Şimdi Ara

W205 MERCEDES C-Class ANA KONU (113. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17.121
Cevap
181
Favori
1.221.847
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 111112113114115
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugünkü servis deneyimimi sizinle paylaşmak istiyorum. Evrakları alıp servise gittim.
    1- Öncelikle aracın benim kaskomla yapılacağı daha sonra karşı tarafın trafik sigortasından rücu edileceği söylendi.( sanırım direk karşı tarafın trafik sigortası eksperi önce çağrılırsa yan sanayi gibi en ucuz maliyete yöneliyorlar. Birde işler daha ağır yürür dediler)
    2- mercedes koskoda 7 gün araç tahsisi var deniyordu. 7 gün maksimum süreymiş, iş tümüyle eksperde bitiyor. Benim eksper bu iş 3 günde biter dedi. Sadece 3 günlüğüne araç verdiler. Parça beklemeden doğan gecikme bizi bağlamaz o sizinle mercedes arasında dediler.
    3- Aynı gün araç veremediler. Sebebi aynı sınıfta araç tahsisi zorluğuymuş, bakalım yarın ne gelecek.
    Bu arada kasko poliçelerini hiç okumadığımızı farkettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahmi2253

    Bugünkü servis deneyimimi sizinle paylaşmak istiyorum. Evrakları alıp servise gittim.
    1- Öncelikle aracın benim kaskomla yapılacağı daha sonra karşı tarafın trafik sigortasından rücu edileceği söylendi.( sanırım direk karşı tarafın trafik sigortası eksperi önce çağrılırsa yan sanayi gibi en ucuz maliyete yöneliyorlar. Birde işler daha ağır yürür dediler)
    2- mercedes koskoda 7 gün araç tahsisi var deniyordu. 7 gün maksimum süreymiş, iş tümüyle eksperde bitiyor. Benim eksper bu iş 3 günde biter dedi. Sadece 3 günlüğüne araç verdiler. Parça beklemeden doğan gecikme bizi bağlamaz o sizinle mercedes arasında dediler.
    3- Aynı gün araç veremediler. Sebebi aynı sınıfta araç tahsisi zorluğuymuş, bakalım yarın ne gelecek.
    Bu arada kasko poliçelerini hiç okumadığımızı farkettim

    Sizin eksper biraz tuhaf davranmis. O araba 3 gunde cikmazsa essek gibi 1 hafta arac tahsis etmek zorundalar. Tabi kaskonuz full kasko ise.. hatta bazi sigorta sirketleri sozlesmenize gore 15 20 gun bile arac tahsis ediyorlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeniserdar


    quote:

    Orijinalden alıntı: rahmi2253

    Bugünkü servis deneyimimi sizinle paylaşmak istiyorum. Evrakları alıp servise gittim.
    1- Öncelikle aracın benim kaskomla yapılacağı daha sonra karşı tarafın trafik sigortasından rücu edileceği söylendi.( sanırım direk karşı tarafın trafik sigortası eksperi önce çağrılırsa yan sanayi gibi en ucuz maliyete yöneliyorlar. Birde işler daha ağır yürür dediler)
    2- mercedes koskoda 7 gün araç tahsisi var deniyordu. 7 gün maksimum süreymiş, iş tümüyle eksperde bitiyor. Benim eksper bu iş 3 günde biter dedi. Sadece 3 günlüğüne araç verdiler. Parça beklemeden doğan gecikme bizi bağlamaz o sizinle mercedes arasında dediler.
    3- Aynı gün araç veremediler. Sebebi aynı sınıfta araç tahsisi zorluğuymuş, bakalım yarın ne gelecek.
    Bu arada kasko poliçelerini hiç okumadığımızı farkettim

    Sizin eksper biraz tuhaf davranmis. O araba 3 gunde cikmazsa essek gibi 1 hafta arac tahsis etmek zorundalar. Tabi kaskonuz full kasko ise.. hatta bazi sigorta sirketleri sozlesmenize gore 15 20 gun bile arac tahsis ediyorlar...

    Bilmediğiniz konularda atıp tutmayın lütfen, maksimum araç tahsis süresi sigortalı ve sigortacının arasındaki sözleşmeye göre belirlenmiştir. Biriside size "eşşek gibi" bu sözleşmeye uyacaksın, işine geliyorsa diyebilir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gurgle

    Sizce Exclusive donanım paketi çok mu sıradan ve demode duruyor ? Siz beğeniyor musunuz ?




