Şimdi Ara

Western Digital HDD garanti konusunda izlenecek yol

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
503
Cevap
33
Favori
44.825
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Forumun epey eski üyelerindenim. Tanıyanlar çıkar eminim. Bu konuyu açma nedenim harddisk konusunda başıma gelenleri sizinle paylaşmak. Öncelikle Western Digital firmasının WD20EARS model 2TB Green serisi diskine sahibim. Diskimde adıktan 1,5 yıl kadar sonra bad sector'ler oluştu. İlk zamanlar farkına varamadım. Okuma hatalarını, arşivimdeki filmlerin bozuk olmasına ya da codec sorunlarına bağlıyordum.

    Diskin garantisi 23.10.2013'te bitiyor diye ha bugün ha yarın bakarım diyip, iş yoğunluğu ve biraz da üşengeçlikten durumu sallayıp durdum. 25. ayda yani bu ay içerisinde sonunda dank etti ve diski yedekledim. Bad sector'ler nedeniyle sadece 2 filmim zarar gördü Allah'tan. Bad sector'ler çoğunlukla diskin sonunda oluşmuştu. Ardından elimdeki mevcut 5 adet WD diski, Western Digital Company'nin internet sitesinden register ettim yani sistemlerine kaydettim. WD20EARS ile ilgili case (konu diyelim) açtım. WD'ye HDD regenerator ve Hard Disk Low Level Formatter ekran çıktılarını yolladım. Çıktılar şu şekilde:

    Western Digital HDD garanti konusunda izlenecek yol


    Tüm disk yüzeyinde HDD regenerator 2 kere Low Level Formatter 1 kere çalıştı. Hemen akabinde WD bana önce Türkiye'deki distribütörüme ulaşmam gerektiğini söyledi. Buraya kadar her şey normal. Bu diskleri Türkiye'ye getiren başlıca 3 firma var.

    1. Index
    2. Asbis
    3. Logosoft

    Üçüne de mail yoluyla ulaştım. Biraz gecikmeli de olsa cevap alabildim. İlk önce ASBİS bana geri dönüş yaptı. Index ve Logosoft'a ikinci mailleri atmam gerekti. Logosoft'tan aldığım cevap şaşırtıcıydı. Şimdi size bu firma ile aramda geçen mailleşmeleri aynen alıntılıyorum:

    Giden Posta Tarihi: 12.10.2012

    quote:

    Kolay gelsin. Elimdeki WD20EARS model Western Digital diskin garantisinin sizde olup olmadığını öğrenmek istiyorum. Seri No: WMxxxxxxxxx. Daha önce de mail attım geri dönüş olmadı. İlgilenebilirseniz sevinirim. zira 2013'ün 10. ayına kadar garantim sürüyor. Yedekleyecek verilerim var. durum biraz acil. İyi çalışmalar...


    Gelen Posta Tarihi: 12.10.2012

    quote:

    Merhaba
    Bizde garanti süreniz bitmiş gözükmektedir.
    Alım faturanız var ise 2 yılı geçmemiş ise ibraz edebilirsiniz


    Giden Posta Tarihi: 12.10.2012

    Western Digital HDD garanti konusunda izlenecek yol


    quote:

    Garanti konusunda WD bana öyle demiyor :) Bu konuda ben önce onlarla yazıştım. İlk olarak distribitörünüzle irtibat kurun dediler. O nedenle WD'nin üç distribitörüne de ulaştım. Garanti sizde çıktı. Yukarıdaki resimden de görebileceğiniz üzere garanti 23.10.2013'e kadar devam etmektedir. Faturasının elimde olması lazım. 24.09.2010'da almış olmalıyım ki yukarıya da o tarihi girmişim. Garanti süresi Türkiye'de çoğu üründe yasal olarak 2 yıl olabilir ama HDD'lerde bizler marka ve modele göre garanti sürelerini de göz önüne alarak seçim yapıyoruz. Uluslararası garanti süresi ve değişim şartları aynen geçerli olmalı. Sizden olumlu sonuç alamazsan tekrar WD ile yazışacağım. Önce sizinle irtibata geçmemi istedikleri için size ulaştım. Faturanın çok da önemli olduğunu sanmıyorum. Seri numarasından ürün takibi rahatlıkla yapılabiliyor. Lütfen mevcut sorunla ilgili prosedürü bana iletiniz.

    İyi çalışmalar...


