Şimdi Ara

Vw satışları neden bu kadar ciddi manada düştü? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
261
Cevap
2
Favori
20.474
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Code140

    2015 2016 yılında milet EGEA yı yerden yere vurup itin d.ne sokarken şimdi Tüm forum sıfır EGEA önerir hatta tercih eder hale geldi.
    VW in ve diğer kaliteli markaların satış adetleri ekonomik nedenlerden ötürü düşüş göstermiştir. Vw alamayan halk Fiat showroomlarında araç beğeniyor.

    Alıntıları Göster
    hocam sıfır egeayı cliodan ucuza alabilince haliyle öneriliyor. Bir de alt segment ile üst segment arası gerek hurda araç indirimi gerek ötv oranları yüzünden dağlar oldu. megane boşu 90 fullu 160 üç beş koyup üst paket alınamıyor ki artık :(




  • masterap M kullanıcısına yanıt
    Bir tek Volkswagen mi liste fiyatı üzerinden indirim yapıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeraklıForumcu

    Bence hiç değil bir bak tiguan ile 3008 e hangisi daha yakışıklı
    Arkadaşın mesajını görmeden direk yazıyorum; tiguan’a ailece bayılıyoruz. Benzinli olması gözümü korkuttuğu için tipi de güzel bari 3008 olsun dedim ama arka koltuğu çok dar, sanki şahin. Tiguan dizel olsa 3008’e bakmazdım bile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur.k

    Piyasa koşullarından dolayı tabii ki. Volkswagen'e o kadar çok düşman tutumu içindesiniz ama kıyaslamanız için sunduğunuz araçlara bak. 3008'i bir şekilde anlarım ama qashqai ve kadjar nedir ? Yok gidin duster ile karşılaştırın isterseniz

    Kredi faiz oranı olmuş 1.96 kim araba alır bu koşullar altında? %50 araç satışı düşmüş. Allah sonumuzu hayır etsin.
    VW tanrı mı ? QQ'nun fiyatına göre sundukları Tiguan'a 10 basar.

    Tiguan daha iyi olabilir ama arada ki fiyat farkı nedir ?

    3008 ile kafa kafaya gider dizel avantajıyla 3008 tercih edliyor bu topraklarda. Ayrıca Facebook Tiguan grubundayım. Hatta pek çok farklı grupta. Daha bu kadar arızanın konuşulduğu başka grup görmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Geçen seneden beri 2 kat zenginleştik halbuki niye düştü acaba! Cevabını bildiğiniz soruları sormaktan bıkmadınız mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _RaGoN_

    450 bin niye veriyoruz anlamadım Tiguan 1.5 TSi'ın 318 bin TL olduğu yerde BlueHDİ DS7'ye 313 bin TL verilir. Bırakın şu Volkswagen hayranlığını.
    E verilir de neden kimse vermiyor, herkes benzinli tiguan alıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 16 Haziran 2019; 14:14:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    E verilir de neden kimse vermiyor, herkes benzinli tiguan alıyor

    Alıntıları Göster
    Sürü psikolojisi. Beyinsis dayı şimdi hiç satış rakamı üzerindne o iyidir bu kötüdür edebiyatı parçalama, DS7'den 3 tane Tiguan çıkar.

    Bu ülkede araba binmek için değil satarken zarar etmemesi için alınır.

    Aynı 2. el piyasası DS7'de olsa 40 tane Tifuan satılmaz ayda. Bu kadar iddialıyım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Arka koltuk bize yetiyor ama birazdaha geniş olabilirmiş tip konusunda haklısın çok güzel bir tipi var arabanın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    Sürü psikolojisi. Beyinsis dayı şimdi hiç satış rakamı üzerindne o iyidir bu kötüdür edebiyatı parçalama, DS7'den 3 tane Tiguan çıkar.

    Bu ülkede araba binmek için değil satarken zarar etmemesi için alınır.

    Aynı 2. el piyasası DS7'de olsa 40 tane Tifuan satılmaz ayda. Bu kadar iddialıyım.

    Alıntıları Göster
    İyi olmayan bir arabanın 2. Eli de iyi olmaz. Ds7 burda da satmıyor, avrupada da, tiuan burda da satıyor orda da. Kendi halkını o kadar küçümseme. Neyse, boşver sen anlaman bunları. Bi gün o kadar paran olursa sen ds7 al



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 16 Haziran 2019; 14:18:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bethesta

    Bence ana nedeni DSG. VW'ye o kadar para verecek olan insan genelde otomatik istiyor, DSG'nin sıkıntıları ortadayken insanlar riske girmek istemiyor. DSG dışında VW'ler kaliteli araç, yukarıdaki yorumların çoğuna katılmıyorum, ama DSG'nin arıza istatistikleri tüm kaliteyi götürüyor...

