Şimdi Ara

w124 Kasa 250 D ve 300 D tutkunları (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
41
Cevap
2
Favori
34.017
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alimtlu1996

    Konforu şimdiki araçlarda yok.

    Alıntıları Göster
    hala bulamadık temiz 300D :)
  • cakmakmehmet2001 kullanıcısına yanıt
    Belki aşağıdaki link işinize yarayabilir, yeğenimin aracıdır.Nokta kadar boya yok km orjinaldir.


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-turkiyede-tek-inanilmaz-temizlikte-alman-tanki-166411424/detay/


    Bende de 88 300 D var temizlik olarak beyazın bir tık altında 1 yada 2 parça boyası var sadece 210 bin'de.Hemen satmayı düşünmüyorum ama bir ev işimiz var eğer ev olursa sanırım satmak zorunda kalabilirim.



     w124 Kasa 250 D ve 300 D tutkunları w124 Kasa 250 D ve 300 D tutkunları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brass6 -- 11 Temmuz 2014; 13:35:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brass6

    Belki aşağıdaki link işinize yarayabilir, yeğenimin aracıdır.Nokta kadar boya yok km orjinaldir.


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-turkiyede-tek-inanilmaz-temizlikte-alman-tanki-166411424/detay/


    Bende de 88 300 D var temizlik olarak beyazın bir tık altında 1 yada 2 parça boyası var sadece 210 bin'de.Hemen satmayı düşünmüyorum ama bir ev işimiz var eğer ev olursa sanırım satmak zorunda kalabilirim.



     w124 Kasa 250 D ve 300 D tutkunları w124 Kasa 250 D ve 300 D tutkunları

    Maşallah lacivert merso temiz ve orjinal gibi duruyor. ama ikisindede klima yok.
    250D olmadı. performans olarak günümüz araçlarla geri kalıyor ama 300D biraz daha iyi. bu yüzden 300D daha makbul geliyor. yada 93 model ve üstü E250D.
    ev için aniden satmaya kalktığınızda hemen satılmayıp biraz zaman alabilir.
    teşekkür ederim ilginiz için hayırlı satışlar diliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cakmakmehmet2001

    quote:

    Orijinalden alıntı: brass6

    Belki aşağıdaki link işinize yarayabilir, yeğenimin aracıdır.Nokta kadar boya yok km orjinaldir.


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mercedes-benz-turkiyede-tek-inanilmaz-temizlikte-alman-tanki-166411424/detay/


    Bende de 88 300 D var temizlik olarak beyazın bir tık altında 1 yada 2 parça boyası var sadece 210 bin'de.Hemen satmayı düşünmüyorum ama bir ev işimiz var eğer ev olursa sanırım satmak zorunda kalabilirim.



     w124 Kasa 250 D ve 300 D tutkunları w124 Kasa 250 D ve 300 D tutkunları

    Maşallah lacivert merso temiz ve orjinal gibi duruyor. ama ikisindede klima yok.
    250D olmadı. performans olarak günümüz araçlarla geri kalıyor ama 300D biraz daha iyi. bu yüzden 300D daha makbul geliyor. yada 93 model ve üstü E250D.
    ev için aniden satmaya kalktığınızda hemen satılmayıp biraz zaman alabilir.
    teşekkür ederim ilginiz için hayırlı satışlar diliyorum.

    Alıntıları Göster
    Merhabalar

    Konuyu bir alevlendirelim. Ben de aralık ayı(2014) başında, 1993 makyajlı kasa 250d (OM602) satın aldım.5-6 yıldır çeşitli sebepler ile ertelediğim hayalimi gerçekleştirdim. W124 kasanın bendeki hayranlığı, 2000 li yılların başında bir arkadaşımın kullanmasına müsaade ettiği 1990 benzinli manuel bir 200 E ile başlamıştı.O gün için vitesi haricinde inanılmaz keyif almıştım. Bana göre otomatik olmalıydı.Kendi kendime ileride bu araçtan mutlaka almalıyım demiştim.Daha sonra 210 ve 211 kasaların değişik versiyonlarına galerici arkadaşımın sayesinde binmiştim. Maalesef 124 ün verdiği zevk hiç birinde yok.

