Şimdi Ara

Wankel rotorlar (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
134
Cevap
1
Favori
4.959
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: japon dostu

    dostum kimsenin sana bırsey dediği yok yanlıs anlamıssın ben enoman arkadasa dedim onu.

    ama rx-8 de turbo olmassa olmaz dusuncesıne karsıyım.

    ayrıca corvette ile 5 dakıkalık bır deneyimim var diyorsun bende diyorumki corvetteye sen sahip olursun mazda rx-8 sana teneke gelebilir haksızmıyım?

    bence rx-8 in performansı yeterlidir hee cok zevk insanıysan ve paran varsa turbo taktırırsın ayrı mesele.



    zaten sadece bir lafına karşılık verdim, yanlış anlama beni

    biz senle turbo konusunda anlaşamayacağız diicektim ama son cümlen çözmüş olayıturbo benim için olmazsa olmaz diil, ama bence gerekiyor, senin tabirinle zevk insanıyım, inş param olursa hem rx8 alırım, hemde duruma göre turbo takarım, sende inş rx8 alırsın, standart halde gayet normal kullanırsın

    iyi geceler




  • bence kağıt üstündeki verilerle tartışıyorsunuz. gerçek yolda işler hep kağıt üstündeki gibi olmaz. zaten bu konuda(topicte) bir arkadaş youtube'daki videosunu izlerseniz (brera, tt, rx8 vardı o testte) adamlar rx8'i en iyi seçtiler. bence sadece kağıt üstündeki verilerle yetersiz olur diyorsunuz sonuçta burada çokince bir mühendislikten bahsediyorsunuz. evet yüksek devirlere ihtiyaç duyuyor araç ama yüksek devirlere de inanılmaz bir iştahla tırmanıyor araç
  • rx8 top gear dada övüldü, youtube da video lara bakınca japonlar m3 350z s2000 gibi araçların bulunduğu gösteri amaçlı yarışmalarındada rx8 in hakkını veriyorlar, hep rakiplerini zorluyor, ama düzlüklerde dikkat ederseniz tek tek geçiliyor, sadece düzlüklerde, pilotlarda sorun olduğunu sanmıyorum, çünkü durum tek bir video da değil, bir kaç video da birden böyle.bence dahada geliştirilebilir bir teknoloji, sadece hidrojen üstüne değil tabi, benzinide daha verimli kullanabilirler bu motorla, ama mazdayada hak veriyorum, hangi bi aracıyla uğraşsın hep yatırım hep yatırım, ama destek gelmiyor maalesef
  • inşallah distiribitör firma ''mermerler''den kurtulursak o yatırımları iş görmeye başlıyacakkii kurtulmamızada 2 ay kadar az bir vakit kaldı.

    ama o senin dediğin olay her videoda olmuyor bir video vardı o videoyu bulabilirsem yollayım sana s2k rx-8 skylıne falan yarıştırıyorlar pistte senin dediğinin tam tersi oluyor


    skylıne virajda yetişip düzlükte fark veriyordu....off gene muhalefetliğim tuttu..

    hee turbo olayına gelince eğer kredi çekip sıkıntıya girerek aldıysam standart haliyle kullanırım ama param çok olursa bende turbo isterim bizim anlaşamadığımız konu bu değil.

    anlaşamadığımız konu rx-8 in turboya ihtiyaç duyup duymaması şu an çoğu insanın kullandığı otomobiller 1.6 110hp civarı o 110 hp lik otomobilden inip 240hp lik otomobile binersen o 240 hp lik otomobil kesermi kesmezmi diyorum kesmez dersen sana bir kamyon ayıp..he altında bir amerikanın olur tork manyağı bir alet satarsın rx-8 alırsın kesmez o yüzden turboya ihtiyac duyarsın...su an ne araba kullandıgını bilmiyorum ama rx-8 in standart haliyle senide benide keseceğini biliyorum




  • muhalefet önemli değil
    skyline ın yapım amacı mükemmel yol tutuş + performans zaten, araç farklı bir 4x4 çekiş sistemine sahip, motoruda rx8 e göre güçlü, hem neredeyse onun kadar yüksek devir çeviriyor hemde daha fazla tork üretiyor, zaten taktir edilen bir motora sahip.kalkışlarda porsche 911 ile karşılaştırılan bir araç, yani onun yeri biraz farklı bence
    kimse 110beygirlik bir araçtan inip rx8 e binince kötü demez,diyemez, dediğin gibi ayıp,
    amerikanlada karşılaştırılmaz, zaten bende karşılaştırmadım, sadece buradakilerin arabalarını sorduğunda daha önceden bindikleri araçlar iyiyse noolur demeye çalıştım.ben rx8 e genel anlamda kötü demiyorum, sadece düşük devirlerde torku hakkında eleştiride bulundum,araca stage1 turbo takınca bile benim dediğim olay yok oluyor, ve istediğim gibi turbo sesi duyuluyor




