Şimdi Ara

VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan (73. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
53.707
Cevap
449
Favori
3.664.419
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7172737475
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar benim aklıma şöyle bişey geldi şimdi golf 7 de kelebek cam varya onu şu şekilde düşündüm ayna yı kapıya almışlarya kelebekten çıkarıp o yüzdende kelebeği cama çevirmişler ayna artık eski yerinde değil imajını vurgulamak için birde aynası kaportada olan her arabada kelebek cam olarak kullanılıyor bende şöyle bişey düşündüm golf 6 ile golf 7 deki kelebek boyutu aynımı bilmiyorum ama golf 6 nın plastik kelebeği golf 7 ye uymaz mı kelebek cam iptal olur

    birde şu var golf 6 ile golf 7 kapı boyutları aynımıdır içi ve dışı eğer aynı ise golf 6 nın kapısının iç kısmı golf 7 ile değiştirilebilirmi

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi extreme_oki -- 10 Ekim 2012; 14:14:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aragonath

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: aragonath

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: aragonath

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Biraz önce yeni A serisine bakma fırsatım oldu ve ağzımdan su cümle çıktı "bir yıldız kaymış."
    Olmamış yani umarım golf 7 golf 6 yi aratmaz

    valla bende bugün kanyonda inceledim yeni bir yıldız doğmuş dedim içim gitti rakibi yok bence kendi sınıfında

    Allah Allah ilginç. AMG paket miydi baktığınız birde fiyat neydi.

    amg değildi.fiyatıda yalan olmasın 70 75 bin arası bişey demişti çocuk

    Talep meselesi o zaman. Neyse konu dışına çıkmayalım arkadaslara haksızlık oluyor.

    sen ne dersin dostum yukardaki soruma

    Hangi soru tam anlamadım da ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aragonath

    arkadaşlar şuan da golf 6 1.4 tsi alınırmı sizce 7çıktıktan sonra çok düşüş olurmu fiyatlarında

    Pardon şimdi fark ettim.
    1,4 tsı golf 6 alinirda Manuel'in esp si yok otm pahalı ve zaten yok. Birde hangi paket düşünüyorsun?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: sezat

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Biraz önce yeni A serisine bakma fırsatım oldu ve ağzımdan su cümle çıktı "bir yıldız kaymış."
    Olmamış yani umarım golf 7 golf 6 yi aratmaz

    hadi ya. ben de işten bir zaman bulabilsem incelemek istiyorum A sınıfını. nesini beğenmediniz aracın? nedir olmayan?

    Keske foto çekip burya koysaydım.
    Baktığım araç 77 bin tl fiyatı olan benzinli otm paketi olan bomboş bir aracti.
    Dıştan başlıyorum farlar halojen sis farı yok kafadan soğudum zaten.
    İcine girdim plastik yumusakligi fena degil. Vites kolu direksiyon da Amerikan tarzı ama benim tarzım degil. Sinyal koluna silecek fonksiyonları eklenmiş bana göre karmasa olmuş. Panik halde sileceği çalıştırcam derken vitesi bosa falan alabiliriz. Navigasyon çakma ısı duruyor ve hırsızlar için kolay bir hedef. Arka koltukların arasında havalandırma ızgaraları yok. Bagajı çok küçük buldum yedek lastik bile yoktu. Daha fazla incelemedim. Bu kadar boş bir arabaya sirfonunde yıldız var diye 77 vermem 116 daha avantajlı gibi geldi.
    Golf 7 nin far grubuna ısınmadım birde halojen versiyonu görmek lazım.

    bir görmek lazım. ama kapıların tamamı yumuşaktır bu kaliteye bayılıyorum silecek ve sinyalin aynı kolda olması bir mercedes özelliğidir zaten ayrı kollarda olmaz. ama fiyatı yüksek her zamanki gibi...




  • şu piano black konsol çizik çizik olmaz umarım 2 günde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nomadmaster

    şu piano black konsol çizik çizik olmaz umarım 2 günde.

