Şimdi Ara

VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan (2552. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
53.709
Cevap
458
Favori
3.637.685
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 25502551255225532554
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben hiç led farlı araç kullanmadan da Tucson’da yanmıyor gibi geliyordu ıslak zeminde, osram night breaker ampul filan da denedim fayda etmedi. Sonrasında Golf’de led farları kullandım arada uçurum var, sonra yeni poloya bindim halojen daha da vasat geldi. Bence Halojen olacaksa da en azından mercek standart olmalı tüm araçlarda. Bu yüzden 200bin passat’a verdikten sonra bir led olmalı bence. Comfort alacak olsam Trend alırım daha ucuz en azından.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ysf87

    Ben hiç led farlı araç kullanmadan da Tucson’da yanmıyor gibi geliyordu ıslak zeminde, osram night breaker ampul filan da denedim fayda etmedi. Sonrasında Golf’de led farları kullandım arada uçurum var, sonra yeni poloya bindim halojen daha da vasat geldi. Bence Halojen olacaksa da en azından mercek standart olmalı tüm araçlarda. Bu yüzden 200bin passat’a verdikten sonra bir led olmalı bence. Comfort alacak olsam Trend alırım daha ucuz en azından.
    Trendde arka kol dayama yok, koltukları kötü ve kliması manuel. Bunlar önemli bence. Ama yine de high golf yerine trend passat derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    Trendde arka kol dayama yok, koltukları kötü ve kliması manuel. Bunlar önemli bence. Ama yine de high golf yerine trend passat derim.

    Alıntıları Göster
    Elektronik klima iyi, manuelde uzun yolculuklarda hasta ediyor beni, dış sıcaklık değiştiğinden manuelde sürekli ayarlamak gerekiyor. Dijitalde dereceyi bir kere ayarla yeter.

    Bir tweet vardı “kime araba sorsak, şu kadar daha koy şunu al diyor, şu an oturduk ferrari bakıyoruz” diye. Bunun sonu yok polo’yu dolduruyorsun boş golf fiyatına geliyor, golfü dolduruyorsun boş passat fiyatına geliyor. Zor tercih gerçekten highline golf ve trend passat. Ben genelde ablam kullanacak diye high Golf aldım kendim için olsaydı boş passat seçerdim galiba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ysf87 -- 1 Ekim 2018; 0:7:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ysf87

    Elektronik klima iyi, manuelde uzun yolculuklarda hasta ediyor beni, dış sıcaklık değiştiğinden manuelde sürekli ayarlamak gerekiyor. Dijitalde dereceyi bir kere ayarla yeter.

    Bir tweet vardı “kime araba sorsak, şu kadar daha koy şunu al diyor, şu an oturduk ferrari bakıyoruz” diye. Bunun sonu yok polo’yu dolduruyorsun boş golf fiyatına geliyor, golfü dolduruyorsun boş passat fiyatına geliyor. Zor tercih gerçekten highline golf ve trend passat. Ben genelde ablam kullanacak diye high Golf aldım kendim için olsaydı boş passat seçerdim galiba.

    Alıntıları Göster
    manuel de iyidir aslında. arkada üfleç olması klimanın otomatik olmasından daha önemli aslında.

    ben de vakti zamanında marea almaya niyetlenmiştim. en düşük marea, ortası, full derken satıcı abi bu kadar para vermişken stilo al dedi. sonra da ortası olsun bari derken full stilo alıp çıkmıştım. bayan için golf güzel araç.




  • Bosch car servislerinde araç bakımı yaptıran varmı?

    Bujiler değişecek bosch buji,mann filtreler,yağ 5w30 marka fark etmez,onay kodu; VW 504 00 / 507 00 👍

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En iyi aydınlatma en pahalı olan ve en üst modellerdeki farlar bence misal bmw, mercedes vbg ama bir dünya para tabiki ondan sonra Bi-Xenonlar iyi diye biliyorum o da yoksa Xenon ve Led ve nihayet en son halojen farlar gelir bu halojen farlar ile otobanlarda gece gitmek bildigin işkence bir adım ötesini göremezsin sis, yağmur yola hiç çıkma daha iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rekcufnimda