  • japon dostu rx8 standart haliyle herkesi keser, sen arabanın içinde adrenalin manyaklığı yaşarken kırmızı ışıkta kalkışta tozunu yutturduğun golf GTI ve bir cooper s seni geçer gider sonra arabanın içinde şok geçirirsin!

    Rx8 standart hali ile 240 zor gören bir araba biraz eğim görsün 220 den yukarı bile çıkamıyor neden gerçeği kabul etmek bu kadar zor!?

    o dandirik site dediğiniz site caranddriver sitesidir bir araştır bakalım! topgearda ki test driverleri o siteninkilerin yanında amatör kalır, bir şeyin popüler olması onun en iyisi olduğunu göstermez.. kaldı ki topgear da kaliteli bir program ama baz alınmamalı evet rx8 in test zamanlaması ilginç ama pist kullanımında rx8 zaten muhteşem yol tutuşuyla bir çok araçtan daha iyidir, ama sen inanabiliyormusun iki araç otobanda gitse rx8 m3'ün plakasını okuyabilecek kadar yaklaşabilirmi kandırmayın kendinizi boşuna!!

    ben rx8 12 gün boyunca her gün otobanda zorlayarak kullandım o yüzden rahatlıkla kendimden emin bir şekilde tekrar diyorum bu araçtan 100km hızdan sonra yığılıyor hızlanmakta zorluk çekiyor test verileri de beni destekliyor, caranddriver dandik site ise buyrun farklı rakamlar gösteren siteler bulun getirin bana.. ayirca GTI testini bizzat kendim denedim DSG şanzımanlıydı ordan da biliyorum o yüzden rx8 i kaç kere kullandın kullanmadın muhabettine girme benle.. şu an kullandığım araçta kullandığım araçlarlar dan da sonra bana performansın ne demek olduğunu öğretecek en son kişiler senin gibi fanatiklerdir...burada ki çoğu kişiden daha çok RX8 i severim hatta rx8 alıcam inşallah allah kısmet ederse ama turbo sorunu halletmem gerek yoksa olmucak

    rotory motor kötü demezken sanki diyormuşum gibi saldırıya uğradım, şimdi de kendimi korumaya çalışıyorum, sanki lamborghini yada dizel araçlarla karşılaştımışım gibi garip cevaplarda verildi en sonunda da amarikan motoru örneği verildi
    bu mesajım bu topicde ki son mesajım turbosu batsin rx8 elim kırılsaydı da yazmasaydım




  • quote:

    Orjinalden alıntı: barcelona

    japon dostu rx8 standart haliyle herkesi keser, sen arabanın içinde adrenalin manyaklığı yaşarken kırmızı ışıkta kalkışta tozunu yutturduğun golf GTI ve bir cooper s seni geçer gider sonra arabanın içinde şok geçirirsin!

    Rx8 standart hali ile 240 zor gören bir araba biraz eğim görsün 220 den yukarı bile çıkamıyor neden gerçeği kabul etmek bu kadar zor!?

    o dandirik site dediğiniz site caranddriver sitesidir bir araştır bakalım! topgearda ki test driverleri o siteninkilerin yanında amatör kalır, bir şeyin popüler olması onun en iyisi olduğunu göstermez.. kaldı ki topgear da kaliteli bir program ama baz alınmamalı evet rx8 in test zamanlaması ilginç ama pist kullanımında rx8 zaten muhteşem yol tutuşuyla bir çok araçtan daha iyidir, ama sen inanabiliyormusun iki araç otobanda gitse rx8 m3'ün plakasını okuyabilecek kadar yaklaşabilirmi kandırmayın kendinizi boşuna!!

