Şimdi Ara

W205 MERCEDES C-Class ANA KONU (245. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
17.121
Cevap
187
Favori
1.187.662
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 243244245246247
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bir konu hakkında sizlerin fikirlerini merak ediyorum.
    Alacağım arabanın iç döşeme ve tavan rengi konusunda yardımlarınızı istiyorum.
    Öncelikle alacağım araç dizel avantgarde c serisi olacak.

    Koltukları artico deri düşünüyorum.Konsol rengide piyano siyahı sıkıntılı olduğu için (çizilme ve toz yüzünden) koyu kahverengi ıhlamur ağacından ahşap süsleme olacak.Siyah alırsam tavanı siyah yapmam için 1000 küsür tl ek ücret oluyor , koltuklar siyah olur tavan gri olursa ek ücret olmuyor ancak bence iç uyumda olmuyor o zaman.

    Bej renk koltuklara bej renk tavan ücretsiz , aynı şekilde kristal grisi içinde tavan renginden ücret alınmıyor.

    Önceki aracım kumaş kristal grisi koltuk ve tavan döşemesiydi bu yüzden lekelerden çok çektim su bile leke bırakıyordu.

    Sizlere sorum döşeme seçimi nasıl olmalı bej ve kristal grisi artico deride yine lekelerle çok uğraşır mıyım ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: husam20

    Arkadaşlar bir konu hakkında sizlerin fikirlerini merak ediyorum.
    Alacağım arabanın iç döşeme ve tavan rengi konusunda yardımlarınızı istiyorum.
    Öncelikle alacağım araç dizel avantgarde c serisi olacak.

    Koltukları artico deri düşünüyorum.Konsol rengide piyano siyahı sıkıntılı olduğu için (çizilme ve toz yüzünden) koyu kahverengi ıhlamur ağacından ahşap süsleme olacak.Siyah alırsam tavanı siyah yapmam için 1000 küsür tl ek ücret oluyor , koltuklar siyah olur tavan gri olursa ek ücret olmuyor ancak bence iç uyumda olmuyor o zaman.

    Bej renk koltuklara bej renk tavan ücretsiz , aynı şekilde kristal grisi içinde tavan renginden ücret alınmıyor.

    Önceki aracım kumaş kristal grisi koltuk ve tavan döşemesiydi bu yüzden lekelerden çok çektim su bile leke bırakıyordu.

    Sizlere sorum döşeme seçimi nasıl olmalı bej ve kristal grisi artico deride yine lekelerle çok uğraşır mıyım ?


    Önceki aracım bej suni deri koltukluydu, satarken 200.000+ km de olmasına rağmen koltuklar ufak tefek aşınmalar haricinde yeni gibiydi. Suni deri kolaylıkla temizlenebilen ve doğru ürünlerle temizlendiği zaman kolaylıkla yeni görünümü kazanabilen bir döşemedir. Bu yüzden eğer açık renk seviyorsanız bej artico deri seçmekten kaçınmayın. Ayrıca ikinci elde de tercih edilen bir renktir bej deri. Tavan döşemeleri ise elinizle dokunup durmadıkça, aracınızı sürekli açık pencerelerle kullanmıyorsanız, sigara içmiyorsanız kolaylıkla kirlenmeyecektir.

    Kahverengi orta konsolla bej deri koltuğun uyumu mükemmel olacaktır. Kristal grisi döşemede hem alt konsol (torpidonun olduğu kısım) siyah oluyor hem de kahverengi orta konsolla uyumsuz olur bu yüzden tercih etmeyebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bluetooth81 -- 20 Ocak 2015; 21:11:03 >




  • bluetooth81 B kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için.Bej olursa siyaha göre daha ferah bir iç mekan olacağını düşünüyorum bende hem ahşap konsola da daha uygun duruyor dediğiniz gibi.Beni endişelendiren sürekli leke olup olmayacağıydı onuda açıklamışsınız.
  • Trim ve rüzgar sesini çok takan biriyim. Sürücü kapısından 100km ve sonrası hızlarda belirgin rüzgar sesi alıyor. Ön konsolda yerini tam bulamadığım bir yerden hafîf bozuk yollarda ritmik bir titreşim sesi geliyor. Benzer seslerden şikayetçi olan ve çözüm önerisi olan varmı? Servise gitsem muhtemelen çözemeyecekler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ejlover kullanıcısına yanıt
    ek olarak;