    Ben Exclusive sipariş ettim.

    Sıradan ve demode değerlendirmeniz biraz fazla kaçmış, çünkü o zaman S ve pekçok E modelin de demode sayılması gerekir ki, öyle değil.
    Çünkü Exclusive'i diğerlerinden ayıran en belirgin görsel farklılık ön panjur ve jantlarda. C'deki panjur S'dekinin biraz küçüğü malum..

    Exclusive tercihi biraz da bulunulan yaş grubuyla da ilgili. Eski kasada ben de aynı fikirdeydim ve o modelde Exclusive bana biraz abartı gibi gelirdi. .
    Ancak yeni C'de fikrim tamamen Exclusive'e yöneldi. Çünkü aracın boyutları büyüdüğü için abartı gibi gelmiyor bence. 45-50 yaş civarı için çok yakışıyor bence. Ama bunu söylerken itiraf etmeliyim ki 25-30 yalarında olsam AMG veya Fascination görüntüsünü tercih edebilirdim.

    Exclusive'deki adaptif panjurun özelliğini öğrenen bunu demode değil tam tersi yenilikçi ve sportif bile bulabilir. Gerektiğinde açıyor, gerektiğinde kapatıyor. Buna da araç kendisi karar veriyor.

    Exclusive'de 20 kollu jant bence çok şık duruyor.

    Konsoldaki analog saat de öyle..

    Bir de Airmatic eklediniz mi daha ne olsun?








    Eğer cevabınız banaysa, bilgilendirme için teşekkür ederim. Bende exclusive düşünüyorumda sizlerinde fikirlerini öğrenmek istedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • deblis D kullanıcısına yanıt
    19 inch jantlar farz olmuş artık, bu donanıma 19 jantları almazsanız ayıp olur arabaya

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • deblis D kullanıcısına yanıt
    Koyu renkli arka camları da es geçmeyin

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeniserdar


    quote:

    Orijinalden alıntı: rahmi2253

    Bugünkü servis deneyimimi sizinle paylaşmak istiyorum. Evrakları alıp servise gittim.
    1- Öncelikle aracın benim kaskomla yapılacağı daha sonra karşı tarafın trafik sigortasından rücu edileceği söylendi.( sanırım direk karşı tarafın trafik sigortası eksperi önce çağrılırsa yan sanayi gibi en ucuz maliyete yöneliyorlar. Birde işler daha ağır yürür dediler)
    2- mercedes koskoda 7 gün araç tahsisi var deniyordu. 7 gün maksimum süreymiş, iş tümüyle eksperde bitiyor. Benim eksper bu iş 3 günde biter dedi. Sadece 3 günlüğüne araç verdiler. Parça beklemeden doğan gecikme bizi bağlamaz o sizinle mercedes arasında dediler.
    3- Aynı gün araç veremediler. Sebebi aynı sınıfta araç tahsisi zorluğuymuş, bakalım yarın ne gelecek.
    Bu arada kasko poliçelerini hiç okumadığımızı farkettim

    Sizin eksper biraz tuhaf davranmis. O araba 3 gunde cikmazsa essek gibi 1 hafta arac tahsis etmek zorundalar. Tabi kaskonuz full kasko ise.. hatta bazi sigorta sirketleri sozlesmenize gore 15 20 gun bile arac tahsis ediyorlar...

    maalesef poliçe yaptırırken çok dikkatli davranmıyorum. Elbette bu poliçenin yenilenme zamanıda gelecek. o zaman ben konuşan ben olacam. Yaşadıkça ders alıyoruz. her yıl toplam sigorta ödemelerim 5000 tl yi buluyor. 50 yıl ödeme yapsam verdiğm para facia. Poliçeyi elinize verene kadar onlardan iyisi yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cksahin

    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniserdar


    quote:

    Orijinalden alıntı: rahmi2253

    Bugünkü servis deneyimimi sizinle paylaşmak istiyorum. Evrakları alıp servise gittim.
    1- Öncelikle aracın benim kaskomla yapılacağı daha sonra karşı tarafın trafik sigortasından rücu edileceği söylendi.( sanırım direk karşı tarafın trafik sigortası eksperi önce çağrılırsa yan sanayi gibi en ucuz maliyete yöneliyorlar. Birde işler daha ağır yürür dediler)
    2- mercedes koskoda 7 gün araç tahsisi var deniyordu. 7 gün maksimum süreymiş, iş tümüyle eksperde bitiyor. Benim eksper bu iş 3 günde biter dedi. Sadece 3 günlüğüne araç verdiler. Parça beklemeden doğan gecikme bizi bağlamaz o sizinle mercedes arasında dediler.
    3- Aynı gün araç veremediler. Sebebi aynı sınıfta araç tahsisi zorluğuymuş, bakalım yarın ne gelecek.
    Bu arada kasko poliçelerini hiç okumadığımızı farkettim

    Sizin eksper biraz tuhaf davranmis. O araba 3 gunde cikmazsa essek gibi 1 hafta arac tahsis etmek zorundalar. Tabi kaskonuz full kasko ise.. hatta bazi sigorta sirketleri sozlesmenize gore 15 20 gun bile arac tahsis ediyorlar...

    Bilmediğiniz konularda atıp tutmayın lütfen, maksimum araç tahsis süresi sigortalı ve sigortacının arasındaki sözleşmeye göre belirlenmiştir. Biriside size "eşşek gibi" bu sözleşmeye uyacaksın, işine geliyorsa diyebilir...

    Hangi full kaskoda 3 gun arac tahsisi var bir ornek verir misiniz? Benim arabam 1 hafta serviste yatacak ve isguzar bir eksper bana bu arada 3 gunde biter diye 3 gun araba tahsis edecek?? Kusura bakmayin ama sizin gibi dusunenlerden dolayi bu ulkede hala hizmet verenler hizmet alanlara ustunluk sagliyor. Sozlesme iptal edilmez ya da degistirilmez bir sey degil bknz: turk ticaret kanunu madde sayiyisi 6098....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.7. İkame Araç Hizmeti (Otomobiller ve ruhsatında hususi işaretli yolcu naklinde kullanılan ve 4+1 koltuk
    adedi olan kamyonetler bu gruba dahildir.)
    Teminat tanımı:
    Poliçe geçerlilik süresince gerçekleşen bir kaza sonucu sigortalı araçta meydana gelen, kasko poliçesi
    kapsamında ve aşağıdaki koşullarda ikame kiralık araç verilir. Aynı yardım olayı için, seyahate devam
    amacıyla kiralık araç veya ikame kiralık araç maddelerindeki hizmetlerden biri verilecektir.
    İkame Araç Hizmeti 3 opsiyonlu olarak seçilebilmektedir.
    1)Kiralık Araç Standart
    2)Kiralık Araç Orta Sınıf
    3)Kiralık Araç Üst-Orta Sınıf
    Koşullar:
    1.İkame araç hizmeti, kaza sonucu meydana gelen hasarlar için, eksper onayı ile sigortalı aracın serviste
    onarım süresinin 24 saati aştığı durumlarda verilecektir. Tek başına Cam, Lastik, Ayna, Radyo-Teyp
    hasarları ve Mini Onarım Hizmeti kapsamındaki hasarlar için ikame araç hizmeti verilmez.
    2. Hizmetin Süresi ve Bitişi: İkame araç süresi eksper tarafından tespit edilen onarım süresi ile sınırlıdır.
    İkame aracın bu şartlara göre oluşan teslim gününde, teminatın başladığı gün aracın teslim alındığı saatte
    iade edilmesi gerekmektedir. Bu sürenin limitini aştığı takdirde, limit üstü bedel Araç Sahibi’nden direkt tahsil
    edilecektir.
    3. İkame kıralık araç bir yıllık poliçe vadesi süresince en fazla poliçede belirtilen yılda azami 2 (iki) kez, olay
    başına 7 (yedi) gün ve yıllık 14 (ondört) gün olmak üzere kiralık araç sağlayıcı Şrmasının Şlosunda müsait
    bulunan araçlardan sigortalı aracın özelliklerine en yakın olmak üzere ikame araç sağlanır.
    4. İkame araç, hasarlı aracın tamir gördüğü servisin veya sigortalının ikamet adresinin bulunduğu il
    merkezinde olmak kaydıyla sigortalının istediği adrese teslim edilir / aynı adresten teslim alınır.
    Yardım Hizmeti ikame aracın il merkezi dışında bir adrese teslim edilmesi ve/veya alınması durumunda
    oluşacak maliyetlerden sorumlu olmayacaktır.
    5. İkame kiralık araç hizmetinin sağlanması için bir diğer koşul da kredi kartı sahibi olmaktır. Araç kiralama
    şirketlerinin uyguladıkları uluslararası kurallar gereğince araç kiralayan müşteriye aracın sağlanma amacı ve
    ücretinin kimin ödeyeceğine bakılmaksızın, kiralama sözleşmelerinde teminat içerisine alınmamış masraflar
    için boş bir kredi kartı slibi veya mail order formu imzalatılacaktır. Boş kredi kartı slibi veya mail order formu





    LÜTFEN OKUYUNUZ HERKESİN İŞİNE BİR GÜN YARAYABİLİR....