    ben rx8 12 gün boyunca her gün otobanda zorlayarak kullandım o yüzden rahatlıkla kendimden emin bir şekilde tekrar diyorum bu araçtan 100km hızdan sonra yığılıyor hızlanmakta zorluk çekiyor test verileri de beni destekliyor, caranddriver dandik site ise buyrun farklı rakamlar gösteren siteler bulun getirin bana.. ayirca GTI testini bizzat kendim denedim DSG şanzımanlıydı ordan da biliyorum o yüzden rx8 i kaç kere kullandın kullanmadın muhabettine girme benle.. şu an kullandığım araçta kullandığım araçlarlar dan da sonra bana performansın ne demek olduğunu öğretecek en son kişiler senin gibi fanatiklerdir...burada ki çoğu kişiden daha çok RX8 i severim hatta rx8 alıcam inşallah allah kısmet ederse ama turbo sorunu halletmem gerek yoksa olmucak

    rotory motor kötü demezken sanki diyormuşum gibi saldırıya uğradım, şimdi de kendimi korumaya çalışıyorum, sanki lamborghini yada dizel araçlarla karşılaştımışım gibi garip cevaplarda verildi en sonunda da amarikan motoru örneği verildi
    bu mesajım bu topicde ki son mesajım turbosu batsin rx8 elim kırılsaydı da yazmasaydım

    ya golf gtı dediğin araba kim de gelip rx-8 e toz yutturacak veya mini cooper s dediğin araç nedirde rx-8 kesecek bir kere göz var nizam var bu arabalar neye benziyor otur bi düşün gözünün önüne getir..golf gtı ın rakibi mazda 3 mps dir ki golf gtı mazda 3 mps nin siluetini bile göremez..rx-8 le gtı sınıfını nasıl karşılaştırırsın biri arkadan itiş bir hız arabası diğeri önden çekiş aile arabasının mod edilerek güçlendirilmiş hali..rx-8 in şasesi tamami ile özeldir bu araç hız için yapılmıştır bir namı vardır herkez bu araca sahip olamıyor golf gtı dediğin araç bizim komşumuz süleyman amcanın da kullandığı bildiğimiz golfün modlu halidir.bir kere sen gtı sınıfı ile rx-8 i bir tutuyorsan arabadan hiç bir şey anlamıyorsun ama illada karşılaştıracağım diyorsan al buyur senin için karşılaştırmışlar amcalar..

    http://www.youtube.com/watch?v=CbIwXN4UHI0

    sen 240 görüyor dahada gitmiyor diyorsun sen rx-8 in sınıfındaki başka bir araçla kaç görmeyi umuyorsun?? 450-500 mü?

    topgear caranddriver ın yanında amatör kalır ha güldürme beni şimdi


    m3 ün top speed i 250km ile sınırlıdır o otobanda değil isterse uzayda olsun bir şey farketmez.

    demek 12 gün boyunca rx-8 kullanmışsın!!yanlış anlama arkadaşım bence sen arabayı değil araba seni kullanmış eğer aracın 100den sonra yığıldığını düşünüyorsan uçurumdan aşşağı atsaydın, arabayı aldığın arkadaşın veya her kimse onada deseydinki 100 den yukarı zor çıkıyordu benden uçurumdan aşşağı attım.eminim seni anlayışla karşılardı


    110hp lik araçlar bile 140 a kadar sorunsuz tırmanıyor 240hp lik performans aracı nasıl 100 den sonra gitmiyor nasıl.sen ne yaptın hocam uzay mekiğinden iniptemi bindin rx e?

    şimdi boşu boşuna duygu sömürüsü olaylarına hiç girişme aracı güya lambo ile kıyaslamıyormusun bu nasıl kıyaslamamaksa 100den sonra gitmiyo.bindiğin araçta bir sorunmu vardı acaba diyeceğim çok mu iyi niyetli bir yaklaşım olacak bilmiyorum.neyse allah sana kolaylık versin..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eski Günler -- 22 Ağustos 2007; 14:39:31 >