    Yurtdışında da emisyon skandalının aslında satışlara olumsuz etkisi olmadığı tespit edilmiş, ama aynı zamanda otomatik tercih edenlerin gözünden düştüğü gözlemleniyor.
    Bir insan millettine bu kadar mı uzak olur? Kimsenin umrunda değil dsg. Kriz öncesi çok satan üç markaya bak; vw, fiat, reno. Pahalı olmasına rağmen en çok satan araç vw. Tabii ki krizde önce onun satışları düşecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _RaGoN_ _ kullanıcısına yanıt
    Ds7 ı ıcın pazarlık yapıp buraya yazabılırsın, beklıyoruz ? Tabı bı de ds satan bayı bulman lazım :) hıghlıne tıguan ıle ds7 arasında mın 100bın tl fark var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Code140 kullanıcısına yanıt
    Katılıyorum, 2016 da zırvedeymıs vw. Cunku bugunku egea parasına o zaman passat, a3 falan alınıyordu. Insanlar reno, fıat vs ıle cok fazla ılgılenmıyordu.

    Eger kı pejo opel gıbı markaların satıs sayıları vw nı gecseydı o zaman dusus derdım buna. Cunku yakın fıyatlı rakıp fırmalar bunlar. Ben ıstanbulda daha yenı focusu goremedım ancak yenı alınmıs vw ler goruyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi masterap -- 16 Haziran 2019; 14:51:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VW esnaf arabası. Esnaf herkese iş yok para da yok çekiyor. Haliyle VW alıp vergiden de düşemezler, yoksa hani yoktu diye tepesine binerler! 😁 Esnaf bunu düşük kredi ile alır, vergiden düşer ve 2-3 yıl sonra iyi fiyata beyaz yakalılara satardı. Şimdi paralar saklandı, açım rolleri kesiliyor. 😁

    VW merkez ise hiç memnun değil bu durumdan; çünkü Avrupa ve Amerika Pazarları doğal sınırlarına ulaştı, olası faiz artışlarında o Pazar’larda da daralmalar yaşanabilir. Çıkış yolları TR gibi ülkelerde fiyatlarını oldukça rekabetçi seviyeye çekmeleri ile bir nebze çözülebilir. Yoksa Alman sanayi resesyona girer! Son 6 aydır Alman sanayi tökezliyor.. 😁



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi needacar -- 16 Haziran 2019; 15:8:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    İyi olmayan bir arabanın 2. Eli de iyi olmaz. Ds7 burda da satmıyor, avrupada da, tiuan burda da satıyor orda da. Kendi halkını o kadar küçümseme. Neyse, boşver sen anlaman bunları. Bi gün o kadar paran olursa sen ds7 al

    Alıntıları Göster
    Usta bazı arabalar daha az satar ama belli kitlesi vardır, zibille satmaması kötü olduğu anlamına gelmiyor.

    Volvo güvenlikte tüm almanlardan daha iyi ama almanların yarısı kadar anca satıyor.

    Jaguar, maserati almanların 5/1'i kadar anca satıyor ama alıcı kitlesi belli.

    Alfa Romeo'unda kendi alıcı kitlesi var.


    Markalar bmw Mercedes audi vw den ibaret değil.

    Toyota gırla satıyor ama subaru 4/1'i kadar anca satıyor.

    Herkes Japon alacaksa İlle Toyota almak zorunda değil.

    Herkes her markaya keyifle binmek zorunda değil, kullanırken haz alman lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DFABFCB25

    Usta bazı arabalar daha az satar ama belli kitlesi vardır, zibille satmaması kötü olduğu anlamına gelmiyor.

    Volvo güvenlikte tüm almanlardan daha iyi ama almanların yarısı kadar anca satıyor.

    Jaguar, maserati almanların 5/1'i kadar anca satıyor ama alıcı kitlesi belli.

    Alfa Romeo'unda kendi alıcı kitlesi var.


    Markalar bmw Mercedes audi vw den ibaret değil.

    Toyota gırla satıyor ama subaru 4/1'i kadar anca satıyor.

    Herkes Japon alacaksa İlle Toyota almak zorunda değil.

    Herkes her markaya keyifle binmek zorunda değil, kullanırken haz alman lazım.