    Gelen Posta Tarihi: 15.10.2012

    quote:

    Merhaba bu ürünler bize ait değil
    İndex e sorabilirmisiniz


    NOT: Burada hatlar mı karıştı benim dediklerimi adam gibi takip eden mi yok yorum sizin!

    Giden Posta Tarihi: 15.10.2012

    quote:

    WD20EARS için önceki mailinize itafen aşağıdaki resmi göndermiştim. WMxxxxxxxxx seri no'lu ürün için garantinin bittiği söylendi bana. ben de devam ettiğini ilettim ilgili arkadaşa. Neyse ki WD global ile yazışmalarım sonucu RMA'mı onaylamış bulunuyorlar. Benim anlayamadığım garantisi 3 yıl olan bir ürüne sizin nasıl oluyor da "garantisi bitmiş efendim" dediğiniz. Bu tür bir servis ve garanti güvencesi pek "güvence" olarak algılanamıyor ne yazık ki. WD global'e sorunumu ilettim. Cuma akşam saat 17 gibi. Cumartesi öğlen RMA'yı onaylayarak sorunumu gidermişlerdi. Yurtdışı ile sorunumu bu kadar kısa sürede çözebiliyorum ama Türkiye'deki distribütör ile sorunumu çözemiyorum. Umarım servis politikanız her zaman bu şekilde işlemiyordur yoksa logosoft distrübütörlüğündeki ürünleri alırken artık daha dikkatli davranmam gerekecek.

    Kolay gelsin...

    Western Digital HDD garanti konusunda izlenecek yol


    Gelen Posta Tarihi: 15.10.2012

    quote:

    Merhaba
    15/09/2012 de bitmiş gözükmektedir
    Garanti süresi almış olduğunuz faturadan itibari ile 2 yıldır
    Eğerki faturanız geömemiş ise fatura ile birlikte ibraz edebilirsiniz
    Wd de görmüş olduğunuz tarih garanti süresi değildir
    Dispritörlerin yurtdışına gönderebileceği tarihtir


    NOT: Gelen cevaplarla oynamadan noktası virgülüne kadar aynen veriyorum sizlere yukarıdaki maile bir bakın! Ben bir şey demiyorum.

    Giden Posta Tarihi: 15.10.2012

    quote:

    Size bana WD'nin attığı maili atayım. Yabancı dili olan bir arkadaş zaten ne yazdığını anlayacaktır. Sizin tutumunuzu anlatınca adamlar benden özür bile diledi :)

    Gerçekten anlamak istiyorum, kendimi zorluyorum. Bir distribitör malın garantisi 2 yıl da olsa alıp zaten WD'ye yolluyor. Türkiye'de bu cihazların genel olarak tamirini yapabilecek mühendisimiz yok diye biliyorum. Olsa da WD'nin standartlarına uygun bir laboratuvarı olmalı zaten. Kaldı ki bu ürünün uluslararası garantisi daha bitmemiş. (Mailde kalın ve altı çizili yer) Siz bana garantisi bitti diyince ben de WD'ye aynen böyle diyorlar dedim. Verdikleri cevap ortada. Ben daha önce seagate hdd ile de sorun yaşamıştım. Aldığım yere yolladım (distribitör DEĞİL), onlar da bir şekilde Seagate'in Almanya merkezine yollamışlar. 20 gün sonra yenisi gelmişti.

    Şimdi soruyorum: distribitöre güvenip de mal alamayacaksak ne yapacağız? Satarken iyi de sorun olunca mı kötü? Benim bilgilerimi alıp WD ile siz görüşseydiniz de bana cevap dönseydiniz fena mı olurdu? Sizin ilişkileriniz daha yoğundur kaldı ki bu sizin işinizin bir parçası zaten. Amaç kullanıcıya yardımcı olmaktır. Bana şunu diyorsunuz: faturanız varsa (seri no yeterli oluyor bu durumlarda faturası var ama ibrazı gerekli değil diye biliyorum. Seri no ile takip mümkün) ve 2 yıl geçmemişse bize yollayın. Garantisi devam ediyor 3 yıl diyorum bana hala 2 yıl diyorsunuz. O zaman bu hdd'lerdeki garanti süresini herkes işine geldiği gibi değiştiriyor demektir ve ortada bir sorun olduğu da aşikâr.