  • yazmıcam dedim ama cevabı bir kaç kere okuduktan sonra dayanamadım walla
    senin mazda 3 mps'nin nasil bir araba olduğu hakkında en ufak bir fikrin varmı? Mazda 3 mps rx8'e tur farkı atar arkdaşım bilip bilmeden her aklına geleni söyleme!!
    ki ben hiç bir araci hiç bir araçla karşılaştırmıyorum benim anlatmaya çalıştığım şu bir alt sınıf olan GTI veya coopers hatta audi tt bile girebilir aralarına 0-100km hızlanmada daha ağır olmasına rağmen sonrasında rx8'i geçmekte, garip garip karşılaştırmaları yapan sizlersiniz, birde 1.6 motorda 200km hıza çıkar Rx8 de ama ikisinin o hızlara çıkarken bir farkı olması lazım demi? hem allah aşkına sizler nasil bir zihniyete sahipsiniz ki 1.6 motorla rx8 i karşılaştırıyorsunuz?
    ! niye herkes rx8 sahibi olamıyor onu hiç anlamadım? 82 milyar fiyati ikinci el 15bin km de olanları 60-65 milyar arasında çokmu pahalı bir spor araba için? iki tane rx8 alırsın 3.30cı parasina(bi ara forumda böyle bir konu vardı örneği oradan esinlendim) GTI golf'un modlu olan versiyonu diye bakan birisi bana GTI'dan anlamıyorsun dedi ya pes wallahi! bide bilmem kim GTI alabilirmiş üstüne 10 milyar koysun gitsin bir rx8 alsın sanki aralarında 100 milyar fark var yada rx8 siparişle geliyor!! caranddriver'in verdiği ödüller prestij ödülüdür, amerikada kanada da en çok satan dergiler arasında dır sana şimdi caranddriver i anlatamam, diyorum işte o site size inandırıcı gelmiyorsa başka örnekler verin eğer farklı ise hatamı kabul ederim ama boşuna araştırmış olursunuzeğer youtube olmasaydı topgear programından türkiyenin %90 haberdar olmazdı kaç kışı vardir ki o programı discovery channel de izleyenler, yine kötü demiyorum, ikisi zaten farklı şeyleri test ediyor, top gear daha magazinsel izleyiciyi eğlendirmeye yönelik bir program caranddriver ve diğer test siteleri yada programlar daha profesyonel çalışmakta .. diyorum işte o site size inandırıcı gelmiyorsa başka örnekler verin eğer farklı ise hatamı kabul ederim ama boşuna araştırmış olursunuz..
    rx8'in o kadar özel araç olduğunu nasil iddia ediyorsun ki? bana rx8 in tork streeing'nin neden çok çok çok yüksek olduğunu açıklayabilecekmisin yada sen bu kelimenin anlamını biliyormusun? rx8in kullandığı süspansiyonun cinsini özelliğini açıklayabilecekmisin? renesis motorun neden boşa takıldığında bile devirinin diğer arabalara göre daha yavaş düştüğünü? yada mazda rx8 in tork grafiğinin tamamen nasil 9 bin devire kadar dik gidebildiğini biliyormusun? bunları bilmiyorsan niye araca çok özel diyorsun sağdan soldan duyma bilgilerinle kime artistlik yaptığını zannediyorsun

    linkde pist yarışı için; okuduğunu anlamakta zorlanan insan pist yarışlarında rx8'in bir çok araca göre üstün olduğunu zaten bende söylemiştim, bu da yol tutuşu ile ilgili ama sen o aracin o mükemmel yol tutuşu ve dengeyi nasil sağladığını bile bilmessin ama gelirsin özel bir araç dersin!!

    "sen 240 görüyor dahada gitmiyor diyorsun sen rx-8 in sınıfındaki başka bir araçla kaç görmeyi umuyorsun" buna verebileceğim cevap şu olabilir bir alt sınıf dediğin; GTI 230'la rahatlıkla gidebiliyor! astra opc 240 kadar yolu var! cooper s 210 zorluyor, civic typer 240, megane rs 230 görmekte, hatta ve hatta bmw 120d hiç bir spor sınıfına ait olmamasına rağmen 240 kadar çıkıyor(mutlaka vardır spor olmayıp o hıza çıkan arabalar ben hem dizel hem motor hacmi düşük diye örnek verdim).. rx8 in en yakın alternatifi S2000 ise 250-255 km hızı görebiliyor hee bir de m3 olayı var o m3 250 sınırlandırlmış fakat hangi m3 kullanıcısı o sınırlandırmaya sadık kalmakta ki? hele ki türkiyede sen kafanı fazla yorma m3 300km hıza kadar çıkabilen mantık dışı bir makine bunu rx8 karşılaştırmak çok çok büyük bir hatta.. çıkamassa bile 250km hıza o kadar hızlı çıkar ki rx8 yine ona yetişemez.. sonuç değişmez yani..

    ben rx8 in yüksek hızda iyi gitmediğini bir türlü anlatamıyorum herhalde ama umrumda da değil artık sen nasil bilmek istiyorsan öyle bil gerçekler değişmez test sonuçları ortada.. benim araba kullanmamlada rx hakkında ki iddialarımlada istediğin kadar dalga geçebilirsin ama kendini eğlendirmiş ve kandırmış olursun araştırıp öğrenmek senin elinde olan bir şey.. duygu sömürüsüde yapmadım, isyan ettim, hatta yine ediyorum ama sen bunu ve diğer yazdıklarımı anlayamacak kadar malsın!
    sayende de büyük ihitmalle ceza alıcam ama olsun içimde kalmasından daha iyidir