    En iyi aydınlatma en pahalı olan ve en üst modellerdeki farlar bence misal bmw, mercedes vbg ama bir dünya para tabiki ondan sonra Bi-Xenonlar iyi diye biliyorum o da yoksa Xenon ve Led ve nihayet en son halojen farlar gelir bu halojen farlar ile otobanlarda gece gitmek bildigin işkence bir adım ötesini göremezsin sis, yağmur yola hiç çıkma daha iyi.
    Sis ve kar şartlarında; Xenon, Bi-Xenon veya Led farla yola çıkın hiç bişey göremezsiniz, gözünüzü kapatarak araç kullanmaktan farkı yoktur., Karda ve sisli havada en iyi aydınlatmayı halojen farlar sağlar., Ayrıca bazı arkadaşlar yağmurlu havada Xenon farların halojen farlara göre çok daha iyi aydınlatma sağladığını söylemiş., ancak yağmurda Xenon ve Led farlar yapısı gereği yolda en fazla yansıma yapan far tipidir., Çünkü beyaz ışık her zaman sarı ışığa göre yansıması daha fazladır., Halojen farı bu kadar gömmemek gerek yeter ki far ayarı iyi yapılmış olsun ve kaliteli OEM ampüller kullanılsın., halojen o kadar da kötü değildir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: forzaGilles

    Sis ve kar şartlarında; Xenon, Bi-Xenon veya Led farla yola çıkın hiç bişey göremezsiniz, gözünüzü kapatarak araç kullanmaktan farkı yoktur., Karda ve sisli havada en iyi aydınlatmayı halojen farlar sağlar., Ayrıca bazı arkadaşlar yağmurlu havada Xenon farların halojen farlara göre çok daha iyi aydınlatma sağladığını söylemiş., ancak yağmurda Xenon ve Led farlar yapısı gereği yolda en fazla yansıma yapan far tipidir., Çünkü beyaz ışık her zaman sarı ışığa göre yansıması daha fazladır., Halojen farı bu kadar gömmemek gerek yeter ki far ayarı iyi yapılmış olsun ve kaliteli OEM ampüller kullanılsın., halojen o kadar da kötü değildir.

    Alıntıları Göster
    Premium olmayan araçların Zenon farları ya da led farları çok kaliteli olmuyor ve aydınlatması yetersiz..ben halojen kullanıyorum, geçen sene normalin iki katı ışık veren Philips ampulleri taktım Zenon falan yanında hikaye kalır..Ne tam sarı ne tam beyaz ikisinin ortası ve oldukça iyi aydınlatıyor her türlü ortamda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • forzaGilles kullanıcısına yanıt
    Ben uzun seneler halojen en son ise Xenon far kullanıcısı olarak yazdım açık ara Xenon diyorum her kosulda eminim ki Bi-Xenon farlar bir tık daha iyi mercekli olanlari viraj icini bile aydınlatıyor açıkçası Xenon rahatlığını yaşadıktan sonra tekrar halojene dönmeyi aklımdan dahi geçirmem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forzaGilles

    Sis ve kar şartlarında; Xenon, Bi-Xenon veya Led farla yola çıkın hiç bişey göremezsiniz, gözünüzü kapatarak araç kullanmaktan farkı yoktur., Karda ve sisli havada en iyi aydınlatmayı halojen farlar sağlar., Ayrıca bazı arkadaşlar yağmurlu havada Xenon farların halojen farlara göre çok daha iyi aydınlatma sağladığını söylemiş., ancak yağmurda Xenon ve Led farlar yapısı gereği yolda en fazla yansıma yapan far tipidir., Çünkü beyaz ışık her zaman sarı ışığa göre yansıması daha fazladır., Halojen farı bu kadar gömmemek gerek yeter ki far ayarı iyi yapılmış olsun ve kaliteli OEM ampüller kullanılsın., halojen o kadar da kötü değildir.

    Alıntıları Göster
    Katılıyorum. Sisli, karlı ve yağmurlu havalarda beyaz ışık daha fazla yansıma yapıyor ve parlıyor. Birçok arkadaş iyi aydınlatma var hissine kapılıyor ama başka bir nesneyi seçmek zorlaşıyor, bunu göz ardı etmemek gerek.