    Bir daha logosoft'un getirdiği ürünleri almamaya gayret göstereceğim gibi çevremi de bu konuda bilgilendireceğim WD'ye cuma günü zaten benimle ilgilenmeyeceğinizi tahmin ettiğimi söylemiştim. Cumartesi cevap döndü adamlar. Yeni sürücünüzü en kısa sürede alacaksınız diyorlar. Adamlar işleminizi tamamladıktan sonra size bir anket yollayacağız. lütfen bunu doldurun ki biz de servis kalitemizi irdeleyelim diyor. İşte Fark bu! Ülke olarak bir boşvermişliktir gidiyor. Sizi de bu konuda duyarlı olduğunuz için kutluyorum. Tebrikler!!!

    Neyse sizi daha fazla meşgul etmeyeyim. Malum işiniz çoktur. Ben Western Digital Service Center'a diski bugün kargoluyorum. Umuyorum ki 1-1.5 aya kadar diskim elime geçecektir. Allah'tan merkezleri ile yazışmışım. İyi günler dilerim.


    Dear Mr./Mrs. SENOL,

    Thank you for your Email. My name is Willem.

    I apologize for any inconvenience this has caused. Yes, your drive is still in warranty
    I have created an RMA for you : 84008793
    This is the pre mailer :http://websupport.wdc.com/warranty/rmapremailersfdc.asp?cmd=premailer&fs=84008793&ss=001U000000PxRCa&retailer=
    click on : Print RMA Label (must be attached to your shipment) and print your shipping details.
    Please ship your device to us and you will receive an replacement drive from us as soon as possible.

    After your case is closed and unless you opted out, you can receive an e-survey. Please fill this out for us, we would like to know what our customers think of our service to them.
    If you have any further questions, Please reply to this email and we will be happy to assist you further.

    Sincerely,
    Willem
    Western Digital Service and Support
    Ref#: 101212-6085503
    http://support.wdc.com

    This e-mail may contain confidential and/or privileged information. If you are not the intended recipient (or have received this e-mail in error) please notify the sender immediately and destroy this e-mail. Any unauthorized posting, copying, disclosure or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden.


    ref:_00DU0Jpn7._500U05H0y1:ref


    NOT: Bu mailden sonra gelen cevaba bakınız. Sevgili arkadaşımın kafaya dank ediyor. Bakıyor ki bu adam ısrarlı ve numarayı yutacak gibi değil. Bu arada Türkçe’lerine de hayran kaldım!!!

    Gelen Posta Tarihi: 15.10.2012

    quote:

    Ürün müdürüne maili attım gelicek olan cevabı tarafınıza bildireceğim


    NOT: …ve ürün müdüründen son olarak aldığım mesaj…

    Gelen Posta Tarihi: 15.10.2012
    quote:

    Merhaba ürünü benim dikkatime bize ulaştırabilirmisiniz
    E… d… (arkadaşım adını yazmış. İsim vermek doğru değil o nedenle siliyorum ismi)


    Evet şimdi bu noktadan sonra ben ne yaptım? Tabii ki bugün bana WD’nin verdiği adrese hdd’yi kargoladım. Bu arkadaşlara göndermedim. Ne gerek var ki zaten? Ben bu kadar uğraştıktan sonra zaten gerisini de hallederim. Kaldı ki bu arkadaşlara da artık güvenemem. Bilginiz olsun WD tarafından RMA’sı onaylanan diskleri, paketleme koşullarına sadık kalmak koşulu ile (ilgili bilgiler WD’nin sitesinde ve WD’nin bana yolladığı yukarıdaki mailde geçen linkte var) aşağıdaki adrese yolluyorsunuz.

    quote:

    Western Digital Service Center UTI (Istanbul)
    Cihangir Mah. Sarı Zeybek Cad. No:8 C Blok l Avcılar
    l 34310 Istanbul Turkey


    Evet diski bu akşam kargoya verdim. Umarım bir sorun çıkmadan gidip gelir. Bu yazı kimseyi aşağılamak ya da gücendirmek için yazılmadı. Fakat işini doğru yapmayan ve karşısındakini enayi yerine koymaya çalışanlara tahammülüm yok. Ağızlarına almışlar bir 2 yıl lafı. Varsa yoksa 2 yıl. Uluslararası garanti hikaye olmuş onlar için. Size tavsiyem hakkınızı yedirmeyin. Israrcı olun. Olmadı yurt dışı ile temasa geçin.

