Şimdi Ara

W205 MERCEDES C-Class ANA KONU (247. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
17.121
Cevap
187
Favori
1.187.679
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 245246247248249
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ejlover

    quote:

    Orijinalden alıntı: finansmen1

    Arkadaşlar bu videoyu izlemeyen kalmış mıdır aramızda bilmiyorum ama ben yeni izledim, şöyle söyliyim, bu adamlar bu arabaları bedava satıyorlar. Vergisiz fiyatlarını kastediyorum tabi. Ve bizim devletimiz de hiç bişi yapmadan bunların kazandığının iki katını kazanıyor. Adalet mi bu şimdi? Ayıp ayıp. Valla şu videoyu izleyin, ondan sonra bir daha gözden geçirin vergi oranlarını, derim ben maliyeye.



    Bu da W205'in üretimi. Başlık sürekli dağılıp dursa ve konudan şaşıp dursa da hala "2014 MERCEDES C-Class ANA KONU"


    Pardon. Konuyu ben dağıtmış oldum sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi finansmen1 -- 22 Ocak 2015; 20:45:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smart4456

    Anlamadığım bir şey daha, arkadaşlar benzinli motorlar, örneğin c180 üzerindeki Mercedes motorunun verilerine bir bakın.250 maksimum tork ve 5300 devirde 156 bg üretiyor. Şimdi benzinli motorda gaza kökleyip 5300 devire getirdiğinizde duyacağınız motor sesinin 1750 devirde 136 bg üreten motor sesinden daha az olacağını söylemek biraz aymazlık olur.


    Maximum gücünü 3500 devirden önce veren dizel yok, düzeltelim bu konuyu.
    1750 devirde 136 beygir vermez yani bu motor. Yanlış bakmadıysam 3800'de veriyor maximum gücü.
    Ama dizeli bağırtmaya gerek yok, normal kullanımda zaten 3000'i geçmem derseniz ona itirazım yok.

    Tork ile gücü karıştırmayalım. Motor yüksek devir çevirmeden iyi bir güç veremez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Gamemaster_

    beyler belli bi hizda gidince eger ondeki arac benim araca yakinsa uyari isareti yanip sesli uyari veriyor merak ettigim cokta yaklasinca arac kendisi firen yapiyormu? denemeye tirsiyorumda

    Türklerin ölmeden önceki son sözleri meşhurdur.onlardan bir taneside şu olacak herhalde

    - emmoğlu bak şimdi benim araba kendi kendine fren yapacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dermeister01

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Gamemaster_

    beyler belli bi hizda gidince eger ondeki arac benim araca yakinsa uyari isareti yanip sesli uyari veriyor merak ettigim cokta yaklasinca arac kendisi firen yapiyormu? denemeye tirsiyorumda

    Türklerin ölmeden önceki son sözleri meşhurdur.onlardan bir taneside şu olacak herhalde

    - emmoğlu bak şimdi benim araba kendi kendine fren yapacak.


    ahahah haci kac zamandir merak ediyordum ne yapim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • @sixtus
    Comand ve garanti olayını bu kadar takmamak lazım. Aracı bi süre kullanın ilk serilerden değilse touchpad v.s. doğru çalışıyosa Comand'la ilgili bi garanti sorunu çıkma olasılığı düşük bence yeterince. Ola ki en kötü durum senaryosu bi problem olursa Audio20niz zaten evde duruyo olacak geri dönmek 1-2 saatlik iş

    @_Gamemaster_
    Yalnız dikkat edin sadece 30km/sa hızdan sonra aktif oluyor. Bir de uyarı var bildiğim kadarı ile ama her pakette standard olmayabilir fren sistemi


    quote:

    Orijinalden alıntı: finansmen1

    quote:

    Orijinalden alıntı: ejlover

    quote:

    Orijinalden alıntı: finansmen1

    Arkadaşlar bu videoyu izlemeyen kalmış mıdır aramızda bilmiyorum ama ben yeni izledim, şöyle söyliyim, bu adamlar bu arabaları bedava satıyorlar. Vergisiz fiyatlarını kastediyorum tabi. Ve bizim devletimiz de hiç bişi yapmadan bunların kazandığının iki katını kazanıyor. Adalet mi bu şimdi? Ayıp ayıp. Valla şu videoyu izleyin, ondan sonra bir daha gözden geçirin vergi oranlarını, derim ben maliyeye.



    Bu da W205'in üretimi. Başlık sürekli dağılıp dursa ve konudan şaşıp dursa da hala "2014 MERCEDES C-Class ANA KONU"


    Pardon. Konuyu ben dağıtmış oldum sanırım.