    Aldığım aracı modeli ve fiyatı ile alakalı beni yadırgayan arkadaşlarım, binince 'bu nası bir araba kardeşim' demeyi ihmal etmiyorlar.Gerçekten öyle sağlamlık, konfor, güven, saydıklarımın hepsi koltuğa oturunca anlaşılıyor.

    Birazda aracımdan bahsedeyim.....

    1993 model makyajlı, 3 tuş klimalı, sunrooflu,otomatik vitesli (roket şanzuman),arka başlıklar elektrikli, tüm yıldız ve fabrika etiketleri üzerinde olan gerçekten çok temiz bir araba.Ustam bile kontrolünde 'bu kadar temiz olduğunu zannetmiyordum' itirafında bulunmuştur.Tüm fabrika etiketleri üzerinde, bagaj içi,kaput içi tüm macunlar tamamı orijinal.Aracın altı üstünden daha temiz.Davlumbaz içleri dahil nokta pas ve taş izi yok.Fren hortumlarını ilk defa risk olmaması adına ben değiştirdim.Ustam bazı parçalarına 'abi kıyamadım' dediği için değiştirmedim.

    Dizelini satın alacak arkadaşlara ışık tutması adına om602 motor(5 silindir), mercedes motorunun yüz akı, düzgün bakıldığında 1.5 milyon km gidebilen mekaniğin sonu bir motordur.Elektronik hiçbir parçası yoktur.Ülkemizde parçası kum gibi ve oldukça ucuzdur.Mesela piston takımı 600 tl dir. 3oo td nin ki 2300 eurodur.Eski bir araç olduğuna göre risk almamak adına 602 motor bence cazip. Pek tabi performansı td ler gibi olmuyor, ama 124 sürat için alınacak bir araba değilki.Yedek parça satan arkadaşımın tavsiyesi de bu yöndeydi. Kaldıki td lerden daha fazla para kazandığını da eklemişti.

    124 alacak arkadaşlarım mutlaka kendilerine iyi bir kılavuz bulsunlar.En yenisi 20 yaşında. Sonuç hüsran olmasın.Sahibinden ve arabama düzenli bakarım.Düzgün 10 tane araba ya çıkar ya çıkmaz..Yeni araçlardaki işçilik kalitesizliği bu arabalara olan ilgiyi bir kat daha artırdı.Kıymetini bilen zaten biliyordu da, bundan sonra daha da kıymetleneceğini düşünüyorum.124 ünü satıp başka araç alanlar hatta başka mercedes alanlar,maalesef pişman oluyor. 124 kasadan sonra elektroniğe geçiş masrafı ve arızayı artırdı.


    Kısaca anlatacaklarım bunlar.124 ile alakalı her türlü soruya ve yardıma hazırım.Dersime iyi çalıştım.

    Saygılar....

    124 yaşanır.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fırtına16

    Merhabalar

    Konuyu bir alevlendirelim. Ben de aralık ayı(2014) başında, 1993 makyajlı kasa 250d (OM602) satın aldım.5-6 yıldır çeşitli sebepler ile ertelediğim hayalimi gerçekleştirdim. W124 kasanın bendeki hayranlığı, 2000 li yılların başında bir arkadaşımın kullanmasına müsaade ettiği 1990 benzinli manuel bir 200 E ile başlamıştı.O gün için vitesi haricinde inanılmaz keyif almıştım. Bana göre otomatik olmalıydı.Kendi kendime ileride bu araçtan mutlaka almalıyım demiştim.Daha sonra 210 ve 211 kasaların değişik versiyonlarına galerici arkadaşımın sayesinde binmiştim. Maalesef 124 ün verdiği zevk hiç birinde yok.

