D

Yüzbaşı
19 Ocak 2011
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
2 üye
Görüntülenme
Toplam: 53 (Bu ay: 0)
Gönderileri
http://www.hizlial.com/lenovo-c260-57-329532-celeron-j1800-241ghz-2gb-500gb-windows-81-195-led-all-in-one-bilgisayar/10400517

merhaba arkadaşlar yukardaki linkteki bilgisayarı alırken j1800 işlemcili bilgisayarlarla ilgili net yorumlar bulamadım. bu nedenle 1 aydır kullandığım lenovo celeron j1800 işlemcili bilgisayar hakkındaki izlenimlerimi yazmak istedim.

---öncelikle alma nedenim çalıştığım yerde kullanmak için(aile sağlığı merkezi) kullandığımız bir modül var temel olarak onu kullanıyorum.

--- sadece bu modül açıkken ,tek işlem yaparken çok sorun olmuyor idare eder düzeyde çalışıyor. ama bikaç işlem bi arada yapınca bilgisayar sapıtıyor resmen. fazla miktarda donma yapıyor,bazen 20-30 saniye açtığım sayfanın kendine gelmesini bekliyorum.

--- Çok fazla titreşim yapıyor masada, özellikle oda sessizken harddisc seside çok fazla geliyor.

--- özellikle internetten orta kaliteli videolar bile oynatırken kasmalar oluyor arada,ekranı 1600x900 çözünürlüğe sahip oysaki

---office işlemlerini yaparken ppt,excel vs dosyalarını açarken salına salına açıyor,ortalama 10-15 saniye falan sürüyor bir dosyanın açılması.

---bilgisayar açılış tuşuna bastığınızda şaşırtıcı düzeyde hızlı açılıyor, 10 saniyede açılıyor neredeyse,ssd dide olmamasına rağmen.(hard disc dönüş hızı 7200 rpm)

--- hoperlörleri yeterli düzeyde ve kaliteli ses veriyor. ofis kullanımı için gayet yeterli.

---üzerinde gelen klavye ve mouse ikiside kablolu ama bence gayet kullanışlı ve kaliteli.özellikle klavye yumuşak.

sonuç: ben bu bilgisayarın zaten gündelik ofis işleri için üretilmiş olduğunu düşündüğüm için fiyatıda 19,5 inç bir bilgisayar için uygun olduğunu düşündüğüm için aldım ama bundan önce kullandığım 8 yıllık lap top bundan daha stabil çalışıyodu. bana bu bilgisayar 775 tl ye geldi,tamam bu fiyata yüksek ayarlarda oyun oynamayı falan beklemiyordum zaten o amaçla alınmadı ama ofis konseptine uygun bir bilgisayar yapıyorsan bi zahmet en azından internette dolaşırken video izlerken ve minik programlar kullandığında adam akıllı çalışmasını sağlıyacaksın.böyle olacağını bilsem 200-300 daha verir en azından i3 işlemcili bişey alırdım. özellikle kasmaları, donmaları beni deli ediyor.

