Şimdi Ara

W220 S Class Hakkında

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
15.261
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Beyler W220 S Class'lar nasıl araçlardır? S 600L modelini düşünüyoruz fakat henüz karar veremedik. Yakıt konusunda sıkıntımız yok. Ortalama fiyat bilgisini verebilirseniz sevinirim.

    Örnek:http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-mercedes-benz-s600-tek-kelime-ile-sinifinin-en-dolusu-94787352/detay

    Not: Motor konusunda takıntılı değiliz. Fakat önceliğimiz 8 ve 12 silindirli motorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ak47rep -- 12 Ekim 2012; 14:57:48 >



  • Araçta airmatic varsa uzak durun, memleket şartlarında airmaticler sürekli bozuluyor ve masrafıda çok yüksek. İsterseniz her hangi bir servise hatta yetkilide değil özel bir mercedes servisine S600L için airmatic arızası var ne kadara yenileriz diye bir sorun...
  • S 500L 4Matic'ler hakkında ne düşünüyorsunuz? 2003 model olduğu için makyajlı kasa oluyor sanırım bu model.
  • Çok zor ama bulabilirseniz temiz bir S400CDI sizi tork ve güç olarak fazlasıyla tatmin edecektir. Ancak kronik sorunu mazot kalitesizliğinden dolayı yaşanabilecek olan enjektör arızasıdır.

    S500L da iyidir ama 4Matic alırken diferansiyele ve keçelerin yağ kaçırmamış olmasına dikkat edin aksi takdirde çok maliyetli sorunlar yaratabilir.

    Türkiye şartlarında Airmatic, 4Matic ve enjektör arızaları sık yaşanır ve S kasa parçaları pahalı olduğu için ciddi maliyetler yaratabilir...

    Türkiye şartlarında en ideali orta dolulukta S320'dir ama 8 silindir diyorsanız airmaticsiz ve 4Maticsiz S400CDI, S420 yada S500 dür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cevaplarınız için çok teşekkür ederim.
  • S rahat aractir bir sure binme ve kullanma sansim oldu arka koltuk arabasidir ancak bu araca lpg takip kullanmayi dusunuyorsan sakin !! Lpg kuru yakit oldugundan motoru fazlasiyla yipratiyot ve performansi direk dusuruyor ve sende ugrastigin ile kaliyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok mu şunu sürme şansımız ya :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hipofiz

    Yok mu şunu sürme şansımız ya :)

    Ben sürdüm. İnanılmaz birşey. Anlatılmaz yaşanır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1962rustu 1 kullanıcısına yanıt
    Selamlar. Bende W220 almayı düşünüyorum ama E65 BMW'nin içi daha çok hoşuma gidiyor. Türkiye şartlarında Mercedesler parça bakımından çok sorun olmuyor, genelde orta sınıf araçların parça fiyatlarına benzer fiyatları var. Özellikle 124 veya 140 kasanın parçaları daha da ucuz. W220 de durum nedir? E65'in her türlü çok daha masraflı olacağı söyleniyor. Birde motorlar eski mercedesler kadar sağlam mı? 124 ve 140 kasa için 300.000 li kmler daha yolun başları ama bu araçlarda da aynı şey geçerli midir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DnzIrmk

    Selamlar. Bende W220 almayı düşünüyorum ama E65 BMW'nin içi daha çok hoşuma gidiyor. Türkiye şartlarında Mercedesler parça bakımından çok sorun olmuyor, genelde orta sınıf araçların parça fiyatlarına benzer fiyatları var. Özellikle 124 veya 140 kasanın parçaları daha da ucuz. W220 de durum nedir? E65'in her türlü çok daha masraflı olacağı söyleniyor. Birde motorlar eski mercedesler kadar sağlam mı? 124 ve 140 kasa için 300.000 li kmler daha yolun başları ama bu araçlarda da aynı şey geçerli midir?

    Hocam motorlar sağlam o konuda sıkıntı olmaz. Bu kasalarda sorun elektrik ve elektronik aksamlar. Birde airmatic arıza çıkarmaya meyilli. Bakım masrafı olarak E65 kasadan fazla farklı olacağını sanmıyorum.
  • Bakalım, öncelik makyajlı olanlardan bulmak, onlarda kronik sorunlar giderilmiş. Ama tabi çok düşük kmli makyajsız bulursamda alıcam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DnzIrmk

    Bakalım, öncelik makyajlı olanlardan bulmak, onlarda kronik sorunlar giderilmiş. Ama tabi çok düşük kmli makyajsız bulursamda alıcam.