    Yok hocam genel olarak dedim. Sürekli başka model/marka araç sahipleri ya da W205 ile ilgili ama almakla uzaktan yakından alakası olmayanlar gelip burada uzayıp giden polemikler yaratıp gidiyor ve W205 ile ilgili faydalı bilgiler ya da birebir alakalı fikir alışverişleri insanların asıl işine yarayacak bilgiler araya kaynayıp gidiyor. Sonra birileri gelip aynı soruları sorduğunda 1-2 sayfa geri gidip cevapları bulamıyor çünkü onlarca sayfa gereksiz diyalogla şişmiş oluyor başlık. Sonuçta burası sırf Mercedes forumu değil dolayısı ile W205'e özel bir alt forum açılıp onun altında konulara göre sayısız başlık açma sansımız yok. O nedenle bilgi kirliliği yaratılmaması burada kullanılır bilgi arayışı içinde gelen kişilerin çok daha işine yarayacak ve başlığın amacına hizmet etmesine olanak sağlayacaktır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ejlover -- 22 Ocak 2015; 23:43:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smart4456

    Mengerler egemer den C 200 aldım. 2014 model avantgarde otomatik. Doktor ve servis indiriminden sonra anahtar teslim 147500 tl ye mal oldu. Araç bu ay sonu teslim edilecek. Ancak muhtemelen Şubat’ın ortasını bulur. Arkadaşlar ben konunun uzmanı değilim ama ; Özellikle bu ve benzeri forumlarda bazı arkadaşların dizel motora Renault olmasından dolayı edilen lafları tamamına katılmadığımı belirtmek isterim.
    Renault r9m dizel motoru f1 uzmanları tarafından geliştirilen ve son olarak twinturbo teknolojisi ile 160 bg güç üretecek olan bir motor. Eğer son 10 yılın f1 yarışlarının kazananların bakarsanız 6 tanesinin ki son 4 şampiyonluk redbul İle Renault motorlu araçların olduğunu görürsünüz.
    Ha birde, 2014 yılında yarışan takımların hangi motorla yarıştıklarını veriyorum ki ne dediğim daha iyi anlaşılsın. 11 takımdan 4 ü Renault motoru kullanıyor. 4 ü Mercedes 3 ü Ferrari . O burada çok bahsedilen Honda ., Toyota vb motorları iyi bir f1 seyreden olarak söyleyebilirim ki tel tel dökülüp çatır çatır çatladılar.

    Red Bull
    Motor: Renault
    Mercedes
    Motor: Mercedes
    Ferrari
    Motor: Ferrari
    Lotus
    Motor: Renault
    McLaren
    Motor: Mercedes
    Force India
    Motor: Mercedes
    Sauber
    Motor: Ferrari
    Toro Rosso
    Motor: Renault
    Williams
    Motor: Mercedes
    Marussia
    Motor: Ferrari
    Caterham
    Motor: Renault

    Gelelim deneyim ve düşüncelerine; ben dizel motor hayranıyım . Yüksek Torkun ve düşük devirlerde ürettiği gücü ve tok motor sesini seviyorum. İlaveten günlük 60 km en az yol yaptığımdan motorinin hem ucuz olması hem de dizel aracın aynı hacimdeki benzinliden en az %40 az yakması önemli. Bundan önce yine Renault un dizel 1.5 dCİ motorunu taşıyan düz vites Nissan qashqai+2 aracına tam 4 yıl bindim. Aracı 117000 km de sattığımda motorundan en küçük problem yaşamadım. Araçla ilgili tek sorunum debriyaj baskı balatası yanmasıki oda sevgili eşimin kadınlara özgü düz vites araçları kullanırken yarım ayak sürekli debriyaj üzerinde olmasından dolayıdır. Sizlere tavsiyem eşinize sakın düz vites araç vermeyin. Yol tecrübeye gelince ; devrini bulan aracın dik rampalarda bile 6. Viteste hiç zorlanmadan çıktığını her defasında gördüm.evet motor atik değil. Ama devrini bulunca yaklaşık 1500 kg İlk aracı hiç zorlanmadan ve bazılarının dediği gibi gürültü yapmadan taşıyor. Hele bunun 136 bg ve daha hafif olan c kasasının üzerinde hem de otomatik vitesle çıkacağını duyduğumda bayağı heyacanlanmıştım. Nihayet kavuşacağım.
    Anlamadığım bir şey daha, arkadaşlar benzinli motorlar, örneğin c180 üzerindeki Mercedes motorunun verilerine bir bakın.250 maksimum tork ve 5300 devirde 156 bg üretiyor. Şimdi benzinli motorda gaza kökleyip 5300 devire getirdiğinizde duyacağınız motor sesinin 1750 devirde 136 bg üreten motor sesinden daha az olacağını söylemek biraz aymazlık olur.
    Ayrıca;
    1-renault karoseri ve yürüyen açısından içler acısı evet ama bunu motor için söyleyemezsiniz.
    2-motor ucuz ve uyduruk olsaydı Mercedes tl hesabıyla dizel motoru aynı hacimdeki benzinli kendi motorundan 14000 TL daha pahalı satmazdı.
    3-renaultun 1,6 motorunu kullanan tüm Renault modellerini kullanan ikinci el satıcılarının kasadan yalıtımdan çok şikayetçi ancak asla motordan şikayetçi olmadıklarını görürsünüz.
    4-inanıyorumki 4 yıl sonra İkinci el değerleri benzinli Mercedes motorlarda daha fazla olacaktır.
    5-benzinli c180 ı olan arkadaşım benimle aynı yolu 11 l/km ile alırken ben daha ağır araçla 6,1 l/km ile alıyordum buda yaklaşık %50 tasarruf anlamına geliyor.
    6- ve son olarak Mercedes aklını peynir ekmekleri yedi ki ;gelecekte kendi marka imajına leke sürecek c 200 ü adi bir motorla piyasaya sürsün.
    Bunlar benim görüşlerim. Katılmayan arkadaşlara saygı duyuyorum. Araçla ilgili tek sıkıntım audio 20 olacak gibi. Onuda her şeyiyle test edip paylaşacağım. Çok tuzlu olmasa ve Türkiye için Mercedes comand online İn online özelliğini kapatmamış olsaydı onuda alır almaz değiştırecektım.


