Şimdi Ara

VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
53.470
Cevap
483
Favori
3.517.806
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 1 sa.
  • Cevaplayan Üyeler 3207
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 220
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 27 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 114
  • Favoriye Eklediklerim 483
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • leon_312 (2905 mesaj) SILVERSHADOW (1629 mesaj) SATURNUS1977 (1357 mesaj) M.L.Crassus (1064 mesaj) TiFoSi_BJK (949 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (20009 mesaj) Mobil (17711 mesaj) Tablet (2655 mesaj) (2 mesaj) Mini (420 mesaj) Uygulama (443 mesaj) (2 mesaj) (1 mesaj)
  • @
6 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Modellere Özel Forumlar >> Golf >> VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    9853 Mesaj

    illaki risk almamak gerek,garanticilik iyidir. okadar para verip psikoloji bozmanın anlamıyok.

    euro 5, 6 arasında emisyon farkı var, motor malzemeleri aynı. Yag yakma tamamen blok içi honlama(taşlama ile alakalı) blok içi belirli mikro degerler var atıyorum 10 aralıgı,birde bu degerlerin üstü olup kısmi max kurtarma deger var 13

    aslında kabuledilir birdurum degil ama bir motor blok zahmetini göz önünde bulunurlarsa gönder gitsin mantıgı oluşmuş oluyor.


    yada blok içi çizilmiştir, segman sıyırsa bile çizik içindeki yag yanmaya devam eder


    blok içi düzgün degerinde taşlanmadıgı sürece ister euro 8 motor olsun o motor yag yakar.

    alın diye yazmıyorum, yag yakma olayı bellidir blok içi genişlik, piston segman ilişkisi emisyon ile bagımsız parçalardır.


    yagın kalitesi özelliğide etkendir.

    vw onaylı castrol yag yakar

    vw onaylı shel orta yag yakar

    vw onaylı mobil yag yakmaz marka tamamen örnektir , net birsey degil


    Hakkınızda hayırlısı olsun


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Gravaze kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yarbay
    3600 Mesaj

    vw grubu motorlar shell sevmiyor eksiltiyor.castrolu eksilrmiyor ne hikmetse.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    leon_312 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1782 Mesaj

    Yağ eksiltmesi normalde istenmeyen bir durum ama VW bunu isteyerek yapıyor olabilir. Hatırladığım kadarıyla ilk tsi modellerde karterde yağ tortusu birikmesi problemi vardı. Devamında yağ pompasının tıkanmasına kadar gidiyordu. Ondan sonra 0-30 yağlar vs kullanılmaya başlandı.


    Benim anladığım tortu yapmasındansa uçup gitmesi tercih ediliyor.

  • Yarbay
    9853 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    vw grubu motorlar shell sevmiyor eksiltiyor.castrolu eksilrmiyor ne hikmetse.

    Yagların viskozite degerleri var.

    teknik verilerde parlama noktası yazıyor bu deger yagın yanmasıyla ilgili oldugunu tahmin ediyorum.

    bu deger ne kadar yüksekse bu yag okadar az eksiltir.

    viskozite degerleri var 15 derece 40,100 buda yagın metaller arası sürtünmeyi gösterir.

    100 derecede 8.1 deger mevcut x markada

    bu şu demek tahminim parçaları birbirine sürtünmesinde oluşan aşınma gibi geliyor.

    yani parlama noktası en yüksek olup, diger degerlerin düşük olması o yagı iyi oldugunu gösterir tam net bilgi olmamak kaydıyla.


    bu yüzden marka fanatikliği yapmaya gerek yok.

    atıyorum en iyi yag mobil olarak bilinir fakat mobilin iyi olması tüm yagların iyi oldugu anlamına gelmez.


    atıyorum

    mobil 5-30 da kötüdür 5-40da iyidir

    castrol 5-30 da iyidir 5-40da kötüdür

    shel 0-30da iyidir 5-30da kötüdür

    vsvs


    yagların teknik verileri kıyaslanıp ona göre tercih edilmeli. Hemen hemen her marka milimal degeri farklı

    misal mobil castrol

    parlama noktası daha iyi ,100 derecede sürtünme sayısı castrol daha iyi ikilimdede kalınabilir.

    bana göre parlama noktası yüksek olan tercih edilmeli.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yarbay
    9853 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Eng.