    Aldığım aracı modeli ve fiyatı ile alakalı beni yadırgayan arkadaşlarım, binince 'bu nası bir araba kardeşim' demeyi ihmal etmiyorlar.Gerçekten öyle sağlamlık, konfor, güven, saydıklarımın hepsi koltuğa oturunca anlaşılıyor.

    Birazda aracımdan bahsedeyim.....

    1993 model makyajlı, 3 tuş klimalı, sunrooflu,otomatik vitesli (roket şanzuman),arka başlıklar elektrikli, tüm yıldız ve fabrika etiketleri üzerinde olan gerçekten çok temiz bir araba.Ustam bile kontrolünde 'bu kadar temiz olduğunu zannetmiyordum' itirafında bulunmuştur.Tüm fabrika etiketleri üzerinde, bagaj içi,kaput içi tüm macunlar tamamı orijinal.Aracın altı üstünden daha temiz.Davlumbaz içleri dahil nokta pas ve taş izi yok.Fren hortumlarını ilk defa risk olmaması adına ben değiştirdim.Ustam bazı parçalarına 'abi kıyamadım' dediği için değiştirmedim.

    Dizelini satın alacak arkadaşlara ışık tutması adına om602 motor(5 silindir), mercedes motorunun yüz akı, düzgün bakıldığında 1.5 milyon km gidebilen mekaniğin sonu bir motordur.Elektronik hiçbir parçası yoktur.Ülkemizde parçası kum gibi ve oldukça ucuzdur.Mesela piston takımı 600 tl dir. 3oo td nin ki 2300 eurodur.Eski bir araç olduğuna göre risk almamak adına 602 motor bence cazip. Pek tabi performansı td ler gibi olmuyor, ama 124 sürat için alınacak bir araba değilki.Yedek parça satan arkadaşımın tavsiyesi de bu yöndeydi. Kaldıki td lerden daha fazla para kazandığını da eklemişti.

    124 alacak arkadaşlarım mutlaka kendilerine iyi bir kılavuz bulsunlar.En yenisi 20 yaşında. Sonuç hüsran olmasın.Sahibinden ve arabama düzenli bakarım.Düzgün 10 tane araba ya çıkar ya çıkmaz..Yeni araçlardaki işçilik kalitesizliği bu arabalara olan ilgiyi bir kat daha artırdı.Kıymetini bilen zaten biliyordu da, bundan sonra daha da kıymetleneceğini düşünüyorum.124 ünü satıp başka araç alanlar hatta başka mercedes alanlar,maalesef pişman oluyor. 124 kasadan sonra elektroniğe geçiş masrafı ve arızayı artırdı.


    Kısaca anlatacaklarım bunlar.124 ile alakalı her türlü soruya ve yardıma hazırım.Dersime iyi çalıştım.

    Saygılar....

    124 yaşanır.....

    Alıntıları Göster
    sayın fırtına 16 bende 250 d yada 200 d yada 190 d almak istiyorum. ancak bu iş için bütçem 15-17 binlira arası neyi tavsiye edersiniz. bir de ben bu araçların yakıtlarından korkuyorum açıkçası. bir fikir verirsen sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: raufaslan

    sayın fırtına 16 bende 250 d yada 200 d yada 190 d almak istiyorum. ancak bu iş için bütçem 15-17 binlira arası neyi tavsiye edersiniz. bir de ben bu araçların yakıtlarından korkuyorum açıkçası. bir fikir verirsen sevinirim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alynty: raufaslan

    sayyn fyrtyna 16 bende 250 d yada 200 d yada 190 d almak istiyorum. ancak bu i? için bütçem 15-17 binlira arasy neyi tavsiye edersiniz. bir de ben bu araçlaryn yakytlaryndan korkuyorum açykçasy. bir fikir verirsen sevinirim.

    Sayyn raufaslan;
    Yazdyklarym tamamen ki?isel fikrimdir.