    Hocam yukarıdaki mesajları okuduysanız eğer, ben Mercedes' in Renault motoru kullanmasının normal ve akıllıca olduğunu düşünüyorum.

    Ama bir doktor olarak dizel makinayı bu kadar sevmeniz, hele ki kanser vakalarının bu kadar sıklaştığı bir ortamda bana tezat geldi. Ben çevre ve insan sağlığının daha önemli olduğunu düşünüyorum.

    Hiçbir dizel makina F1 motor dizaynırları tarafından geliştirilmez. Çünkü yakıt beslemesinden, ateşlemesine, sübap yönetiminden, güç üretim eğrisine kadar bir F1 makinasının dizelle hicbir ortak yönü yoktur. Neden dizel F1 aracı yok? Renault'un küçük dizellerdeki teknik ve ticari başarılarını doğru argümanlarla savunmak gerekli.

    Bahsettiğiniz Toyota ve Honda firmaları motor üretiminde çok başarılı firmalardır. F1'e yeterince yatırım yapmıyor olmaları motorlarının kötü olduğu anlamına gelmez. F1 bir Avrupa organizasyonudur, her ne kadar her yerde gerçekleştirilse dahi ve en çok Avrupalılar tarafından ciddiye alınır. Ki, Honda ciddiye aldığı dönemlerde şampiyonluklar da yaşamıştır. Özetle ben F1'de dağılan, kırılan olarak değerlendirilebilecek bir Honda veya Toyota makinası görmedim.

    Dizel ile benzinli makinalar sadece tork değerleri ile kıyaslanamazlar, tamamen farklı teknikte motorlar.C sınıfında kullanılan 1.6 dizel makina hiç bir durumda 1.6 turbo benzinli makinadan daha atak olmayacaktır. Sadece ve sadece vitesi bir orana sabitler ve motoru 1.500 d/d altında olmaya zorlarsanız bu olabilir ki, bu da pratikte mümkün değil.

    Renault hiç bir konuda içler acısı üretim yapmaz. Gayet kaliteli, güvenilir ürünler yapan bir üreticidir. Örneğin euroncap testinden ilk tam notu 2001 yılında almış üreticidir. Bir aracın NVH seviyesi, o aracın satıldığı fiyat seviyesi ve müşteri kitlesi ile ilgilidir, kalite ile değil. Sizin dediğiniz kadar kötü bir firmanın sadece bir 1.6 dizeli Mercedes' te kullanılacak kalitede şans eseri üretmesi sizce mantıklı mı? Renault iyi ve güvenilir bir üreticidir. Mercedes ile aynı segmentte araçlar üretmemesi bir tercih meselesidir, sizi yanıltmasın.

    Kendi tercihiniz olan modeli sevmenizi ve övmenizi anlıyorum. Ama diğer üreticiler ile ilgili kullandığınız ifadeler doğru değil.

