Şimdi Ara

W205 MERCEDES C-Class ANA KONU (639. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
17.121
Cevap
187
Favori
1.187.717
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 637638639640641
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YEY


    quote:

    Orijinalden alıntı: askerbatur


    quote:

    Orijinalden alıntı: YEY


    quote:

    Orijinalden alıntı: askerbatur


    quote:

    Orijinalden alıntı: By__Belo

    5 yılda 60 km hedefliyorum nasipse 8 litre yakıt diye hesaplasam olurda 6lira olmazsa benzin tahmini 20-25 bin tllik yakıt yakmış olucam 20 bin dizele vermeyip cebimde kalacağı için tahmini o farkla bedavaya gezmiş olucam ki benzinli keyfi varken olaki bunca zaman zarfında 1.6 ötv %60 felan olursa araçtan 10 bin kadar kar etmişte olabilirim

    Şimdi eski sayfaları okuyorum. Bu mesajı yazan kişi Ekim 2014'de yazmış. Hesaptaki doğruluğa bakar mısınız. Üstelik bir de 2017 ötv sini %60 diyerek doğru tahmin etmiş. Çok enteresan. Bu Beyefendi'nin bu hesap gücü ile Mercedes değil Bentley, Aston Martin kullanması lazım. Ekonomi Bakanı olsa Türkiye kurtulur.

    Şu hesabı hala anlayamadık

    Dizele verilecek fark havaya uçmuyorki. 2.ellerini açın bakın sahibinden.comda. Emin olun 25-30 bin tl ucuza bile bulunuyor benzinliler..

    Eğer bu arkadaşta ekonomi bakanı olacak kafa olduğunu düşünüyorsak vay halimize..Adam 2.el satarken benzinli ve dizeli aynı fiyata satacaksa tüm tezlerini kabul. Ama Türkiye şartlarında değil aynı fiyata ,sıfırken verilen farkın bile daha altında ve zor satıyorsun benzinli aracı, bunuda az çok herkes tecrübe etmiştir.

    Vallahi ben beyefendinin zamanında vergi oranını tahmin etmiş bulunmasına ilişkin şaka yollu biraz da iltifatta bulunmuş oldum. Bu gibi tercihler kişiseldir. Kişisel tercihleri eleştirmek zaten haddim değil. Siz benzinli dizele ilişkin kendinizce böyle bir tespitte bulunmuşsunuz işin o kısmına saygı duymak gerekir. Ben kendi tecrübemde 25.000 kmdeki 0 aldığım D segmenti dizel aracımı sattım. Aradaki farkın bir kısmını daha sonra geri alabilecek olsanız da ben bu farkı arabada taşımayı mantıklı bulmadım. Az km yaptığım için gittim ikinci el benzinli C 180 aldım. Çok da memnunum. 10.000de bir gireceğim bakımları düşünmüyorum, kilometresi artınca nasıl satacağımı düşünmüyorum, motor sesi yok. Partikül filtresi yok. 156 beygir var. Mercedes motoru var. Bunlar hep tercih. Benzinli arabanın satışına gelince, her malın benim gibi bir alıcısı çıkar o konuda sıkıntım yok. Kararım daha çok km yapıyor isem dizel olurdu.

    Bunun dışında dizel mutlak doğru benzin mutlak yanlışmışçasına bir değerlendirme varsa ben o "kafada" değilim.

    Bu memlekette 1 vergiler,2 döviz kurlarıyla ilgili yapılacak "artacak" yorumunu yapabilmek için müneccim olmamıza pek gerek yok :)

    Malum ötv dediğimiz olay 1999 depreminde "geçici olarak alınmak" üzere yürürlüğe kondu..Fakat her bir kaç yılda bir maalesef artırıldı.

    Açıkçası bende genelde benzinli araç sahibi oldum,dizel 3.aracım. Hissiyatım C180'deki motor için olmasa bile kesinlikle bana görede benzinli makinaların + yönleri çok. Örneğin altında Quattro Manuel 2.0 TFSI makina 280hp olduğunda gayet keyifli oluyor, yaktığınada bakmıyorsun.

    Kesinlikle her temiz aracın alıcısı çıkar.Ama bu yakıt fiyatlarıyla benzinliye 3 alıcı gelecekse dizele 10 alıcı gelecek doğal olarak. Ben performans hedeflemediğim için bu aracımda tercihimi dizel yaptım. Nitekim dediğim gibi c180'de benim performans kriterimi yerine getirmiyor.