    190 kasa diye satylan model mercedes'in w201 kasasydyr.Benzinli 1.8- 2.0-2.3-2.6 sy vardyr. 2000 cc olan modeli daha bir ra?bet görür.Bana göre Mercedes genel olarak lpg de sorunlu. Tabiki ekonomik olmasy adyna mecburen kullanylyyor. Dizeli de 200d (4 silindir-2000cc) nispeten hantaldyr.Kasa küçük oldu?u için kaldyrmaktadyr. 250 d ise (5 silindir-2500cc) om602 kodlu motor Mercedes'in en kral motoru.Mekani?in sonu bir motor.Hiç bir elektronik parçasy yok.Gürültülü ve fi?ek gibi de?il diyen olacaktyr. Mercedes sizce hyz arabasy my,konfor arabasy my?250 td de var.Sa? çamurluktaki hava almasy için yyrtyk vardyr.Biraz daha masrafly ve parçalary pahalydyr.Yakytta seçer.

    Bütçeniz w201 almak için daha uygun gibi geldi bana.Yakytlary korkulacak gibi de?il.Benim araç ?ehir içi otomatik vites olmasyna ra?men 33-35 kuru? yakyyor.Kasada w124 (250d) piyasada 200e , e 200 diye bilinen model.


    Uzun lafyn kysasy iyi ara?tyryp zor karar vererek 190d nin 2000 yada 2500 dizelini gönül rahatly?y ile alabilirsiniz.Eski araba oldu?u için temizini bulmak oldukça zorla?ty.Hurdasy adamy arabadan so?utur.Klimalysyny bulmak biraz zor.Genelde sonradan atma olur. Temizini bulup bakarsanyz, çok uzun süre size arabalyk yapar.

    Kolay gelsin....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fırtına16

    quote:

    Orijinalden alynty: raufaslan

    sayyn fyrtyna 16 bende 250 d yada 200 d yada 190 d almak istiyorum. ancak bu i? için bütçem 15-17 binlira arasy neyi tavsiye edersiniz. bir de ben bu araçlaryn yakytlaryndan korkuyorum açykçasy. bir fikir verirsen sevinirim.

    Sayyn raufaslan;
    Yazdyklarym tamamen ki?isel fikrimdir.

    190 kasa diye satylan model mercedes'in w201 kasasydyr.Benzinli 1.8- 2.0-2.3-2.6 sy vardyr. 2000 cc olan modeli daha bir ra?bet görür.Bana göre Mercedes genel olarak lpg de sorunlu. Tabiki ekonomik olmasy adyna mecburen kullanylyyor. Dizeli de 200d (4 silindir-2000cc) nispeten hantaldyr.Kasa küçük oldu?u için kaldyrmaktadyr. 250 d ise (5 silindir-2500cc) om602 kodlu motor Mercedes'in en kral motoru.Mekani?in sonu bir motor.Hiç bir elektronik parçasy yok.Gürültülü ve fi?ek gibi de?il diyen olacaktyr. Mercedes sizce hyz arabasy my,konfor arabasy my?250 td de var.Sa? çamurluktaki hava almasy için yyrtyk vardyr.Biraz daha masrafly ve parçalary pahalydyr.Yakytta seçer.

    Bütçeniz w201 almak için daha uygun gibi geldi bana.Yakytlary korkulacak gibi de?il.Benim araç ?ehir içi otomatik vites olmasyna ra?men 33-35 kuru? yakyyor.Kasada w124 (250d) piyasada 200e , e 200 diye bilinen model.


    Uzun lafyn kysasy iyi ara?tyryp zor karar vererek 190d nin 2000 yada 2500 dizelini gönül rahatly?y ile alabilirsiniz.Eski araba oldu?u için temizini bulmak oldukça zorla?ty.Hurdasy adamy arabadan so?utur.Klimalysyny bulmak biraz zor.Genelde sonradan atma olur. Temizini bulup bakarsanyz, çok uzun süre size arabalyk yapar.

    Kolay gelsin....