    C nin zerafeti, şıklığı ve karismasının yanında, 3 serisini verebileceği tek şey ancak beygir gücü olabilir.
  • Istemeyerek te olsa 2014 w205 exlusive Siyah. Ici ipek bej. 7bin km de 11. Ay cikisli antalyada olan aracimi satiyorum. Bir kac mesaj onceki bir arkadasin yazdigi gibi w204 amg den bu araca gecis yaptim. Yakitindan herseyinden inanilmaz memnunum fakat alirken satis temsilcisinin adaptif far deyip satmasi daha sonrasinda olmamasi, eklenemeyen bir ozellik oldugunu bugun aksam uzeri ogrendikten sonra ve uzun yol asiri fazla yaptigimdan, aksamlari bu farlar bana yeterli gelmediginden satiyorum. Arac haftada bir en az antalya-isparta-burdur-antalya ve bir kac kez kemer ve manavgat bolgelrrine gitiginden km biraz yuksek ama bana gore normal. Bu aracin ederi degeri nedir sizce? Daha ilana koymadim 149bin e aldjm ve 3bin komple seramik koruma, ic koruma, full cam film ve on full kaput koruma filmini mercedes benz hastalya bayisinde yaptirdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 143 Bin TL.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim;

    5.25ia 0-100 8,9sn,
    5.30ia 7,6 sn,
    5.30 da 7,5 sn,
    Subaru Outback 3.0R 8,5 sn,
    Subaru Forester 2.5 Turbo 7,6 sn,
    Mazda RX-8 6,4 sn
    Honda Accord 2,4 9,0 sn
    Mazda MX-5 8,9 sn

    idi.

    Mercedes C180 ise 8,5 sn. BMW 3.20ied 7,6 sn.

    Evet BMW 3 serisi daha hızlı, bu kesin. Hissedilecek kadar mı? Evet! Ama Mercedes'e hantal demek çok yanlış bir değerlendirme olur. Burada değerlendirme hızlı/hantal olarak değil, birisi daha hızlı diye yapılmalı.

    Daha önce size mi yazmıştım? Biz çok fazla Siyah ve beyaz olarak değerlendiren bir toplumuz. Grinin tonları olduğunu ve renklerin beğenilerinin de kişilere göre değiştiğini ihmal ediyoruz.

    Biraz uzunca ifade ettim ama kesinlikle görüşünüze katılıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mtutun -- 21 Ocak 2015; 12:25:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmf

    Merhaba,
    Aylardır karar verememiş bir takipçi olarak birkaç sorum olacak.
    AMG pakete ek olarak akıllı ışık sistemi, ve kör nokta yardım sistemi ekleterek sipariş vermeyi düşünüyorum. Sizin bu eklentiler konusunda olmazsa olmaz dediğiniz var mı? Tavsiyelerinizi almak isterim.

    Şimdiden çok teşekkürler

    Ek : Bir iki sorum daha olacak. Radyoda favorikanal velirleyemiyormuyuz? Mesela 10 favori kanal gibi? Bir videoda olmuyormuş dediler sizlere sormak istedim

    Aracı tek kişi kullanmayacaksanız hafızalı koltuk paketi almanızı öneririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sahibinden de adaptif far satan biri var alsak uyarmi acaba aslinda cok onemli degil goruntusu hosuma gidiyor

    ejlover kardesim verdigin bilgilerden dolayi tesekkur ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rome R kullanıcısına yanıt
    Çok katılmıyorum. Karizma tek bir sebeple meydana gelen bir durum değil. C serisinin karizması, lüks imajı, salon beyefendilerini andıran şıklığından geliyor. 3 serisinin ise şehirli olmakla birlikte dinamik ve sportif bir karizması var. Örneğin Subaru kullanıcısı tanıdığım bir çok arkadaşım için, Subaru markasının karizması hiç bir araçta yok. Onun arazi yetenekleri, çamur ve taşları savura savura giden imajından geliyor karizması...

    Özetle hem C sınıfı, hem de 3 serisi karizmatik araçlardır. Sadece karizmaları farklı konulardadır. Bir örnek vereyim tam anlaşılması için; C180'in 3.20i'ye geçilmesi onun karizmasını çizmez, çünkü karizması bu konu ile alakalı değildir. Ama 3.20i geçilirse bu onun karizmasını çizer. Mercedes 3 serisinden iç mekanda 1 tık kaliteliyse, bu 3 serisinin karizmasını çizmez ama tersi C sınıfının karizmasını çizer.