    Bakım vs. durumları eskide kaldı.Dizelde 15000 km'de bakıma giriyor.. Aracın garantisini uzattım.4.yılın sonuna kadar Mercedes Tr garantisinde.Partikül filtresiz dizel araba 8-9 yıldır üretilmiyor bu araçla gelen adblue dahil yeni bir teknoloji yok. Adblueda yıllardır euro emisyonlarını tutturabilmek için hafif ve ağır dizel ticarilerde mevcut. Hatta amerikada benzinli yüksek hacim jiplerde dahi yıllardır mevcut.

    Tercih meselesine katılıyorum. Örneğin 20.000 tl'ye insanın başka şekilde ihtiyacı olabilir ve o şekilde değerlendirebilir. Ama paranın parayı çektiği dünyada yaşadığımız için bütçe sorunu olmayan çoğunluk dizel tercih ediyor. Mesela en güzel örnek sokakta benzinli S serisi nerdeyse kalmadı ! :) 1 milyonu veren adam yakıtı düşünür mü ? Hem de nasıl,kimse 7-8 litre yakmak varken 15-16 litre benzin yakmak istemiyor nerdeyse 1 milyonluk makinayla bile.

    Bu arada fiyat farkı politik değil,dizel aracın motoru blok,pistonlar vs tüm donanımlar daha yüksek basınç ve sıkıştırma oranlarına dayanıklı olduğu için benzinli muadiline göre turbolu olsalar dahi daha maliyetli ve pahalıdırlar. E Almanya satış fiyatında oluşan 2000-3000 Euroluk teknoloji farkı, Türkiyede biz anahtarı alana kadar 22.000TL'lere geliyor.
    Yani boşuna konuyu efsane hale getirip Mercedes E serisinde dizele 60.000 tl farkla 10 motor yapar vs gibi bakkal hesaplarına girmeyelim :) Hesap gayet açık. Dizel aracın aktarma organlarından,şanzımanına dahi hepsi benzinli araca göre pahalı ve dayanıklıdır. Ürettikleri tork neredeyse 2 katı !

    Güzel yazı 👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • stranger0609 kullanıcısına yanıt
    Ben Bursa' dayım :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C'nin gerçek Mercedes motoru 180'dir.

    C200d ciddi gitmiyor ve fabrika-bayi kazığı var.

    Koluman İstanbul'un ilanlarına bakarsanız ikinci el satışında emsal 2016 2 araba arasında 15.000₺ fark var.

    Yani zarar ettiriyor. Çünkü gereksiz pahalı.

    İkinci elde temiz araba satar, dizel araba değil. 100k km'deki dizeli satın bakalım nasıl satıyorsunuz.

    2.0 parasına 1.6 136hp dizel kimse almaz. Zibilyon tane 520d var o paraya.

    Yakıtı geç, çünkü motor çok kötü. Verdiğin farkı tam olarak geri alamıyorsun C200d'yi satarken. Belli bir üst limit ve alt limit bar C kasa için.

    En mantıklı araba 2-3 sene sonra 5 sene sonra satarken C180 AMG'dir.

    C200d nin yaktığı 7.5lt, C180'in yaktığı 10lt. Net kullanıcı verileri bunlar. (İstanbul şehiriçi)

    Şehirler arası da C180 6litre yakıyor. (130-140km)

    Gereksiz pahalı olması, Renault altyapılı motorunun performansının çok düşük olması, C için belli bir alt limit ve üst limit olmasından kaynaklı C200d'i uzun vadede mantıklı bulmuyorum. Dizel masrafıyla uğraşmak da cabası. Ayrıca C200d'ye has bazı kronik sorunlar mevcut. Mbclubtr forumlarından bakabilirsiniz.

    Mercedes'i Mercedes motoruyla tercih edin, gerçek Mercedes'ci C200d almaz. İkinci elde paranızın tamamını geri alamazsınız. C180 bu açıdan zarar ettirmez. Çok kilometre yapıyorsanız daha az yakıyor mantığına katılırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • the best or nothing kullanıcısına yanıt
    bi km mantığımıza katılmışsınız Allah razı olsun eğer o da olmasaydı arabayı yakacaktım meğer biz nasıl bir arabaya biniyormuşuz hayretler içinde okudum!

    gitmiyor, kazık, çok kötü, reno vs vs.

    bu kadar ahkam kesebilme hakkını ve yeterliliğini kendinizde nasıl buluyorsunuz?