    Bu konularda daha fazla teknik bilgi isterseniz verebilirim ama bazı arkadaşların burada sadece W205 konuşulması gerektiği düşüncesi var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mtutun -- 23 Ocak 2015; 6:11:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • goganemre kullanıcısına yanıt
    Bu konu da bir türlü netleşemedi. Bana göre önemli bir özellik olduğu için çok araştırdım, sonunda bulduğum yanıt aracın standart donanımda otomatik fren yapmadığı, sadece tehlike anında frenin kendisini "hazırlayarak" frene dokunduğunuz anda ideal fren basma gücünü ayarladığı oldu. Mengerler ümitköydeki satış temsilcisi oldukça bilgili olduğu için söylediklerine güvendim ama bilemiyorum tabi belki de yanılmıştır. Yine onun dediğine göre distronic olmadan otomatik fren özelliği mevcut değilmiş.
  • SAYIN MTUTUN; VERDİĞİNİZ DEĞERLİ BİLGİLER İÇİN TEŞEKKÜRLER. BİRÇOK KONUDA AYRI DÜŞSEKTE SONUÇTA BU KONUDA BENDEN DAHA FAZLA BİLGİ SAHİBİ OLABİLİRSİNİZ . ZİRA YAZDIKLARINIZIN İÇERİĞİ OLDUKÇA DOLU. BEN SADECE 3 ŞEYİ AYDINLATMAK İSTİYORUM.
    1-FORMULA MÜHENDİSLERİ BU MOTORU YAPMIYOR, ANCAK RENAULTUN KENDİ AÇIKLAMALARINDA DAHİ AR-GE ÇALIŞMALARININ BU MÜHENDİSLERCE YAPILDIĞINI SÖYLÜYOR. BEN ONLARIN YALANCISIYIM. MERCEDES TE AYNI ŞEY SÖZ KONUSU BİLDİĞİM KADARIYLA.
    2-MARKA ADI VERMEM YANLIŞ OLMUŞ, ANCAK YİNEDE FORMULA BİRDE SIKSIK MOTOR ARIZASI VERİP, EGZOSUNDAN DUMAN ATAN ARAÇLARA EMİNİM SİZDE ŞAHİT OLMUŞSUNUZDUR. SEVEREK ALDIĞIM BİR BAŞKA BENZİNLİ VE TÜRKİYE DE ÇOK TUTULAN ELİT ARAÇLARDAN BİRİYLE 2 KEZ BENZİNLİ TURBO DAĞITMIŞ BİRİYİM. TURBO BENZİNLİ ARAÇ KULLANDIM YANİ.
    3-EVET BİR HEKİM OLARAK DİZEL MOTORU TERCİH EDİYORUM. NİYE BENZİNLİ DEĞİLİN AÇIKLAMALARINI YAPTIM. ANCAK BAHSETTİĞİNİZ HAVA KİRLİLİĞİ VE BUNA BAĞLI KANSER ORANLARININ ARTIŞI İSE , OLAY CO2 EMİSYONU AÇISINDAN SİZDE BİLİYORSUNUZ TAM TERSİ. ANCAK AZOT OKSİT VE SÜLFÜR GAZLARI AÇISINDAN HAKLISINIZ. BUNUN İÇİNDE YANLIŞ BİLMİYORSAM MERCEDES TE EGR VE TÜM DİZEL ARAÇLARDA PARTİKÜL FİLTRESİ VAR VE BELİRLİ ARALIKLARLA DEĞİŞTİRİLMESİ GEREKİYOR. DİZEL BU İKİSİNİ BUNA RAĞMEN DAHA FAZLA ÜRETİYOR VE HAVAYA SALIYOR. ANCAK UNUTMAYIN Kİ BENZİNLİ HATTA GAZLA ÇALIŞAN SİSTEMLERDE BİLE VAR. O ZAMAN ELEKTRİKLİ MOTOR EN İYİSİ. VE BİR HEKİM OLARAK ŞUNU SÖYLEYEBİLİRİM. KANSER BİRÇOK FAKTÖRE BAĞLI OLARAK GELİŞİR. DÜŞÜNECEK OLURSAK YEDİKLERİMİZ BİLE EN BÜYÜK KANSOREJENLER.
    BU ARADA ALDIĞIM ARACI ÖVMEK İÇİN YAZMADIM. SADECE BEĞENDİĞİM ARACI ALDIM. BU OLMASA 320 D ALACAKTIM. SEVGİ VE SELAMLAR.




  • smart4456 S kullanıcısına yanıt
    Size katılamıyorum doktor bey,
    Mercedes nereee kıytırık reno nere
    f1 yarış araçlarını örnek göstermeniz yanlış bence, o araçlar çok özel , günlük kullanımla ilgisi olmayan araçlar
    japon araçları ise zaten daha çok ekonomik kullanıma yönelik, mesela corolla az yaktığı için çok satılan bir marka
    yakıt kaygısı, ağırlık kaygısı, ekonomik kaygılar nedeniyle çoğu üretici artık kağıt gibi kaportalı araçlar üretiyorlar
    güvenliği ise koruma barları falan sağlıyor ama bu modern araçlar kullanırken güvenli hissettirmiyor,
    reno kullanırken sanki açıkta , dışarda motosiklette gibi hissediyorum kendimi

    Sadece Mercedes bu konuda taviz vermediği gibi yakıt ekonomisinde de diğerlerinin seviyesini yakalamayı başarmış
    Denemek için gittiğimde arabanın kalitesine tokluğuna, verdiği güvenlik hissine hayran kaldım
    accord alacaktım, ama fiyatı nerdeyse C180 ile aynı...gelde al şimdi
    tek canımı sıkan bazı mercedeslerin reno motorlu olması , ancak anladığım kadarıyla çoklukla dizel motorlar öyleymiş
    dizeli zaten oldum olası sevmem,.. sadece sesi veya atak olmayışı değil; kullanım zevki de düşük, benzinliden şaşmam
    hele de tank gibi araba ekonomik japon hondayla aynı değerlerde yakıt tüketiyorken
    Zaten mercedes gibi klas bir aracın içinde reno motoru insanı psikolojik olarak rahatsız eder

    quote:

    1-renault karoseri ve yürüyen açısından içler acısı evet ama bunu motor için söyleyemezsiniz.motoru daha da berbat, çevremdeki renocular sanayiden çıkmıyor
    2-motor ucuz ve uyduruk olsaydı Mercedes tl hesabıyla dizel motoru aynı hacimdeki benzinli kendi motorundan 14000 TL daha pahalı satmazdı. dizel motorlar her zaman benzinlilerden daha pahalıdır, benzinlisinden daha ucuz bir dizel motor yok ki, dizeller daha az yaktığı için daha pahalı satılıyor, ticari mesele
    3-renaultun 1,6 motorunu kullanan tüm Renault modellerini kullanan ikinci el satıcılarının kasadan yalıtımdan çok şikayetçi ancak asla motordan şikayetçi olmadıklarını görürsünüz. tanıdığım bütün renocular motordan da şikayetçiler
    4-inanıyorumki 4 yıl sonra İkinci el değerleri benzinli Mercedes motorlarda daha fazla olacaktır. inanmak güzel....
    5-benzinli c180 ı olan arkadaşım benimle aynı yolu 11 l/km ile alırken ben daha ağır araçla 6,1 l/km ile alıyordum buda yaklaşık %50 tasarruf anlamına geliyor.dizel alanlar zaten sırf bu yüzden alıyor, hem litre bazında daha az yakar , hem de dizel daha ucuz diye
    6- ve son olarak Mercedes aklını peynir ekmekleri yedi ki ;gelecekte kendi marka imajına leke sürecek c 200 ü adi bir motorla piyasaya sürsün.valla buna bende çok şaşırdım, nasıl bir ticari anlayışla bunu yaptı inanamıyorum, pek çok müşteri kaybedecek




  • @mtutun @smart4456
    Hocam bakın bu olmadı işte.. O "Bazı arkadaşlar" dediğiniz kişi olarak sizi altında "formula araçları", "dizel motor / benzinli motor teknolojileri", "Japon / Fransız üreticilerin motor kaliteleri" v.s. v.s. konuştuğunuz başlığı bir kez daha okumaya çağırıyorum: "2014 MERCEDES C-Class ANA KONU". Bu konuşulanların bu başlıkla dıdısının dıdısı boyutundan öte en ufak bir ilgisi var mı Allah aşkına? Renault motorlu mercedes alınır mı diye elli tane soru geliyor sanki Mercedes bunu sadece yeni C'de kullandı... Bu konu CLA başlığında da A başlığında da her yerde paralel tartışılıp aynı şeyler tekrarlanıp duruyor. O zaman Mercedes forumu altında Ranult motorlu Mercedes'ler diye bir başlık açılsın biz de direkt olarak W205 ile ilgili olmayan bu tarz sorular soranları oraya yönlendirelim hem onlar hem bu konuyu tartışmak isteyenler hem de başlığa uygun olarak W205 ile birebir ilgili sorunu problemi bilgi ihtiyacı olanlar çok daha verimli bir biçimde ihtiyaçlarını karşılayabilsin. Şahsen ben kendi adıma son zamanlarda W205 harici milyon tane mesaj okumaktan bıktım usandım bu başlık altında. Zaten fazla vaktim olmuyor girip bi de yok efendim passat çok sessizmiş, yok Audi 1.8im varmış manuel çok güzel gider az yakarmış, yok ben başka model bi araç aldım şu özellik nasıl kullanılır, yok BMWnin motor teknolojisi böyle v.s. v.s. Yaa bunları merak ediyor olsam ilgili markaların modellerin başlıkları forumları ile dolu tüm internet gider okurum ordan. Ne diye başlığı açık ve net bir biçimde "2014 MERCEDES C-Class ANA KONU" olan yerdeki mesajların yarısından çoğu tamamen gereksiz bilgi??? Gerçekten W205 ile ilgili faydalı şeyler sürekli araya kaynayıp gidiyor, insanların soruları, zamanında uzunca vakit ayrılıp paylaşılmış bilgiler tecrübeler yok oluyor! Donanım haberde mod admin diye bi şey yok haliyle ama hangi özel amaçlı foruma giderseniz gidin düzenin sağlanması adına başlıkla alakası olmayan mesajlar ilgili yere taşınır veya silinir kullanıcılar uyarılır konu ile ilgili. Yoksa arap saçına döner her yer ve kişiler 2 dakikada ulabilecekleri bilgiye ulaşmak için saatler harcalar ve belki de asla denk gelemezler. Diğer modellerle karşılaştırma yapmak isteyenler zaten gider o araçlarla ilgili bilgi toplar ve kendi özgür iradesi ile buradan da eğer onca gereksiz şeyin arasında bulabilecek kadar şanslıysa bulup C'yi de okur görür +larıyla -leriyle kararını verir. 2 aracı da kullanmış biri var mı diye sorar en fazla yoksa zaten gerisi yine boş beleş laflar. Çok ihtiyaç varsa da bi başlık açılır ..... mı? W205 mi? Diye ordan yürür gider konu.

