Şimdi Ara

VW son 1 Ayda 3. Zammı yaptı. Biri dur desin (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
203
Cevap
0
Favori
4.079
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Müşterisini düşünüyo adamlar
    Bugün al 3-5 ay sonra karla sat
    Bindiğin yanına kar kalsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burada tüketiciye yanlış algı veriliyor.

    Ben geçen yıl 0 km golf aldım. Liste fiyatı 78.000 di. O zaman dizel qasqai tekna ise 83.500 tlydi. Şimdi golf 86.600 olmuş, qasqai ise 95.650. qasqai 12.000 lira zamlanırken, golf ise 8.600 lira zamlanmış.

    Yeni HR-V satışa sunuldu, B-suv, atmosferik benzinli 1.5 manuel 90.000 lira başlangıç fiyatı. Yeni Tiguan ise C-SUV turbo benzinli manuel 87.000 tl başlangıç fiyatında.

    Aracı ilk aldığımda yaşadığım bazı sıkıntılardan dolayı bir daha wv almam demiştim, ancak piyasayı görünce belki de bir sonraki aracımda vw olacak.
  • 2015 öncesi hilelerden dolayı vw yi yerden yere vurdum, hala yeri geldikçe vuruyorum. Lakin konuda komik şeyler olmuş. Yiğidi öldür hakkını yeme. 1.33 atmosferik motor ile 1.2 tsi arasında kullanıcının fark edemeyeceği bir fark var denmiş. İkisini kullanmış ve son anda Corolla (ya da Auris ikisinden hangisi olsa alacaktım) almaktan vazgeçmiş bir olarak 1.2 tsi motor 1.33 ü önce çarpar sonra böler. 1.33 motor dediğin sadece düzde gider, yokuşa geldin mi vites küçült bağırttır yoksa gitmez boğulur. Oysa 1.2 tsi aynı yeri hız sabitleme ile bile rahat 5 le çıkıyor.

    Otomatiği ucuz olmadıkça alınmaz. Lakin bir iki model dışında fiyatları gayet iyi. Aynı ilgiyi başka marka görse emin olun şu an 10.000 daha pahalı olurdu. Bunu hyundai i20 de gördüm. Biraz araç ilgi görünce en boş dizel 60.000 e satmaya başladı. Keza içi sanderodan farklı olmayan Clio Joy da bu fiyata satıyor.

    İmla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilhdmr -- 18 Haziran 2016; 10:36:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuda öyle şeyler söylenmiş ki, sanki sadece vw zam yapıyorda diğerleri hayrına araç dağıtıyor sanırsın. Farklı markalara ait geçen yılın fiyat listelerine bakalım, neymiş ne değilmiş ona göre konuşalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atmosferik arac kullanmasini bilmiyorsaniz zaten boyle ergen yorumlari yaparsınız.1.2 tsi nin biseyi carpip böldüğü yok.arada 13k verecek fark da yok.1.33 un bayıldığı bilmemne de fanboy palavrasi,bunu soyleyenlerin tamami iki video atilinca kayboluyor ortadan.acin youtube da elli tane video var.turbolarin alt devirleri atmosferiklerin ust devirleri canlidir.kullanim karakteristiginizi ona gore ayarlarsaniz istediginiz rampayi keci gibi cikarsiniz.1.33 valvematiclerin ilk uc vitesi cok guclu,rampada trafik sikistiginda bile sikinti yasatmaz.4senedir 1.33, corolla kullanicisiyim bagaji dolu 5kisi cikmadigim rampa dag bayir kalmadı,otobanda 120nin altini gormedim.Onun icin hep soyledik hep soyluyoruz bilmediğiniz araba hakkında yorum yapmayin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 18 Haziran 2016; 11:52:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim hayret ettiğim bu kadar emisyon skandalı çıkıpta nasıl bu kdar satmaya devam ediyorlar kimse mi tepki koymaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Atmosferik kullanmayı bilmemek mi? Çok ileri bi teknoloji gibi konuşmuşsun. Altı üstü atmosferik neyin kullanımı bilinmeyecek. Üst devir canlıdır diyorsun, bende bağırttıracaksın demişim aynı şey değil mi bunlar? Dersen geniş araç hava yastığı bol ikinci eli iyi o zaman eyvallah derim. Yokuşu Auris 1.0 da çıkıyor ama nasıl çıkıyor gel gör. Sollamadaki riskler her zaman yüksek. Bunlar tsi ya da turbo beslemeli bir motorda minimum. Atmosferik 1.33 2012 model Corolla arkadaşımda var 4 yıldır kullanır bende arada kullanırım hele ki son bir ay her yerde kullandım Corolla alacağım için(sollama sıkıntısı, yokuşta karşıdan gelen araç yüzünden hızı azaltıp öndeki kamyonun arkasına geçip sonra hızlanma olmayınca vazgeçtim. Hız kaybedince red line yapmadıkça maksimum 3 e geçiyor sonra boğuluyor tekrar ikiye alınıyor. Tabi yakıt sarfiyatı o ara inanılmaz artıyor. Bunları defalarca kez hem ben kullanırken hem arkadaşım kullanırken görünce vazgeçtim. Yoksa yokuş çok dik değilsr ve yol açıksa 120 ile girip 80-90 ile çıkıyor.)Tek artısı lpg takılıyor başka bi esprisi yok. Kullanıyorsun diye gereksiz yere övmenin gereği yok. Tsi yani turbo beslemeli motor atmosferiğin çok ötesinde, bunu dünyadaki otomobil otoriteleri kabul ediyor tartışmayı bilr gereksiz görüyorlar, sanırım daha söze gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesadam

    Benim hayret ettiğim bu kadar emisyon skandalı çıkıpta nasıl bu kdar satmaya devam ediyorlar kimse mi tepki koymaz

    Bu ülkede neler çıktı yakın geçmişte kim ne tepki koydu. Bu millet kendini seveni sever



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cancan_burak -- 18 Haziran 2016; 12:21:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otorite dedigin adamlar jetta denilen meksika konservesine surus makinesi de diyor,hicbir sollamada kamyon arkasinda kalma sansin yok bu bölüm de fanboy palavrasi.ilk viteslerde gayet seri cikiyor arac.bağırtmak degil devir çevirmek denir ona.ben sehir ici 7 sehir disi 6 litrenin üstünü göremedim kendi aracımla siz nasil tuketimi inanilmaz arttirdiydaniz artik.
    Tsi ye kotu diyen de olmadi,tsi ye 13k ust verilmez diyen oldu.ki agzinizi acamamissiniz bu konuda.tsi 1.2 de vvti 1.33 de rallici degil standart sofor arabasi bunu anlayın artik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Jettayı ve dsg yi öven adama ben kılım. Onu övmem tıpkı 1.33 ü övmeyecek olduğum gibi. Evet 1.33 alan adam ralli yapmıyor yeterli. Ayrıca lpg takıp çok az ia gezebiliyor. Bence ne dsg ye ne de sırf tsi olduğu için fazla para verilmez. Lakin 1.33 corollaya da 57.500 verilmez. Ki hiç bi donanımı da yok.

    Kısaca geniş diye corollaya heves ettim önce motorundan sonra 57.500 lük fiyatından dolayı(yeni kasa) vazgeçtim. Sonra hb olsun hem ucuz diye 54 e Auris baktım aynı motor ama arka camlar yıl olmuş 2016 manuel diye vazgeçtim. Sonra ikinci ellere baktım (marka fark etmeksizin) sıfırına yakın fiyatlar ve burnundan kıl aldırmayan satıcılar yüzünden vazgeçtim.

    Lakin 1.6 valvematik motor süper. 1.4 tsi dan bile üstündür benim gözümde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Corollanin en yeni kasasi o rakama oncelikle bunu belirteyim.auriste arka camin manuel olmasi benim umrum degil mesela.ben navigasyon celik jant krom cita gibi birsuru donanima 58k fiyat aldim,daha pazarlik etmeden hemde.ve arac harika gozukuyor.esdeger golfu kac ay siraya girer kaca alirsiniz orasini varin siz hesap edin.vw golf tsi ye 5k ust istese guc tork eyw dersin,13k nedir ya
    O arabaya o parayi verecegime devir ceviririm arabayla,atmosferik de gayet keyifli.jetta yerine octavia deseniz corolla yerine onada eyw.en azindan parasini hak eden bi ic mekani dizayni var.60k da yeni corolladan 3k yüksek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 18 Haziran 2016; 12:57:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Katılıyorum motor iyi ama fiyat gereksiz yüksek birde bazıları aylarca sıraya giriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim merak ettiğim yaklaşık aynı motor hacminde hacminde yaklaşık aynı beygir gücünde iki araçtan biri diğerini nasıl çarpıp bölüyor. Yeni kasa corolla ile golf giriş paket arasında 7,5 bin lira fark var. Kaldı ki yukarıda kullanan bir arkadaş uzun dönem verisini paylaşmış 30 km hız ile 6.9 yakan bir araba nasıl ekonomik bir araç oluyor. Demek ki bu araç şehir içi trafikte(17-18 km hız) 10 litrenin altında yakması hayal... Ama yine çıkarlar ben 1.2 tsi ile şehir içinde 5 litre yakıyorum diyenler. Bırakın bu safsataları. Ha 1.2 Tsi 1.33 corolladan performanslı mıdır. Performanslıdır belki ama o kadar fazla para vermeyi gerektirir mi ? Her şeyi geçtim müşteriye saygısı olmayan böyle satıcılardan araç almaya değer mi..
  • Şimdi neden 60bine altıma cillop gibi bir w210 çekmeyeyim ki ???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Euro yu tutamıyorlar malesef. Sanırım 3.30 da son demlerini yasıyor patlama yakın gibi. Lakin teget geçer sıkıntı olmaz.. Firmalar bazı seylerın farkında kendılerını garantiye alıyorlar. Tabi dogus onumuzdekı 10 yıl için garantiye alıyor orası ayrı
  • Almayın , aldırtmayın arkadaş . Almanyanın halk arabası ülkemizde premium sınıf sayılıyor. Zam yapmasınlarda ne yapsınlar. Nasıl olsa sıraya girip alacaklar çok...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lifeanddead