  • quote:

    Orjinalden alıntı: japon dostu


    quote:

    Orjinalden alıntı: enoman

    Atmosferik civiclerin hangisi turbolu bi araç kadar tork üretebiliyor?Git öğren yaz deyip artistlik yapacağına 1000 torklu araçların hangisi atmosferik onu araştırsaydın ya.Hangi turbosuz atmosferik araç TSi'daki gibi 1750-4500rpm. aralığında sabit tork verebilir ki?Ayrıca aynı şeylerden bahsediyoruz.Ben turbo lazım diyorum sen lazım değil diyosun.İşine gelmezse cevap yazmazsın o ayrı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: SeLiM_50


    quote:

    Orjinalden alıntı: enoman


    1)Resmen saçmalamışsın.Tork eğrisinin alt devirlerden itibaren üst devirlere kadar sabit kalmasını ve yüksek olmasını istiyosan turbo şart.Bunu sağır sultan bile biliyor.

    2)Standart RX8'in hp ve tork verilerini zaten çok iyi ezbere biliyosundur diye düşünmüştüm.Videoyu da izlediğine göre ikisini karşılaştırırsın sandım.Orda dyno verileri var.Garrett turbo var.Standart bi RX8'le bunları karşılaştırmak senin gibi bi uzman için çok kolay olsa gerek.''Hp yühsek,tork düşük turbo lazım'' saçmasapan bi yorum ya mantıklısını senden bekliyoruz.


    1)Honca civic de turbo mu war ? git öğren sonra yaz.torkun duz gıtmesı ıcın turbo lazımmıs
    2)bu yazdıgına artık cevap bıle vermıorum bı kere farklı seylerden bahsedıyoruz.



    görende bugüne kadar 1000 torklu araçtan inmemış zanneder

    komik

    Ferrarinin süperspor bi otomobil olduğunu anlamak için bakmak bile yeter.Sen o aracı görünce bi fikir sahibi olmak için kullanmana gerek var mı?Mercedes SL600 ve SL65 biturbo ile 1000nm tork üretiyo.Bunlar atmosferik araçlar değil tabi ki.Bunları da bilmek için hergün kullanmk mı gerekir?




  • Ezbere demiyorum izlediğim videolar,okuduğum otomobil testleri ve kullanıcı yorumlarına dayanarak bunu söylüyorum.RX8'e koy turboyu her türlü 300km/h basar.
    quote:

    Orjinalden alıntı: japon dostu


    quote:

    Orjinalden alıntı: enoman

    ''Ben RX8 STANDART FABRİKA ÇIKIŞLI haliyle 260'ı geçemez diyorum.''Dikkat ettiysen bir önceki mesajımda böyle bir ifade var.Yoksa RX8 özellikle turboyla desteklenirse çok müthiş bi araç.Aslında benim kastettiğim de aynı şey .Turbo desteğinin hatta twin turbonun;hem yüksek tork hem de alt devirde yüksek performans için(ARABANIN HAKKINI VERMEK İÇİN) oldukça gerekli olduğudur.KANITI:http://www.youtube.com/watch?v=VjheVvIONwQ

    ezbere nasıl diyebiliyorsun?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: barcelona

