Şimdi Ara

Vw satışları neden bu kadar ciddi manada düştü? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
261
Cevap
2
Favori
20.474
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amanhem

    Kia ne yapsın peki?

    Kia Cerato 0 çekmiş
    Cerato yeni kasası gelecek diye biliyorum. Bayiilerde kalmadı muhtemelen.

    Yeni kasasına bakayım dedim, böyle bir şey gördüm. Bu tasarımla gelirse bu ülkede her türlü iş yapar gibi.

    Vw satışları neden bu kadar ciddi manada düştü?
    Vw satışları neden bu kadar ciddi manada düştü?
    Vw satışları neden bu kadar ciddi manada düştü?




  • 1 dsg , 2 TSI, o eski sağlam 1.6 hitler motor Yok bundan dolayı tutulma düştü, 1.6 dizel vag grubu her araç tutuluyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Satmıyor demiyorlar, satışları düştü diyorlar. İnsignia talisman gibi passat satışları da düşmüş.
    "nedense vw satışları kendi kulvarında dip yaptı.



    Değişen ne var onu çözemedim, neden üstüne iki üç koyup vw almıyor?"

    demiş. söylediğinin elle tutulur yanı yok. neyi çözememiş? krizden dolayı tüm markaların satışı düştü. neyi çözememiş?
  • Ne kadar düşmüş. Neye göre düşmüş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne kadar düşmüş, neye göre düşmüş diyenler için rakamları veriyorum.

    2016 yılı.
    Vw 134.535
    Renault 121.707
    Ford 109.604
    Fiat 106.106

    2017 yılı
    Renault 130.276
    Fiat 120.049
    Vw 117.481
    Ford 111.064

    2018 yılı
    Renault 85.839
    Fiat 70.058
    Vw 66.834
    Ford 65.428

    2019 yılı.
    Fiat 19.013
    Renault 16.781
    Ford 13.351
    Vw 11.892
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Normal bir durum.
    Yıllardır aynı tip aynı motor.(dizel için) Gelişme neredeyse hiç yok.
    Reno veya ford markalarında dışı ve içi, motoru sürekli iyileştirme ve yenileme yapıldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yksln -- 6 Mayıs 2019; 10:45:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Ne kadar düşmüş, neye göre düşmüş diyenler için rakamları veriyorum.

    2016 yılı.
    Vw 134.535
    Renault 121.707
    Ford 109.604
    Fiat 106.106

    2017 yılı
    Renault 130.276
    Fiat 120.049
    Vw 117.481
    Ford 111.064

    2018 yılı
    Renault 85.839
    Fiat 70.058
    Vw 66.834
    Ford 65.428

    2019 yılı.
    Fiat 19.013
    Renault 16.781
    Ford 13.351
    Vw 11.892
    Bravo, şu tablo her şeyi açıklıyor aslında.
    İster DSG, ister VW araçlarının fiyatları densin, VW satış rakamlarında üstünlüğünü kaybetmiş ve ekonomik sebeplerle tüm firmaların satışları da gerilemiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence ana nedeni DSG. VW'ye o kadar para verecek olan insan genelde otomatik istiyor, DSG'nin sıkıntıları ortadayken insanlar riske girmek istemiyor. DSG dışında VW'ler kaliteli araç, yukarıdaki yorumların çoğuna katılmıyorum, ama DSG'nin arıza istatistikleri tüm kaliteyi götürüyor...

    Yurtdışında da emisyon skandalının aslında satışlara olumsuz etkisi olmadığı tespit edilmiş, ama aynı zamanda otomatik tercih edenlerin gözünden düştüğü gözlemleniyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NazımHikmetRan

    Emülsiyon skandalının üstünden 4 yıl geçti , ayrıca bunun Türkiyede bir etkisi olmaz. Forumda da karşılaşmışsınızdır , Türkiyede katalitik konvektör iptali çok normal bakılan birşey ki forumda bunun konusu açıldı. Herkes uzman bir kişi çıkıp çevre kirliliğinden bahsetmedi.
    DSG konusunda size katılıyorum , hatta iyi niyet garantisi saçmalığınada sizden fazla sinir oluyorum. Forumda da belirtiyorum.
    Vw kalite ve konforda birçok rakibinin gerisinde değil , çok çok önde. Yiğidi öldür ama hakkını ver demişler.
    Sıkıcı tasarım konusunda da kişisel bakış açısı diyorum.
    Çünkü bir modelin ruhu olması gerektiğine inanlardanım , 3 seneye bir kasayı komple değiştirerek aracın o model ruhunu koruyamıyorsunuz.
    Ee peki neden satışlar durdu diyecek olursanız , benim şahsi düşüncem. Artık Türkiye piyasası vw fiyatlarını kaldırmıyor.
    Bunu sigaradan örnek verirsek;
    Ben malboro içerdim , zam geldi muratti içtim , zam geldi camel içtim.
    Malboro içecek bütçem var ama sadece malboro içmek için bu kadar fiyat farkı ödemek istemem.
    İkiside tütün ama bu malboronun kalite tütün olmadığı anlamına gelmez.
    Saygılarımla...
    "Artık Türkiye piyasası vw fiyatlarını kaldırmıyor. " anahtar cümle bu.