    Sizin örneğinizden yola çıkarak 136 bg 3.16i'nin beygir gücü 20 bg aşağıda olduğu halde sportif ve dinamik karizması C sınıfından yüksektir.

    M paketli bir 3 serisi Usain Bolt tarzı bir adamı yansıtırken, AMG paketli bir C sınıfı spor takım elbise giymiş dinamik bir iş adamını yansıtır.

    Yine Luxury Line paketli bir 3 serisi ceket, gravat ile kot veya kanvas pantolon giyen bir kişiyi yansıtırken, Fascination veya Elegance paketli bir C sınıfı pırıl pırıl makosen ayakkabılı ve jilet gibi takım elbiseli bir kişiyi yansıtır.


    Tabi ben yukarıda biraz da esprili örnekler ile açıklamaya çalıştım. Ama özetle; bir aracın sizin beğenilerinize uyması, diğerinin karizmatik olmadığı anlamına gelmez.




  • O kadar nokta atışı örnekler ki her kelimesine katılarak tebrik ediyorum; daha güzel açıklanamazdı
  • mtutun M kullanıcısına yanıt
    Hocam gerçekten harika örneklerle açıklamışsınız.Bu kadar güzel anlatılamazdı
  • Yeni araç alacaklara naçizane önerim renault motorlu araç almayın.
    Renault ta mercedes motoru olsa prestijdir ama mercedeste renault motoru büyük prestij kaybıdır.
    Şimdi diyeceksiniz ki renault iyi motor yapıyor. Ne olursa olsun benim düşüncem değişmez. Mercedesi mercedes yapan yıllardır bilinen motor sorunsuzluğudur.
    Motor bir aracın beynidir. Bu nedenle ben psa motorlu bmw lere bile karşıyım. Bu benim şahsi düşüncemdir.
  • otodr O kullanıcısına yanıt
    BMW sizi duymuş olacak ki, yeni 1.5 benzinli turbo ve 1.5 dizel turbo makinalarını tamamen kendi dizayn etti ve üretiyor.

    Ancak şu anki 1.6 turbo benzinli BMW motorları PSA tam olarak değil, ortak dizayn ve PSA üretimi. Örneğin motor bloğu dizaynı PSA'nın önceki nesillerinden alınmışken, motor kapağı BMW önceki nesillerden alınma. Aynı zamanda BMW'nin patentli yakıt besleme ve sübap yönetim sistemi (valvetronic'e de sahip)

    Mercedes'in kullandığı motor ise, sadece motor yazılımı Mercedes'in isteklerine göre biraz farklılaştırılmış bir Renault motoru.

    Bu teknik açıklamaları yaptıktan sonra size katılmadığımı da ifade edeyim. Fransızlar gerçekten dizel makinalarda iyiler ve motorlarını sadece Mercedes değil, birçok marka kullanıyor. Özellikle motor hacmine göre vergilendirilen pazarlara Mercedes modellerinin yaygın olarak ve fizibıl imalat ve satış maliyetleriyle girmesi için bu tip global teknoloji birliktelikleri çok önemli. Tabi ki görüşünüze saygı duyuyorum, bu durum sizin için önemliyse bize buna saygı duymak kalıyor. Ama toplamda (yanlış değilsem) 1.65 milyon civarında otomobil üreten bir marka için de her pazara hitap etmeyen, küçük adet satış yapılacak makinaların hepsini üretmek ekonomik olmayabiliyor. Şimdi düşünün bir süre önce 1.6 motorlu Mercedes mi? diyen çok kişi vardı. Eğer olmasaydı, bu forumdan kaç kişi C180 sahibi olurdu?

    Bence aldığımız ürünün hangi parçasının kimin tarafından üretildiğinden çok, toplam olarak sundukları günümüz global piyasasında daha önemlidir.

    Düşünsenize şimdi bu Renault yapımı 1.6 dizel makine olmazsa, 1.5 dizel 3 serisi çıkınca C sınıfı satışları ne olur?