    Benim merak ettiğim yaklaşık aynı motor hacminde hacminde yaklaşık aynı beygir gücünde iki araçtan biri diğerini nasıl çarpıp bölüyor. Yeni kasa corolla ile golf giriş paket arasında 7,5 bin lira fark var. Kaldı ki yukarıda kullanan bir arkadaş uzun dönem verisini paylaşmış 30 km hız ile 6.9 yakan bir araba nasıl ekonomik bir araç oluyor. Demek ki bu araç şehir içi trafikte(17-18 km hız) 10 litrenin altında yakması hayal... Ama yine çıkarlar ben 1.2 tsi ile şehir içinde 5 litre yakıyorum diyenler. Bırakın bu safsataları. Ha 1.2 Tsi 1.33 corolladan performanslı mıdır. Performanslıdır belki ama o kadar fazla para vermeyi gerektirir mi ? Her şeyi geçtim müşteriye saygısı olmayan böyle satıcılardan araç almaya değer mi..


    hangi şehirde yaşadığını merak ediyorum. 30 km istanbul şehir içi trafiği. 17-18 km boğaz trafiğidir. istanbul şehir içi trafiğinde 6,9 çok iyi bir değer. ben 20 yıldır istanbul'da araç kullanıyorum. bu değerleri hiç yakalayamadım. atmosferiklerle istanbul'da bu değerleri yakaladım diyenler sallıyor. bu kadar net söylüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: lifeanddead

    Benim merak ettiğim yaklaşık aynı motor hacminde hacminde yaklaşık aynı beygir gücünde iki araçtan biri diğerini nasıl çarpıp bölüyor. Yeni kasa corolla ile golf giriş paket arasında 7,5 bin lira fark var. Kaldı ki yukarıda kullanan bir arkadaş uzun dönem verisini paylaşmış 30 km hız ile 6.9 yakan bir araba nasıl ekonomik bir araç oluyor. Demek ki bu araç şehir içi trafikte(17-18 km hız) 10 litrenin altında yakması hayal... Ama yine çıkarlar ben 1.2 tsi ile şehir içinde 5 litre yakıyorum diyenler. Bırakın bu safsataları. Ha 1.2 Tsi 1.33 corolladan performanslı mıdır. Performanslıdır belki ama o kadar fazla para vermeyi gerektirir mi ? Her şeyi geçtim müşteriye saygısı olmayan böyle satıcılardan araç almaya değer mi..


    hangi şehirde yaşadığını merak ediyorum. 30 km istanbul şehir içi trafiği. 17-18 km boğaz trafiğidir. istanbul şehir içi trafiğinde 6,9 çok iyi bir değer. ben 20 yıldır istanbul'da araç kullanıyorum. bu değerleri hiç yakalayamadım. atmosferiklerle istanbul'da bu değerleri yakaladım diyenler sallıyor. bu kadar net söylüyorum.

    Bende hangi İstanbul'da yaşadığınızı merak ettim açıkçası. Uzun yıllar İstanbul'da yaşadım hiçbir zaman şehir içi ortalama bahsettiğiniz gibi 30 kilometre ortalama hızı yakalayamadım... Ha gece 12 de e5'e çıkıp bu ortalamaları yakalıyorsanız o ayrı. Bir çok araç ortalama 30 km sürat ile 7 litre civarında yakıt tüketecektir. O kadar abartılacak bir durum değil... Ayrıca şehir içi trafiği 17-18 kmdir. Köprü trafiği falan değil...




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Alıntımı ve mesajımı şahsi algılamayın ancak kayıt altına aldığım yakıt tüketimlerimi incelediğimde 35 km/h bandına ait alttaki resimi buldum. 06/09/2015 tarihinde çektiğim bir fotoğrafmış.


    Bir de 30 km/h'lik olanı buldum sonradan. Bu da 04/05/2015'de çekilmiş bir fotoğraf.


    Veriler Opel Astra Classic sedan kasa 1.6 atmosferik motora ait.




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.