    Bu sebeplerden ötürü evet birebir direkt olarak yakından "2014 MERCEDES C-Class" ile ilgili olmayan şeylerle bu başlığın onlarca sayfasının dolmasına ve gerçekten doğru nedenle burada bulunup "2014 MERCEDES C-Class" ile ilgili bilgi arayan kişilerin de burada başlığa uygun olarak emek vererek zaman ayırarak paylaşımda bulunanların da saatlerinin harcanmasına sonuna kadar karşıyım. Sizin de çok değerli paylaşımları var hatta çoğu konuda hemfikiriz. Ama lütfen yukarda yazdıklarımı okuyun bir kez vaktin bu kadar değerli olduğu günümüz koşullarını da düşünürsek bana hak vereceğinize inanıyorum. Yeni başlık açmak zor değil. Bu tarz konuları lütfen ilgili yerde yeni başlık açarak tartışalım. Bu hem bu konuda bilgiye ihtiyaç duyanların hem de direkt olarak bu konu ile alakası olmayan konuda fikri olanlar için daha faydalı ve verimli olacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: smart4456

    Anlamadığım bir şey daha, arkadaşlar benzinli motorlar, örneğin c180 üzerindeki Mercedes motorunun verilerine bir bakın.250 maksimum tork ve 5300 devirde 156 bg üretiyor. Şimdi benzinli motorda gaza kökleyip 5300 devire getirdiğinizde duyacağınız motor sesinin 1750 devirde 136 bg üreten motor sesinden daha az olacağını söylemek biraz aymazlık olur.


    Maximum gücünü 3500 devirden önce veren dizel yok, düzeltelim bu konuyu.
    1750 devirde 136 beygir vermez yani bu motor. Yanlış bakmadıysam 3800'de veriyor maximum gücü.
    Ama dizeli bağırtmaya gerek yok, normal kullanımda zaten 3000'i geçmem derseniz ona itirazım yok.

    Tork ile gücü karıştırmayalım. Motor yüksek devir çevirmeden iyi bir güç veremez.


    İzninizle bir de şunu eklemek isterim ki C180 156 hp w205 te en önemli özellik 1200 devirden itibaren 4000 devire kadar maksimum torka ulaşabiliyor.
    Bu kadar düşük devirde maksimum torka ulaşması gerçekten benim için çok önemli.




  • Türkiye'de renault marka değeri olarak çok geride. Yıllarca bize gazoz kapağından araba yapıp sattılar. Sağ ayna, emniyet kemeri yıllarca opsiyonel oldu.
    Renault ne yaparsa yapsın hep gözümün önünde duracak bu eski imajı. O nedenle alan alsın bişey diyemem ama ben kesinlikle renault motorlu mercedese binmem.
  • Türkiye'de reanault marka değeri olarak çok geride. Yıllarca bize gazoz kapağından yapılmış gibi araba yapıp sattılar.
    Sağ aynayı ve emniyet kemerini opsiyonel verdiler. Ne yaparlarsa yapsınlar benim gözümdeki bu imajı silmeleri çok zor.
    Alana bişey diyemem ama ben kesinlikle renault motorlu mercedese binmem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otodr

    Türkiye'de reanault marka değeri olarak çok geride. Yıllarca bize gazoz kapağından yapılmış gibi araba yapıp sattılar.
    Sağ aynayı ve emniyet kemerini opsiyonel verdiler. Ne yaparlarsa yapsınlar benim gözümdeki bu imajı silmeleri çok zor.
    Alana bişey diyemem ama ben kesinlikle renault motorlu mercedese binmem.

    Binilir de o fiyata binmezsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smart4456 S kullanıcısına yanıt
    Hocam cevaplarınız için teşekkürler.

    1- Firmalar F1'e çok ciddi yatırım yapıyor. Bunu neden yapıyorlar? Reklam değerinden yararlanmak için. Doğal olarak da her yerde bu sloganı kullanacaklar.

    2- Evet ben zaten marka adı vermenize karşı yazdım bir çok şeyi. Otomotiv sektörü içinde olan bir kişi olarak marka adlarının bu şekilde anılması bana adaletsiz geliyor. Ayrıca forumu okuyan arkadaşlarımızdan bu markalara sahip olanlar açısından da yanlış anlaşılabilir.

    3- Dediğinizin doğru kısmı şu; çevrecilik açısından gerçek önce elektrikli motorlar ama tam olarak da değil. Çünkü elektriği üretmek için halen havayı kirletiyoruz. Yani çevrecilik sadece araç eksozu ile olmaz, o enerjiyi üretirken yaratılan hava kirliliğini de hesaplamak lazım. Nihai gerçek ise yakıt hücreli otomobillerdir. Benzinli motorların daha çok CO2 salınımı yaptığı doğrudur. Sizinde bildiğiniz gibi CO2 yoğunluk seviyesi anormalleşmediğinde zararsız doğal bir gazdır ve insanlar tarafından, daha doğrusu tüm organizmalar tarafından salınır. Şu andaki sera etkisi problemi insanların acımasızca (özellikle ülkemizde) CO2 doğal dönüşümünü sağlayan yeşil tabakayı yok etmeleri ve CO2 salınımını düşürecek bilince ulaşamamalarıdır. Dizel makinalar da ise en büyük ve tehlikeli emisyon zehirli gazlar (NOX bileşenleri) ve solunumla ciğere giren ve yerleşen ağır, kanserojen partiküllerdir. Zaten bu sebeple Avrupa dışında pazarlarda dizel makinalar çevre kanunlarını aşamadıkları için satışları yasak. Çok nadir bazı markalar, nadir bazı motorları için, bazı özel koşulları garanti ederek girebiliyorlar o pazarlara. Ayrıca İsveç gibi Avrupa'nın da gelişmiş ülkelerinde dizel otomobillere ceza vergisi uygulanıyor. Özetle dizel sizin, benzinli çocuğunuz veya torununuz için tehdittir. Dizel otomobillerin artışından sonra kapalı otoparklarda burnunuzu tutmadan yürüyebiliyor musunuz? Özetle ben dizel karşıtı değilim. Ancak gerçekte ihtiyacı olmadığı halde, yılda 5-10 bin km yapıp, trend öyle diye dizel alınması hepimiz için tehdittir.