    Yağ eksiltmesi normalde istenmeyen bir durum ama VW bunu isteyerek yapıyor olabilir. Hatırladığım kadarıyla ilk tsi modellerde karterde yağ tortusu birikmesi problemi vardı. Devamında yağ pompasının tıkanmasına kadar gidiyordu. Ondan sonra 0-30 yağlar vs kullanılmaya başlandı.


    Benim anladığım tortu yapmasındansa uçup gitmesi tercih ediliyor.

    Beterin beteri vardır, iki secenek arasında motorun yag yakması daha iyi secenek olacaktır.


    tortu olayı yagın kalitesi ve sık degiştirmeyle alakalı.

    orjinal yag markası ve düzenli bakım yapıldıgı sürece tortu olayı söz konusu olmayacaktır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2919 Mesaj
    2gün önce bir bayan





    arkadas park halinden geri geri çıkarken arkasına bakmayınca oradan geçmekte olan bana sürücü kapısından vurdu.5 aylık ehliyetli Arkadaşta birşey yok ama olan bizim kapıya oldu. Tutanak evrak vs aldık ama onlar gitti zararsız bir şekilde geriye biz ne yapcaz düşüncesi kaldı.
    Allah tabiki beterinden korusun ama durum tabiki mide bulandırıyor. Tampon nasıl yaptıysa 4-5 yerden minör göçükler, dalgalanmalar yaptı. Mini onarımla kaskokumun anlaşmalı olduğu autoking ve R&S’ye götürdüm. Boyaz kanınıp macun çekilip boya yapılacak büyün kapıya dedi!!! Höh dedim çıktım. Bir tane usta olduğumu duyduğum göçükcüye gittim. Boyasız bir şekilde kapıyı söküp göçüğü %95 düzeltirim, 750₺ dedi. Açıkcası ne yapsam dir düşünüyorum. Bırak dursun böyle demeyin, soğurum araçtan. Resmi olarak yaptırıp , daha sonra değer kaybı mı actırsam. Onun içinde avukat tutmak gerekiyormuş sanırım artık ya da kısa yolunu bilen var mı? Karşı taraftan kibarca verirlerse eğer para talep etmek doğru mu? Sizce mantıklı hareket nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi matador_mirkhan -- 21 Mayıs 2021; 9:31:58 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Yarbay
    9853 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: matador_mirkhan

    2gün önce bir bayan





    arkadas park halinden geri geri çıkarken arkasına bakmayınca oradan geçmekte olan bana sürücü kapısından vurdu.5 aylık ehliyetli Arkadaşta birşey yok ama olan bizim kapıya oldu. Tutanak evrak vs aldık ama onlar gitti zararsız bir şekilde geriye biz ne yapcaz düşüncesi kaldı.
    Allah tabiki beterinden korusun ama durum tabiki mide bulandırıyor. Tampon nasıl yaptıysa 4-5 yerden minör göçükler, dalgalanmalar yaptı. Mini onarımla kaskokumun anlaşmalı olduğu autoking ve R&S’ye götürdüm. Boyaz kanınıp macun çekilip boya yapılacak büyün kapıya dedi!!! Höh dedim çıktım. Bir tane usta olduğumu duyduğum göçükcüye gittim. Boyasız bir şekilde kapıyı söküp göçüğü %95 düzeltirim, 750₺ dedi. Açıkcası ne yapsam dir düşünüyorum. Bırak dursun böyle demeyin, soğurum araçtan. Resmi olarak yaptırıp , daha sonra değer kaybı mı actırsam. Onun içinde avukat tutmak gerekiyormuş sanırım artık ya da kısa yolunu bilen var mı? Karşı taraftan kibarca verirlerse eğer para talep etmek doğru mu? Sizce mantıklı hareket nedir?

    Hocam geçmiş olsun, elbette migde bulandırıyor,

    sağlam yer araştırıp işin ehli birisine aracını teslim etmen olcak.


    kapıyı komple sökmesinler, kapı çivatalarındaki boya kalkmasını exper sök tak yazıyor. Kapının orjinalliğine garanti vermiyor alacak kişiye.


    böyle eften püften işlerin seni bulması gercekten can sıkıcı.


    deger kaybında durum tam olarak nedir bilmiyorum. Benim arkadaşa şirket aracı çarpmış, sanırım kapı komple gitmiş yada komple boyalı. 500 tl felan vermiş karşı tarafın kaskosu. Avukatta içinden almış.

    1000 lira verse 500 500 paylaşmışlardır.


    komple kapı degişim yada boyamaya 1000 lira verdilerse, bu hasara 500 verirler.... elbette hakkın neyse başvurup al.