Lenovo C260 57-329532 All In One Bilgisayar Özellikleri

İşlemci Intel® Celeron® J1800 (2.41 GHz dual-core)
İşletim Sistemi Windows 8.1
Ekran Kartı Intel® HD Graphics
Ram 2GB DDR3 Up to 8 GB DDR3
Kamera 1 megapixel (720 p)
Harddisk 500GB Up to 1TB (7200 rpm)
Audio Integrated stereo speakers
Ekran 19.5” HD+ (1600 x 900) LED
Ölçüler (W X H X D)
486 mm x 342 mm x 48 mm (19.1 inch x 13.5 inch x 1.9 inch)
Ağırlık
Model - 3.5 kg (7.7 lbs)
WiFi 802.11 b/g/n
Bağlantılar
1x USB 3.0
3x USB 2.0
6in1 card reader
HDMI-out (optional)
LAN
mic/headphone
bir süredir ds5 için karar aşamasındaydım, 1 ay kadar önce izmir bayraktar otomativden sıfır ama 2012 model 1,6 motor dizel +teknoloji paketi+xenon far sedefli beyaz için 86 bin lira fiyat almıştım. dün kararımı verip piyasa araştırması yapıp belki 1-2 bin daha aşağıya alırım diye düşünürken piyasada 2012 modelinin kalmadığını 2013 lerin daha yeni geldiğini ve yukarda saydığım donanımdaki 2013 model aracın tam 106 bin lira olduğunu öğrendim. diyarbakırdaki bayideki adama siz bu arabayı bu fiyata satamassınız deyip hayalimdeki arabayı arkamda bırakıp çıkıp gittim. bayraktarı aradım onlarda aşağı yukarı aynı fiyatı verdi. ben ne olduda 20 bin lira arttırdılar bu arabanın fiyatını anlamadım. böyle bir uçurum fiyat farkıyla nasıl satış yapacaklar bilmiyorum, 2. eldede fiyatları yukarı çekecekler bu araba alınır olmaktan tamamen çıkacak.
arkadaşalar 2011 model otomatik vites prins lpg li cruze aracım var, bikaç haftadır arabayı stop ettikten sonra çalıştırıp kalkış yapacağım zaman ara ara fren taş gibi sertleşiyor,sıkı basmasam zor tutuyo ama 5-6 saniye sonra düzeliyor,ilk hareketten sonra bidaha sertleşmiyor istediğim kadar dur kalk yapsamda. geçen sene yine yazın 3-4 defa yapmıştı aynen böyle götürdüm servise test sürüşü bilgisayar kontrolu vs herşeyi yaptılar hiçbişeyi yok dediler bende geldim. ama dediğim gibi beni rahatsız etmeye başladı bu durum ne olbilir sizce?
arkadaşlar lg pb60 cihazımı geçen hafta aldım ve tripod perde arayışı içine girdim. cam tozlu önerildiğini gördüm genel olarak ve hepsiburadadan su perdeyi aldımhttp://www.hepsiburada.com/liste/silvercrest-sc-cptp200-200x200-glass-beads-cam-tozlu-storlu-tripot-projeksiyon-perdesi/productDetails.aspx?productId=ofisslvsccptp200&categoryId=271967

perde bugun gündüz geldi ve hava kararınca heyecanla projektörü açıp yansıttım ilk anda dikkatimi çekmedi ama ekranda özellikle parlak olduğunda açıaya göre azalıp artan ama hiç kaybolmayan şerit şeklinde alanlar farkettim. muhtemelen ellerinde çoktan beri bekleyen bir ürünü yolladılar ve kasanın içinde uzun zamandır kaldığı için o cam tozu dedikleri şey perdede belli bölgelerde özellikle katlantı bölgelerinde yoğunlaşmış. bende akşam hepsiburadada iade etmek için form doldurdum iade onayı geldikten sonra iade edicem. burdan anlaşılan cam tozlu alırken dikkatlli olunması gerektiği, çünkü bu tarz bir problemle karşılaşmak olası.

ve ayrıca cam tozlu perdesi olan dostlar bu tarz bir problem yaşadınızmı,herhangi bir bölgede bu tarz rahatsız edici parlaklıklar oldumu sizdede ?

şimdi özellikle sizden isteğim bana tripod lu 200x200 boyutlarında ve 200 tl yi geçmeyecek şekilde en iyi perdeyi önermeniz, hevesim kursağımda kaldı diyebilirim. şimdiden yorumla katkıda bulunana dostlara teşekkürler.
arkadaslar bilgisayarim devamli mavi ekran hatasi veriyordu. win 7 kurulu idi bilgisayarda ancak orjinal vista kurulu idi aldigimda. bende oncelikle suruculeri teker teker kurmakla ugrasmamak icin recovery yapip vistaya dondurup uzerine 7 ye yukseltmek istedim. dosyalarimi yedekledikten sonra recovery dosyalarinin kayitli oldugu d surucusunu birincil disk olarak isaretleyip bilgisayari tekrar baslattim. bu seferde acilmadi bilgisayar. ne yaptiysam olmadi. bende bosver vistayi deyip direk biostan cdroomu boot edip 7 cd siyle actim. ancak bu seferde windows dosyalari genisletiyor safhasinda hata verdi. xp kurup dizelteyim dedim xp kurulurken mavi ekran hatasi verdi. win 7 cd siyle tekrar baslatip ms-dos la hem d ye hem c ye format attim bu sefer olur dedim ama olmadi ayni hatalari ayni sekilde tekrar veriyor. napicam bilmiyorm. acaba hardisktemi problem var ?
arkadaşlar 1 hafta kadar önce avea jet aldım kademeli kamu tarifeli olanı. şimdi benim sorunum şu, jet modemi bilgisayara taktığımda ağ kontrol ediliyor derken birden bire mavi ekran hatası veriyor ve bilgisayar baştan başlıyor. yeniden başladığında bir sorun olmuyor bu sefer bağlanıyor. bu sorunun kaynağı nedir nasıl çözebilirim fikri olan varsa yardımcı olabilirse sevinirim zira çok can sıkıcı bişey her bilgisayarı açışımda 2 defa beklemem gerekiyor açılıp kapanmasını.
merhaba arkadaşlar. ben 51d550 modelini araştırırken bir samsung dijital plazaya gittim. ellerinde 51d550 modelinin kalmadığını ama pazartesi günü 51e550 modelinin geleceğini ve 2000 tl ye verebileceğini söyledi. bunun d serisinden farkı nedir diye sordum, 2 tane gözlük hediyesi olduğunu 2012 model olduğunu daha az elektrik sarfiyatı olduğunu söyledi. bende merak edip gelip araştırdım ama ne yazıkki 1-2 site hariç neredeyse hiç bilgi bulamadım bu cihaz hakkında. adam akıllı 1 site var oda şu

