< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
VW Golf 8 R v Civic Type R - Drag ve Rolling (2. sayfa)



-
-
Eline vermek bile değil bu daha ötesi olmuş
Type r eşek kalmış burda ne yazık ki
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Golf, babanın oğlu kemal gibi tokadı basmış.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İngilizceniz yok anlamıyosunuz bari saçma tartışmaya girmeyin. Adam ne diyor manuel olduğu sürece dsg karşısında hiç bir şansın yok, her vites geçişinde kaybediyorsun fazladan 100 beygirin var gibi diyor. Ayrıca 4 çeker olması ve civicin saçma aerodinamiğine de laf ediyorlar. Ayrıca en başında kalkış kontrolü yok arabayı kaldırması zor olacak ama profesyonel sürücü var diyor.
Adamların burada kapıştırdığı şey şu; görüntüde birbiriyle neredeyse eşit iki güçteki araç ancak biri insan faktörü önemli olan manuel vites diğeri kalkış kontrollü çift kavramalı şanzıman
kısaca onların kapıştırdığı şey type-r vs golf r değil. başlığı görüp videoya bakıp aaaa o onun eline verdi. adamlar profesyonel sürücü bilgisayardan daha hızlı olabilir mi diye bakıyorlar siz burda boş yapıyosunuz.
-
quote:
Orijinalden alıntı: CapriceClassic
Civic haşat olmuş resmen...
fail bulundu. Long live dsg! Azıcık daha dayanıklı olaydın ne olurdu sanki...DQ200 hariç problemi olan bir DSG yokki. Stock kavramayla 500-550 beygire kadar yürüyor Golf R lar. Clutch kit takarsan taktığın kavrama kitine bağlı olarak çok yüksek güçlere dayanabiliyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FurkanEmir411 -- 26 Mart 2021; 1:12:23 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: CapriceClassic
Civic haşat olmuş resmen...
fail bulundu. Long live dsg! Azıcık daha dayanıklı olaydın ne olurdu sanki...Bu araclarda kullanilan DSG ile bizim ulkemizin %99 unu olusturan DSG ayni degil. Tabii ki cift kavramalardaki hizli vites gecisi omurden yiyor ama bunlarin sorunlari var mi bilmiyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Resmi olmayan kaynaklar yeni Golf R ın yaklaşık 355-360 beygir civarı olduğunu iddia ediyor ki çeyrek mil süresi yanlış hatırlamıyorsam 11 saniye olduğu için bu iddialar hiç de yalan gibi gelmiyor. Ya bu sefer VAG gerçekten yürüyen aksam + yazılım konusunda tecrübesini konuşturmuş ya da aracı daha düşük beygir gibi lanse ediyor. Ek olarak şahsi görüşüm bu videonun tamamen amaçsız olduğu 2 araç birbirinin rakibi değil, içerik olsun diye yapılmış bir içerik olmuş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dsg gibi zalim bir şanzıman ve vw aktarması olunca pis üzer pis madara eder
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bu Mat ın asian arabalarının kornasıyla dalga geçmesine bayılıyorum.
Gelelim videoya..
Tabiki şaşırmadık. Civic Nurburgiringde turlamaya devam etsin.. Hyundai de N serisinde bunu vurguluyor.. N = Nurburgiring sanki tüm dünya Nurburgirinde turluyor..
-
Normalde 7/7.5 kasayı rollde geçiyordu typer 8 i geçememiş. Geliştirmişler demek ki.
-
Golf 200kg ağır olmasına ragmen resmen civic'in içinden geçmiş.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Ekose53Normalde 7/7.5 kasayı rollde geçiyordu typer 8 i geçememiş. Geliştirmişler demek ki.
ben de onu belirttim zaten. videoyu izlerken rollingte geçilir diye izledim ama yine geçti. halbuki M7 kasa rollingte geçilirken kimse DSG'den bahsetmiyordu. ne zaman geçilmeye başladılar, dsg dsg diye ağlamaya başladılar. elinizden tutan mı var? siz de çift kavrama otomatik şanzımanla bir TypeR üretin.
-
quote:
Orijinalden alıntı: cnr_2010İngilizceniz yok anlamıyosunuz bari saçma tartışmaya girmeyin. Adam ne diyor manuel olduğu sürece dsg karşısında hiç bir şansın yok, her vites geçişinde kaybediyorsun fazladan 100 beygirin var gibi diyor. Ayrıca 4 çeker olması ve civicin saçma aerodinamiğine de laf ediyorlar. Ayrıca en başında kalkış kontrolü yok arabayı kaldırması zor olacak ama profesyonel sürücü var diyor.