    Anladım hocam. Airmatic önemli bir konu. Makyajlı veya makyajsız airmaticlerin durumu önemli. Oldukça masraflı çünkü.
  • ~200.000 km de, 2000 model, S500 aldım. Aracın 3. sahibiyim. araçta çalışmayan bir aksam yok, herşeyi test ettik vs. değişen yok, sol arkada boya var. tampon çizikti, onuda ben boyattım alınca. 3.000 lira hasar kaydı var sadece. Alındığı günden beri mengerler bakım kaydı var. Kuaför, boya koruma, film cam vs. yaptırdım. Araç binmeye hazır duruma geldi. İlk izlenim itibari ile araç S serisi bir araçtan çok, sportif bir araç gibi, çizgileri ve tasarımı böyle. Süspansiyonları serte alıp denemedim, normal modda kullandım. airmatic olarakta en altta, normal modda. Egzoz ucu koyucaktım iki tarafta, küçük oval ama egzozlar üstten geldiği için, koyulan kafalar üstten bağlanıyor ve yandan kötü duruyor. Tampon kesilirse güzel olabilir ama kestirmem :) çözüm AMG tampon tabi ama şimdilik dursun. Başka bu kasadan kullanan varsa tecrübelerini, püf noktaları, dikkat edilmesi gereken noktaları vs. paylaşırsa sevinirim.




  • DnzIrmk kullanıcısına yanıt
    Selamlar,
    S500 güzel makinedir lakin masrafları insanın belini büker. Biz 2003 model S320L'yi 2006-2008 yılları arasında kullandık 2 yıl. Araç henüz 3 yaşında olmasına karşın sanayiden pek çıkaramadık desem yeridir.
    O yüzden artık sıfır araç alıp sınıf düşürmeyi daha uygun görüyorum. Masrafsız olacağını bilsem sizin yaptığınız gibi yapardım inanın.
    Güzel günlerde binmeniz dileğiyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • meceng M kullanıcısına yanıt
    Senelik yaptığım KM 500-1000'i geçmez benim. Sorun çıkarana kadar araba çürür zaten :) Araca hiç LPG takılmamış, bende takmayı düşünmüyorum. Sizinki tüplümüydü? değilse ne kadar yakıyordu lt olarak?
    11-12 lt gözüküyor temde 90la giderken. Şehir içi 20ltyi bulur sanırım. Önceden klasik amerikanım olduğu için (onu satıp aldım bunu), az yakıyor gibi gözüküyor araç :D Yinede tam ölçemedim.
  • DnzIrmk kullanıcısına yanıt
    Biz şehiriçi kullanıyorduk. Ortalama 10-15 km/s ile 25 lt civarı tüketim vardı. Tüp hiç taktırmadık. Bu arada benim bahsettiğim sorunlar çok km yapmaktan oluşmamıştı. Airmatik Türkiye yolları için bence çok uygun bir donanım değil. İlk sorunu bu donanım ile yaşamıştık. Bir de aracın elektronik beyni arıza yapmıştı tam satmadan önce. Sonra zaten uzun süre parça bekleyip satmıştık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • meceng M kullanıcısına yanıt
    Airmaticlerin kötü ününü duydum. Aldığımızda baktırdık, şuan sorun yok, durumlarıda iyi. Aracı bilgisayara bağladıklarında low rider hızlıca inip kalkan amerikanlar gibi hareketler yapabiliyor araç :) Yani normalde bizim düğme ile iki kademe indirip kaldırdığımızdaki hızından çok daha hızlı bir şekilde ve her yöne. bu özelliğini ayrı bir düğme olarak iyiki koymamış mercedes. o airmaticler 100 km dayanmazdı o zaman :)
  • DnzIrmk kullanıcısına yanıt
    Bu güzelmiş. 100 km bile çok
    Bu arada ne de olsa arabada airmatik var diye kasislere hızlı girmemeye çalışın.
    Aracınızı güzel günlerde kullanmanız dileğiyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • meceng M kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Sizinde daha iyilerine sahip olmanız dileğiyle.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.