Şimdi Ara

W205 MERCEDES C-Class ANA KONU (409. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
17.121
Cevap
187
Favori
1.187.683
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 407408409410411
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • geng G kullanıcısına yanıt
    Şaka gibi bir cevap.

    Diyecek hiçbirşey bırakmamışsınız geriye.

    Boş yere yırtınıyor tüm Avrupa hatta dünya Euro 4 Euro 5 şimdi Euro 6 diye.

    En basiti bu tabi.

    Komik.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: geng


    quote:

    Orijinalden alıntı: mtutun

    quote:

    Orijinalden alıntı: sulbas

    dizel yakıtlı araçlarda emisyon salınımını azaltmak için kullanılan, motorun yanma odasında yakılamayan yakıtın ayrıştırılırak başka bir başınçlı oda içerisinde "adblue" sıvısı ile yakılıp temiz hava olarak salınmasına olanak veren bir sistem. uzun bir süredir komyonlarda, tırlarda, ağır vasıta araçlarda kullanılmaktadır. bunun çok daha karmaşık ve gelişmişi VOC Recovery System olarak geçer. dünyanın sayılı petrol sevkiyatı yapan limanlarında bulunur, çok pahalı bir sistemdir. TR'de bir tek limanda bulunmaktadır. Benzer mantıkla çalışan bu sistemin çalışma prensibi ise; hampetrolü almak için gelen boş tankerin, dolum için kapakları açılıp önceki sevkiyattan kalan sıkışmış hidrokarbon gazı doğrudan havaya salınmadan, rıhtımdaki VOC tanklarına çekilir, bu gazlar LNG ile birlikte işleme sokularak yakılır ve temiz hava olarak bırakılarak minimum emisyon gerçekleşir.

    bu sistemin aracın çekişine etki ettiğini ve piyasada tuningciler tarafından kapatılabildiği söyleniyor. nette ararsanız, reklamlarında da belirtiliyorlar. bence mantıklı. benzer işi ford focus aracımda daha ilkel yöntemle egr valfi denen bir parça yapıyordu. valfi iptal ettiğimde araç daha rahat gaz almaya başlamıştı. tabi garanti konusu ayrı bir belirsizlik.

    Peki ya çevre sağlığı? Artan kanser vakaları? Çocuklarımızın soluduğu hava?

    Dizel motor çok tehlikeli derecede kirli bir motordur. Bu sebeple Avrupa dışında modern ülkelere girişleri ancak çok gelişmiş temiz emisyon teknolojileri ve kimyasalları ile mümkün oluyor.

    Bunun üzerine bir de çevre kanununa aykırı uygulamaların yapılması, yani bu donanımların iptali, iptalini bırakın zamanı geldiğinde yenilenmemesi gibi maliyet veya performans odaklı yaklaşımları yanlış buluyorum.

    Saçma sapan bir yazı.

    Atılan bombalar, santraller, fabrika dumanları, atıkları, zirai ilaçlar vs ler bunların hepsi çevre kirliliği yapar, araba yakıtının ki deveye kulak kalır.

    Bombalar ve santraller ile fabrika atıklarının verdiği zarar kıyas bile edilmez, araba yakıtına gelene kadar çok şey var.

    Önce birbirimize saygı ile hitap etmemiz gerekir ki, sağlıklı bir diyalog oluşabilsin. Saygı ile yazılan her yazıya vaktim yettiğince cevap veriyorum. 23 yıllık otomotiv sektörü içinde çalışan biri olarak bu üsluptaki yazınıza daha uzun cevap yazmak istemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mtutun -- 23 Eylül 2015; 0:43:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sulbas

    quote:

    Orijinalden alıntı: mtutun

    quote:

    Orijinalden alıntı: sulbas

    dizel yakıtlı araçlarda emisyon salınımını azaltmak için kullanılan, motorun yanma odasında yakılamayan yakıtın ayrıştırılırak başka bir başınçlı oda içerisinde "adblue" sıvısı ile yakılıp temiz hava olarak salınmasına olanak veren bir sistem. uzun bir süredir komyonlarda, tırlarda, ağır vasıta araçlarda kullanılmaktadır. bunun çok daha karmaşık ve gelişmişi VOC Recovery System olarak geçer. dünyanın sayılı petrol sevkiyatı yapan limanlarında bulunur, çok pahalı bir sistemdir. TR'de bir tek limanda bulunmaktadır. Benzer mantıkla çalışan bu sistemin çalışma prensibi ise; hampetrolü almak için gelen boş tankerin, dolum için kapakları açılıp önceki sevkiyattan kalan sıkışmış hidrokarbon gazı doğrudan havaya salınmadan, rıhtımdaki VOC tanklarına çekilir, bu gazlar LNG ile birlikte işleme sokularak yakılır ve temiz hava olarak bırakılarak minimum emisyon gerçekleşir.

    bu sistemin aracın çekişine etki ettiğini ve piyasada tuningciler tarafından kapatılabildiği söyleniyor. nette ararsanız, reklamlarında da belirtiliyorlar. bence mantıklı. benzer işi ford focus aracımda daha ilkel yöntemle egr valfi denen bir parça yapıyordu. valfi iptal ettiğimde araç daha rahat gaz almaya başlamıştı. tabi garanti konusu ayrı bir belirsizlik.

    Peki ya çevre sağlığı? Artan kanser vakaları? Çocuklarımızın soluduğu hava?

    Dizel motor çok tehlikeli derecede kirli bir motordur. Bu sebeple Avrupa dışında modern ülkelere girişleri ancak çok gelişmiş temiz emisyon teknolojileri ve kimyasalları ile mümkün oluyor.

    Bunun üzerine bir de çevre kanununa aykırı uygulamaların yapılması, yani bu donanımların iptali, iptalini bırakın zamanı geldiğinde yenilenmemesi gibi maliyet veya performans odaklı yaklaşımları yanlış buluyorum.

    "Avrupa dışında modern ülkelere girmek için...." demekle neyi kasdettiğinizi anlamadım. kullanıdığımız dizel motorlar zaten Avrupa parlementosunun alt komiyonları tarafından düzenlenen limitlere göre emisyon salınımı yapacak şekilde dizayn ediliyor. Bu da "Avrupa Emisyon standartları" adıyla, bizim bildiğimiz EURO standarları. yani başka ülkelere giriş için değil aslında (https://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards) Avrupa dışında modern ülke; mesela ABD'de satılan araçlar zaten C300 veya C400 yüksek hacimli/emisyonlu motorlar. Ki, ABD Kyto prokolünü bile imzalamamış bir ülkedir.

    Çevre duyarlılığı konusunda her ne kadar sizin yaklaşımızına katılsam da; bu sistem ileride olur da garanti dışında arızlanırsa, açıkçası direk iptal etme yönünde tercihimi yaparım. ama öyle bir duruma kadar da küçük hesaplarla iptal ettireyim, maliyeti düşüreyim demem. Zaten sıfır aldığım Ford focus aracımdaki sistemi iptal ettirdiğimde, araç 120bin kmdeydi.

    Bu konuda yazdığım yazılar vardı, bulup buraya kopyalamaya çalışacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbkaynar

    quote:

    Orijinalden alıntı: mtutun

    quote:

    Orijinalden alıntı: koray.cano

    Audio Upgrade hk. da servis bölümü ile görüştüm daha önce böyle bir şey yapmadıklarını söylediler.

    Lakin başka bir MB forum sitesinde tanınmış biri orjinal parçaları Almanya'dan temin edip yapabiliyor diye bir duymuştum Mustafa bey.

    Tebrik ederim Koray Bey. 1,5 yıldan daha kısa bir süre zarfında bana aynı araçtan 2 kere sattığınız için. Hiç değilse bu sefer rengi ve donanımı farklı. Gerçekten Subaru Levorg kafamı çok karıştırmıştı, biliyorsun o markaya olan hayranlığımı...

    Beni tam bir Levorg almak üzereyken yakaladın!

    Mustafa Bey hayırlı olsun..mahsuru yoksa hangi paketi ne kadara aldığınızı öğrenebilir miyiz?