  • Millette araba alıcak iflahmı kaldı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çünkü insanımızın 1. önceliği cebi oldu. Hangi marka daha ucuzsa, bakım arıza masrafları daha azsa ona yöneliyoruz artık.
  • bizim insanımız dsg ,emisyon ,doğuş gibi faktörleri önemsemez ,öyle olsa bu durumlar yıllardır var ve kim umursadı ?
    tek sebep ekonomi olmalı ,çünkü sadece otomotiv sektörü değil ,çoğu sektörde sıkıntılar var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manisa_tr

    "Artık Türkiye piyasası vw fiyatlarını kaldırmıyor. " anahtar cümle bu.

    Alıntıları Göster
    ekonomi olarak değil. çünkü vw diğer markaların üstündeyken onların gerisine düşmüş. totalde bütün araba satışları azalmış. ama vw daha da azalmış ve alt sıralara düşmüş. ford bile daha çok satar hale gelmiş. ford daha pahalı ve daha çok yakan bir araç markası olarak bilinir.

    eskiden vw çok satardı. herkes vw alırdı.

    bence kesinlikle DSG yüzünden bittiler.

    ben de mesela otomatik araç bakarken bütün yazıları incelemeleri ve şikayetleri okudum. vardığım sonuca göre katiyen vw almam. gider parayı bmw ye gömerim ama yine de vw almam. vw derken bunlara audi skoda ve seat da dahil. ama Türk insanı malesef mantıklı düşünmüyor veya yeterince araştırma yapmıyor. şimdi alınan vw ler 2. el olarak satışa çıktığında anlayacak millet olayı. o zaman vw almış olanlar da vw'nin yüzüne bakmayacak. geçen 3 ayda 7 arkadaşım sıfır veya 2. el olarak otomatik araç aldı. biraz üst sınıf olanlar bmw; alt sınıf olanlar reno; orta sınıf da nissan toyota pejo gibi araçlar aldılar. vw grubundan araç alan tek kişi yok.

    git japon al tak bir lpg daha iyi. en azından sorun çıkarmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leopolidas -- 16 Haziran 2019; 0:12:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leopolidas

    ekonomi olarak değil. çünkü vw diğer markaların üstündeyken onların gerisine düşmüş. totalde bütün araba satışları azalmış. ama vw daha da azalmış ve alt sıralara düşmüş. ford bile daha çok satar hale gelmiş. ford daha pahalı ve daha çok yakan bir araç markası olarak bilinir.

    eskiden vw çok satardı. herkes vw alırdı.

    bence kesinlikle DSG yüzünden bittiler.

    ben de mesela otomatik araç bakarken bütün yazıları incelemeleri ve şikayetleri okudum. vardığım sonuca göre katiyen vw almam. gider parayı bmw ye gömerim ama yine de vw almam. vw derken bunlara audi skoda ve seat da dahil. ama Türk insanı malesef mantıklı düşünmüyor veya yeterince araştırma yapmıyor. şimdi alınan vw ler 2. el olarak satışa çıktığında anlayacak millet olayı. o zaman vw almış olanlar da vw'nin yüzüne bakmayacak. geçen 3 ayda 7 arkadaşım sıfır veya 2. el olarak otomatik araç aldı. biraz üst sınıf olanlar bmw; alt sınıf olanlar reno; orta sınıf da nissan toyota pejo gibi araçlar aldılar. vw grubundan araç alan tek kişi yok.

    git japon al tak bir lpg daha iyi. en azından sorun çıkarmaz.

    Alıntıları Göster
    Sıkıntı yok şuan zaten kimse araba alamıyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DFABFCB25

    Sıkıntı yok şuan zaten kimse araba alamıyor

    Alıntıları Göster
    alan yine alıyor hocam.
  • Sadece tr de değil, globalde de düşüyor satışları. İlk beş ayda %5 düşüş var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Satışlarının düşüp düşmediğini bilmem ama, İzmir/Torbalı da Opel'in çıktığı arsaya talip olduğunu duydum kuşlu sitede. Hatta aynı duyumcu o bölgede o arsaya yakın yerlerde de Vw'nin ufak ufak arazi toplamaya bile başladığını yazdı.

    Not : teyitli bilgi değildir. sadece duyum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi max0007 -- 16 Haziran 2019; 0:22:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: max0007

    Satışlarının düşüp düşmediğini bilmem ama, İzmir/Torbalı da Opel'in çıktığı arsaya talip olduğunu duydum kuşlu sitede. Hatta aynı duyumcu o bölgede o arsaya yakın yerlerde de Vw'nin ufak ufak arazi toplamaya bile başladığını yazdı.

    Not : teyitli bilgi değildir. sadece duyum.
    bence kuş kadar aklı olan biri gidip otomatik vw almaz artık. ekonomi de vw yi aslında diğer markalara göre 2 kat daha kötü etkiledi bence.

    millet DSG arızalarına para ödemek istemiyor, az sorun çıkartan araç alıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leopolidas

    alan yine alıyor hocam.

    Alıntıları Göster
    Bu dönemde araba almak için farzı misal çöpe atacak param bile var para bolluğunda olan alır herhalde.

    Şuan bu dönemde arabada evde alınmaz hocam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • SuperchargerrEgeaa S kullanıcısına yanıt
    Doğuş Holding gitgide batıyor zaten. Otelleri tek tek satışa çıkarıyorlar. Hükümet desteği ile ayakta şuan Doğuş. O da Ferit Şahenk, Tayyip Erdoğan'a yakın olduğu için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.