    Alıntıları Göster
    MERHABALAR
    öncelikle bu başlığı açan arkadaşıma teşekkür etmek isterim
    iki ay önce 2006 TATA İNDİCA 1.4 TDİ ile 1986 MODEL 250 D SW aracı takas yoluyla aldım daha önce 201 kasanın 5 ileri dizelide vardı bende ama diyebilirimki
    hayatımda yaptığım iyi alışverişlerden biriydi inanın izolasyon yakıt tüketimi konfor güven sürüş zevki çok üst düzeyde mesleğim tırcılık olduğundan belkide
    yumuşak ve akıcı kullanarak tüketim değerini 6 lt/100 km nin altına indirebiliyorum resimlerinide ilk fırsatta paylaşmak istiyorum
    bugün aks bilyasının birinden duyduğum hafif uğultu üzerine hepside aynı km yi yapmış düşüncesiyle ön ve arka rulmanları FEBİ marka olarak 200 tl gibi uygun bir rakama aldım parça konusunda sıkıntısı olmadığınıda birkez daha ispat etti bana
    siz değerli kullanıcılardan bir konuda yardım rica ediyorum o da arka amortisörlerim hayli yıpranmış araçta hidrolik seviye ayarlayan yükseklik ayar sistemi var ve
    bu sebepten amortisör fiyatı yüksek alternatif bir fikre ihtiyacım var
    tüm kullanıcılara kazasız cezasız günler dilerim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakanturkmn

    MERHABALAR
    öncelikle bu başlığı açan arkadaşıma teşekkür etmek isterim
    iki ay önce 2006 TATA İNDİCA 1.4 TDİ ile 1986 MODEL 250 D SW aracı takas yoluyla aldım daha önce 201 kasanın 5 ileri dizelide vardı bende ama diyebilirimki
    hayatımda yaptığım iyi alışverişlerden biriydi inanın izolasyon yakıt tüketimi konfor güven sürüş zevki çok üst düzeyde mesleğim tırcılık olduğundan belkide
    yumuşak ve akıcı kullanarak tüketim değerini 6 lt/100 km nin altına indirebiliyorum resimlerinide ilk fırsatta paylaşmak istiyorum
    bugün aks bilyasının birinden duyduğum hafif uğultu üzerine hepside aynı km yi yapmış düşüncesiyle ön ve arka rulmanları FEBİ marka olarak 200 tl gibi uygun bir rakama aldım parça konusunda sıkıntısı olmadığınıda birkez daha ispat etti bana
    siz değerli kullanıcılardan bir konuda yardım rica ediyorum o da arka amortisörlerim hayli yıpranmış araçta hidrolik seviye ayarlayan yükseklik ayar sistemi var ve
    bu sebepten amortisör fiyatı yüksek alternatif bir fikre ihtiyacım var
    tüm kullanıcılara kazasız cezasız günler dilerim

    Alıntıları Göster
    ya bu arabalar bambaşka tarihe efsane olarak imza atmışlardır. w123 w124 w126 w140 gibi kasalar mercedesi mercedes yapmıştır. bizim elimizden 5 tane w124 kasa gelip geçtti. 1995 300e (otomatik) , 1986 300d (otomatik) ,1987 250d (otomatik) , 1987 250d (manuel) ,1993 200e (manuel) valla hepsini bebek gibi seviyorduk. hepsininde ayrı bir zevki duygusu dili vardı. en kısa zamanda yine mercedes yine bi w124 almak dileÄŸiyle.

    W124 300 D 603.960/3 ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berk11235 -- 22 Eylül 2015; 15:13:45 >




