Şimdi Ara

Wasteland 2 (2014) [ANA KONU] (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
688
Cevap
10
Favori
32.729
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kuşbakışı olsun.Bıktım fps kırması rgp oyunlarından.Umarım cyberpunk'ta kuşbakışı olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    1. oyunu isteyenler bu siteden oynayabilirler, free to play browser flash oyunu olmuş :)


    Oyunla ilgili bir fan-art buda :)

     Wasteland 2 (2014) [ANA KONU]


     Wasteland 2 (2014) [ANA KONU]


    1. resimdeki eleman hubologist değilmi ya fallout 2 den.




  • Benzemiyor değil :) Ama aşırı dincilerin Wasteland versiyonu büyük olaslıkla, güzellikle convert edemediklerini tabanca ve kılıçla bir şey edecek gibi

    Bu resimleri çizen elemanın diğer çalışmaları da baya güzel, sitesini mutlaka inceleyin derim.
  • wasteland 1 i oynamadım ama falloutun genel atmosferinde vardır bir kara mizah duygusu acaba o olcak mı
  • Evet aynen devam kara mizaha, mesela imzamdaki blood sausage olayını el bombası/patlayıcı ile adam kesince söylerdi mesela. (Diz olmadan tabi)
    "You hit your enemy hard for 45 damage, your enemy exploded like a blood sausage" :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 6 Haziran 2012; 23:10:23 >
  • Daha çok fan-art (http://diglett.blogspot.com/)


     Wasteland 2 (2014) [ANA KONU]



     Wasteland 2 (2014) [ANA KONU]
  • Umarım oyunda unarmed combat olur şu cyborg ghoul ların kafasını patlamak istiyorum fallout 2 de vermin lerin kafasını patlattığım gibi.
  • acaba stat skill sistemi nasıl olcak ya simdi o aklıma geldi Fallout'daki SPECIAL ile skill perk sisteminin tapıcısıyım büyük ihitmalle karekteri bol customise etmeli bi sistem olur ama insan merak etmeden de eedemiyor .
    Bu arada yuakrıda soylendi mi bilmiyorum ama sitesinde preorder acık kicksatarter kacıranlar icin ben acab alsam mı diyorum da fallout serisini new vegasa kadar kutulu hepsi new vegas (ultimate edition)ucuz ve kutulu bulamadım bulan olursa soyleyiversin ve bu oyunu da kutulu almak isityorum aslında var mı bi fikir vercek olan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utku191 -- 7 Haziran 2012; 20:42:07 >
  • WAsteland 1 de stat ve skillerr vardı sadece, statlarda SPECİALdan 1-2 tan farklı vardı galiba. Perkler yoktu.
    Skiller çok çeştili ve kullanışlıydı, her skill, stat ve eşyayı bir şekilde mutlaka işine yarıyordu.
    HP Con olarak geçerdi direkt, bitince direkt ölmezdi elemanlar yaralı yatardı, bir süre hasar almazsa yavaş yavaş iyileşirdi. Yerdeyken hasar alırsa Serious durumuna düşüp kan kaybetmeye başlardı, iyileştirmezsen bundan sonra nalları dikerlerdi :)

    New Vegas'ı hiç kutulu görmedim bizim buralarda :( İnternetten sipariş vermeyi deneyebilirsin.



    Edit:Ahanda buldum :)

    Attributes

    Strength (ST): Affects close combat damage, but not carrying capacity. Can be used to kick in doors and break open containers. You'll want one character with ST 15 or so, otherwise not a priority.
    Intelligence (IQ): You need this for initial skill points, 15-18. You shouldn't accept any lower than that since you'll want to raise it to 23 eventually.
    Luck (LK): Is checked in many different situations. A high LK lets you hit more often in close combat and do more damage in ranged combat.
    Speed (SP): Affects order of attack in close combat, and is also used to avoid the odd hazard. A mêlée party will want average rather than abysmal Speed.
    Agility (AGL): Used for athletic skills, and may also affect evasion in combat. Helps you avoid things like traps and pineapples. Not a very important stat.
    Dexterity (DEX): Affects shooting, so a medium to good DEX is preferable. Used for things like picking locks.
    Charisma (CHR): Can be used in a few places to minimal effect. Helps a little with contrary NPCs, which is not important at all.