Adamların burada kapıştırdığı şey şu; görüntüde birbiriyle neredeyse eşit iki güçteki araç ancak biri insan faktörü önemli olan manuel vites diğeri kalkış kontrollü çift kavramalı şanzıman
kısaca onların kapıştırdığı şey type-r vs golf r değil. başlığı görüp videoya bakıp aaaa o onun eline verdi. adamlar profesyonel sürücü bilgisayardan daha hızlı olabilir mi diye bakıyorlar siz burda boş yapıyosunuz.
Sadece dediğin şeyi yapacak olsalar aynı arabanın bi manuelini bir de otomatiğini getirirlerdi.Burada arabalar arasındaki uçurum da karşılaştırılıyor.Sanki biri 200 hp diğeri 300 hp gibiydi araçlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Yahu ne ergence tartışmalar dönmüş yukarıda yemin ederim okurken forum adına hem üzülüyorum hem utanıyorum.
Videoya gelirsek sanırım Type-R makyajdan önceki kasa. Makyaj ile aktarmada iyileştirmeler olmuştu sanırım. Tabi benim izlediğim karşılaştırma pistte oluyordu. Pist verilerini işleyerek yavaşlama-hızlanma konularında size geri bildirim sağlıyordu. Keşke iki aracın bir de pist performansını görebilsek. Nihayetinde bu araçlar pist ruhu olan günlük kullanım araçları olarak lanse ediliyor.
Yeni Type-R kesinlikle daha da üstüne koyarak gelecek. Nihayetinde 2017 yılında tanıtılan bir araçtan bahsediyoruz. Bu da arada 4 yıllık bir fark getirir. Yeni araçların çekişmelerini izlemek de bizim açımızdan daha eğlenceli olacaktır.
-
Vw aktarma problemini çözmüş sanki r versiyonda. İyi tokatlamış.
Golf 8 1.5 tsi dsg 8.5sn görünüyor. Golf 7 tsi de bu veri daha düşüktü.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandx -- 26 Mart 2021; 9:24:16 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
biliyorum kuru kavraması var ıslağı var çok fazla çeşidi var tork dayanımları bakımından. ıslak kavramalar dq200 kadar sıkıntılı değil ama bir tork konvektörlü kadar da dayanıklı değil. benim a4'de var mesela ıslak kavrama 7 ileri (dq381 olması lazım). kavrama değil de komple şanzıman yada mekatronik değiştirenler var son kasa a4 kullanıcıları arasında mesela. ama şu da var gücü kesmeden aktarmada üstüne yok bence... dikensiz gül olmaz misali sonuçta.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CapriceClassic -- 26 Mart 2021; 9:38:11 > -
quote:
Orijinalden alıntı: CapriceClassicbiliyorum kuru kavraması var ıslağı var çok fazla çeşidi var tork dayanımları bakımından. ıslak kavramalar dq200 kadar sıkıntılı değil ama bir tork konvektörlü kadar da dayanıklı değil. benim a4'de var mesela ıslak kavrama 7 ileri (dq381 olması lazım). kavrama değil de komple şanzıman yada mekatronik değiştirenler var son kasa a4 kullanıcıları arasında mesela. ama şu da var gücü kesmeden aktarmada üstüne yok bence... dikensiz gül olmaz misali sonuçta.
Hayat boyle abi iste bir sey iyi olursa baska sey kotu oluyor
Cift kavramanin dogasi geregi gucu kesmeden aktarmasi + DSG nin hizli vites atmasi icin ayarlanmasi omrunden yiyor maalesef.
Performanstan odun vererek omru uzatilabilir ama o zaman da cift kavrama tercih etmez kimse.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: commandx
Vw aktarma problemini çözmüş sanki r versiyonda. İyi tokatlamış.
Golf 8 1.5 tsi dsg 8.5sn görünüyor. Golf 7 tsi de bu veri daha düşüktü.VW nin aktarma problemi hic olmadi. Aktarma problemi istiyorsan Opel Astra Opc bakabilirsin J kasa
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
This time, Vw seems to have a HPCD installed. Horse power cheat device. Meali: Vw yine kendine yakışanı yapmış, klasını konuşturmuş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: haluk 23
This time, Vw seems to have a HPCD installed. Horse power cheat device. Meali: Vw yine kendine yakışanı yapmış, klasını konuşturmuş.vw'e laf yok!
ne güzel işte, adamlar vaad ettiklerinden fazlasını vermişler...bir nevi gizli beygir işte...
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X