    Benden de sevgi ve selamlar. Ancak bir küçük hatırlatma yapmak isterim, internet ortamında büyük harfle yazmak bağırmak anlamındadır...




  • ejlover kullanıcısına yanıt
    Sevgili dostum,

    Bu başlık altında sadece W205 konuşulması gerektiği fikrinizi anlıyorum. Ben bu konudaki ifademde sizi değil, böyle düşünen tüm forum üyelerini kasdettim. Ancak bu sizin şahsi fikriniz ve bu forum bir genel forum. Yani özel bir forum değil. Bu kadar limitli bakmak istiyorsanız konuya, Mercedes hayranlarına/kullanıcılarına özel adminli, kurallı forumlar var. Oralarda bahsettiğiniz örnekler var. Ancak böyle çok geniş tabanlı, esnek kurallı ve herkese hitap eden bir forumda bu düşünceniz çalışmaz, forum tecrübesi çok bir abiniz olarak söylüyorum. Bu forumda tüm başlıklar böyledir, bu da normaldir. Benim internet ortamında kaleme aldığım binlerce teknik makale var. Bazıları 100 bin okunmayı geçmiştir. O spesifik makaleleri tabi ki burada yazmıyorum ama bu forumu okurken yazılan bir şeye cevap vermek istediğimizde, verebilmemiz lazım. Şunu da ifade edeyim ki nasıl tersi sizin şahsi fikrinizse, bu da tabi ki benim şahsi fikrim.

    Ayrıca "formula araçları", "dizel motor / benzinli motor teknolojileri", "Japon / Fransız üreticilerin motor kaliteleri" olarak ifade ettiğiniz ve konu dışı saydığınız konularda direk W205 ile ilgili aslında. Konu W205 kasaya Renault (Fransız) markasından bir dizel makine konması ve bunun ile ilgili görüşler üzerine döndü. Benim dahil olduğum bu konuda yazılanların ileride W205 dizel motorlu almak isteyenler için güzel bir kaynak olacağı aşikar.

    Benim yazdığım hiç bir şeyin 'dıdısının dıdısı' anlamında olduğunu sanmıyorum, aksine bilgi dolu olduğunu size garanti ederim. Ben bu forumda yazılan her konuya saygıyla yaklaşır, ciddiye alır ve ciddiyetle de cevap veririm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtutun

    Sevgili dostum,

    Bu başlık altında sadece W205 konuşulması gerektiği fikrinizi anlıyorum. Ben bu konudaki ifademde sizi değil, böyle düşünen tüm forum üyelerini kasdettim. Ancak bu sizin şahsi fikriniz ve bu forum bir genel forum. Yani özel bir forum değil. Bu kadar limitli bakmak istiyorsanız konuya, Mercedes hayranlarına/kullanıcılarına özel adminli, kurallı forumlar var. Oralarda bahsettiğiniz örnekler var. Ancak böyle çok geniş tabanlı, esnek kurallı ve herkese hitap eden bir forumda bu düşünceniz çalışmaz, forum tecrübesi çok bir abiniz olarak söylüyorum. Bu forumda tüm başlıklar böyledir, bu da normaldir. Benim internet ortamında kaleme aldığım binlerce teknik makale var. Bazıları 100 bin okunmayı geçmiştir. O spesifik makaleleri tabi ki burada yazmıyorum ama bu forumu okurken yazılan bir şeye cevap vermek istediğimizde, verebilmemiz lazım. Şunu da ifade edeyim ki nasıl tersi sizin şahsi fikrinizse, bu da tabi ki benim şahsi fikrim.

    Ayrıca "formula araçları", "dizel motor / benzinli motor teknolojileri", "Japon / Fransız üreticilerin motor kaliteleri" olarak ifade ettiğiniz ve konu dışı saydığınız konularda direk W205 ile ilgili aslında. Konu W205 kasaya Renault (Fransız) markasından bir dizel makine konması ve bunun ile ilgili görüşler üzerine döndü. Benim dahil olduğum bu konuda yazılanların ileride W205 dizel motorlu almak isteyenler için güzel bir kaynak olacağı aşikar.

    Benim yazdığım hiç bir şeyin 'dıdısının dıdısı' anlamında olduğunu sanmıyorum, aksine bilgi dolu olduğunu size garanti ederim. Ben bu forumda yazılan her konuya saygıyla yaklaşır, ciddiye alır ve ciddiyetle de cevap veririm.