http://reviews.plasmatvbuyingguide.com/samsung-plasma-tv/samsung-pn51e550.html

burda daha detaylı özellikleri var

http://reviews.plasmatvbuyingguide.com/samsung-plasma-tv/samsung-pn51e550-specifications.html


birde şu var 2012 april diye birşey yazıyor

http://muszakishop.hu/termek/10941/samsung_ps-51e550_full_hd_3d_plazma_televizio.html

şunlarda var

http://www.tehnomanija.rs/katalog/samsung-3d-televizor-plazma-ps-51e550.html


http://www.vanns.com/shop/servlet/item/features/463431039/samsung-pn51e530


şimdi bu verdiğim linlkerden az buçuk ingilizceyle birde smart tv özelliği olduğunu anlıyorum,acaba teknosadan 1999 tlye 51d550 almakmı yoksa bu e serisini beklemekmi ? bilgisi olan varsa yada fikir verebilecek olan varsa sevinirim.
arkadaşlar s2 yi geldiği gibi telpa garantili olarak vatanbilgisayar.com dan almıştım. 20 gün kadar kullandıktan sonra bir gece telefonu kapatırken gelen siyah ekranda alt kısmında boydan boya uzanan bir daha koyu siyah bir çizgi farkettim. bikaç pixel test programı indirdikten sonrada ölü picxel olabileceğini düşünüp telpaya yolladım. yaklaşık 20 gün sonra telefonum değiştirildi başka bir yeni sıfır telefon yollandı. yeni gelen telefonda bu sefer heö üstte hem altta çizgi mevcuttu ve ortadada siyah lekeler vardı. yalnız bu bahsettiğim durum sadece tamamen karanlık bir ortamda gözler ışığa uyum sağladıktan sonra siyah zeminde belli oluyordu. telefondan *#0*# tuşlayınca gelen ekranda pixel kontrolu yapılabiliyor. gelgelelim tekrar yolladım telefonu ancak bu sefer telefonuun test edildiğini ama bi sorunla karşılaşılmadığını söylediler 12 gün sonra telefon geldi gelip alabilirsiniz dediler. defalarca müşteri hizmetlerini arayıp detaylı bir şekilde anlatmama rağmen telefon tarafıma geri yollandı. bende samsung türkiyeyei aradım onlarda birde BAŞARI servisine götürmemi söylediler,başarıdakiler ayaküstü kontrol edip bişey yok deyip ilgilenmediler, gece görünüyosa sorun değildir işşte telefonu hep gece siyah ekrandamı kullancaksın sanki falan diye saçmaladılar. bende sinirlenip telefonu alıp geldim. ama o koca çizgiler okadar sinirimi bozuyorki napıcağımı bilmiyorum. bi ton para verip sırf garantili olsun başım aprımasın diye yurt dışından alma imkanım olmasına rağmen almadım. ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun.
Hakkında
Konum: Diyarbakır, Yenişehir
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 4 gün önce
Son Mesaj Zamanı: 8 ay
Mesaj Sayısı: 763
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 841
İkinci El Bölümü Mesajları: 2
Konularının görüntülenme sayısı: 33.754 (Bu ay: 250)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 169 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.