  • Bilgilendirmeye devam edeyim. Bana ikame araç 24 saati aştıktan sonra sağlanabildi. Gerekçe ise aracımla aynı sınıfta ve otomatik vites araç temin zorluğuymuş. Tamam dedim.
    Şimdi sıkı durun. Bu sabah beni arayarak aracın hazır olduğu söylendi. Ne marka dedim . Otomatik dizel dediler. Ben o marka araç bilmiyorum dedim. Tekrar ne marka dedim. Istemeye istemeye Hyundai accent dediler. Buyrun beyler size mercedes yıldızlı ful Kasko. Ben reddettim ve şikayetçi olacağımı söyledim. Problem şu
    1- kısa sürede araç tahsisi yapılsa problem etmezdim eyvallah derdim belki ama 2 gün bunun içinmi bekledim.
    2- beni arayan rent car adını hiç duymadığım bilmediğim muhtemelen yerel bir firma zaten olsa olsa ellerinde o sınıfta 1 tane araç vardır.
    Son olarak şikayet edecem bu konuda bilgisi olan ve yol gösteren olursa sevinirim. Sonuçta bir kez daha sigorta şirketleri müşteriye salak muamelesi çekmiştir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahmi2253

    Bilgilendirmeye devam edeyim. Bana ikame araç 24 saati aştıktan sonra sağlanabildi. Gerekçe ise aracımla aynı sınıfta ve otomatik vites araç temin zorluğuymuş. Tamam dedim.
    Şimdi sıkı durun. Bu sabah beni arayarak aracın hazır olduğu söylendi. Ne marka dedim . Otomatik dizel dediler. Ben o marka araç bilmiyorum dedim. Tekrar ne marka dedim. Istemeye istemeye Hyundai accent dediler. Buyrun beyler size mercedes yıldızlı ful Kasko. Ben reddettim ve şikayetçi olacağımı söyledim. Problem şu
    1- kısa sürede araç tahsisi yapılsa problem etmezdim eyvallah derdim belki ama 2 gün bunun içinmi bekledim.
    2- beni arayan rent car adını hiç duymadığım bilmediğim muhtemelen yerel bir firma zaten olsa olsa ellerinde o sınıfta 1 tane araç vardır.
    Son olarak şikayet edecem bu konuda bilgisi olan ve yol gösteren olursa sevinirim. Sonuçta bir kez daha sigorta şirketleri müşteriye salak muamelesi çekmiştir.

    hiç şaşırmadım çünkü en ucuz araç o ve onun sınıfı.. onlar akıllarında otomatik anlamında aynı sınıf sanıyorlar... isterseniz bi avukatla görüşüp dava edin sözleşme hükümlerine aykırı hareket ettikleri için.. borçlu borcunu sözleşmede yazan şekilde ifa etmekle yükümlüdür. yerinizde olsam kaskoyu iptal ettirirdim aracı bayiden aldıktan sonra...




  • Hem Türkiye hem Almanya mercedes şikayetimi zaten yazıyorum. Bu işle sonuna kadar uğraşacam
    Yıldızlı koskoymuş. Vay be
    Bu arada rent car ı araştırdım ellerinde 1 tane c180 var kirası 225 tl, hyundai nin kirası günlük 80 tl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • :) aynen tahmin ettiğim gibi. aracınızı servisten aldıktan sonra ilk işiniz kaskonuzu iptal ettirmek olsun.. neticede kaskoyu kulladığınız süre kadar olan parasını verip gerisini alma hakkınız var...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeniserdar

    2. Hizmetin Süresi ve Bitişi: İkame araç süresi eksper tarafından tespit edilen onarım süresi ile sınırlıdır.
    İkame aracın bu şartlara göre oluşan teslim gününde, teminatın başladığı gün aracın teslim alındığı saatte
    iade edilmesi gerekmektedir. Bu sürenin limitini aştığı takdirde, limit üstü bedel Araç Sahibi’nden direkt tahsil
    edilecektir.

