem alakalı mı artan mp 10 farm hızından itibaren set ve leg yagmuru oldu dıyebılırım dunden beri. Bilmem belki bu farm hızından degıl de tesaduf de olabılır( bu konu zaten dipsiz bir kuyu)

    hocam aslında bahsettiğim ve anlatmak istediğim esneklikten ziyade teleport skilinin uygulanışı esnasında hiç bir dmg türevinden etkilenmiyor oluşumuz. teleport wormhole'un bu kısımda işe yarar etkisi ise kendisini tekrar edebiliyor olmasından kaynaklanıyor. yani zamanlamayı tutturamazsak olası tüm dmgleri malesef enlemesine yiyebiliyoruz, wormhole ise bu açığı kapatıyor ve beklemeden teleporta devam ediyor :)

    safe passage ile sanırım sizin mp10 farmınızın bir alakası var. benim bahsettiğim teleport anı esnasından çok sizi ilgilendiren sonrası demek ki. tabi benim o konuma gelmeme ve mp10 farmı yapmama biraz daha var :) profiliniz güncellendiğinde muhakkak kontrol edeceğim, bilgiler için teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nephiss -- 6 Aralık 2012; 20:31:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nephiss

    quote:

    Orijinalden alıntı: gecemavisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nephiss

    Şu teleport konusu enteresan. Monk oynarken dashing strike kullanırdım bolca, teleport ile hemen hemen aynı özellikleri taşıyor bu skill'de. kullanıldıgı anda hiç bir dmg türünden etkilenmiyorsunuz, donmuyorsunuz. Hatta serenity gerektiren durumlarda bile dashing strike kullanarak hasar almaktan kaçabiliyordum.

    Wizard oynamaya başladıktan beri teleport wormhole kullanıyorum ve gördüğüm üzere wizardın teleportu esnasında da dmg almıyor karakter. bu bağlamda bir cm wizardın wormhole ile neredeyse mobların etrafında 3 tur atabilecek imkanı varken %30 dmg reduction'lu rune kullanması çok elzem görünmüyor.


    Worm tabiki daha esnek ve size daha çok kaçış imakanı veriyor. Ama safe ile oynamaya alıştıgınızda emin olun ki worm un bu esneklıgını aramıyorsunuz.frozen olsun arcane olsun kacamadıgım olmuyor diyebilirim.( zaten bazen ,arcaneye dayanma yuzdenız arttıgı ıcın arcane pek de farketmıyor) Bıraz da bu pozısyonu ayarlamakla alakalı. Bir de cooldown hemen doldugundan gecıkmelı de olsa yıne de aslında esneksınız. Aslında tamamen terazi ve seçim meselesi. Safe in getırdıgı 1000 ar-4k armor gıbı olma durumu ve bunu sureklı yapabılme ımkanı bana gore cok buyuk bır avantaj. Belki klasık blur-crystal buıldınde kalsaydım bunu pek aramazdım ama sns buıldıne geçtiğim için bana çok yararı oluyor ki bu buildin getırdıgı mp 10 farm hızı herseye deger. Oynadıkca daha seviyorum bu buildi ve değerini daha iyi anlıyorum. Bilmem alakalı mı artan mp 10 farm hızından itibaren set ve leg yagmuru oldu dıyebılırım dunden beri. Bilmem belki bu farm hızından degıl de tesaduf de olabılır( bu konu zaten dipsiz bir kuyu)

    hocam aslında bahsettiğim ve anlatmak istediğim esneklikten ziyade teleport skilinin uygulanışı esnasında hiç bir dmg türevinden etkilenmiyor oluşumuz. teleport wormhole'un bu kısımda işe yarar etkisi ise kendisini tekrar edebiliyor olmasından kaynaklanıyor. yani zamanlamayı tutturamazsak olası tüm dmgleri malesef enlemesine yiyebiliyoruz, wormhole ise bu açığı kapatıyor ve beklemeden teleporta devam ediyor :)

    safe passage ile sanırım sizin mp10 farmınızın bir alakası var. benim bahsettiğim teleport anı esnasından çok sizi ilgilendiren sonrası demek ki. tabi benim o konuma gelmeme ve mp10 farmı yapmama biraz daha var :) profiliniz güncellendiğinde muhakkak kontrol edeceğim, bilgiler için teşekkürler.