    Kaç tane c200d binip sattınız da motorunun kötü gidişinin ölü satışının zarar ettiren olduğuna kanaat getirip burada insanları yönlendirmeye çalışıyorsunuz.

    Renault'un her şeyine laf edebilirsiniz ama motoruna kötü diyebilmek için en az bi 5 kere düşünmeniz gerekir. koca mercedes beğenmiş lutfetmiş aracına koymuş bizim memet ağa bu ne ya reno motoru.

    isteyen dizel alır isteyen benzin. dizel motor her markada daha pahalıdır. bugun 70 110 bin bandında satış fiyatı olan bir golf te bile neredeyse 15 bin fark var iki motor arası. 200 binlik arabada o kadar da olsun.

    son olarak uzun vadede döviz alımını mantıklı buluyormusunuz ve gerçek döviz hangisi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dün seyir halindeyken bir ses geldi. Aracı parkedince baktım ki kaputta bir delik var. Havaya sıkılan bir kurşun kaputa düşüp delmiş. Alttan çıkamadığı için şanslıyım. Mermi şuan kaputun içinde. Geçen Yıl Mehmet Topal'ın başına da gelen yorgun mermi vakası. 4 cm geriye düşse soför mahaline gelecek.

    Deliği tamir için nasıl bir yol izlemeliyim? Kasko kaputu mu değiştirir? Değişim mi tamir mi daha iyidir?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 200 bin TL lik arabalarda ikinci el tartismasi cok sacma, kimse 170 180 bin TL verip ikinci el almak istemez, alacak olan da iki elin parmak sayisini gecmez.

    Bir de kac kisi de o maddi imkan var, o da ayri konu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geng -- 4 Aralık 2016; 9:46:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C200d AMG yi almadan once , C180 , C200d yi uzun uzun inceledim test ettim.

    Bahsede bahsede sehir efsanesi olusturulan dizel ile benzinli Performans farkini neredeyse hic hissetmedim...

    Tuketim olarak ta ist da kullaniyorum C200d yi surekli 2 aydir yarisi yogun kopru trafiginde geciyor genel ortamam 6,6 l/100 km .
    Arac 3500 de daha...
    Ki bu tuketim comfort %70 ve %30 da sport plus keyfidir ...

    Fiyatlar ve ileride ne olur a gelirsek...
    Elbette C klasse genel satis rakamlari cok duser ama bitmez ... Yillar once oldugu gibi ...

    Orta direk vatandas 1 sene bekler sonrada premium icin A ya CLA ya agirlik verir.
    Parasinin yettigini alir ama Mercedes, BMW alir lux arac mutluluk vericidir, iyi ve ozel hissettirir :)
    Para limiti olmayan da zaten herzaman oldugu gibi begendigini alir ama yine de dizel alir :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 2014 den başladım ve forumu okuyorum inanın gözlerim şaşı oldu araç donanımına ilişkin paketlere ilişkin cevaplar arıyorum ama hep tartışmalar içinde asıl konu kaybolup gitmiş. Bmw mercedes tartışmaları, otomatik dizel tartışmaları bitmiyor. Aslına bakarsanız dizel kullananların veya benzinli kullananların bir diğerine kendisi çok akıllıymışçasına veya diğeri yanlış seçim yapmış gibi bir cürretle yaklaşmaması lazım. Sonuç tatsız oluyor. 100binlik mercedesi alan adamların bu akla ihtiyacı yok. Bunu benzinli kullanan biri olarak söylüyorum zira başka bir konuya ilişkin 2014 den yptığım alıntıda benzinli dizel kritiğine giren de, yine dizelden yana başlatan bir beyefendi oldu. Haliyle benzinli kafasını anlamıyorum dendiği için renault motoru cevabı vermiş bir arkadaşımızda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu benzinli-dizel tartışmalarına sadece bu forumda değil hayatımızn her alanında maruz kalıyoruz.

    Babamın ford fiestasını geçen ay sattık, 2011 de sıfır alırken babam ısrarla dizel almak istedi, çok zor ikna ettim benzinli aldık,tam 5 yıl sonra sattığımızda araba 9 bin km de idi. Yani

    Demek istediğim bu milletin iskeletini oluşturan büyük çoğunluk başta verdiği paradan ziyade,az yaksın istiyor, ben babamın yıllık yapacağı km yi 2000 km hesapladım, araç 1,25 motordu dizeli 1,4 motordu aradaki vergi farkının benzine vereceği farktan daha fazla olacağının hesabını yaptımda benzinli aldırabildim yoksa mümkün değildi.