    Kuru havalarda led farin daha daha iyi olduğuna elbette katılıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • forzaGilles kullanıcısına yanıt
    Sis farları bu yüzden sarı zaten kar yağışı altında sisleri yakmak bu açıdan avantaj sağlıyor zaten yoğun tipide xenon anca kar yağışını aydınlatır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rekcufnimda

    En iyi aydınlatma en pahalı olan ve en üst modellerdeki farlar bence misal bmw, mercedes vbg ama bir dünya para tabiki ondan sonra Bi-Xenonlar iyi diye biliyorum o da yoksa Xenon ve Led ve nihayet en son halojen farlar gelir bu halojen farlar ile otobanlarda gece gitmek bildigin işkence bir adım ötesini göremezsin sis, yağmur yola hiç çıkma daha iyi.
    yıllar önce 20-30 aracı katıldığı bir karşılaştırmalı far testi okumuştum. bmw'ler, mercedes'ler arasında samara 1. olmuştu. ha bu arada testi yapan da alman auto show dergisiydi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 2 Ekim 2018; 14:25:40 >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Olabilir ama Xenon konforuna alışan birisi tekrar Halojene dönmek istemez yani zorunda kalmaz ise.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rekcufnimda

    Olabilir ama Xenon konforuna alışan birisi tekrar Halojene dönmek istemez yani zorunda kalmaz ise.
    benim ona bir itirazım yok. zaten muhtemelen o testin yapıldığı yıllarda xenon diye birşey de yoktu. demek istediğim her zaman için pahalı olan daha başarılıdır diye birşey yok. sonuçta bu far işi biraz da dizayn-mühendislik meselesi. kaliteli malzeme ve kaliteli alman işçiliğine karşı düşük rus işçiliği bir şekilde daha başarılı bir dizaynla kazanmış.
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Öyle fakat highline varken midline araç almak istemez kimse de.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    İyi olmuş Passat
    İki aracın genişlik dışındaki karşılaştırmasını bekliyoruz
    aracı daha bugün teslim aldım.

    arka üfleçte de ısı ayarı koymuşlar hoş olmuş.
    8"lik bir teyp var, çok daha güzel.
    ön konsolda da hoparlör var sanırım.
    bagajı kapağını dahi keçe kaplamışlar ve bir dizel için çok sessiz geldi bana. camı açsam bile o klasik traktör sesi yok. ama egzozu fena koku yapıyor durunca. benzinli gibi değil sanırım dizel egzozu, bunu daha önce farketmemiştim.
    küllük koymuşlar, boşa israf, orayı cep yapsalardı daha iyiymiş. bu zamanda sigaracıları düşünüyorlar hala.

    daha 30-40 km yaptım. yol tutuşu için birşey diyemem ki zaten çok ta anlamam öyle şeylerden doğrusu aslında. anladığım kadarıyla virajlarda biraz golf'ten fazla hızlı gireceğim bakalım.

    yalnız en tuhaf gelen şey golf'te 7 hava yastığı varken bunda 6 hava yastığı olduğunu öğrenmem oldu. hiç tahmin etmezdim bunu. bir de xds kapatılmış. vag.com'la falan açılabiliyormuş. geri viteste ayna indirmenin kapatılması gibi başka bir saçmalık. golf'te açık olanı sadece highline passat'ta açmışlar.

    şoför koltuğu yarı elektrikli. bu da biraz tuhaf ama önemsiz bir ayrıntı.

    dediğim gibi benim için en önemli olan genişlik-konfordu. bu konularda beğendim.




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Tekrar hayırlı olsun.Genişlik ve konforda farkı net hissedersiniz(dsg)
    Yakıt tüketiminde 2 araç farkını yazarsanız seviniriz ilerleyen zamanda
    Birde golf te xds açıkmı geliyor sonradanmı açılıyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.2 tsı golfler 1.4 tsı 122 lik golflere göre uzun yolda fark edecek kadar az yakıyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    Tekrar hayırlı olsun.Genişlik ve konforda farkı net hissedersiniz(dsg)
    Yakıt tüketiminde 2 araç farkını yazarsanız seviniriz ilerleyen zamanda
    Birde golf te xds açıkmı geliyor sonradanmı açılıyor
    golf'te açık. yakıtta 2. günden (iş güzergahı) kesin söyleyebilirim ki 1.4 golf'ten düşük, net. söyledim mi bilmiyorum da öyle gır gır gır traktör sesi de yok. hafiften bir tır tır tır pır pır pır bişeyler duyuluyor. ilginç olanı camları açınca da ses artmıyor.
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    söför koltuğu yarı otomatik nasıl oluyor passat d sınıfı arac değil miydi
  • 
Sayfa: önceki 25502551255225532554
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.