    Bu iş tabii ki daha bitmedi. Şikayetvar.com'a da yazacağım. Diskin akıbetini merak edenler için konu sonuca ulaştığında yine buradan paylaşacağım. Bu tip olayların başkalarının başına gelmemesi dileğiyle...


    Güncelleme 1 >>
    sikayetvar.com linki:http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1404200/wd-harddisk-garanti-problemi/f2xwa


    Güncelleme 2 >>
    sanırım bu arkadaşları WD'ye sağlam bir şekilde şikayet etmek lazım ki bir daha ürün satamasınlar bu ülkede. Baksanıza şikayetvar'da sürüsüne bereket şikayet varmış arkadaşlar hakkında...


    Güncelleme 3 >>

    Garanti konusunda PM kutuma üye arkadaşlardan baya bir soru gelmiş. Açıklama gereği duyuyorum. Eğer ki sorunlu HDD'niz ile ilgili size Türkiye distribitörü yardımcı olmuyor ve garantiniz de global olarak devam ediyorsa:

    1. WD'nin sitesine gidip kayıt olun.
    2. Elinizdeki HDD'leri register edin.
    3. Sorunlu HDD ile ilgili case (konu - TR sayfasında nasıl çevirmişler bilmiyorum ben ingilizce kullanıyorum) açıp sorununuzu anlatın. Varsa PC ekran çıktılarını da ekleyin. Eğer ki TR distribitörü size, global garanti devam ettiği halde "garantiniz bitmiştir" veya garanti sürenizin bitimine daha çok olduğu halde "garantiniz bitmek üzeredir" şeklinde yorumlar yapıp işi yokuşa sürüyorsa açtığınız konuda TR distribitöründen aldığınız olumsuz yanıtları distribitör ismi ile birlikte çekinmeden belirtiniz. Bilemiyorum TR sayfasına kim bakıp cevap veriyor ama bence mutlaka ama mutlaka ingilizce sayfadan mesajınızı da ingilizce olarak yazın. Böylece karşınıza adam gibi birileri çıkacaktır.
    4. Konu ile ilgili size 1-2 gün içerisinde geri dönüş yapıyorlar. Orada RMA'nın onaylandığı ya da onaylanmadığı konusunda bilgi olacaktır. Ona göre hareket ediniz. RMA onaylanırsa size paketleme işlemini nasıl yapacağınızı gösteren bir link atacaklar. Oradaki kurallara MUTLAKA uyun. Yoksa HDD'niz size geri dönebilir.


    Paketleme ile ilgili de birkaç şey söyleyeyim:

    1. HDD'yi paketlerken mutlaka antistatik poşet içerisine koymalısınız.
    2. HDD'yi koymak için mümkün olduğu kadar ufak bir kutu seçin.
    3. HDD'yi kutuya antistatik poşetle beraber yerleştirin. HDD'nin etrafına balonlu poşet koymalısınız. kutuda boşluk kalmamalı ve HDD içinde sallanmamalıdır.
    4. Sizin için oluşturulan RMA numarasını (barkodlu çıktı olarak yazıcıdan aldığınız) kutunun içerisine ve kutunun dışına bolca yapıştırın. Gerekirse elle de yazın. Bundan sonra yapıştırdığınız ve yazdığınız yerlerin üstüne komple şeffaf koli bandı yapıştırın. Böylece ıslanma ve silinme gibi bir sıkıntı yaşamazsınız.
    5. Ben ayrıca bana link olarak verilmiş sayfayı 2 yeri imzalayarak kutunun içerisine koydum. Gerekli mi bilmiyorum ama bilginiz olsun.

    Bu noktalar önemli. Yoksa diskiniz reddedilip size geri dönebilir.


    Bu arada uygun ve uygunsuz paketlemelere örnek olması adına:

    http://support.wdc.com/...sp?custtype=end&lang=en


    Güncelleme 4 >> İstanbul'daki WD toplama noktasının bilgileri

    Firmanın web adresi:http://www.go2uti.com/
    Telefon: 0212 422 80 80
    E-mail: ist@go2uti.com

    Güncelleme 5 >> Konu başlığı "Western Digital HDD garanti konusunda izlenecek yol" olarak değiştirildi. (22.10.2017)

    Konuyu açalı baya oldu aslında. Foruma da artık hemen hemen hiç girmiyorum. Bir arkadaşın mesajını gördüm. Tavsiyesi üzerinde konu başlığını değiştirdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TA2LSM -- 22 Ekim 2017; 22:56:10 >







