Şimdi Ara

VW Golf 8 R v Civic Type R - Drag ve Rolling (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
81
Cevap
0
Favori
2.688
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CapriceClassic

    vw'e laf yok! 

    ne güzel işte, adamlar vaad ettiklerinden fazlasını vermişler...bir nevi gizli beygir işte... 



    Alıntıları Göster

    Vw'e laf eden çarpılır zaten. VW Golf 8 R v Civic Type R - Drag ve Rolling 


    Rodajdaki R 340 bg çıkmış. Rodaj sonrası 10-15 bg daha artar diyor videoda.





    420 bg'lik A45'e kök söktürmüş. VW Golf 8 R v Civic Type R - Drag ve Rolling 





    Büyüksün VW.VW Golf 8 R v Civic Type R - Drag ve Rolling 


    VW Golf 8 R v Civic Type R - Drag ve Rolling




  • haluk 23 kullanıcısına yanıt

    Nasıl ya, burada da mı sahtekarlık yapmışlar. Adamların kanında var


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Vw'e laf eden çarpılır zaten.  


    Rodajdaki R 340 bg çıkmış. Rodaj sonrası 10-15 bg daha artar diyor videoda.





    420 bg'lik A45'e kök söktürmüş.  





    Büyüksün VW. 




    Alıntıları Göster

    aynı dyno'da bir tane de stok typerın gücünü ölçmedikten sonra bu videonun hiç bir gerçekliği olamaz. kıyas yapılacak bir araç yok. nereden bilelim o dyno ayarlarının bozuk olmadığını? dyno'da atmosfer basıncını düşük girdiğinizde dyno gücü yüksek ölçer. dynoda hile yapmak çok kolaydır. koskoca firmanın güç konusunda hile yaptığına inanan, bu dynoda videosunda da hile yapılabileceğine inanması gerekir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmut_emmi -- 26 Mart 2021; 10:53:52 >




  • VW Golf 8 R bence

  • Aynı beygir gücüne sahip iki araç arasında daha ağır olanın böyle bir fark atabilmesi mümkün değil. Aktarma çift kavrama vites filan hiçbirisi bahane olamaz. Eğer videoyu çekerken manuplasyon yapmadılarsa kesinlikle Golf-R tapagaz yapınca katalog verisinden en az 50 beygir fazla üretiyor.


    Bunun bir zararı var mı? Eğer yine emisyon sınırlarını aşmak için beygiri düşük gösterip hileli yazılım ile güç artışı sağlamıyorlarsa yok tabi ki. Ancak diğer firmalar neden böyle birşey yapmıyor düşünmek lazım.

  • Biri dort ceker digeri onden ceker.Biri cift kavramali sanzimanli digeri manuel gecmesi normal.Yeni type r i bekleyip gormek lazim sonuclar ne olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 çeker araba Drag yarışında kazanması gayet normal



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Teslaa89 -- 26 Mart 2021; 12:31:16 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Vw'e laf eden çarpılır zaten.  


    Rodajdaki R 340 bg çıkmış. Rodaj sonrası 10-15 bg daha artar diyor videoda.





    420 bg'lik A45'e kök söktürmüş.  





    Büyüksün VW. 




    Alıntıları Göster
    421 HP Mercedes ile dalga geçmiş resmen Mercedes adına üzücü bir durum golften 100 HP fazlası olmasına rağmen hemde. Neymiş herşey HP değilmiş gücü yere aktaramadıktan sonra beygirin bir anlamı yok. Bu durum Civic içinde geçerli isterse 500 HP araba yapsın önden çekiş lastikler sarmaktan başka bir halta yaramıyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Vw emisyon ve yakit tuketiminde oldugu gibi guc degerlerini de dusuk gosterdigine dair sebil gibi iddialar var nette. Verdigi degerler genelde gercegi yansitmiyor ama kullanici lehine degerler bunlar, cevreyi otoriteleri kafasina takmiyir adamlar.

    Dsg vs manuel adil bir karsilastirma olmamis. Ha gerci typeR otomatik olsa da durum cok farkli olamayabilir. Oldu olacak otomasyon robotlariyla asgari ucretli isciyi de kiyaslayin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • blacklotus01 B kullanıcısına yanıt

    Golf r manuel henüz piyasada yok 2022'de çıkacak. type r otomatik yok. Ayrıca ben demiyorum videoda adam kendisi diyor.

  • Acil Stop kullanıcısına yanıt

    Ya 8 milisaniyede vites değiştiren bir makina var nereye mümkün değil? iyice saçmalıyosunuz. Siz daha debriyaja basacam diye hareket yaparken o çoktan mükemmel devir aralığında tam zamanında "perfect shift" yapıyor.

  • Valla çıldırmamak elde değil bilgi yok fikir var herkeste. Yok beygiri fazla yok bilmem ne. Abicim dsg diyorum 8 milisaniye diyorum bırak 4 çekeri viraj mı dönüyorsun geç herşeyi manuel bir aracın geçebilmesi için inanılmaz bir güç farkına ihtiyacı var.


    Kalkış kontrollü bir dsg aracı manuel benzer bir araçla ge-çe-mez-sin.

  • alın hala boş boş yorum kasan tipler için amme hizmeti. Kapışma sonucunda yaptıkları konuşma


    Golf r Sürücüsü: what did we learn there that two cars which have the same power output this is a bit more torque (golf r) but this is a lot heavier (golf r) it was noticeably quicker. i suppose it has got the automatic gear changes which no matter how good you are you are not gonna be as quick as this dual clutch system


    Type r sürücüsü: no that change is gonne be the same every time on every shift where there is a human element in this like you've got a hundred more horsepower


    siz hala yok o mükemmel yok bu değil. dsg vs manuel kapışmasında dsg en baştan noktayı koyuyor hele kalkış kontrolle zaten yarış başlamadan bitiyor. arabanın motoruna aerodinamiğine ıvırına zıvırına girmiyoruz daha. testi yapanların sonuç yorumu bu.

