Şimdi Ara

Vw Passat Kızdırma Buji+ Dpf+Motor Lambası(çözüldü)! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
5.735
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • rubelhizb kullanıcısına yanıt

    Yukarda bir arkadaş Egr arızası yazmış ona sorun olur mu acaba ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • kobaol10 K kullanıcısına yanıt
    Zaten bileşik çalışan sistemler hocam. Egrde arıza varsa aracı sürmeyle açılmaz sanırım. Ancak egrde arıza varsa motor kendini yüksek devirlere karşı korumaya almış olabilir.
  • synthesizer kullanıcısına yanıt

    Normalde Euro 4'te PM sınırı bile yok ama bazı araçlarda DPF var. Bu DPF'ler çok basit ve Euro 5 olanlardan farklı. Bilginize.

    _____________________________
    "The day science begins to study non-physical phenomena, it will make more progress in one decade than in all the previous centuries of its existence." - Nikola Tesla
  • Sıradan EGR arızası gibi duruyor. Bu arıza olunca motor gücü kısıtlanır, kızdırma ışığı yanar. Tabi bunun yanında DPF arızanız da var. Öncelikle EGR halletmeniz gerekiyor, kendi kendine yol yaparak geçmez söküp temizlikle kurtulabilirsiniz umarım. Ardından jenerasyon yapılarak partikül temizliği yapılır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Josepth -- 1 Şubat 2021; 0:38:18 >
    _____________________________
  • Josepth kullanıcısına yanıt

    Ozaman EGR için servise gitmesi lazım devamında Dpf yol yapıp temizlenicek.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kobaol10

    Araç bende olsa kesinlikle öyle yapardım ama kardeşim kullanınca birşey diyemiyorum işte sorun olunca bana danışıyor malesef. Sizce ne yapmam gerekiyor. Çalışma sesinde sorun yok dedi sadece devir 2500 üstüne cıkmıyormuş ve görseldeki lambalar.



    Alıntıları Göster

    DPF temizliği için yüksek devir şart değil. 2000-2250 devir civarı yetiyor. Bence aracı mümkünse otoyola çıkarsın 4 ya da 5. vites 2250 devir civarında 30-40 km sürsün. Eğer açılabiliyorsa açılır zaten. Araç kendini temizleyemediği için korumaya almış. Böyle devam ederse serviste DPF değiştirilir çünkü araç kendi kendini temizleyemeyecek ya da sanayide DPF'yi kestirip içini kimyasalla temizletip tekrar kaynakla kapattırıp taktırırsınız. Bence en sağlıklısı 30-40 km sabit gaz ve hızda sürmesi. Sonucu merak ediyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguzhanc64 -- 1 Şubat 2021; 0:49:20 >
    _____________________________
    1. 2000 Volkswagen Passat 1.8T Comfortline, Manuel, Deniz Mavisi; 259.400km ----&gt;; Satıldı
    2. 2012 Renault Fluence 1.5 dCi Business, Manuel, Gri; 81.500km ----&gt;; Satıldı
    3. 2011 Opel Insignia 2.0 CDTI Edition Elegance, Otomatik, Beyaz, 88.500km ----&gt;; Satıldı
    4. 2017 Volkswagen Polo 1.4 TDI Comfortline, DSG, Beyaz 46.000km ----&gt;; Satıldı
    5. 2013 Kia Ceed 1.6 CRDI Premium, Otomatik, Siyah 98000km----&gt; Satıldı
    6. 2016 Opel Insignia 1.6 CDTI Cosmo+Stil, Otomatik, Siyah




  • rubelhizb kullanıcısına yanıt

    T.ederim hocam en yakın tarihe randevu aldiricam servis için. Egr olayı devamında Dpf de söylerler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • oguzhanc64 kullanıcısına yanıt

    Servise gitmeden kesinlike aracı en az yarım saat düz bir yolda surucek bakalim sonucu mutlaka burda yazicam en geç çarşamba. Gecsede gecmese de arıza servise bir uğrasin bakalım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Cihaza bağlanıp cihaz üzerinden temizlik yapılması lazım olmazsa sökülecek arkadaşım. Olmadı arızayı silip direk tekrar arızaya düşmeden otobanda 4. viteste koşturmak lazım.

    _____________________________
  • Tipik vosvos arızaları
    Düzgün arabaları mi var ki bunların?
    Gecmis olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • MAF ı söküp, elektronik temizleme spreyi ile bir temizleyin. Dost tavsiyesi... Balata spreyi değil aman dikkat.
  • Arkadaşlar öncelikle 1 saat civarı 2500devirde kullanıldı araba dpf yada diğer uyarılar gitmedi. Sonrasinda ustaya gitti araba. İlaç attı usta yarım saatten fazla çalıştı araba sonra 1 saat soğumaya bıraktı. Arızaları silip yarım saat deneme sürüşü yaptilar. Çekişte devirde bir sorun yok. 200 TL aldı bu işlem için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kobaol10 -- 3 Şubat 2021; 14:36:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.