  • http://www.sikayetvar.com/firma/detay/logosoft

    Bu arada bu firma baya bir mimliymiş...
  • paylaşım için teşekkürler, bende de wd cavier green 2 tb var. garantisi hangi distirübütörde bilmiyorum ama bunları okuduktan sonra inşallah diskte bir sorun olmaz diyorum. yoksa bayağı uğraşacağımıza benziyor.
  • Olayın başından beri takip ediyorum dostum biliyorsun, adamlar baltayı taşa vurdular ve bunu geç farkettiler. Bu saatten sonra Logosoft ile asla alışverişimiz olmaz. Benzer sorunları yaşamak istemiyorsanız siz de uzak durun derim.

    Biz bu işin takipçisiyiz, şimdi onlar düşünsün...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • klasik ülkemizden manzaralar konusu,ürünü ithal et getir sat,ondan sonra umrunda olmasın dünya...şimdi burada dikkat edilecek mesele: bu ülkede sizin gibi hakkını arayan wd ye oturup ingilizce mail atan kaç kişi çıkar önemli olan bu,millet olarak bilinçlenmedikçe bu işler düzelmez...bilinçlenmekte eğitimden geçer,eğitimde ülke olarak halimizde orta da zaten maalesef



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi righteous@ -- 16 Ekim 2012; 0:22:56 >
  • Logosoft Logitech markasını da getiriyordu. Malesef bu konudaki tutumları da aynı şekilde. 3 yıllık garantisi olan Logitech markalı cihazları "ama Logitech Avrupa böyle böyle diyor" deseniz bile "Onlar bizi bağlamaz" diyebiliyorlar.

    Ben de Logitech Avrupa'ya konuyla alakalı olarak "Böylesine bir firma koca bir ülkede çok daha iyi şekilde temsil edilmeyi hakediyor" ana temalı bir mail yazmayı düşünüyordum hatta. Henüz şahsen Logosoft'la herhangi bir garanti prosedürü vs için birebir muhatap olmak gibi bir durumum söz konusu olmadı, buna rağmen bana böyle bir mail yazdırmayı düşündürüyorlarsa bi'şeyleri yanlış yaptıkları açık. Şapkayı önlerine koyup düşünmeliler.

    Türkiye'de katıksız güven veren ithalatçı firmalar pek yok zaten. Ben de herhangi bir sorun olduğunda ilk iş yurtdışı ile yazışıp durumu bildiriyorum, ondan sonra onlar isterlerse ithalatçıya başvuruyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EXcom_Zkko -- 16 Ekim 2012; 0:47:44 >




  • Benim 3 TB Diskim Gitti Logosoft Ve dolayısıyla Wd İle İşim oLmuyor Artık Seagate Daha İyi Nispeten Logosoft a Bulaşmayın Derim Bir Sorun Oldugunda Muhakkak Ürün Elinizde Kalır .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Infernall

    İnşallah bizimki bozulmaz bendede wdc black var Geçmiş olsun.
    Benimde h100 bozuldu ve corsaire yollayım dedim bugün,kargo 115 dolar yani 250 küsür tl istedi.Satınca iyi tamire gelince böyle yapıyorlar

    Konu dışına çıkmak pek istemiyorum ama, 7 yıl garanti verdiği için bir zamanlar Corsair marka psu alma düşüncem vardı (onun yerine 5 yıl garantili XFX aldım), bu yüzden merak ettim. Corsair bozulan ürünü yurtdışına mı kargolayın dedi size? WD gibi Tr sınırları içinde bir toplama merkezleri yokmuymuş koskoca şirketin? Eğer öyleyse yazıklar olsun. Boş yere fazla para verip Corsair alacağıma, iyi ki XFX almışım...




  • bu tip paylaşımlarla firmaları daha iyi tanıma şansına erişiyoruz.
    firmalarda artık müşretilerin bilinçli olduklarını anlasalar çok iyi olucak.Bizi uğraştırmaktan zevkmi alıyorlar ne
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Infernall
    Aynen öyle kardeş kargolayın dediler.Adres verdiler.Bende ebesinin nikahına kadar yürüyüp upsyi buldum.115 dolar para çıkardılar bana.sıfır h100 parası...