    Ben AMG Plus aldım, bildiğim kadarıyla artık C Edition gelmiyor. AMG Plus' ın da sanırım son kalan birkaç araçtan biri bana kısmet olacak. Fiyatı burada yazmak doğru olmayabilir. Ama şöyle ifade edeyim ki, ikinci el almaya değmezdi. Şu an fiyat/fayda oranı çok yüksek bir araç halen. Bugünkü kurlar sabit kalırsa, yenisi Şubat, Mart gibi geldiğinde benim aldığım fiyatın 50 gibi üzerinde olabilir AMG paketi... düşünülüyorsa Koray Bey'de bir de beyaz vardı...

    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hazır adblue yakıtı konuşuluyorken bir bilgi paylaşayım servisten öğrendigim.Adblue yakıt haznesi bu araçlarda 8lt ve 25lt olmak üzere iki çeşit geliyormuş.Söylenene göre tamamen şans işiymiş ve sürekli 5-6bin km de bir dolum yapmaya giden araçlarda 8lt lik hazne ve yol bilgisayarından kalan sıvıyı görme imkanı sunuluyor.Fakat 25lt lik haznede ortalama 1000km de 1lt azalttığı söylendiginden zaten bakım aralıklarıda 15 bin km olduğu için sıvı seviyesi bu 25ltlik hazneli araçlarda yol bilgisayarından görünmemekteymiş.Eksik veya yanlış bilgi varsa düzelten için şimdiden teşekkürler ama benim aldığım bilgi bu ve paylaşmak istedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cenkyigitsen -- 23 Eylül 2015; 0:57:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkan1zek


    quote:

    Orijinalden alıntı: mtutun

    quote:

    Orijinalden alıntı: koray.cano

    Audio Upgrade hk. da servis bölümü ile görüştüm daha önce böyle bir şey yapmadıklarını söylediler.

    Lakin başka bir MB forum sitesinde tanınmış biri orjinal parçaları Almanya'dan temin edip yapabiliyor diye bir duymuştum Mustafa bey.

    Tebrik ederim Koray Bey. 1,5 yıldan daha kısa bir süre zarfında bana aynı araçtan 2 kere sattığınız için. Hiç değilse bu sefer rengi ve donanımı farklı. Gerçekten Subaru Levorg kafamı çok karıştırmıştı, biliyorsun o markaya olan hayranlığımı...

    Beni tam bir Levorg almak üzereyken yakaladın!

    W204 coupe den bir buçuk yıl içinde 2 kere alma sebebinizi sorabilir miyim? Merak ettim yoksa haddime değil ilginç geldi.

    Estağfurullah, burası forum ve zaten bu gibi soruları sormak için var olan bir platform. Bir yanlış anlaşılmaya sebep vermemek için önce şunu açıklamalıyım ki, Nisan 2014 tarihinde Koray Bey'den aldığım 2014 C180 Coupe C Edition aracımı, bir iş anlaşmasının parçası olarak 1 yıl sonra sattım. Aracı çok beğendiğim için de bugün 2015 C180 Coupe AMG Plus sipariş ettim, tükenmeden sıfır olarak almak istedim.

    Ben zaten w204 sedanı makyajlandığından beri çok beğenirim. Tek probleminin içi ve dışı ile biraz küçük olması olduğunu düşünürüm. Bir de çok satılmış olması ve her yerde beyazının mevcut olması tabi...

    Koray Bey bu aracı bana tanıttığında sevdiğim kasayı, çok daha nadir bulunan bir versiyonu ile kalabalıktan sıyrılarak keyifle kullanabileceğimi fark ettim. Üstelik bu versiyonu ile hergün aracı olmayacağından, ic ve dış hacmin önemi de kalmıyor. Çok sayıda Coupe araç kullandığım için, söyleyebilirim ki bu tip kasalar eskimiyor, çok uzun ömürlü oluyor. Tabi ki başarılı olanlardan bahsediyorum ki, Mercedes zaten bu konuda çok başarılı markalardan. Bakınız w203 sedan örnekleri artık çok nadir görülürken, aynı dönemin meşhur coupesi CLK halen popüler ve prestijli. Biraz temizini 10 yaşında inanılmaz fiyatlar yazılıyor.