    Skills
    The numbers within parentheses below represent the IQ needed to learn the skill and the basic cost of the skill respectively.

    Skills that every character should have:

    Brawling (LK/3/1): The primary hand-to-hand skill which you need in case you run out of ammo at the wrong time. Buy 2 levels, because it will double your number of attacks (you can imagine that this makes a difference), and you'll want to use this early on.
    Climb (AGL/3/1): A cheap convenience. Though only one character really needs it to get you past obstacles, you can raise it for free later, which is gratifying.
    Swim (ST/3/1): See Climb.
    Perception (IQ/6/1): Useful for finding many things, such as land mines.
    Assault rifle (DEX/9/1): Used for the best low-tech weapons.
    AT weapon (DEX/9/1): Good to have in case you must blast off a rocket.
    Energy weapon (DEX/23/3): For all weapons powered by Power packs.

    Skills that two or more characters need:

    Medic (IQ/15/2): Put this on two characters for healing early on. Getting 2 from the beginning is not worth the cost.
    Doctor (IQ/21/3): Get this for everyone that lacks a well-developed Medic skill to be on the safe side later in the game, especially if you play with four or fewer characters.

    Skills that only one character needs:

    Picklock (DEX/10/1): Used to open many doors.
    Silent move (AGL/10/1): Put this on the lead character.
    Demolitions (IQ/13/1): Used when throwing Grenades, so load all of those on one character if you're not selling them. This is not used for opening doors.
    Bomb disarm (IQ/15/2): You might want to put 2 here because the consequences of a failure can be aggravating. That's 6 skill points, so you need an IQ 16-18 character for this.
    Safecrack (DEX/15/2): Used in a few places.
    Helicopter pilot (DEX/19/3): You don't really need this.
    Toaster repair (IQ/20/3): Used very late in the game.
    Electronics (IQ/20/3): No very significant use unless you play a smaller than usual party. Metal Maniac has this.
    Clone tech (IQ/22/3): See Helicopter pilot.

    Mostly pointless weapon skills:

    Clip pistol (DEX/3/1): Bad idea, Brawling is much better early on.
    Knife fight (DEX/3/1): Don't know why you'd want to fight with knives.
    Pugilism (ST/3/1): Brawling is much more powerful and you need that anyway to get multiple attacks.
    Rifle (DEX/3/1): Can easily be bypassed in the weapon progression.
    Knife throw (DEX/6/1): See Knife fight.
    SMG (DEX/9/1): See Rifle.

    Skills which have no significant or exclusive applications:

    Acrobat (AGL/10/1): Not useless, but marginal as long as you have Climb.
    Gamble (LK/10/1): You don't need extra money, and there are no quest applications.
    Confidence (CHR/11/1): Very marginal social skill.
    Sleight of hand (DEX/12/1): A rubbish skill.
    Forgery (DEX/13/1): See Sleight of hand.
    Alarm disarm (IQ/14/1): See Sleight of hand.
    Bureaucracy (CHR/14/1): See Confidence.
    Cryptology (IQ/16/2): Used once, a pure convenience.
    Metallurgy (IQ/17/2): Only good for some decidedly minor cash and random encounter changes in the Mine Shaft.
    Cyborg tech (IQ/24/3): See Cryptology.

    Weird skills:

    Combat shooting (SP/11/1): This skill only appears in the PC version and can only be learned during character creation. Most likely it doesn't serve any function in the game whatsoever.