    Bir de ilginç bir soru yöneltmek isterim; Eğer Mercedes kendi imalatı olan 7G-Tronic plus yerine C180'de ZF yapımı 8HP şanzımanı kullanmaya karar verse, görüşünüz ne olurdu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtutun

    BMW sizi duymuş olacak ki, yeni 1.5 benzinli turbo ve 1.5 dizel turbo makinalarını tamamen kendi dizayn etti ve üretiyor.

    Ancak şu anki 1.6 turbo benzinli BMW motorları PSA tam olarak değil, ortak dizayn ve PSA üretimi. Örneğin motor bloğu dizaynı PSA'nın önceki nesillerinden alınmışken, motor kapağı BMW önceki nesillerden alınma. Aynı zamanda BMW'nin patentli yakıt besleme ve sübap yönetim sistemi (valvetronic'e de sahip)

    Mercedes'in kullandığı motor ise, sadece motor yazılımı Mercedes'in isteklerine göre biraz farklılaştırılmış bir Renault motoru.

    Bu teknik açıklamaları yaptıktan sonra size katılmadığımı da ifade edeyim. Fransızlar gerçekten dizel makinalarda iyiler ve motorlarını sadece Mercedes değil, birçok marka kullanıyor. Özellikle motor hacmine göre vergilendirilen pazarlara Mercedes modellerinin yaygın olarak ve fizibıl imalat ve satış maliyetleriyle girmesi için bu tip global teknoloji birliktelikleri çok önemli. Tabi ki görüşünüze saygı duyuyorum, bu durum sizin için önemliyse bize buna saygı duymak kalıyor. Ama toplamda (yanlış değilsem) 1.65 milyon civarında otomobil üreten bir marka için de her pazara hitap etmeyen, küçük adet satış yapılacak makinaların hepsini üretmek ekonomik olmayabiliyor. Şimdi düşünün bir süre önce 1.6 motorlu Mercedes mi? diyen çok kişi vardı. Eğer olmasaydı, bu forumdan kaç kişi C180 sahibi olurdu?

    Bence aldığımız ürünün hangi parçasının kimin tarafından üretildiğinden çok, toplam olarak sundukları günümüz global piyasasında daha önemlidir.

    Düşünsenize şimdi bu Renault yapımı 1.6 dizel makine olmazsa, 1.5 dizel 3 serisi çıkınca C sınıfı satışları ne olur?

    Bir de ilginç bir soru yöneltmek isterim; Eğer Mercedes kendi imalatı olan 7G-Tronic plus yerine C180'de ZF yapımı 8HP şanzımanı kullanmaya karar verse, görüşünüz ne olurdu?

    Peki benim W204 FL'nin (makyajlı 1.8 cc CGİ) motoru ne motoru? Yani Peugeot mu Renault mu Dacia mı? Bilmek isterim doğrusu!

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • finansmen1 kullanıcısına yanıt
    Mercedes Benz üretimi.
  • otodr O kullanıcısına yanıt
    selam,
    Mercedes'in benzinli motorlarının tümü kendisine ait. Yani benzinli olan hiçbir Mercedes'te Renault motoru falan söz konusu değil. Sadece 136 beygirlik dizel motor Renault tarafından üretiliyor ve Mercedes tarafından bir kaç değişiklikle kullanılıyor. C180 dizel Türkiye'de halen bu motorla satılıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sixtus

    selam,
    Mercedes'in benzinli motorlarının tümü kendisine ait. Yani benzinli olan hiçbir Mercedes'te Renault motoru falan söz konusu değil. Sadece 136 beygirlik dizel motor Renault tarafından üretiliyor ve Mercedes tarafından bir kaç değişiklikle kullanılıyor. C180 dizel Türkiye'de halen bu motorla satılıyor.

    Cevaplarınız ve ayrıntılı bilgi için teşekkürler.

    O zaman aracı satarken "orijinal mercedes motoru" diye reklam yapabilirim!!!!
  • 2014 temmuz çıkışlı c180'imi ilk sahibinden fascination paket diye aldım. Ancak kaskoda avangarde olarak görünüyor. Aracımda avangarde pakette olmayan panaromic cam tavan ve tam deri döşeme var. Konfigürasyona baktığımda fascination'den eksiği koltuk ısıtma ve keyless-go. Bu durumda arada birşey olmuş. Ancak aracı aldığım kişi aracın ısrarla fascination paket olduğunu söylüyor. Emin değilim. Acaba temmuz fascinationları böyle miydi?
  • 
Sayfa: önceki 243244245246247
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.