    Valla hacı olur gibi sanki... neyim varsa piano black rezil oldu bugüne kadar...
  • Doğuş donanım / fiyatları açıklasa da bari sıraya yazılsak nasıl olsa minimum 7 ay ironide ols aharbiden acı ya araba almak için ilk defa sıraya yazılacağız heyecanlıyız ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RS7N


    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: RS7N


    quote:

    Orijinalden alıntı: extreme_oki

    az önce reklamlarda amarok un reklamını gördüm 8 ileri otomatik vites diyor dümende tuşlar yoktu şimdi artık koymuşlar 8 ileri otomatik dsg mi buda aynımı



    Bmw nin kullandigi zf sanzuman amarok ve tuareg te kullaniliyor, dsg degil

    amarokdaki şanzımanın bmw veya zf ile ilgisi yok.



    Doğruymuşsun, ben yanılmışım amaroktaki zf imiş. Fakat touregdeki değil.

    Audi q7 ve ve vw toureg 3.0 tdi'lardaki 8 ileri otomatik (multitronic değil) japon Aisin üretim (kodu 0c8).





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 10 Ekim 2012; 19:52:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: öyle değil mi olric

    Doğuş donanım / fiyatları açıklasa da bari sıraya yazılsak nasıl olsa minimum 7 ay ironide ols aharbiden acı ya araba almak için ilk defa sıraya yazılacağız heyecanlıyız ...

    Fiyatları ben de çok merak ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: RS7N


    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: RS7N


    quote:

    Orijinalden alıntı: extreme_oki

    az önce reklamlarda amarok un reklamını gördüm 8 ileri otomatik vites diyor dümende tuşlar yoktu şimdi artık koymuşlar 8 ileri otomatik dsg mi buda aynımı

    http://ticariarac.vw.com.tr/modeller/amarok/amarok_motor.aspx?model=all

    Bmw nin kullandigi zf sanzuman amarok ve tuareg te kullaniliyor, dsg degil

    amarokdaki şanzımanın bmw veya zf ile ilgisi yok.

    http://www.zf.com/corporate/en/press/press_releases/press_release.jsp?newsId=21874024

    Doğruymuşsun, ben yanılmışım amaroktaki zf imiş. Fakat touregdeki değil.

    Audi q7 ve ve vw toureg 3.0 tdi'lardaki 8 ileri otomatik (multitronic değil) japon Aisin üretim (kodu 0c8).
    http://pdftown.com/pdf/vw/0C8.pdf

    http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CDMQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.1stcallhosting.com%2Ftech%2Faudi%2Findex.php%3Fdir%3DTransmission%252F%26download%3DAudi%2BOC8%2B8%2BSpeed%2BTransmission.pdf&ei=haZ1UJSEHoW_qgHZ9YHACw&usg=AFQjCNGiItpoirgfdA7QJqRs3PA7b-Ib-g

    Tuareg deki de 8 ileri ve vites topuzunda dsg yazmayınca bende o da herhalde zf dir diye düşünmüştüm ama japon çıktı o, öğrenmiş olduk.




  • Arkadaşlar Merhaba,

    Foruma yeni üyeyim. Sizlerden bir ricam olucak.

    Golf 7 nin 1.4 ve 1.2 modelinin comfortline donanımlarıyla alakalı olarak kulağına fiyat bilgisi gelen fikir sahibi olan arkadaşlar varsa paylaşmanızı rica ederim. Şimdiden teşekkürler.
  • Bu Golf modelini ben Iphone'a benzetiyorum.

    - İnsanlar bunun için sıraya giriyor
    - İkinci eli kuvvetli

    Ve tabiiki bir iphone gibi piyasanın sınıfındaki vasat ürününü en fahiş fiyata satıyor. Çok daha iyi araçlar çok daha uyguna alınıyorken VW markasını satıyor.
    Yanlış anlaşılmasın, sonuçta "marka imajı" böyle bir şey.