    yazmıcam dedim ama cevabı bir kaç kere okuduktan sonra dayanamadım walla
    senin mazda 3 mps'nin nasil bir araba olduğu hakkında en ufak bir fikrin varmı? Mazda 3 mps rx8'e tur farkı atar arkdaşım bilip bilmeden her aklına geleni söyleme!!
    ki ben hiç bir araci hiç bir araçla karşılaştırmıyorum benim anlatmaya çalıştığım şu bir alt sınıf olan GTI veya coopers hatta audi tt bile girebilir aralarına 0-100km hızlanmada daha ağır olmasına rağmen sonrasında rx8'i geçmekte, garip garip karşılaştırmaları yapan sizlersiniz, birde 1.6 motorda 200km hıza çıkar Rx8 de ama ikisinin o hızlara çıkarken bir farkı olması lazım demi? hem allah aşkına sizler nasil bir zihniyete sahipsiniz ki 1.6 motorla rx8 i karşılaştırıyorsunuz?
    ! niye herkes rx8 sahibi olamıyor onu hiç anlamadım? 82 milyar fiyati ikinci el 15bin km de olanları 60-65 milyar arasında çokmu pahalı bir spor araba için? iki tane rx8 alırsın 3.30cı parasina(bi ara forumda böyle bir konu vardı örneği oradan esinlendim) GTI golf'un modlu olan versiyonu diye bakan birisi bana GTI'dan anlamıyorsun dedi ya pes wallahi! bide bilmem kim GTI alabilirmiş üstüne 10 milyar koysun gitsin bir rx8 alsın sanki aralarında 100 milyar fark var yada rx8 siparişle geliyor!! caranddriver'in verdiği ödüller prestij ödülüdür, amerikada kanada da en çok satan dergiler arasında dır sana şimdi caranddriver i anlatamam, diyorum işte o site size inandırıcı gelmiyorsa başka örnekler verin eğer farklı ise hatamı kabul ederim ama boşuna araştırmış olursunuzeğer youtube olmasaydı topgear programından türkiyenin %90 haberdar olmazdı kaç kışı vardir ki o programı discovery channel de izleyenler, yine kötü demiyorum, ikisi zaten farklı şeyleri test ediyor, top gear daha magazinsel izleyiciyi eğlendirmeye yönelik bir program caranddriver ve diğer test siteleri yada programlar daha profesyonel çalışmakta .. diyorum işte o site size inandırıcı gelmiyorsa başka örnekler verin eğer farklı ise hatamı kabul ederim ama boşuna araştırmış olursunuz..
    rx8'in o kadar özel araç olduğunu nasil iddia ediyorsun ki? bana rx8 in tork streeing'nin neden çok çok çok yüksek olduğunu açıklayabilecekmisin yada sen bu kelimenin anlamını biliyormusun? rx8in kullandığı süspansiyonun cinsini özelliğini açıklayabilecekmisin? renesis motorun neden boşa takıldığında bile devirinin diğer arabalara göre daha yavaş düştüğünü? yada mazda rx8 in tork grafiğinin tamamen nasil 9 bin devire kadar dik gidebildiğini biliyormusun? bunları bilmiyorsan niye araca çok özel diyorsun sağdan soldan duyma bilgilerinle kime artistlik yaptığını zannediyorsun

    linkde pist yarışı için; okuduğunu anlamakta zorlanan insan pist yarışlarında rx8'in bir çok araca göre üstün olduğunu zaten bende söylemiştim, bu da yol tutuşu ile ilgili ama sen o aracin o mükemmel yol tutuşu ve dengeyi nasil sağladığını bile bilmessin ama gelirsin özel bir araç dersin!!

    "sen 240 görüyor dahada gitmiyor diyorsun sen rx-8 in sınıfındaki başka bir araçla kaç görmeyi umuyorsun" buna verebileceğim cevap şu olabilir bir alt sınıf dediğin; GTI 230'la rahatlıkla gidebiliyor! astra opc 240 kadar yolu var! cooper s 210 zorluyor, civic typer 240, megane rs 230 görmekte, hatta ve hatta bmw 120d hiç bir spor sınıfına ait olmamasına rağmen 240 kadar çıkıyor(mutlaka vardır spor olmayıp o hıza çıkan arabalar ben hem dizel hem motor hacmi düşük diye örnek verdim).. rx8 in en yakın alternatifi S2000 ise 250-255 km hızı görebiliyor hee bir de m3 olayı var o m3 250 sınırlandırlmış fakat hangi m3 kullanıcısı o sınırlandırmaya sadık kalmakta ki? hele ki türkiyede sen kafanı fazla yorma m3 300km hıza kadar çıkabilen mantık dışı bir makine bunu rx8 karşılaştırmak çok çok büyük bir hatta.. çıkamassa bile 250km hıza o kadar hızlı çıkar ki rx8 yine ona yetişemez.. sonuç değişmez yani..

    ben rx8 in yüksek hızda iyi gitmediğini bir türlü anlatamıyorum herhalde ama umrumda da değil artık sen nasil bilmek istiyorsan öyle bil gerçekler değişmez test sonuçları ortada.. benim araba kullanmamlada rx hakkında ki iddialarımlada istediğin kadar dalga geçebilirsin ama kendini eğlendirmiş ve kandırmış olursun araştırıp öğrenmek senin elinde olan bir şey.. duygu sömürüsüde yapmadım, isyan ettim, hatta yine ediyorum ama sen bunu ve diğer yazdıklarımı anlayamacak kadar malsın!
    sayende de büyük ihitmalle ceza alıcam ama olsun içimde kalmasından daha iyidir


    dostum bir kere uslubunu değiştirmeni öneririm sana burda bir tartışma yapıyoruz kavga değil!!!

