Şimdi Ara

VW skoda elroq'da kampana fren kullanmış

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
722
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ben mi yanlış görüyorum katalogda mı hata var?Envai çeşit güvenlik asistanları ve teknolojilerinin olduğu en güncel elektrikli skoda elroq'da arka tarafta kampana fren kullanılmış.Bu nasıl oluyor gerçekten?

    204 beygir boyutları ile C suv olacak büyük bir araç gercekten.

    VW skoda elroq'da kampana fren kullanmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Üstün Alman teknolojisi yine konuşmuşVW skoda elroq'da kampana fren kullanmış VW skoda elroq'da kampana fren kullanmış 

  • o kadar beygir anca kampana ile dize gelir...)

  • togg yerine alırsınız bunu sonra mis gibi konuşur donanımhaber forum üyesi :)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • crafterda bile arkalar disk.

  • Aracın maksimum hızı 160km olduğu için kampana kullanmaları normal, kaldı ki kampana olunca ne fark ediyor, zaten asıl freni yapan ön frenler.

  • cricet C kullanıcısına yanıt

    Yapma hocam.Hangi elektriklide kampana fren var?Kampana fren sadece güç değil ayar kısmı bile beladır.Sürekli ayar cırcırları bozulur.Ayar yapılmada tekeri sıkar.Kampananın zamanı mı kaldı?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Cupra Born da aynı şekilde kampanalı. Wv eski depolarında 70 li yıllardan unutulmuş kampanalar varmış, stok bitene kadar bu iş böyle, wv reyiz ne diyorsa öyle olur.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Gemini çok mantıklı sebepler sunmuş kampana frene geri dönüş sebebi olarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2002'de 1080kg Vw Polo'da 4 tekerlek disk fren vardı. Bugün 1.8 tonluk Suv'da durum bu, nerelerden nereye gelmişiz vay be.


    Tabi rejenerasyon freni gibi bunun karşılık bulabilecek açıklamaları var ama asıl sebep maliyet tabi. Artık eskisi gibi bol kese mekanik overengineering çağı bitti, çoğu marka yapıyor bu tip kesintileri veya buradan kesip ekranı iyi yapıyor, 10 tane kamera koyuyor, yüz algılama, el tanıma göt tanıma bir sürü sensörlere işlemcilere yazılımcılara gidiyor para falan öyle işte.

  • abs, disk olmayan tekerde nasıl aktif oluyor? o zaman arkalarda abs yokmu elrog da :) rejeneratif frenlemeye güvenmişler sanırım.

  • Ee nolmuş kampana daha işlevsel çünkü, mühendislik en iyi kaliteyi en optimum şekilde sunmaktır. Bunlar mühendislik ürünleri geri kalanlar bunların tersine mühendisliğinden üretilenlerdir.

    Alman’dan gerisi hikaye.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.