Şimdi Ara

VW Passat Kızdırma Bujileri İkazı Yanıyor!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
0
Favori
14.030
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba forumdaşlar, gün geçmiyor ki Passat ile yeni bir sorun daha yaşamayayım, 20.000 km'de mekatroniği değişen aracın yaklaşık 1.5 ay sonra da bu arızayla bugün beni yolda bıraktı. Araca gaz verdiğimde 30-40km hızın üstüne çıkmıyor ve olduğu viteste sabitliyor, vitesi sabitliyor ve ne yukarı ne aşağı viteste değişme yok. Başına benzeri bir durum gelen var mıdır? Sorun neden kaynaklanmaktadır?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PSN_vs_XBOXLive -- 10 Ağustos 2015; 8:42:53 >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    VW Passat Kızdırma Bujisi İkazı Yanıyor!

    VW Passat'ın kızdırma bujisi arızası, "passat kızdırma bujisi arızası" veya "passat ısıtma bujisi arızası" ikazının yanmasına neden olabilir. Bu ikaz, kızdırma bujilerinden birinin veya daha fazlasının arızalı olduğunu gösterir.

    Kızdırma bujileri, dizel motorlarda yakıtın ateşlenmesine yardımcı olmak için kullanılır. Arızalı bir kızdırma bujisi, aracın soğuk havalarda çalışmasını zorlaştırabilir veya imkansız hale getirebilir.

    Passat Kızdırma Bujisi İkazı Nedenleri

    • Arızalı kızdırma bujileri
    • Kızdırma bujisi rölesi arızası
    • Kablolama sorunları
    • Motor kontrol ünitesi arızası

    Passat Kızdırma Bujisi İkazı Yanıyorsa Alınması Gereken Adımlar

    • Aracınızı en kısa sürede bir servis merkezine götürün.
    • Servis merkezi, kızdırma bujilerini ve ilgili bileşenleri kontrol edecektir.
    • Arızalı kızdırma bujileri tespit edilirse değiştirilecektir.

    Önemli Uyarılar

    • Kızdırma bujisi arızasını görmezden gelmeyin. Bu, daha ciddi motor sorunlarına yol açabilir.
    • Kızdırma bujilerini kendiniz değiştirmeye çalışmayın. Bu, karmaşık bir işlemdir ve profesyonel bir teknisyen tarafından yapılmalıdır.
    • Passat 1.6 TDI ve Passat B8 modelleri, kızdırma bujisi arızasına karşı özellikle hassastır.

    Kızdırma bujisi arızaları yaygın bir sorundur ve VW Passat sahiplerinin farkında olması önemlidir. İkaz ışığınız yanıyorsa, aracınızı hemen bir servis merkezine götürerek sorunun çözülmesini sağlayın. Bu, aracınızın düzgün çalışmasını ve daha ciddi sorunların önlenmesini sağlayacaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Çok sevdiğiniz vw işte müstahak size

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kmde katalitik konvertor bozulmamasi lazim. Baska bir sey olmasin o? Ayrica sen bilirsin usta ama ben olsam satar degisirdim o arabayi. Ha begeniyorsan yine passat alabilirsin tabii

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eren15935

    Bu kmde katalitik konvertor bozulmamasi lazim. Baska bir sey olmasin o? Ayrica sen bilirsin usta ama ben olsam satar degisirdim o arabayi. Ha begeniyorsan yine passat alabilirsin tabii

    hocam araç benim değil, şirketin... alıp satma şansım yok o imkan olsa bir dakka düşünmem, bu üçüncü kez beni işten geri koyuyor, seyahete çıkacaktım bu gece... ama seyehatlerde de artık çekinir oldum ne zaman yine arıza verecek diye, dün ışıklarda durduğumda araba titriyordu heralde yine yakında birşey yapacak bu dedim içimden, bu sabah yokuşta verdi hatayı... Acaba gerçekten bu kadar sık sorun yapıyor mu araç yoksa bana gelen aracın böyle oluşu bir şanssızlık mı diye düşünüyorum? Katalitik konvertör arızası kısa sürede olmuyor mu ? Motorla ilgili bir arızada da yanar mı?




  • 1. Si 23 bin km deki araçta Katalitik tıkanmaz.