    Kötülemek için söylemedim. Iphone kavgası yapmaya gerek yok.


  • Adaptif Hız Sabitleyici ve Şerit takip etme özellikleri Türkiye'ye gelir mi acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abs




    Adaptif Hız Sabitleyici ve Şerit takip etme özellikleri Türkiye'ye gelir mi acaba?



    Adaptif hız sabitleyici, öndekinin kıçına kadar girip selektör yapıyorsa,

    Şerit takip etme asistanı da yollarımızda yama yapa yapa tamamen silinmiş şeritleri algılayabiliyor, ya da varmış gibi davranabiliyorsa,

    Getirirler. Tutar da...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ariaven

    Bu Golf modelini ben Iphone'a benzetiyorum.

    - İnsanlar bunun için sıraya giriyor
    - İkinci eli kuvvetli

    Ve tabiiki bir iphone gibi piyasanın sınıfındaki vasat ürününü en fahiş fiyata satıyor. Çok daha iyi araçlar çok daha uyguna alınıyorken VW markasını satıyor.
    Yanlış anlaşılmasın, sonuçta "marka imajı" böyle bir şey.

    Kötülemek için söylemedim. Iphone kavgası yapmaya gerek yok.


    Hangi araçlar onlar hocam.. model model yazsanız da biz de bilsek.. Hem daha iyi hem de daha ucuz olan dediğiniz modeller yani...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: ariaven

    Bu Golf modelini ben Iphone'a benzetiyorum.

    - İnsanlar bunun için sıraya giriyor
    - İkinci eli kuvvetli

    Ve tabiiki bir iphone gibi piyasanın sınıfındaki vasat ürününü en fahiş fiyata satıyor. Çok daha iyi araçlar çok daha uyguna alınıyorken VW markasını satıyor.
    Yanlış anlaşılmasın, sonuçta "marka imajı" böyle bir şey.

    Kötülemek için söylemedim. Iphone kavgası yapmaya gerek yok.


    Hangi araçlar onlar hocam.. model model yazsanız da biz de bilsek.. Hem daha iyi hem de daha ucuz olan dediğiniz modeller yani...

    Daha iyi derken ne açıdan daha iyi olduğu noktasını da açmak lazım. Mesela malzeme ve işçilik kalitesi bakımından yanına yaklaşan rakibi yok (premium lar hariç)...
    Donanım ve fiyat olarak daha iyi seçenekler olabilir tabiiki. ama neyse bu konu burada konuşulmasın yine golf vs. X markası tartışmasına dönecek burası da ve kan gövdeyi götürecek




  • ilk araçlar sadece comfortline ve highline dizel, kasım orta-son gibi geliyor....
  • Yeni Golf-Yeni V40-Yeni A Serisi

    Bu üçünden birini alacağım inşallah.

    Bütçem hepsine yeterli olacak ama büyük ihtimal Golf'ü tercih edeceğim.


    1. Motor: Golf: TSI 140 bg/250 Nm, V40 T2:150 bg/240 Nm, A Serisi: 122 bg/200 Nm.
    2. Otomatik Vites: Golf: DSG, V40: Geartronic, A Serisi: 7G-DCT
    3. Yakıt Tüketimi Ş.İ/Ş.D/Ort: Golf: 6,1/4,4/5,0, V40: 6,8/4,6/5,4, A Serisi: 7,1/4,5/5,4
    4. Performans (0-100): Golf: 8,4 sn, V40: 8,8 sn, A Serisi: 9,1 sn
    5. Bagaj kapasitesi: Golf: 380 LT, V40: 335 lt, A Serisi: 340 lt.

    Bütün bu değerlere ve teknik özelliklere baktığımda Golf'ün üzerine vereceğim en az 10binTL'lik farka V40 veya A Serisi almaya değmeyeceğini düşünüyorum.
    A Serisini gittim gördüm, Allah'ı var güzel araba, ama ne bagaj kapasitesi ne de iç ferahlık olarak bana uygun değil gibi gözüküyor.
    V40'ı da geldiği zaman inceleyeceğim, ama beni çok etkilemesi gerekiyor Golf almaktan vazgeçirmesi için.
    Golf'ün bugüne kadarki karnesi çok iyi, bundan sonra daha da iyi olacağının sinyallerini de teknik özellikleriyle veriyor. Velhasılıkelam 2013'ü bekliyorum.