    Alıntıları Göster
    Bazı araçlar pahalı olduğu için az satar, bazıları da özel bir kitleye hitap ettiği için. Volvo veya alfa ne pahalı ne de özel bir kitleye hitap ediyorlar, düpedüz başarısız bunlar.

    Bu dh forumdaki bir takım zevat resmen uzaydan gelmiş gibi, gerçekleri anlamaktan çok uzak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 5/1 demek 5 katı demektır. 1/5 olacak o ya da beste bırı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    İyi olmayan bir arabanın 2. Eli de iyi olmaz. Ds7 burda da satmıyor, avrupada da, tiuan burda da satıyor orda da. Kendi halkını o kadar küçümseme. Neyse, boşver sen anlaman bunları. Bi gün o kadar paran olursa sen ds7 al

    Alıntıları Göster
    Yok yaaaa, Mondeo kötü araba mı ? Sadece kötü satış stratejisi nedeniyle tutmamış bir araç. DS7'nin daha çıktığı ne oldu ? İnsanlara bu ülkede DS de Takım Elbise mi der. Kendi kendini bozuyorsun resmen. O zaman Duster, QQ hepsinden iyi araba. VW Phaeton bu ülkede satıldığı fiyata göre 2. elde bedava. Tutmuyor bedavaya gidiyor Clio parasına. Buhün hiç bir arabaya değişmem o arabayı o paraya. Ama alırken insan 200 kere düşünür. DS7 içinde böyle, bir sorun yaşarsam ne olur bir kaza yaparsam bir çamurluk, tampon nasıl gelir kaç güne gelir. İnsan bilinçaltında 50 tane şey kurar. Ya sen ciddi ciddi Tiguan'ın DS7'den iyi mi olduğunu söylemeye çalışıyorsun ? DS7, VW Amblemiyle satışa çıksa putperestlik geri gelirdi. Bütün VW fanboyları kudururdu. Doğrudam rakibi Urus, Bentayga falan olurdu. Bak tekrar diyorum DS7'den 3 tane Tiguan çıkar.

    Ayrıca satış rakamları gayet iyi. Çıktığı zamanın ilk çeyreğine göre %400 artmış satışları.Q5'in yarısı kadar satmış. İlk çeyrek 7500 satış rakamı süper. Yılların Merco'su BMW'si 20.000 satıyor. Bu arada bu arabanın rakipleri bunlar Transporter'dan bozma Caddy'den olma Tiguan değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gorod -- 16 Haziran 2019; 17:34:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • masterap M kullanıcısına yanıt
    Peugeot 2016 da yüzde kaç pazar payı vardı şimdi yüzde kaç? Tabii ki vw yi geçemez ama pazar payını çok arttırdığı da bir gerçek.

    Ford, Renault, fiat geçmiş işte vw yi. Pazar payını arttıran markalar da Honda Toyota Peugeot. Mesele sadece satışların düşmesi değil, pazar kaybı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Ford focus ve fıestanın satıs rakamları dusuk, focusun tamamı zaten fılo. Bunları ayrı tutuyorum. Ford, fıat ve renonun bı tane modelı yok vw e rakıp.

    2000 oncesı mıllette para yokken nasıl tofas falan alıyorlardı, sımdı de egea, clıo vs alıyorlar. Bunda egeanın fıyatını dusuk tutmaya calısan kocun da etkısı buyuk tabı kı.

    Bugun 2 egea parasına bı tane golf alabılıyorsun. 2016 da oyle degıldı. Golf ıcın 59bın tl fıyat aldıgımda egea hb urban ıcın 58bın tl ıstemıslerdı. 1.2tsı vs 1.4fıre ustelık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Ayrıca sunu da ekleyelım, pejonun pazar payını arttırmasının sebebı kalıteyı arttırması. Bıraz duzgun fıyat polıtıkası uygulasalar daha ıyı yerlerı hakedıyorlar. Pejo turkıye kotu maalesef

    Toyotanınkı tamamen corollanın fıyatıyla alakalı. 100bın tl ve sıfır dıyınce ınsanlar otomatıkman corollaya yonelıyor. 80bın tl ve sıfır dıyenler egeaya gıdıyor.

    Hondanınkı de bu kasa cıvıc ın begenılmesı ve fabrıka cıkıslı lpg tabı kı. Ustune hb gıbı spor bı kasa ve dızel otomatık getırmelerı. Zaman zaman guzel.kampanya da yaptılar

    Aynı zamanda honda ve toyotanın en cok sattıgı modeller turkıye uretımı. Bunun da guzel ekmegını yıyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.