    Rica ederim, dediğinizi o yönden düşünmemiştim ama yapabildiğimizi varsayarsak devamlı hareket halınde olmamız gerek. yani range olursak işe yarar gibi geliyor bana. Sonucta melee oldugumuz ıcın yaratıgın yanında dmg vurmaya mahkumuz. Acıkcası dedıgınıze hıc sahıt olmadım. Worm u hep hız kazanmak için ve zor durumlardan kaçmak için kullanıyorlar. Pratikde bana pek olabilir gibi gelmedi

    Örneğin fracture rune ında teori olarak dodge chance & 66 artıyor ama pratikde biz melee oldugumuz ıcın yaratıgın yanında durmak zorunyız. Kopyalarımız ise hep yardımcımızın yanına gidip range atıyor. Dolayısıyla dmg ı yıne hep biz yiyoruz Dodge falan hıkaye oluyor yanı.

    Tabi bu kendi gözlemlerim şu kesin kullanılmalı dıyemem dersem sacma olur zaten. Safe i mp 10 için değil tdr nizi arttırmak için tavsiye ediyorum. Eğer tdr niz sizi çok rahat ettirmeyen bir değerde ise belli bir noktadan sonra çok fazla yatırım yapmanız gerekiyor ar veya armor olarak. Bunu bedavadan safe ıle yapabılırsınız demek istediğim sadece. 4 sn oldugu ıcın sure ,4 sn de bır ısınlanmanız yeterlı. Dolayısıyla vurdugunuz melee dmgda bır kayıp olmuyor. Ben klasik blur-crystal ile mp10 da % 86 tdr ile rahattım. Ama sns builde gecınce hem blurdan hem crystalden yoksun oluyorum. Dolayısıyla biraz daha hayatda kalma degıskenlerını arttırmak gerekıyor. Bundan dolayı safe bana cok yardımcı oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gecemavisi -- 6 Aralık 2012; 22:54:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gecemavisi

    Rica ederim, dediğinizi o yönden düşünmemiştim ama yapabildiğimizi varsayarsak devamlı hareket halınde olmamız gerek. yani range olursak işe yarar gibi geliyor bana. Sonucta melee oldugumuz ıcın yaratıgın yanında dmg vurmaya mahkumuz. Acıkcası dedıgınıze hıc sahıt olmadım. Worm u hep hız kazanmak için ve zor durumlardan kaçmak için kullanıyorlar. Pratikde bana pek olabilir gibi gelmedi

    Örneğin fracture rune ında teori olarak dodge chance & 66 artıyor ama pratikde biz melee oldugumuz ıcın yaratıgın yanında durmak zorunyız. Kopyalarımız ise hep yardımcımızın yanına gidip range atıyor. Dolayısıyla dmg ı yıne hep biz yiyoruz Dodge falan hıkaye oluyor yanı.

    Tabi bu kendi gözlemlerim şu kesin kullanılmalı dıyemem dersem sacma olur zaten. Safe i mp 10 için değil tdr nizi arttırmak için tavsiye ediyorum. Eğer tdr niz sizi çok rahat ettirmeyen bir değerde ise belli bir noktadan sonra çok fazla yatırım yapmanız gerekiyor ar veya armor olarak. Bunu bedavadan safe ıle yapabılırsınız demek istediğim sadece. 4 sn oldugu ıcın sure ,4 sn de bır ısınlanmanız yeterlı. Dolayısıyla vurdugunuz melee dmgda bır kayıp olmuyor. Ben klasik blur-crystal ile mp10 da % 86 tdr ile rahattım. Ama sns builde gecınce hem blurdan hem crystalden yoksun oluyorum. Dolayısıyla biraz daha hayatda kalma degıskenlerını arttırmak gerekıyor. Bundan dolayı safe bana cok yardımcı oluyor.

    Hocam bahsettiğim mevzuyu kolaylıkla deneyebilirsiniz, mp0'da oyununuzu açın ve ilk iş olarak frozen destekli bir elite bulun kendinize. buzlar patlamadan hemen önce teleportu kullandıgınızda (zamanlamayı tutturursanız) karakterinizin hiç etkilenmediğini göreceksiniz, uzaklara kaçmanıza gerek yok 1cm kenara tp olabilirsiniz hatta iyice abartın buza tp olun. ekstra olarak archon buildde de teleport rune kullanıyorum ve dediğim gibi önceden alışkın oldugum için epey faydasını gördüm.

    tdr kısmında söylediğinizi anladım, aslına bakarsak benim söylediğim yöntemde ustalaşınca safe passage'i kullanarak hem anlık dmg ve control effectlerden kacabiliriz hemde combattan fazla uzaklasmadan söylediğiniz gibi tdr arttığı için combata seri bir şekilde devam edebiliriz.




  • 
Sayfa: önceki 112113114115116
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.