  • Sahsen bugune kadar VW Golf araclarini hic begenmezdim, ama bu aracin ic tasarimina hayran kaldim. ekran bile artik surucuye odakli olmus, bmw`lerdeki gibi cok hosuma gitti.

    bir tek 1.6 tdi motorlarinda biraz daha guclu yapmalarini beklerdim ama sanirim dahada ekonomik olmus, eskilerine gore.

    2013 ilkbaharina kadar bekliycegim, eger mercedes a-sinifinda 130 beygirlik dizel otomatik sunulmaya baslanirsa direk oraya kayarim (yada megane serisine )

    ama bir gelisme olmazsa golf 7`nin en yuksek donanimini alicagim. Dogus`a hic para kazandirma dusuncesinde degilim ama o durumda yapacak birsey yok, adamlar araci yapmislar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abs

    Yeni Golf-Yeni V40-Yeni A Serisi

    Bu üçünden birini alacağım inşallah.

    Bütçem hepsine yeterli olacak ama büyük ihtimal Golf'ü tercih edeceğim.


    1. Motor: Golf: TSI 140 bg/250 Nm, V40 T2:150 bg/240 Nm, A Serisi: 122 bg/200 Nm.
    2. Otomatik Vites: Golf: DSG, V40: Geartronic, A Serisi: 7G-DCT
    3. Yakıt Tüketimi Ş.İ/Ş.D/Ort: Golf: 6,1/4,4/5,0, V40: 6,8/4,6/5,4, A Serisi: 7,1/4,5/5,4
    4. Performans (0-100): Golf: 8,4 sn, V40: 8,8 sn, A Serisi: 9,1 sn
    5. Bagaj kapasitesi: Golf: 380 LT, V40: 335 lt, A Serisi: 340 lt.

    Bütün bu değerlere ve teknik özelliklere baktığımda Golf'ün üzerine vereceğim en az 10binTL'lik farka V40 veya A Serisi almaya değmeyeceğini düşünüyorum.
    A Serisini gittim gördüm, Allah'ı var güzel araba, ama ne bagaj kapasitesi ne de iç ferahlık olarak bana uygun değil gibi gözüküyor.
    V40'ı da geldiği zaman inceleyeceğim, ama beni çok etkilemesi gerekiyor Golf almaktan vazgeçirmesi için.
    Golf'ün bugüne kadarki karnesi çok iyi, bundan sonra daha da iyi olacağının sinyallerini de teknik özellikleriyle veriyor. Velhasılıkelam 2013'ü bekliyorum.





    Sayın abs,

    Volvo V40 aracın T3 kodlu 150 PS versiyonunda şu an için otomatik vites seçeneği gözükmüyor. Bu motor için yazdığınız değerler düz vites için geçerli.

    Otomatik vites seçeneği T4 kodlu 1.6 motor 180 Ps versiyonlarda var. Bu motorla v40, manuel viteste 0-100 hızlanmasını fabrika verilerine göre 7,7 sn'de tamamlıyor ve ortalama 5,5 lt benzin yakıyor.

    Bu haliyle gayet başarılı olan motor otomatik vitesli(powershift) versiyonuyla aynı verimliliği yakalayamıyor. Zira 8,5 sn'de 0 dan 100'e çıkıyor ve ortalama 6,4 lt benzin tüketiyor.

    Otomatik vites sözkonusu olduğunda 140 ps'lik golf7, 180 ps'lik v40 ile aynı 0-100 verisine sahipken 1,3 lt daha az benzin tüketimi ile yetinebiliyor.




  • 
Sayfa: önceki 7172737475
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.