    Corsair ürünlerini tercih etmiyordum, ilk alacağım ürünü psu olacaktı, o da direkten döndü. Bu saatten sonra da vidasını bile almam.

    Ups kargo da ayrı bi hikaye zaten, hiç girmeyeyim o konuya... Mümkün olduğu kadar uzak durun
  • İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Malesef dediğiniz gibi sesini çıkartmayan toplum olarak bizi iyi sömürüyorlar. Dikkatli olmak lazım.

    Diski şirketten kargolamıştım. Şirketin kargo ile anlaşması olduğu için fiş vs vermiyor normalde. Yarın kargo fişini alacağım inşallah. Western Digital Service Center - Avcılar'ın ne telefonunu ne de mailini bulabildim. Disk ellerine gitti mi gitmedi mi bilemiyorum şu an. Umarım bir sıkıntı çıkmamıştır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Infernall

    Aynen öyle kardeş kargolayın dediler.Adres verdiler.Bende ebesinin nikahına kadar yürüyüp upsyi buldum.115 dolar para çıkardılar bana.sıfır h100 parası...



    Hocam UPS'e gitmenizin sebebi neydi? PTT'den kargo şeklinde değil de, takipli paket şeklinde yollayın gitsin. Amerika tarafında USPS devralıyor gönderiyi ve takip numarası da olduğundan içiniz rahat oluyor. Ben kaç kere kulaklığımı yolladım -ki 14-15 lira verdim her birine. Öyle UPS, Fedex vs'ye giderseniz fena kitliyorlar fiyatı.
  • Konu bambaşka yerlere gidiyor :)

    Şu kadarını söyliyim. İstanbul avrupa yakasından ptt kargo ile yollanan paket, asya yakasında elime tam 1,5 haftada geçti. Verdikleri takip numarası tam bir yalan dolan. Arıyor soruyorsunuz, burda değil diyorlar ki sistemde orada görünüyor vs...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Infernall

    quote:

    Orijinalden alıntı: EXcom_Zkko

    quote:

    Orijinalden alıntı: Infernall

    Aynen öyle kardeş kargolayın dediler.Adres verdiler.Bende ebesinin nikahına kadar yürüyüp upsyi buldum.115 dolar para çıkardılar bana.sıfır h100 parası...



    Hocam UPS'e gitmenizin sebebi neydi? PTT'den kargo şeklinde değil de, takipli paket şeklinde yollayın gitsin. Amerika tarafında USPS devralıyor gönderiyi ve takip numarası da olduğundan içiniz rahat oluyor. Ben kaç kere kulaklığımı yolladım -ki 14-15 lira verdim her birine. Öyle UPS, Fedex vs'ye giderseniz fena kitliyorlar fiyatı.



    ptt ile yurt dışına gidiyormu? daha önce ptt ile sadece para yolladık ulaşmadı sorun çıkar sanırım yanılıyormuyum? oluyorsa öyle yollayalım

    4-5 defa 300 dolarlık kulaklık yollamış biri olarak net söyleyebilirim; hiçbirinde sorun yaşamadım. Zaten takip numarası alıyorsunuz ve paketi yurtçindeyken amerika'daki adrese varana kadar an be an takip etme şansınız oluyor. Kayıp vs olması neredeyse ihtimal dışı denebilir. Kesinlikle yollayın.

    Yalnız PTT'nin kargo servisini değil, yukarıda da belirtiğim gibi posta servisini kullanın. (Kargo servisi olunca fiyat 70-80 lira'ya çıkmıştı) Karton kutuyu 2-3 lira ücret karşılığı veriyorlar zaten, kargodan tek farkı adı oluyor.

    @Sanrupid

    PTT ile yurtdışına giden paket, gelen pakete göre çok daha sağlıklı işliyor. Çünkü yol belli, postaneden ana dağıtıma, oradan da yurdışına çıkış merkezine. Gecikme yaşanacak çok fazla birim (yok postacıydı, yok dağıtım aracıydı vs) yok. E zaten buradan uçak kalktığı anda USPS olayı devralıyor ve adamlar makine gibi çalışıyorlar. Tabi toplamda 20-25 günü gözden çıkarmak gerek. Bunun da büyük bölümü yurtdışına çıkana kadarki kısımda geçiyor.