    Sizin de belirttiğiniz gibi, ikame araç süresi eksper tarafından tespit edilir.
    Aracınızın 3 günlük işi var, ama servis dolu olduğu için 1 hafta sürüyorsa size 3 günlük araç tahsis edilebilir burada yazdığına göre.
    Düşününce mantıksız da gözükmemekte çünkü servisin kalabalık/meşgul olması sigorta şirketinin konusu değil.

    Buna itirazınız olursa nereye ve nasıl yapılır onu bilemiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniserdar

    2. Hizmetin Süresi ve Bitişi: İkame araç süresi eksper tarafından tespit edilen onarım süresi ile sınırlıdır.
    İkame aracın bu şartlara göre oluşan teslim gününde, teminatın başladığı gün aracın teslim alındığı saatte
    iade edilmesi gerekmektedir. Bu sürenin limitini aştığı takdirde, limit üstü bedel Araç Sahibi’nden direkt tahsil
    edilecektir.

    Sizin de belirttiğiniz gibi, ikame araç süresi eksper tarafından tespit edilir.
    Aracınızın 3 günlük işi var, ama servis dolu olduğu için 1 hafta sürüyorsa size 3 günlük araç tahsis edilebilir burada yazdığına göre.
    Düşününce mantıksız da gözükmemekte çünkü servisin kalabalık/meşgul olması sigorta şirketinin konusu değil.

    Buna itirazınız olursa nereye ve nasıl yapılır onu bilemiyorum.

    Hayir siz yanlis yorumluyorsunuz hukukta kaide boyle islemiyor. Servisin dolu olmasi sizin hic sorununuz degil. Servisle siz degil sigorta sirketi anlasmali. Tuketici mahkemesine basvururabilirsiniz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeniserdar

    Hayir siz yanlis yorumluyorsunuz hukukta kaide boyle islemiyor. Servisin dolu olmasi sizin hic sorununuz degil. Servisle siz degil sigorta sirketi anlasmali. Tuketici mahkemesine basvururabilirsiniz..

    O zaman güzel. Eksper'ler ile uğraşmayı çok severim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniserdar

    Hayir siz yanlis yorumluyorsunuz hukukta kaide boyle islemiyor. Servisin dolu olmasi sizin hic sorununuz degil. Servisle siz degil sigorta sirketi anlasmali. Tuketici mahkemesine basvururabilirsiniz..

    O zaman güzel. Eksper'ler ile uğraşmayı çok severim

    Mahkemede sizde ugrasirsiniz sigorta sirketini arayin bu eksperin davranislardan dolayi kaskomu iptal etmek istiyorum diyin daha etkili olur:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erciftci

    quote:

    Orijinalden alıntı: yeniserdar

    2. Hizmetin Süresi ve Bitişi: İkame araç süresi eksper tarafından tespit edilen onarım süresi ile sınırlıdır.
    İkame aracın bu şartlara göre oluşan teslim gününde, teminatın başladığı gün aracın teslim alındığı saatte
    iade edilmesi gerekmektedir. Bu sürenin limitini aştığı takdirde, limit üstü bedel Araç Sahibi’nden direkt tahsil
    edilecektir.

    Sizin de belirttiğiniz gibi, ikame araç süresi eksper tarafından tespit edilir.
    Aracınızın 3 günlük işi var, ama servis dolu olduğu için 1 hafta sürüyorsa size 3 günlük araç tahsis edilebilir burada yazdığına göre.
    Düşününce mantıksız da gözükmemekte çünkü servisin kalabalık/meşgul olması sigorta şirketinin konusu değil.

    Buna itirazınız olursa nereye ve nasıl yapılır onu bilemiyorum.

    Süreye itirazı geçtim ben hyundai saçmalığına ve araçın geç tahsisine takılmış durumdayım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Beyler bu c180 amgnin kirmizi rengi yokmu. Ulkemizde hic gormedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: benimadimkuntakinte

    Beyler bu c180 amgnin kirmizi rengi yokmu. Ulkemizde hic gormedim.

    Forumdan siparis eden bir arkadas var. Bende instagramda gordum 19 jantli kirmizi cok ama cok guzel gorunuyordu..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 111112113114115
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.