    senin gibi çokk arkadaş geldi geçti buralardan...

    sen kimsin sen ne anlarsın dediğin arkadaş doğduğu günden itibaren mazdanın içindedir ve merak etme senin 12 günlük tecrüben gibi bizim kaç aylık tecrübelerimiz var.

    mazda 3 mps dediği araç rx e turlar atarsa gtı a kim bilir neler atar.

    sen çok canlı ortamlarda bulunmuşsun sanırsam baksana m3 üydü gtı ıydı rs iydi oyuncak hakkında yorum yapar gibi araçlar hakkında yorum yapmışsın.herneyse...kardeşim rx-8 ölçülmüş biçilmiş piyasaya çıkmış sen son süratini beğenmiyorsan git m3 al git s2k al silah falanmı dayadılar kafana?


    ''GTI 230'la rahatlıkla gidebiliyor! astra opc 240 kadar yolu var! cooper s 210 zorluyor, civic typer 240, megane rs 230 görmekte, hatta ve hatta bmw 120d hiç bir spor sınıfına ait olmamasına rağmen 240 kadar çıkıyor'' bak gtı 230 ile gidiyormuş o zaman almayalım:)))kıhkıhkıh senin bu araçlarla alıp veremediğin nedir?hepside ortalama aynı süratteler golfün başka yönden eğrileri vardır typer ın başka yönden..

    rx-8 240 ta kalıyor kendin kullanmışsın objektif olarak söylüyorsun peki s2k idemi kullandın 255-260 yaptıgından bahsediyorsun yoksa videolarda falanmı gördün evet videolarda gerçekten baya hız yapabiliyorlar hatta 3.30d bile 265 km hıza çıkabiliyor ama yokuş aşşağı:)) herneyse eğer s2000 i kullandıysan rx i kullandığın aynı yolda aynı şartlarda s2000 255-260 ı zorluyorsa bence sen rx-8 alma hatta bende almıyım rx-8 almayı düşünüyordum önümüzdeki ay içerisinde bana 2 aracında + larını - lerini söylersin. bu kadar bilgi boşa gitmesin bir işe yarasın bilgi fışkırıyor.. senin gibilere ihtiyacım var deneyimlerini anlatacak bol keseden...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi obt -- 23 Ağustos 2007; 16:36:14 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: enoman


    quote:

    Orjinalden alıntı: japon dostu


    quote:

    Orjinalden alıntı: enoman

    Atmosferik civiclerin hangisi turbolu bi araç kadar tork üretebiliyor?Git öğren yaz deyip artistlik yapacağına 1000 torklu araçların hangisi atmosferik onu araştırsaydın ya.Hangi turbosuz atmosferik araç TSi'daki gibi 1750-4500rpm. aralığında sabit tork verebilir ki?Ayrıca aynı şeylerden bahsediyoruz.Ben turbo lazım diyorum sen lazım değil diyosun.İşine gelmezse cevap yazmazsın o ayrı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: SeLiM_50


    quote:

    Orjinalden alıntı: enoman


    1)Resmen saçmalamışsın.Tork eğrisinin alt devirlerden itibaren üst devirlere kadar sabit kalmasını ve yüksek olmasını istiyosan turbo şart.Bunu sağır sultan bile biliyor.

    2)Standart RX8'in hp ve tork verilerini zaten çok iyi ezbere biliyosundur diye düşünmüştüm.Videoyu da izlediğine göre ikisini karşılaştırırsın sandım.Orda dyno verileri var.Garrett turbo var.Standart bi RX8'le bunları karşılaştırmak senin gibi bi uzman için çok kolay olsa gerek.''Hp yühsek,tork düşük turbo lazım'' saçmasapan bi yorum ya mantıklısını senden bekliyoruz.


    1)Honca civic de turbo mu war ? git öğren sonra yaz.torkun duz gıtmesı ıcın turbo lazımmıs
    2)bu yazdıgına artık cevap bıle vermıorum bı kere farklı seylerden bahsedıyoruz.



    görende bugüne kadar 1000 torklu araçtan inmemış zanneder

    komik

    Ferrarinin süperspor bi otomobil olduğunu anlamak için bakmak bile yeter.Sen o aracı görünce bi fikir sahibi olmak için kullanmana gerek var mı?Mercedes SL600 ve SL65 biturbo ile 1000nm tork üretiyo.Bunlar atmosferik araçlar değil tabi ki.Bunları da bilmek için hergün kullanmk mı gerekir?

    heh bak kendin elinle kendini ele vermişsin her 2 cevabınlada 1000 tork üreten üretebilen araçları biliyoruz bindinmi? kullandınmı? eğer binip kullanmadıysan rx-8 in gücü hakkında yorum yapamazsın

    1000 tork üstü üreten bir araca bindiysen oda kesin otobüs falandır.