  • Bende cok niyetlendim w124e fakat bir turlu kismet olmadi, tam alacagim derken piyasasi şişti ve temiz w124lere 30lu rakamlari isteyenleri gorunce vazgecip ilk sahihinden 97 infiniti i30 3.0 otomatik ( w140 mercedes S320 rakibi) aldim, almaz olaydim :) baska hic bir araci begenmez baska araclarda rahat edemez oldum, rahatligina 2 ayda cok kötü aliştim, yakitida 3.0 otomatik araca gore gayet iyi, sehir ici sakin 33kr sehirdisi 120 sabitte 22 kr,bu konfora sessizlige bu lokum suspansiyona bu bastinmi kukreyerek koltuga yapistiran araca bu yakit şaşırttı beni, 2015 corolla bile 97 model aracimin rahatligini sessizligini yumusakligini vermiyor, simdi aracim guzel ve gayet memnunum ancak bu mercedes meraki beni yoldan cikariyor :) w124 e200 manueli cok cok az kullandim ve hicbirsey anlamadim, soracagim bu w124 kasalar yalitim ve konfor olarak gercekten cok mu iyi, ben yalitim ve konfor takintili biriyim, w123 yada w124 dizel otomatik dusunuyorum, dizellerde durum nasildir yalitim olarak, kiyaslama yaparak yorum yapabilecek arkadaslar varsa sevinirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mavi prens -- 18 Kasım 2015; 13:34:14 >




  • Ben de yaklaşık 1 ay önce bir yakinimdan 19500 TL ye 87 model otomatik 300d aldım bel altında ufak tefek boya var fakat 2. Sahibi idi orijinal 265000 de. Hala orijinal deri koltuklar duruyor
    Bu arabaya kadar arabaya sadece bir vasıta gözüyle bakardım aptallık gibi gelirdi arabayla arasında duygusal bağ kuranların yaptığı şimdi ise akşam iş çıkışı yolu uzatıyorum biraz daha bineyim diye, son olcumumde 345 Kurus yaktı.
  • aslankiral kullanıcısına yanıt
    Hayirli olsun, peki arac ile ilgini sizi sasirtan yani beklemediginiz ne gibi durumlar olduda fikriniz degisti. Birde dahabonce kullandiginiz araclar ile kiyas (konfor yalitim surus tarzi suspansiyon vs) yapabilir misiniz.
  • Birçok yeni model araç kullandım bunların içinden alman modelleri hariç hemen hepsinden çok daha iyi sürüş konforuna sahip, özellikle aracı kullanırken verdiği sürüş hakimiyeti keyif veriyor. Bunun yanı sıra konfor açısından keza öyle. Adamlar o zamanın imkanlarıyla eksik hiçbir şey bırakmamış doldurmuş arabaya.
    Yani bakıyorum şimdi golf 4 lere neredeyse 30 a yakın para isteniyor bence bu arabalar varken akıl işi değil öyle paralar vermek.
    Aksesuar sayılabilecek parçaları sıfır bulmak mümkün değil yani maun parçalar, göğüs vs. Mekanik parçalar ise sanıldığının aksine oldukça ucuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aslankiral

    Birçok yeni model araç kullandım bunların içinden alman modelleri hariç hemen hepsinden çok daha iyi sürüş konforuna sahip, özellikle aracı kullanırken verdiği sürüş hakimiyeti keyif veriyor. Bunun yanı sıra konfor açısından keza öyle. Adamlar o zamanın imkanlarıyla eksik hiçbir şey bırakmamış doldurmuş arabaya.
    Yani bakıyorum şimdi golf 4 lere neredeyse 30 a yakın para isteniyor bence bu arabalar varken akıl işi değil öyle paralar vermek.
    Aksesuar sayılabilecek parçaları sıfır bulmak mümkün değil yani maun parçalar, göğüs vs. Mekanik parçalar ise sanıldığının aksine oldukça ucuz
    Tekrar herkese merhaba,

    Bu güne kadar arabayı saklayabildik, ama sanırım sona geldik. Emlak işimiz oldu ve maalesef şimdi bizim Laci'yi nakite çevirmek gerekiyor. Yukarıda da bahsetmiştim ve fotoları var. İlgilenen olursa hakkaten dosta gidecek dedikleri türden. İstemeyerek Türkiyedeki 1. sahibi sayılırım ( 2014 Ocakta) gümrükten çıkaran birinden aldığım hatasız kaportaya sahip motoru yürürü 10 numara olan 300 D manuel vites sunroof lu aracım satılıktır. muayenesine ocak sonunda yaptırdım. 8 lastik yeni ve de 8 jantı var arabamın. Sıradan al sat yapılacak bir araba değil tek kusuru göğsündeki çatlak diyebilirim. Çürük çarık pas vb. şeyler söz konusu bile olamaz bilginiz olsun. Umarım benim gibi bakacak bir arkadaşa gider.