    Kişisel zevk olarak ben biraz klasik ve tutucuyum. Bu sebeple w204 türevi olan c204 coupe'nin daha klasik, köşeli ve sert iç ve dış dizaynı bana daha çok hitap ediyor. Yeni Coupe'ye gözüm alışana veya başka bir model beni ikna edene kadar 3 yıl binmeyi düşünüyorum. Üstelik şu an fiyat/fayda oranı da çok yüksek, ileride satarken zarar ettireceğini de düşünmüyorum.

    Genel olarak bu düşünceler beni yeniden almaya teşvik etti. 4-5 ay sonra yeni kasayı canlı gördüğümde hemen almak istesem bile, şu an aldığım fiyat ile ya zarar etmem, ya da kiralama bedeli kadar zarar ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mtutun -- 23 Eylül 2015; 1:10:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Anlıyorum teşekkürler bilgilendirmeniz için. Coupe gerçekten görkemli görünüyor ancak tabi kullanıma göre değişiyor. w204 ün beyazını görmekten bende yoruldum artık. Aracın beyazdan başka versiyonu yokmuş gibi her yerde var. F30 lar zaten 2012 den beri piyasada öyle bir birikti ki dönüp bakmaz oldum. Göze yıllarca hoş gelen araçların yeri başka oluyor.
  • mtutun M kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun Mustafa ağabey. Kendim almış kadar sevindim. Kazasız belasız iyi günlerde kullanılmasını dilerim. Kesinlikle fiyat fayda oranı çok yüksek bir model. 4 kapı mecburiyetim olmasa bende hiç düşünmeden bu aracı alırdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marmaratic -- 23 Eylül 2015; 2:56:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkan1zek

    Anlıyorum teşekkürler bilgilendirmeniz için. Coupe gerçekten görkemli görünüyor ancak tabi kullanıma göre değişiyor. w204 ün beyazını görmekten bende yoruldum artık. Aracın beyazdan başka versiyonu yokmuş gibi her yerde var. F30 lar zaten 2012 den beri piyasada öyle bir birikti ki dönüp bakmaz oldum. Göze yıllarca hoş gelen araçların yeri başka oluyor.

    Teşekkürler. Coupe/cabriolet ilginç tercihler, herkes tarafından çok beğenilen ama kullanım pratikliğinin düşüklüğü ve ikinci el korkusu ile çoğu kişi tarafından tercih edilmeyen kasalar. Bugün yollarda w204 sedan halen w205 sedandan daha fazla görülüyor. Sanırım bir 2 yıl daha aynı şekilde olur, Coupe ise şahsına münhasır bir hayat döngüsüne sahip.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marmaratic

    Hayırlı olsun Mustafa ağabey. Kendim almış kadar sevindim. Kazasız belasız iyi günlerde kullanılmasını dilerim. Kesinlikle fiyat fayda oranı çok yüksek bir model. 4 kapı mecburiyetim olmasa bende hiç düşünmeden bu aracı alırdım.

    4 kapı mecburiyetin ve dizel durumu olmasaydı, atla gel eldeki sonuncuyu da sana alalım derdim. Bak meceng beni dinledi ve ben halen çok memnun olduğuna inanıyorum. Hem sahip olma hem de yatırım başarısı açısından...

    Bu arada iyi dileklerin için de teşekkür ederim. Aslında sahne senindi, ben rol çalmış gibi oldum. Darısı başına inşallah, heyecanla senin sipariş haberini de bekliyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: geng


    quote:

    Orijinalden alıntı: mtutun

    quote:

    Orijinalden alıntı: sulbas

    dizel yakıtlı araçlarda emisyon salınımını azaltmak için kullanılan, motorun yanma odasında yakılamayan yakıtın ayrıştırılırak başka bir başınçlı oda içerisinde "adblue" sıvısı ile yakılıp temiz hava olarak salınmasına olanak veren bir sistem. uzun bir süredir komyonlarda, tırlarda, ağır vasıta araçlarda kullanılmaktadır. bunun çok daha karmaşık ve gelişmişi VOC Recovery System olarak geçer. dünyanın sayılı petrol sevkiyatı yapan limanlarında bulunur, çok pahalı bir sistemdir. TR'de bir tek limanda bulunmaktadır. Benzer mantıkla çalışan bu sistemin çalışma prensibi ise; hampetrolü almak için gelen boş tankerin, dolum için kapakları açılıp önceki sevkiyattan kalan sıkışmış hidrokarbon gazı doğrudan havaya salınmadan, rıhtımdaki VOC tanklarına çekilir, bu gazlar LNG ile birlikte işleme sokularak yakılır ve temiz hava olarak bırakılarak minimum emisyon gerçekleşir.

    bu sistemin aracın çekişine etki ettiğini ve piyasada tuningciler tarafından kapatılabildiği söyleniyor. nette ararsanız, reklamlarında da belirtiliyorlar. bence mantıklı. benzer işi ford focus aracımda daha ilkel yöntemle egr valfi denen bir parça yapıyordu. valfi iptal ettiğimde araç daha rahat gaz almaya başlamıştı. tabi garanti konusu ayrı bir belirsizlik.

    Peki ya çevre sağlığı? Artan kanser vakaları? Çocuklarımızın soluduğu hava?

    Dizel motor çok tehlikeli derecede kirli bir motordur. Bu sebeple Avrupa dışında modern ülkelere girişleri ancak çok gelişmiş temiz emisyon teknolojileri ve kimyasalları ile mümkün oluyor.

    Bunun üzerine bir de çevre kanununa aykırı uygulamaların yapılması, yani bu donanımların iptali, iptalini bırakın zamanı geldiğinde yenilenmemesi gibi maliyet veya performans odaklı yaklaşımları yanlış buluyorum.

    Saçma sapan bir yazı.

    Atılan bombalar, santraller, fabrika dumanları, atıkları, zirai ilaçlar vs ler bunların hepsi çevre kirliliği yapar, araba yakıtının ki deveye kulak kalır.

    Bombalar ve santraller ile fabrika atıklarının verdiği zarar kıyas bile edilmez, araba yakıtına gelene kadar çok şey var.

    Kimsenin şahsına bir yazı yazmadım, sadece yorum hiç mantıklı gelmedi ve hiç kimse de elle tutulur bir cevap yazmamış,

    Atılan bombalar ve fabrika atıkları vs lerle gezegenimizin atmosferinde koca bir delik açıldı ve açılmaya da devam ediyor,

    Arabaların yakıtına gelene kadar çok şey var, bu sinek vızıltısı gibi gelir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • mtutun M kullanıcısına yanıt
    Selamlar üstadım,
    Tabiki severek kullanıyorum aracımı. W204 u hep almak istemiş ancak hep bayiye gittiğimde istediğim donanımı bulamamıştım. Sipariş geçmeyi de hic düşünmemiştim. Sonrasinda kasa degisti ve beni memnun edecek bir tasarim olmadıgı icin uzun sure f30 almak icin bu konuyu takip ederken sizin tavsiyeniz ile c204 coupe aldım. Isin diger ilginç tarafı aslında işyeri bilgisayarindaki ekran görüntüm iki yıldır c204 black Edition idi. Yani aslında bu aracı hep cok beğenir ancak fiyatının cok yuksek olduğunu bildiğimden uzak dururdum. Gecen Aralık kampanya fiyatı ile birlikte cok uyguna gelince hic tereddüt etmeden aldık aracı.
    Her kullandığımda da keyif alıyorum. Bir tek motorun biraz daha güçlü ve otomatik vitesin de biraz daha hızlı geçişleri olmasını isterdim.yine de su an tekrar arac alacak olsam o son c204 e talip olurdum herhalde :)
    Bu arada F30 un da surus karakterini cok beğeniyorum. Kardeşime ikinci el bir F30 bakiyoruz lakin fiyatlar cok uçmuş maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marmaratic

    Satış temsilcisi statik led far ilede otomatik uzun far alınabildiğini söyledi.

