Şimdi Ara

Whatsapp'da 10-15 bin mesaj'dan ilk mesaja gitmek ? (çözümü var mıdır ?)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
104.615
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar hatunla olan mesajlar duruyor. Baya 20 bin'den fazla mesaj var. (Yedekte)

    Şimdi telefondan ilk mesaja ulaşmak nerdeyse imkansız çık çık bitmez. Bunu bilgisayarda halledeceğimiz kolay bir yöntemi var mıdır acaba ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Btuhan35 -- 3 Şubat 2014; 23:06:41 >



  • Konuşmayı mail atın kendinize. Text dosyası olarak atıyor. PC'de açıp bakabilirsiniz rahatça.
  • "Sohbeti Epostala" kısmından kendine mail atıp PC'den bakabilirsin.

    edit: Yukarıdaki arkadaş benden önce yazmış. Görmedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi afterdinner -- 3 Şubat 2014; 23:13:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: afterdinner

    "Sohbeti Epostala" kısmından kendine mail atıp PC'den bakabilirsin.

    edit: Yukarıdaki arkadaş benden önce yazmış. Görmedim.

    Mail hesabı yok diye bir uyarı çıkıyor hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ımmortals35

    quote:

    Orijinalden alıntı: afterdinner

    "Sohbeti Epostala" kısmından kendine mail atıp PC'den bakabilirsin.

    edit: Yukarıdaki arkadaş benden önce yazmış. Görmedim.

    Mail hesabı yok diye bir uyarı çıkıyor hocam

    1. Mail hesabı yarat.
    2. Statusbar'a birkere dokun. En tepeye çıkar.
  • işin zor ben 6 bin küsür mesajdan tek tek yukarı çıkmıştım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • arama motoru olması lazım, bişeyler yazın sizi oraya atar.
  • Maille o kadar mesajı atmıyor, bizim de 150 bin duruyor, varsa bi yöntem bilgilendirin
    Not: Neler konuştuğunu hatırlıyorsan arama kısmından oraya çıkabilirsin anahtar sözcükle
  • ios'ta arama yok :(

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hort beyler, bi çözümünü bilen varmı ya bende daha fazla mesaj var
  • hepsini silip kurtulun :D
  • Scienly S kullanıcısına yanıt
    Mail atabilirsiniz bir konuşmayı yani çözüm yazılmış zaten
  • konuşmayı mail atınca txt formatında gidiyor. Ben yapmıştım. Konuşma metinleri karmakarışık yanyana duruyor. Birisi sırf bunun için uygulama yapsa baya iş görecek.
  • Hatırladığınız bir kelimeyi aratın cikar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çözüm o değil, belli bi yerden öncesini atmıyor mesajda @buster
    @Roark olmuyor.
    @Drago hocam spotlight araması yaptırıyorum ancak yedeklemesini mesajlardan çook sonra yapmışım ancak ortalara doğru görebiliyorum güç bela
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Scienly

    Çözüm o değil, belli bi yerden öncesini atmıyor mesajda @buster
    @Roark olmuyor.
    @Drago hocam spotlight araması yaptırıyorum ancak yedeklemesini mesajlardan çook sonra yapmışım ancak ortalara doğru görebiliyorum güç bela

    Mesela soyle örnek vereyim 3 ay once arkadasla birsey konuşmuştuk bi ara konu parfüme geldi parfüm ismini yazdım direk çıktı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncel cevaba göz atmak isterseniz şurada anlatımı var
    https://kitle.net/whatsapp-ilk-mesaja-nasil-gidilir-wp-ilk-mesaj-gorme/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.