    Herkese iyi günler dilerim.
    Sahibinden ilan numarası 276452723




  • Corsa, punto vs düşünürken biri aklıma bu araçları soktu. Araştırdıkça aklıma yatmaya başladı. Artık kararımı verdim. W124 250D veya 300D alıcam fakat turbo konusunda kararsızım. Özellikle 250nin turbosuz tat vermediğini söyleyenler var forumlarda. Acaba biniciler yol gösterebilir mi?
    Bu zamana kadar hep otomatik kullandım ve düz vites bakıyordum fakat kullanıcıları sürüş keyfi açısından kesinlikle otomatik olmalı diyorlar.
    Aracın bana net maliyeti 30'u geçmesin istiyorum. Bu şartlarda ne tarafa yönelmeliyim?
  • faruk F kullanıcısına yanıt
    faruk bey
    w124 gerçekten sürüş zevki olarak mükemmel bir araçtır. Kısacası efsanedir.Bende otomatikten yana oyumu kullanıyorum. E segmenti bir arabada keyif almak varken,omuzumun vites değiştirirken koltuktan oynamasını istemem.Zaten manuelin vites araları çok fazla.
    Gelelim motor seçeneklerine;
    Türkiye'deki dizellerin tamamı, gümrük gelmesi yada atma motor olarak piyasadadır. Dikkat etmeniz gereken ilk husus gümrük şehadetnamesidir. Dizelde eski tip OM601-602-603 (4,5,6 silindir.)aynı zamaz da 602 ve 603 turbo seçeneği vardır.Yeni nesil motor olarak OM604,605,606 (yine 4,5,6 silindir turbosuz.)

    Ben otomatik 250d ye bindim(OM602 turbosuz 5 silindir) gerçekten hantal, küçük bir şehirde bindim çok rahatsız etmedi. OM603 6 silindir turbolu olan 147 hp.(orijinalinde manueli olmaz) Gayet performanslı,yakıt olarak şehir içi rahat 12 lt yakar.

    Bunların temizine biniyorlar vede satmıyorlar. Sahibinde ne girin, 5 araba yoktur temiz.Karar sizin




  • Fırtına16 F kullanıcısına yanıt
    Detaylı olarak yazdığınız için teşekkürler.
    Mercedes forumlarında ve ilanlarda turbosuz 250 için şehiriçi 7-8 lt yakıyor diyorlardı. Turbolusu da olsa olsa 9 lt yakar diye tahmin ediyordum ama 12 lt ise bundan cayabilirim. Bu durumda turbosuz 300 almak daha mantıklı gibi duruyor.
  • faruk F kullanıcısına yanıt
    Hocam sana 250D için yakıt tüketimlerini direk aracın kitabından yazıyorum.
    Manuel 5 vites:şehiriçi 8.9L, 90 km/h hızda 5.4L, 120 km/h hızda 7.0L.
    Otomatik 4 vites için bu değerler sırasıyla 8.8 , 5.9 , 7.7 litre.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi StG 44 -- 21 Eylül 2016; 12:24:32 >
  • StG 44 kullanıcısına yanıt
    Genelde şehiriçi tüketimler katalog değerlerinden daha yüksek çıkar ama şehiriçinde 7 gören kullanıcılar var. İlginç bir durum. Mercedes bonkör davranmış sanırım.
  • Arkadaşlar aracın servis kılavuzuna ihtiyacım var kimde var aracı komple restore ediyorum.
  • StG 44 kullanıcısına yanıt
    konuyu alevlendirelim o zaman. 8-9 litrelerle ekonomi yapmadan şehir içi kullanıyorum. günümüz şartlarında hala günlük kullanılabilir.

    2011 toyotamı satıp bunu aldım. iyi ki yapmışım. birkaç eksiği kaldı sadece :)
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.