    yanlış bilgilendirmiş, adı üzerinde o farlar statik, öndeki trafiğe göre kendisini dinamik olarak ayarlayamıyor. konfigüratörden de seçim mümkün değil zaten. ben bu satış temsilcilerinin bir kısmını gerçekten anlamıyorum, adamın işi bu ama sattığı arabadan bihaber. bizler hata yapabilir, yanlış bilebiliriz ama onların yanlışları düzeltmesi gerekir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: geng


    quote:

    Orijinalden alıntı: geng


    quote:

    Orijinalden alıntı: mtutun

    quote:

    Orijinalden alıntı: sulbas

    dizel yakıtlı araçlarda emisyon salınımını azaltmak için kullanılan, motorun yanma odasında yakılamayan yakıtın ayrıştırılırak başka bir başınçlı oda içerisinde "adblue" sıvısı ile yakılıp temiz hava olarak salınmasına olanak veren bir sistem. uzun bir süredir komyonlarda, tırlarda, ağır vasıta araçlarda kullanılmaktadır. bunun çok daha karmaşık ve gelişmişi VOC Recovery System olarak geçer. dünyanın sayılı petrol sevkiyatı yapan limanlarında bulunur, çok pahalı bir sistemdir. TR'de bir tek limanda bulunmaktadır. Benzer mantıkla çalışan bu sistemin çalışma prensibi ise; hampetrolü almak için gelen boş tankerin, dolum için kapakları açılıp önceki sevkiyattan kalan sıkışmış hidrokarbon gazı doğrudan havaya salınmadan, rıhtımdaki VOC tanklarına çekilir, bu gazlar LNG ile birlikte işleme sokularak yakılır ve temiz hava olarak bırakılarak minimum emisyon gerçekleşir.

    bu sistemin aracın çekişine etki ettiğini ve piyasada tuningciler tarafından kapatılabildiği söyleniyor. nette ararsanız, reklamlarında da belirtiliyorlar. bence mantıklı. benzer işi ford focus aracımda daha ilkel yöntemle egr valfi denen bir parça yapıyordu. valfi iptal ettiğimde araç daha rahat gaz almaya başlamıştı. tabi garanti konusu ayrı bir belirsizlik.

    Peki ya çevre sağlığı? Artan kanser vakaları? Çocuklarımızın soluduğu hava?

    Dizel motor çok tehlikeli derecede kirli bir motordur. Bu sebeple Avrupa dışında modern ülkelere girişleri ancak çok gelişmiş temiz emisyon teknolojileri ve kimyasalları ile mümkün oluyor.

    Bunun üzerine bir de çevre kanununa aykırı uygulamaların yapılması, yani bu donanımların iptali, iptalini bırakın zamanı geldiğinde yenilenmemesi gibi maliyet veya performans odaklı yaklaşımları yanlış buluyorum.

    Saçma sapan bir yazı.

    Atılan bombalar, santraller, fabrika dumanları, atıkları, zirai ilaçlar vs ler bunların hepsi çevre kirliliği yapar, araba yakıtının ki deveye kulak kalır.

    Bombalar ve santraller ile fabrika atıklarının verdiği zarar kıyas bile edilmez, araba yakıtına gelene kadar çok şey var.

    Kimsenin şahsına bir yazı yazmadım, sadece yorum hiç mantıklı gelmedi ve hiç kimse de elle tutulur bir cevap yazmamış,

    Atılan bombalar ve fabrika atıkları vs lerle gezegenimizin atmosferinde koca bir delik açıldı ve açılmaya da devam ediyor,

    Arabaların yakıtına gelene kadar çok şey var, bu sinek vızıltısı gibi gelir.

    bana da bu yaklaşım saçma geldi, atılan bombalar ne alaka? emisyonlarını nasıl ölçüyoruz? fabrika derseniz gelişmiş ülkelerde onlar da sıkı denetim altında, onlar çevreyi kirletiyor diye dünyadaki milyonlarca araç da mı kirletsin? Biraz çocukça bir yaklaşım.