    2. Si kullandığınız araçta katalitik konvertor yok. DPF yani dizel partikül filtresi var.

    Passat kullandığınıza eminmisiniz ? eminseniz sorunu başka yerlerde arayın..
  • Öncelikle ön ısıtma bujileri ikaz ışığı o katalitik Konvertör değil.
  • daha yanan lambanın ne işe yaradığını açıp kitapçıktan bakmamışsınız gelip burda vw e laf atıyorsunuz.Yanlış anlamayın vw binmiyorum ama kitapçıkta o lambanın ne işe yaradığı yazıyordur.Ha ama siz zahmet etmeyin ben söyleyeyim.dizel kızdırma bujisi hata lambasıdır.Bilgisayara bağlatın direkt olarak sorunun hangisinde yada hangi parçasında olduğu belli olur.Eğer lamba sönmeden marşa basıyorsanız hata sizdedir.oda ayrı mesele.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Marea Motor arıza lambası
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Isıtma bujisi ışığı degil mi o ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • PSN_vs_XBOXLive P kullanıcısına yanıt
    Arkadaslar cevap vermisler. Sanirim yanlis anlasilma var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kimisi kat yok demiş kimisi ısıtma bujisi demiş.
    Adam araba hızlanmıyor diyor.
    klasik vw egr ve enjektör sorunu. daha öncede yazdım. filo müşterimizin 20 ye yakın jettasında bu sorun çıktı 100 binden sonra.
    Egr değişecek enjektörler kontrol edilecek.
    Egr 1250 tl. enjektör ne çıkarsa.
  • merhaba tekradan, yardımcı olan cevap veren tüm arkadaşlara teşekkürler, bu arada ben arabanın teknik bilgisinden süper anlayan birisi değilim, o yüzden de başlığı yanlış açmışım, ama neden aşağılıyıcı bir şekilde bazı cevapların yazıldığını anlayamadım. Burası bir paylaşım forumu iken bu tarz cevaplara gerçekten gerek yok, eğitici olmak varken...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PSN_vs_XBOXLive -- 9 Ağustos 2015; 16:52:28 >
  • Yanan ışık ısıtma bujileri ile alakalıdır ki arkadaşlar söylemişler.
    Ama aracın gitmeyip gaz kesmesinin ısıtma bujileri ile alakasi yok.
    1.3 linea sahibiyim 2 ay o uyarıyla gezdim bakım zamanı da arızalı bujiyi yenisi ile değiştirdim.(20 tl)
    Siz yine bujileri kontrol ettirin ama gitmeme sorunu için ayrıca baktırin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yanan ışık kızdırma bujileri ile alakalı ancak,o lamba bu sebepten dolayı yansada aracınız normal şekilde gidebilir.

    Arıza büyük ihtimal enjektörle alakalı.
    Enjektörlerden biri belkide bir kaçı ya tıkandı,yada işeme yapıyordur.

    Ciddi sağlam bir şekilde siyah duman atar bu durumda araç,öyle birşey varmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cenktun34

    Yanan ışık kızdırma bujileri ile alakalı ancak,o lamba bu sebepten dolayı yansada aracınız normal şekilde gidebilir.

    Arıza büyük ihtimal enjektörle alakalı.
    Enjektörlerden biri belkide bir kaçı ya tıkandı,yada işeme yapıyordur.

    Ciddi sağlam bir şekilde siyah duman atar bu durumda araç,öyle birşey varmı?



    hocam aracta siyah duman yok, 6 saat sonra tekrar calistirdim, sabah isik sonmuyordu, ilginc suanda arac yurur durumda, isik sondu yanmiyor. Tekrarlar mi bilmiyorum. Yol yardimi kurum olabilir, erg gibi birsey de soyledi, yarin belli olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynısını iki ay önce şirket aracım olan Jetta'da daha 7500 km'sindeyken yaşadım. Serviste egr valfi değişti ve sorun düzeldi. Özellikle soğuk havalarda motor ısınmadan gaza az yüklenmenizi öneririm şayet araç çok kırılgan zorlamaya gelmiyor. Şimdi araç 15500 km'de ve hafif titreme durumu var. Şanzımanı ne zaman elime alacağım diye bekliyorum. Şahsi aracım olan Volvo'nun gözünü seveyim, insan kötü bir araç kullanınca kendi aracının kıymetini daha iyi anlıyor.
  • Hocam bu forumda o markanın olumsuz bir şeyini söylersen fanboyların hedefi olursun olumlu birşey dersen anti vw cilerin hedefi olursun onun için takma kafana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opellerde o ikazın sürüş esnasında yanıp sönmesi araçta dpf temizliği yapıldığı anlamına geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Spirited

    daha yanan lambanın ne işe yaradığını açıp kitapçıktan bakmamışsınız gelip burda vw e laf atıyorsunuz.Yanlış anlamayın vw binmiyorum ama kitapçıkta o lambanın ne işe yaradığı yazıyordur.Ha ama siz zahmet etmeyin ben söyleyeyim.dizel kızdırma bujisi hata lambasıdır.Bilgisayara bağlatın direkt olarak sorunun hangisinde yada hangi parçasında olduğu belli olur.Eğer lamba sönmeden marşa basıyorsanız hata sizdedir.oda ayrı mesele.

    Vw laf atması seni niye geriyor kardeşim? Bilmiyor olabilir ben de bilmiyorum. 20 bin kmdeki araba yolda bırakmış mekatronik değişmiş daha ne olması gerekiyor vw laf etmek için? O çok kırılgan dökülüyor denilen pejolar 150 binlere kadar bakim harici servise uğramıyor. Motoruna şanzımanına anahtar değmiyor. Yapmayın üslubunuzu da duzeltin rica ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    Aynısını iki ay önce şirket aracım olan Jetta'da daha 7500 km'sindeyken yaşadım. Serviste egr valfi değişti ve sorun düzeldi. Özellikle soğuk havalarda motor ısınmadan gaza az yüklenmenizi öneririm şayet araç çok kırılgan zorlamaya gelmiyor. Şimdi araç 15500 km'de ve hafif titreme durumu var. Şanzımanı ne zaman elime alacağım diye bekliyorum. Şahsi aracım olan Volvo'nun gözünü seveyim, insan kötü bir araç kullanınca kendi aracının kıymetini daha iyi anlıyor.

    Hocam valla narin kullaniyorum, istanbul trafiginde ozellikle dur kalk cok fazla, o anlarda bile ekstra dur kalk yapmamak icin mesafeli suruyorum. Şu dsg arizasini tekrar yasamamak icin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.