  • skill çeşitliliği baya varmış bi de şunlara her birisiyle ilgili perk sişstemi gibi bisey de ekleseler daha da spesifize etmemiz için gelistirdigimiz yonde bol kombinasyonlu seyler cikablir .Sayet bence grafik hikaye benim icin arka planda onlar modlarla da olablir ama .su sistemi ayarlarlarsa çok kıyak olur
  • Falloutvari bir sistem üzerine eski skilleri getirebilirler bence. Sonuçta SPECİAL ve perkleri de onlar hazırladı. Wasteland 1 her açıdan baya eski bir oyun, geri kalmış yönlerini geliştireceklerdir kesin.
    Bu arada o listede olmayan skillerde var, belli görevler sonunda alabiliyordun yada öğretenlerden para karşılığı öğrenebiliyordun. Örnek olarak Plazma Silahları ya da Tost makinası tamiri verebilirim. İlk tost makinası bulunca grupta bilen yoksa "Bu ne la" gibisinden bakıyorlardı tost makinasına :)
  • Skiller umarım dengeli olur, skill kullanım alanı Fallout 1'de de 2'de de iyi sağlanamamıştı, birçok bariz israf olan skiller vardı oyunda tek tük kullanımlarla işi olan sadece. Mesela throwing bunlardan birisi, cephanesi hem az bulunuyor hem de pahalı oluyordu gibi gibi.
    Throwing knife hastasıyımdır ben oyun stili olarak, bu yüzden umarım bazı skiller ileride hiçbir işe yaramayacak şekle dönüşmez. Ama herhalde bu problemin varlığına yabancı değillerdir.
  • Kuş bakışı oyunlarda artık çok güzel grafikler oluyor. Bakalım nasıl birşey olucak. Kuş bakışı olsun ama sıra tabanlı olmasın diyesim geliyor ama maalesef çok geç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: utku191

    okuyun okutturun

    https://docs.google.com/file/d/0BxMevjNSr2EjbDBpZ2ZMdmNnc28/view?pli=1&sle=true

    Gümbür gümbür geliyoruz diyor adamlar. Kendi geçmişimizi yazmak bile dönüyor :) Sayfa sayfa saçmalayacağım gene Üstüne Fallout stili savaşlar, oh oh oh. Verdiğim para şimdiden helal olsun.


    Senin istediğin kısmada çok güzel değinmişler yazıda hocam.

    Humor: Humor is essential to Wasteland, and like the original, we’ll pace it well, using dark humor, a touch of the odd, intermixed with the serious moments to bring the world to life and create a spectrum few games are capable of.

    While the threat to the world is a serious one, there are plenty of light-hearted moments along the way, just like in the original game. From gangs of Midwestern-style housewives packing arsenals of guns,
    clown gangs, robots with the slow drone of a modem connection establishing as they roll in to attack... all of these things are dangerous, but also intended to remind you of the light-hearted nature of the
    world you're in.




  • Heyecanla bekliyoruz. Gelişmelerinin hastasıyız.
  • Doğa ana kendisinin olanı geri almaya başlamış gibi. Wastelandda biraz daha fazla yeşillik görecek gibiyiz.


     Wasteland 2 (2014) [ANA KONU]




    Bu arada bence hiç vault olmayacak bu oyunda en fazla secret encounter ya da easter egg tarzı bir şey eklerler gibi geliyor.
  • Resme bayıldım.
  • Oyunla birlikte ilk oyunda gelecek, eski haliyle tabi :) Modcular rahat durmayıp eskisini de yeni motora entegre ederler gibi geliyor bana.


    http://nma-fallout.com/article.php?id=61946

    Edit:
    EA nın bu kadar yardımcı olmasını beklemiyordum :) Oyun freeware durumunda da olsa, haklar hala onlarda. Brian Fargo 'yu seviyorlar herhalde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 10 Temmuz 2012; 12:14:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Oyunla birlikte ilk oyunda gelecek, eski haliyle tabi :) Modcular rahat durmayıp eskisini de yeni motora entegre ederler gibi geliyor bana.


    http://nma-fallout.com/article.php?id=61946

    Edit:
    EA nın bu kadar yardımcı olmasını beklemiyordum :) Oyun freeware durumunda da olsa, haklar hala onlarda. Brian Fargo 'yu seviyorlar herhalde.

    W2'nin içine koysunlar bari, oyun içinde oyun olsun; oyundaki bir bilgisayardan oynansın :D
    Tim Schafer ve ekibi öyle yapmış Day of the Tentacle için, öyle diyordu geçen bir DFA videosunda.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.