    çok çok ince işçilik istiyor araştır, dört dörtlük yaptır.

    sen hangi ildesin bende arastırayım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    2919 Mesaj

    Eyvallah hocam araştırma teklifin ve cevabın için. Artık dün iyi olduğunu söyledikleri ustaya 750₺’yi cepten vererek yaptırdık.aracın işlem gördüğünü Bilmeyen hayatta anlamaz bende baya zorlandım ama çok çok dikkat edince işlemi sezer gibi oluyon:)
    Aracı biraderler götürmüştü ben gitmedim. Kapıyı sökmüş ama civatalara baktığımda söktakın farkına varamadım. Sıkıntı çıkarsada fotolar elde artık ne diyelim.
    Carpanında böylece ne sigortası bozuldu ne de elden yaptırdık diye meblağını karşıladı:/ haklı olmak mağduriyeti her zaman gidermiyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    |
    |
    leon_312 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    9853 Mesaj

    Çok sevindim, illaki hakkı olmak birşeyleri degiştirmiyor olabiliyor.

    vuran kişinin telefonu vardır, aracı yaptırdım kasko kullanmadan cepten ödedim 750 l diye. Karşındakini yokla veriyormu..


    bu işletin dalavereleri vardır diye düşünüyorum, usta kaskoyla calışmıyordur ama cevresinden biri kasko anlaşmalıdır. O yer yaptı gösterip, kasko o yere para verip, o tanıdıkta ustaya parasını vercek...

    böyle olaylar vardır.


    yetkili servis bile, bazı konularda, ya aracı sanayideki ustanın yanına yada sanayideki ustayı servise getirip yaptırıyor. Sonuç yetkili servis yaptı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    matador_mirkhan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    14341 Mesaj

    Arkadaşlar selamlar,


    Geçenlerde güzel İstanbul'umun güzel yollarında Golf 7 aracımla giderken, aniden fazlasıyla kötü bir çukur gördüm. Cukurun mesafesi uzun sürmüyordu ancak derindi. Allah ne verdiyse olabildiğince frene asıldım, fazlasıyla yavaşladım bundan da eminim, yani şöyle diyeyim maksimum 20-30 km hızla girmişimdir, belki daha az. Ancak özellikle ön sol lastik çukura kötü bir şekilde girdi. Ve nedense o andan sonra, sanki artık frenleyerek tümseklerden vs. geçerken ön sol lastiğin / amortisörün olduğu kısımdan ufak bir gıcırtı geliyormuş gibi hissediyorum. Bu tamamen psikolojik olarak kendi kendime uydurduğum ve aslında hep var olan normal bir ses olabilir. Emin değilim. Biraz takıntılı biriyimdir maalesef.


    Lastiklerimin havası normal seviyenin çok üstünde olacak şekilde şişirilmiş halde. Bunun da olumlu bi etkisi olur mu veya garip sese bu mu neden oluyordur bilmiyorum.


    Son olarak çukur geç görüldüğünde çukura kadar fren yapıp çukurdan geçerken freni bırakmanın doğru olan hareket olduğunu biliyorum ancak çukurdan frenli mi frensiz mi geçtim bunu da hatırlayamıyorum. Tek hatırladığım nispeten düşük bir hızla geçtiğim 30 km gibi. Yüksek ihtimalle frenli geçmiş olabilirim.


    Lastiklerde, jantta bir sıkıntı gözükmüyor bu arada.


    Tek bir seferlik çukura kötü girmeyle gerçekten bir zarar vermiş olabilir miyim? Sonuçta bu tarz ani şeyleri bir miktar tolere edebiliyordur bu araçlar diye düşünüyorum. Sizce bir sıkıntı olmuş mudur yoksa ben psikolojik kuruntu mu yapıyorum? Normal kullanımda tümseklerden, çukurlardan çok düşük hızla geçerken ön amortisör tarafından bir takım ufak sesler duymak normal midir? (Kendi aracımdan başka araç pek fazla kullanmadım ve çukura girmeden öncesiyle sonrasını psikolojik takıntım nedeniyle karşılaştıramıyorum.)


    Eğer servise gitmemi gerektirecek bir durum olduğunu düşünüyorsanız aracın baktırmam gereken kısımları nelerdir?


    Fikirlerini paylaşacak olanlara şimdiden teşekkürler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NomadCRY -- 17 Haziran 2021; 2:16:39 >
    |
    |




Reklamlar
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
1,016
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.