  • 1,3 motorla kaç basçak ki,300'mü?



    bak bak yoruma bak kendi yazdığın yorumu bile bilmiyorsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi obt -- 23 Ağustos 2007; 16:43:38 >
  • beyler bugün discovery'de fifth gear'da alga romeo gt 3.2 v6 vs rx8 vardı ve rx8 yendi. kadın hiç öyle tork eksik falan demedi aracı çok beğendi tek beğenmediği yanı direksiyonun çok büyük oluşuydu
  • yaw ben orda standart halinden bahsetmiştim MAX.Hızı:235km değil mi RX-8'in?300 basması için çift turbo gerekmez mi?Nedir bu turbo düşmanlığı anlayamadım gitti?
    Orjinalden alıntı: japon dostu


    1,3 motorla kaç basçak ki,300'mü?



    bak bak yoruma bak kendi yazdığın yorumu bile bilmiyorsun

  • Ya kardeşim RX8 denilen aracı savunmak için yırtınıp duruyosun.Japon özentisi olduğun zaten nickinden belli.Vericek cevap bulamayınca papağan gibi ''bindin mi,kullandın mı?''diyosun.Turbo RX8'den hiçbişey götürmez aksine çok şey kazandırır.Bunu aklına sok artık yaa.
    quote:

    Orjinalden alıntı: japon dostu


    quote:

    Orjinalden alıntı: enoman


    quote:

    Orjinalden alıntı: japon dostu


    quote:

    Orjinalden alıntı: enoman

    Atmosferik civiclerin hangisi turbolu bi araç kadar tork üretebiliyor?Git öğren yaz deyip artistlik yapacağına 1000 torklu araçların hangisi atmosferik onu araştırsaydın ya.Hangi turbosuz atmosferik araç TSi'daki gibi 1750-4500rpm. aralığında sabit tork verebilir ki?Ayrıca aynı şeylerden bahsediyoruz.Ben turbo lazım diyorum sen lazım değil diyosun.İşine gelmezse cevap yazmazsın o ayrı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: SeLiM_50


    quote:

    Orjinalden alıntı: enoman


    1)Resmen saçmalamışsın.Tork eğrisinin alt devirlerden itibaren üst devirlere kadar sabit kalmasını ve yüksek olmasını istiyosan turbo şart.Bunu sağır sultan bile biliyor.

    2)Standart RX8'in hp ve tork verilerini zaten çok iyi ezbere biliyosundur diye düşünmüştüm.Videoyu da izlediğine göre ikisini karşılaştırırsın sandım.Orda dyno verileri var.Garrett turbo var.Standart bi RX8'le bunları karşılaştırmak senin gibi bi uzman için çok kolay olsa gerek.''Hp yühsek,tork düşük turbo lazım'' saçmasapan bi yorum ya mantıklısını senden bekliyoruz.


    1)Honca civic de turbo mu war ? git öğren sonra yaz.torkun duz gıtmesı ıcın turbo lazımmıs
    2)bu yazdıgına artık cevap bıle vermıorum bı kere farklı seylerden bahsedıyoruz.



    görende bugüne kadar 1000 torklu araçtan inmemış zanneder

    komik

    Ferrarinin süperspor bi otomobil olduğunu anlamak için bakmak bile yeter.Sen o aracı görünce bi fikir sahibi olmak için kullanmana gerek var mı?Mercedes SL600 ve SL65 biturbo ile 1000nm tork üretiyo.Bunlar atmosferik araçlar değil tabi ki.Bunları da bilmek için hergün kullanmk mı gerekir?

    heh bak kendin elinle kendini ele vermişsin her 2 cevabınlada 1000 tork üreten üretebilen araçları biliyoruz bindinmi? kullandınmı? eğer binip kullanmadıysan rx-8 in gücü hakkında yorum yapamazsın

    1000 tork üstü üreten bir araca bindiysen oda kesin otobüs falandır.




  • valla beyler konu bitmez de siz kendi kişisel meselelerinizi PM'den halletseniz ortam boşuna gerilmesin
  • mesele falan yok dostum
  • abi ne biliim ortam gerildi de bi ara
  • boşu boşuna gerildi neyse kapattık meseleyi.

    konu güzel ve yararlı devam...
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.