    bu işin ne derece ciddiye alındığına örnek, VW Amerika'daki araçlarına emisyon değerlerini manipüle eden yazılım yükledi diye EPA tarafından 18 milyar dolar ceza ile karşı karşıya:

    http://www.motor1.com/news/58576/vw-admits-to-cheating-on-emissions-tests-halts-sales-of-2-0-tdi-cars?v=2&s=1&tm=1&tmm=1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aviator37 -- 23 Eylül 2015; 12:04:06 >




  • mtutun M kullanıcısına yanıt
    Bu arada yani aracınızı güzel günlerde kullanınız dilerim.
    Araçla ilgili izlenimlerinizi de merakla bekliyorum. Özellikle konfor suspansiyon kullanmış biri olarak, amg suspansiyonun sertliği ile ilgili yorumlarınızı ilgiye bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aviator37

    quote:

    Orijinalden alıntı: Marmaratic

    Satış temsilcisi statik led far ilede otomatik uzun far alınabildiğini söyledi.

    yanlış bilgilendirmiş, adı üzerinde o farlar statik, öndeki trafiğe göre kendisini dinamik olarak ayarlayamıyor. konfigüratörden de seçim mümkün değil zaten. ben bu satış temsilcilerinin bir kısmını gerçekten anlamıyorum, adamın işi bu ama sattığı arabadan bihaber. bizler hata yapabilir, yanlış bilebiliriz ama onların yanlışları düzeltmesi gerekir.

    Merhaba hocam,

    Şimdi konfiguratöre baktım.

    Statik led far ile,*Otomatik uzun far yardımcısı 923 TL

    Adaptif led far(Led akıllı ışık sistemi) ilede, *Adaptif uzun far yardımcısı 513 TL

    Alınabiliyor. Sizde bir bakın isterseniz. Zaten bu bilgiyi veren satış danışmanı, işinin ehli bir beyefendi.

    Genel satış temsilcisi profili hakkında söylediklerinize katılıyorum.




  • meceng M kullanıcısına yanıt
    Şimdiden şunu belirteyim ki, AMG Plus yine ilk tercihim olmazdı, eğer C Edition geliyor olsaydı. Tanıdığım bir satış müdürü aralarındaki farkın beni rahatsız edecek kadar olmadığını söyledi. Ama sürdükten sonra sana beni en çok süspansiyonun mu, yoksa kırmızı kemerlerin mi rahatsız ettiğini bildireceğim. Kırmızı kemerler çok sevdiğim ama bu sefer bulamadığım kırmızı dış renge teselli olarak verilmiş gibi hissedeceğim...

    Bu arada aracını kolay kolay elden çıkarma, kurlar böyle devam ederse esas zamlar seneye gelebilir. Böyle bir otomobili yerine koymak çok pahalı olur... Ikinci el genel anlamda çok uçuk, neden anlayamıyorum? Satmak yerine çoğu aylarca bekliyorlar ilanda! Ben 5 ay önce C Coupe'yi satarken ilanda olan benzer araçlardan halen ilanda olanlar var.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomatik uzun far yardımcısı basit olarak karşıdan gelen aracı algılayıp, otomatik olarak kısa far ve uzun far arasında değiştiren bir donanım anladığım kadarıyla.

    Aviator arkadaşımızın bahsettiği ise, sadece uzun/kısa arası geçiş yapmaktan daha fazlası, yol ve öndeki trafiğe göre en ideal şekil ve aydınlatmaya bürünen adaptif bir teknoloji.

    Ben broşürü veya konfigüratörü incelemedim, sadece yazdıklarınıza istinaden böyle bir fark olabilir diye tahmin ediyorum. Benim C Coupe'de intelligent Light system varken, diğer bir aracımda sadece uzun far yönetimi var basit olarak.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Ledli farlarda iç tarafında halojen ampul yeri var burası nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emrtkn E kullanıcısına yanıt
    Halojen ampul yerinden kastiniz merceksiz bolumse(uzunlarin oldugu) orasi da led. Hatta biraz detayli incelediginizde ufak bir mercek mevcut. Statiklerde halojen yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 407408409410411
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.