    O yüzden bu benzinli ile dizel tartışmaları ile forumu doldurmanın bir manası olmadığını düşünüyorum, tonla bu karşılaştırmaları bulabileceğimiz yerler var zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uselesstar

    Dün seyir halindeyken bir ses geldi. Aracı parkedince baktım ki kaputta bir delik var. Havaya sıkılan bir kurşun kaputa düşüp delmiş. Alttan çıkamadığı için şanslıyım. Mermi şuan kaputun içinde. Geçen Yıl Mehmet Topal'ın başına da gelen yorgun mermi vakası. 4 cm geriye düşse soför mahaline gelecek.

    Deliği tamir için nasıl bir yol izlemeliyim? Kasko kaputu mu değiştirir? Değişim mi tamir mi daha iyidir?

    Asla ve asla kaputu değiştirmeyin,
    Bir kaç fotoğrafını çekin ve saklayın,
    Sanayi'de iyi bir boyacıya kaputu boyatın,

    Bence kaskoyu kullanmayın,
    Cepten yaptırın çok tutmaz,

    Boyalı kaputla değişmiş kaput arasında
    Ülkemizde,satarken çok fark vardır.
    Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • the best or nothing kullanıcısına yanıt
    C200d aracım var ama hergun rüyamda c180 görüyorum.benim arac fascination ve en az 20bin ek donanım var ama biri style c180ini verse değişirim.o kadar ikna oldum yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aytron A kullanıcısına yanıt
    Sayın Aytron forumdaki tüm mesajlarınızı ilgi ile takip ederim. Öneriniz için çok teşekkürler. Polise tutanak tutturdum ama kasko işine girmeyi düşünmüyorum. Mermi alt kısmı delemediği için kaputun içerisinde kalmış. Kaputu kaldırınca tıkırdıyor, umarım çıkarılması kolaydır.

    İstanbul Anadolu yakası iyi bir kaportacı önerisi olan varsa ve paylaşabilirse çok sevinirim.

    Herkese kazasız belasız günler dilerim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • uchrevhi kullanıcısına yanıt
    :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uselesstar U kullanıcısına yanıt
    Anadolu yakasında şimdiye kadar çok iyi
    İşler çıkarmış, güvendiğim bir kaporta-boyacım vardı
    Sizin gibi birkaç arkadaşımı yönlendirmiştim,

    Fakat son yaptığı işi beğenmedik,
    O yüzden sizi buraya yönlendiremeyeceğim,

    Mutlaka tanıdıklarınızın referansı ile gidebileceğiniz
    İyi bir özel servis yada usta bulursunuz,
    Tekrar geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TRB7


    C200d AMG yi almadan once , C180 , C200d yi uzun uzun inceledim test ettim.

    Bahsede bahsede sehir efsanesi olusturulan dizel ile benzinli Performans farkini neredeyse hic hissetmedim...

    Tuketim olarak ta ist da kullaniyorum C200d yi surekli 2 aydir yarisi yogun kopru trafiginde geciyor genel ortamam 6,6 l/100 km .
    Arac 3500 de daha...
    Ki bu tuketim comfort %70 ve %30 da sport plus keyfidir ...

    Fiyatlar ve ileride ne olur a gelirsek...
    Elbette C klasse genel satis rakamlari cok duser ama bitmez ... Yillar once oldugu gibi ...

    Orta direk vatandas 1 sene bekler sonrada premium icin A ya CLA ya agirlik verir.
    Parasinin yettigini alir ama Mercedes, BMW alir lux arac mutluluk vericidir, iyi ve ozel hissettirir :)
    Para limiti olmayan da zaten herzaman oldugu gibi begendigini alir ama yine de dizel alir :)





    0-100 verisi 8.5 saniye olan benzinli bir arabayla, 0-100'ü 10.2 saniye olan bir motoru karşılaştırıp fark hissedemedim demek pek objektif bir yorum olmuş gerçekten. Teşekkürler bilgi için.

    Ben eşşek motorlu arabaya 20 bin lira fark vermem.

    Her 10.000km'de 2000 lira az yakıt parası vereceğim diye C180'in performansından/benzinin verdiği keyiften vazgeçmem.

    Bu 2000 lira bakıma girince C200d için çar çur olacak zaten. Bir de garanti bitince görün nasıl oluyor.

    Açın mbclubtr forumlarına C200d sorun yazın bakalım kaç konu çıkıyor.