  • Hiçbirsey yoksa bile kesinlikle bisey var 😂

    Şaka bir yana;

    Otomatik bir sistemle kimse kapışamaz dsg + launch control olayi bitirmis kim ne derse desin.

    Özellikle ilk kalkıştaki farki görüyorsunuz.

    Yalniz 1.5 tsi sahipleri bu videoyla gaza gelip, ayni kasa Type-r in yavrusunu trafikte görüp gazlamaya kalkmayin üzülürsünüz 😂😛
  • video hileli


    golf yokus asagi, honda yokus yukari gidiyor

  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnr_2010

    Ya 8 milisaniyede vites değiştiren bir makina var nereye mümkün değil? iyice saçmalıyosunuz. Siz daha debriyaja basacam diye hareket yaparken o çoktan mükemmel devir aralığında tam zamanında "perfect shift" yapıyor.

    A45'de de launch kontrol ve çift kavrama şanzıman var ve üstüne üstlük 100 beygir de fazlası var. Nasıl aynı şekilde hızlanabiliyor? Vw mühendisleri sürtünmeyi sıfıra mı indirmiş yoksa mercedes aktarma yapmayı mı bilmiyor?


    Tekrar ediyorum aynı motor gücüne sahip herhangi iki pist aracından ağır olan diğerine bu kadar fark atamaz. Teknik olarak mümkün değil.


    Kim kimi geçmiş çokta umurumda olmaz ama bu videoda gözüken olay "normal" değil.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    A45'de de launch kontrol ve çift kavrama şanzıman var ve üstüne üstlük 100 beygir de fazlası var. Nasıl aynı şekilde hızlanabiliyor? Vw mühendisleri sürtünmeyi sıfıra mı indirmiş yoksa mercedes aktarma yapmayı mı bilmiyor?


    Tekrar ediyorum aynı motor gücüne sahip herhangi iki pist aracından ağır olan diğerine bu kadar fark atamaz. Teknik olarak mümkün değil.


    Kim kimi geçmiş çokta umurumda olmaz ama bu videoda gözüken olay "normal" değil.



    Alıntıları Göster

    Konunun a45 ile ne alakası var? Ben videoda yaşanan şeyi söylüyorum. Hatta ben bir şey de demiyorum videoda sürücüler beğenseniz de beğenmesiniz de böyle söylüyor. Bilimsel bir gerçek neyin tartışması bu?


    a45 diye konuyla alakasız giriş yapıp aynı motor gücüne sahip bu kadar fark atamaz diyorsunuz. atar işte sen 8 milisaniyede vites değiştiremezsin ama dsg değiştirir o farkı yaratır. videodaki olay gayet normal mucize aramaya gerek yok.


    ayrıca nereden çıktığı belli olmayan a45s ile kıyasına gelecek olursak. a45s kağıt üzerinde golf'ten güçlü ancak kağıt üstündeki o güç asfalta her zaman yansımaz. sadece beygirine bakmakla olmaz. Torkuna bakarsın. tork eğrisine bakarsın a45s maximum torkunu verene kadar golf daha fazla ve sürekli şekilde daha stabil tork sağlıyor olabilir bu sebepten dolayı hızlanması benzer özellikte olabilir.


    bir de herşeyi geçtim büyük ihtimalle yotube'da seyrettiğin videoda gördüğün o kapışmada a45 s sürücüsü vitesi kendi değiştiriyor (golf roll yaparken manuele geçiyor doğal olarak) yani değiştireceği devri azıcık kaçırması ya da erken atması bile fark yaratır


    anlamıyorum biri 400 biri 500 beygir olunca arasında 20 boy fark mı olacak illa? vw yeni araçta daha güzel bir uyum sağlamış demek asfalta + olarak yansıyor güzel araba yapmışlar.


    ama konudaki videoya gelecek olursak manuel vs dsg+launch kapışması var. golf az bile fark atmış.





  • sanırım bu Golf 8 R'ların gücü söylendiğinden daha fazla. Haluk hocanın daha önce yayınladığı videoya benzer bir video bu sefer farklı biri tarafından yayınlandı. iki farklı kişi de aynı güçleri dynoda görmüşse o zaman VW bir yamukluk yapmış. VW Golf 8 R v Civic Type R - Drag ve Rolling 






  • Golf yalnızca segmentinde bani değil hem referans hem de liderdir. Gerek spor versiyonlarda gerek binek versiyonlarda bu kaide değişmez.
    Pistte de adeta Golf ders vermiş. Haddini bil demiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmut_emmi

    sanırım bu Golf 8 R'ların gücü söylendiğinden daha fazla. Haluk hocanın daha önce yayınladığı videoya benzer bir video bu sefer farklı biri tarafından yayınlandı. iki farklı kişi de aynı güçleri dynoda görmüşse o zaman VW bir yamukluk yapmış.  


    Type-r'ı bu kadar rahat geçip 100 hp daha güçlü araçla kapışmasının normal olmadığı belliydi zaten.


    Çift kavrama şanzımanmış, launch kontrolmüş böyle bir fark yaratamaz. Kaldı ki A45'de hem çift kavrama şanzıman var, hem launch kontrol var hem de katalog üzerinde 100 hp daha güçlü.


    Anlaşılan Vw mühendisleri emisyon sınırını aşmak için hileli yazılım yapmış. Bir şeyde de sahtekarlık yapmasalar şaşarım zaten.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 8 Mayıs 2021; 18:6:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.