    Ama dediğin gibi yurtiçinde sıkıntılılar baya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EXcom_Zkko -- 16 Ekim 2012; 23:17:11 >




  • @EXcom_Zkko bilgi için teşekkürler. Lakin sizin de belirttiğiniz gibi dönüşte illa ki ptt posta ile geri dönecek. Birkaç ay önce ptt vasıtasıyla tarafıma yollanan iadeli taahhütlü postaları bile sokak kapısından toplamış (ve bu durum hakkında ptt müdürlüğüne çok ciddi şikayetlerde bulunmuş) biri olarak, yaşadığım acı tecrübeleri paylaşmayı uygun gördüm.

    Adamlar "güya" imzam karşılığında bana taahhütlü postayı (ki içerisinde birlikte çalıştığım bankaya ait kişisel bilgiler vs vardı) teslim ettiklerini iddia ettiler. Madem öyle, gelin imza karşılaştırması yapalım dediğimde, "evet haklısınız, kayıtlarda karışıklık olmuş, postanız imzanız olmadan bırakılmış, posta memuru arkadaşımız ve kurumumuz adına sizden özür dileriz, kendisi hakkında gerekli uyarılarda bulunulmuştur" diyerek geri adım attılar. Sonuç değişti mi? Hayır. Aynı şeyi tekrar yaptılar.

    Şükretsinler ki çok yoğun bir dönemdeydim o zaman, yoksa o işin peşini bu kadar ucuz bırakmazdım. Evrakta sahtecilik raddesine gelmiş olaylar, pttde birileri yerimize imzalar atıyor, hey gidi günler hey..




  • Hâlâ kargo fişini alamadım ama kargonun teslim alındığı ve alan arkadaşın isim bilgisini aldım. Umuyorum sağ sağlim yerine ulaşmıştır. Yalnız ne bir mail ne de telefon numarası olmaması biraz ilginç geldi. En azından arayıp ellerine geçmiş mi onu öğrenirdim. Kargo'dan da alıcının telefonuna ulaşamadım malesef. Hayırlısı...
  • Adamlar oldukça gizli! çalışıyorlar desene. Müşteri arayıp sormasın, bizi meşgul etmesin diye. Bekleyip göreceğiz anlaşılan...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sanrupid -- 17 Ekim 2012; 22:39:15 >
  • Artık Türkiye'deki firmaların, teknik servisleri, müşteri ilişkileri filan yerlerde gezer hale geldi. Birkaç firma hariç, tüm firmalar, ülkenin yavaş işleyen, hatta bazen de işlemeyen hukuk sistemini kendilerine bir şans olarak görüp, müşterilerin canına okuyorlar. Tabi firmalarda çalışan bilgisiz, ilgisiz, karakteri zayıf çalışanlar da cabası. Ne olacak bu ülkenin hali bilemiyorum ama kesinlikle birileri " dur " demeli

    Sizin başınıza gelen olay da çok komik. Daha kendi ürünlerinin garanti süreleri hakkında bilgi sahibi olmayan bir firma, artık ne kadar hizmet verebilirse ?!?! " Umarım başınıza böyle bir olay bir daha gelmez " diye, kendimin bile inanmadığı bir temenni ile bitiriyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erai -- 18 Ekim 2012; 1:02:10 >
  • @Erai, sizin teknobiyotik ile edindiğiniz acı tecrübeyi de okudum. Böyle sahtekarlıkları gördükçe "acaba sırada ne var?" diye düşünmeden edemiyorum. Size de geçmiş olsun. Merak ettim, o ürünün akıbeti ne oldu?
  • Evet Avcılar merkez diskimi almış. İşte onay maili:

    quote:

    Return/Replace Drive Received

    Dear Semih SENOL

    This is a confirmation that we have received your defective drive for RMA84008793. If you have any questions about your RMA please reply to this email. If the information is correct, please do not reply back to this email.

    RMA Number:

    --------------------------------------------------------------

    We will ship the replacement drive(s) to you within 5-7 business days.
    The following drive(s) have been received by Western Digital:

    Shipped Date
    WMAxxxxxxxxxWD20EARS-00MVWB0Thu Oct 18 00:00:00 GMT 2012


    Helal olsun valla. Hadi bakalım...




    @Erai

    Dostum işte o ne yaptığını bilmeyenler yüzünden ürünü logosoft'a göndermedim tekrar. Direkt Avcılar merkeze yolladım...
    Başına gelenlerden dolayı da üzgünüm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TA2LSM -- 18 Ekim 2012; 13:06:16 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.