    Herkese iyi günler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Aman hocam siz siz olun önler RF arkalar düz gibi bir duruma girmeyin.Fabrika ne söylüyorsa onun dışına çıkmayın.
    Ayrıca sorunuzun cevabınıda nacizhane vereyim.Evet lastik parlarsa gelmek zorundalar.
    Mobilo kapsamında gelir ve yol yardım ücreti almaz.
    Sadece lastiğin ücretini alır.Yol yardım ücretini almaz.
    Ayrıca lastiği servisten düz tipte alıp yarsan bile garantiden ücretsiz değiştiriyorlar.
    Ben geçen sene düz tip lastik aldım yanında ne olur ne olmaz diye tamir kiti ve orjinal pompayıda kampanyalı 200 küsür TLden aldım çok memnunum.

    düz lastik runflat lere göre konforu nasıl hocam? hissedilir bi yumuşama var mı? özellikle bozuk yollarda?
  • Bu kasım ayı 0 faiz kampanyası için sadece estate ve sedan modeli için demişler. Acaba coupe için bir girişimde bulunsak kabul etme ihtimalleri olur mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the best or nothing


    quote:

    Orijinalden alıntı: TRB7


    C200d AMG yi almadan once , C180 , C200d yi uzun uzun inceledim test ettim.

    Bahsede bahsede sehir efsanesi olusturulan dizel ile benzinli Performans farkini neredeyse hic hissetmedim...

    Tuketim olarak ta ist da kullaniyorum C200d yi surekli 2 aydir yarisi yogun kopru trafiginde geciyor genel ortamam 6,6 l/100 km .
    Arac 3500 de daha...
    Ki bu tuketim comfort %70 ve %30 da sport plus keyfidir ...

    Fiyatlar ve ileride ne olur a gelirsek...
    Elbette C klasse genel satis rakamlari cok duser ama bitmez ... Yillar once oldugu gibi ...

    Orta direk vatandas 1 sene bekler sonrada premium icin A ya CLA ya agirlik verir.
    Parasinin yettigini alir ama Mercedes, BMW alir lux arac mutluluk vericidir, iyi ve ozel hissettirir :)
    Para limiti olmayan da zaten herzaman oldugu gibi begendigini alir ama yine de dizel alir :)





    0-100 verisi 8.5 saniye olan benzinli bir arabayla, 0-100'ü 10.2 saniye olan bir motoru karşılaştırıp fark hissedemedim demek pek objektif bir yorum olmuş gerçekten. Teşekkürler bilgi için.

    Ben eşşek motorlu arabaya 20 bin lira fark vermem.

    Her 10.000km'de 2000 lira az yakıt parası vereceğim diye C180'in performansından/benzinin verdiği keyiften vazgeçmem.

    Bu 2000 lira bakıma girince C200d için çar çur olacak zaten. Bir de garanti bitince görün nasıl oluyor.

    Açın mbclubtr forumlarına C200d sorun yazın bakalım kaç konu çıkıyor.

    Herkese iyi günler...


    Sende haklisin hocam .
    C180 de mantikli ...
    Ince bir nokta kisisel onceliklere ve/veya tercihlere gore degisir.

    benim tercihim 8.5-10.2= -1.7 sn gec hizlansin varsin ama biraz az yaksin oldu.
    Haklisin 15-20K da fazla verdim dizel motor icin, belki 3. sene bakim maliyetleri de biraz fazla olabilir...
    Ama keyfim yerinde ...
    Sonucta tek bir dogru yok C180 de mantikli C200d de bakis acina gore degisir.

    Keyifli surusler herkese, benzin/dizel konusunu kapatalim artik :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • armutcan A kullanıcısına yanıt
    Bariz bir şekilde yumuşak.
    Fakat şöyle bir durum var daha önce de söylemiştim araç virajlara girince yanak üstünde yatıyor.
    Rof lastiklerle trenin rayda gittiği gibi stabil gidiyorsunuz fakat normal lastikle araç dediğim gibi lastik yanağı üzerinde esniyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • the best or nothing kullanıcısına yanıt
    Bakın durmadan aynı şeyi yapıyorsunuz.
    Durmadan dizel için bir itibarsızlaştırma içindesiniz.
    Tercihini yapmışsın benzinli almışsın ok.
    Burası ortak bir forum bir çok dizel kullanıcısı var kımsenin tercihine laf söylemek kimseye düşmez.
    Bu tutum sıkıntılı sana mantıklı gelen bir başkasına gelmez bu nedenle üsluba biraz dikkat edelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 637638639640641
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.