    Hocam zaten yanlış anlamayın diye de sonda özellikle belirttim. Yalnız aynı şeyden bahsediyoruz ve siz kendi içinizde kavram karöaşası yaşadınız. Genel amaçlı bir forum DonanımHaber doğru ama şu an altında yazdığımız başlık özel amaçlı. Bu tarz konuları tartışacağınız altforum ise:http://forum.donanimhaber.com/forumid_439/tt.htm Buraya Mercedeste Renault motoru diye bir başlık açılır ve altında bunlar tartışılır çok da şık olur. Böylece Cla A v.s. diğer modellerde de aynı ikilemleri yaşayanlar da dahil olur hem zenginleşir konu ile ilgili paylaşımlar hem de aranan spesifik bilgiye ulaşılması kolay olur. Dıdısının dıdısı deme sebebim de W205 alacak ya da bu başlık altında sorulan sorular yaşanan sorunlara bakarsanız 1000tanesinden sadece 2-3tanesi renault motoru ile ilgili o da 1 kişi yazıyor bi kaç kişi cevap veriyor ondan ibaret. Aynı durum Passattı BMW idi v.s. diğer araçların özellikleri ile de ilgili bi polemikle başlayıp uzayıp giden konular için de geçerli. Ben hem meslek olarak akademisyenim hem de çok uzun yıllar pek çok forumda adminlik ve modluk yaptım ve bilgiye erişme, bunun ergonomisi ile ilgili de akademik çalışmalarım var. Bu nedenle yazdığım hususların arkasında duruyorum ki biraz mantıklı düşünürsek önerim hem reanult motorları ile bilgi alışverişinde bulunmak isteyenler için daha faydalı olacaktır hem de dediğim gibi burada sorulan sorular paylaşılan problemler araç ile ilgili güncel haberler gibi tüm bu 90a yakın sayfanın öenemli bir çoğunluğu ile ilgili olarak buraya vakit ayıranlar için faydalı olacaktır. Çünkü bu 90 sayfa bu tarz çok spesifik tartışmalarla dolarsa asıl bilgi yiter gider ki bunun da örneğini defalarca gördük. Daha önce açıklanmış bir şeyi birisi sorduğunda onlarca sayfa arasında arama yapması söyleniyor ki donanımhaber sayfalarında da yanlış hatırlamıyorsam 60 mesaj var yani saatler ayırmak lazım böyle bir araştırmaya. Bu da forumu kullanışsız hale getirmekte. Ama her konu ile ilgili yukarda linkini verdiğim ana Mercedes konusunda bir başlık açılırsa bu herkesin faydasına olacaktır.

    Tekrar özetliyorum ben bilgilere gereksiz, eksik yanlış demedim. Tam tersine gayet güzel bilgiler. Ama burada paylaşılması şu an tartışan kişilerin işine yarıyor. 1 ay sonra biri gelip bunu sorduğunda 30sayfa geriye gidin bulabilirseniz ne ala dediğiniz anda bu paylaşımların hiç bir anlamı kalmamış oluyor. Ama onun yerine benim önerdiğim gibi bir başka başlık açılıp orada konuşulsa bu google'dan arama yapan birisi bile anında o konuya ulaşabilecek sizin de vakit ayırıp paylaştığınız bilgiler daha çok kişiye ulaşıp makbule geçecek. Bunda yanlış olan ya da hala inatla her şeyi buradan paylaşmalıyız diretmeniz nedendir cidden anlam veremiyorum. Hem paylaşım yapanlar hem de ilerde bu paylaşımlara ihtiyacı olacaklar için faydası olan bir öneride bulunuyorum farkındaysanız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ejlover -- 23 Ocak 2015; 16:15:20 >




  • @ejlover insallah standarttir otomatik fren sistemi olsa cok iyi olur.

    Arac i komple seffaf kaplatmayi dusunuyorum onerebilceginiz bi yer varmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ejlover kullanıcısına yanıt
    Kavram karmaşasını nerede yaşadığımı izah etmediğin için anlayamadım. Ama bu konuda bir tartışmayı da uzatmayı doğru bulmuyorum doğrusu. Sadece tek bir soru soracağım; Eğer bir önceki sayfadaki dizel motor hakkında yazdığım bir yazıya bakarsanız, birçok beğeni aldığını göreceksiniz. Aslında bir çok yazım çok fazla beğeni aldı ve o yazılarımın içinde dizel, turbo, BMW,Renault, Usain Bolt gibi çok fazla diğer konu da vardı. Benim yazdıklarımla ilgili bu forumdakilerin hepsi acaba sizinle aynı mı düşünüyor? Sanırım her ikimiz de bu forumun admini olmadığımıza göre, buna genel bir yorum getirilmeli. Eğer genel fikir senin düşüncen gibiyse, benim varlığımın bir anlamı olmaz, saygı duyar ve çekilirim. Sonuçta W205 sahibi değilim ve bu konuda konuşacaklarım çok sınırlı.
  • 
Sayfa: önceki 245246247248249
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.